Hop til indhold
Gæst

Hvordan afgør man om bryster er "ægte" eller "fake"?

Recommended Posts

Gæst

Hejsa drenge :)

 

Jeg vil gerne høre, hvordan man tester om bryster er ægte eller fake.  

"Fake" defineres som bryster, hvor der enten er silikone implantat eller saltvand i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. med hånden - hvordan føles de - faste eller naturligt bløde overalt?

2. med pikken - dvs. kan de bruges til spansk? Unaturlige kan sjældent bruges til spansk, da de er for hårde og/eller ikke kan presses tilpas sammen omkring pikken.

3. med øjnene: er de kuglerunde, unaturlige/eller er der ligesom ingen eller et fremhævet mellemrum mellem brysterne, vender brystvorterne opad/sidder på den øverste halvdel, er der ar under brysterne, passer de til pigen? osv.

 

Hvis en pige ellers har nogle flotte og velsiddende bryster fatter jeg ikke nogen læge vil begynde at ødelægge dem - nærmest ligesom vi siger i motorcykelverdenen "Never fix a running bike"  - derimod synes jeg hængebryster godt må hjælpes lidt på vej - bare det ikke tager overhånd og bliver unaturligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til punkt 2, så har jeg nu aldrig haft problemer med spansk når det kommer til bryster der har fået lidt hjælp. Tværtimod, så har jeg kun gode erfaringer med dem på lige netop det punkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. med hånden - hvordan føles de - faste eller naturligt bløde overalt?

2. med pikken - dvs. kan de bruges til spansk? Unaturlige kan sjældent bruges til spansk, da de er for hårde og/eller ikke kan presses tilpas sammen omkring pikken.

3. med øjnene: er de kuglerunde, unaturlige/eller er der ligesom ingen eller et fremhævet mellemrum mellem brysterne, vender brystvorterne opad/sidder på den øverste halvdel, er der ar under brysterne, passer de til pigen? osv.

 

Hvis en pige ellers har nogle flotte og velsiddende bryster fatter jeg ikke nogen læge vil begynde at ødelægge dem - nærmest ligesom vi siger i motorcykelverdenen "Never fix a running bike"  - derimod synes jeg hængebryster godt må hjælpes lidt på vej - bare det ikke tager overhånd og bliver unaturligt.

 

Tak for dit bidrag. Det er altid rart at høre for nogen med erfaring :-)

Kan det heller ikke være en indikation, hvis brysterne hænger meget ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit bidrag. Det er altid rart at høre for nogen med erfaring :-)

Kan det heller ikke være en indikation, hvis brysterne hænger meget ?

Hvis brysterne hænger meget og er "tomme" så er de typisk ægte. Silibabser kan også hænge hvis de er gamle, men så er det typisk meget tydeligt at de er efterfyldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis brysterne hænger meget og er "tomme" så er de typisk ægte. Silibabser kan også hænge hvis de er gamle, men så er det typisk meget tydeligt at de er efterfyldt.

 

Men hvad så med "saltvandsbryster"? Hvordan kan man fornemme at det er sådan nogle man har i hånden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad så med "saltvandsbryster"? Hvordan kan man fornemme at det er sådan nogle man har i hånden?

Det kommer an på størrelsen.

Er det store implantater i et lille bryst, så kan man se posen når brystet bevæger sig, hvis det ligger over musklen.

Ellers igen, er de for perfekt runde i facon, så er der en god chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

Hvis en pige ellers har nogle flotte og velsiddende bryster fatter jeg ikke nogen læge vil begynde at ødelægge dem - nærmest ligesom vi siger i motorcykelverdenen "Never fix a running bike"  - derimod synes jeg hængebryster godt må hjælpes lidt på vej - bare det ikke tager overhånd og bliver unaturligt.

 

Holly, side 9 pige d. 31/12 er sådan et eksempel.

 

Har i mine øjne helt perfekte bryster, og nu skal de fandeme ødelægges, om jeg fatter så meget som én bønne af, hvad der foregår i kørbiset på sådant et fruentimmer. :(

 

http://ekstrabladet.dk/side9/holly/5372154

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holly, side 9 pige d. 31/12 er sådan et eksempel.

Har i mine øjne helt perfekte bryster, og nu skal de fandeme ødelægges, om jeg fatter så meget som én bønne af, hvad der foregår i kørbiset på sådant et fruentimmer. :(

http://ekstrabladet.dk/side9/holly/5372154

Enig, hun har superfine bryster :) Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

 

Holly, side 9 pige d. 31/12 er sådan et eksempel.

 

Har i mine øjne helt perfekte bryster, og nu skal de fandeme ødelægges, om jeg fatter så meget som én bønne af, hvad der foregår i kørbiset på sådant et fruentimmer. :(

 

http://ekstrabladet.dk/side9/holly/5372154

 

 

Hvad der er smukt og skønt er jo noget meget subjektivt noget. (Og heldigvis for det da! :) ) Selvom hun har nogle rigtigt fine nogen, der i nogens øjne er perfekte, så er de jo åbenlyst det ikke i hendes øjne, da hun gerne ville have at de var lidt større :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad der er smukt og skønt er jo noget meget subjektivt noget. (Og heldigvis for det da! :) ) Selvom hun har nogle rigtigt fine nogen, der i nogens øjne er perfekte, så er de jo åbenlyst det ikke i hendes øjne, da hun gerne ville have at de var lidt større :)

 

Hun burde nok ønske sig en større hjerne istedetfor - eller gå til Louis Nielsen  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første gp jeg besøgte for snart en del år siden, havde de flotteste bryster jeg nogensinde havde set. (Jeg havde heller ikke set så mange naturligvis, men alligevel). Jeg kunne slet ikke forstå hvordan de kunne være så store og have så perfekt en form. Og så med hendes krops bygning! Det passede næsten ikke helt sammen, men flot var det :) Jeg måtte, på et tidspunkt, naturligvis have de bryster i munden og da jeg ligger og inspicerer det første nærmere ser jeg hun havde skåret sig på brystet! Det undrede mig meget hvordan hun kunne skære sig lige nøjagtigt dér, men jeg var travlt optaget og slog det ud af hovedet. Indtil jeg rodede (og det er vidst en meget god betegnelse for hvad jeg lavede) med det andet bryst, hvor hun havde et tilsvarende ar. Og det var så der 10 øren faldt for mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt Onslow. Hun har da de skønneste velformede bryster, som enhver mand vil ønske nyde.

Stort og oppumpet er ikke altid det bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa drenge :)

 

Jeg vil gerne høre, hvordan man tester om bryster er ægte eller fake.  

"Fake" defineres som bryster, hvor der enten er silikone implantat eller saltvand i. 

 

Tjah, Arkimedes (287-212 f.v.t) fandt jo ud af, at kong Hierons krone på sidstnævntes mistanke indeholdt andet end guld.

 

Ideen fik han, da ha sænkede sit legeme ned i et badekar og lagde mærke til, at vandstanden også steg. Han fik her ideen til at måle kronens guldindhold og løb nøgen ned igennem gaden råbende "Heureka, heureka".

 

Måske du skulle prøve at invitere pigen med ned i et karbad?

 

Selv har jeg desværre aldrig været med en pige i et karbad, men et brusebad med en pige, man har nydt, har for mig været den ultimative nydelse ovenpå en god oplevelse.

 

I en sådan situation kerer man sig ikke det mindste, om en eventuel stigende vandstand skulle afsløre silicone. 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa drenge :)

Jeg vil gerne høre, hvordan man tester om bryster er ægte eller fake.

"Fake" defineres som bryster, hvor der enten er silikone implantat eller saltvand i.

Se den her lille film, og du bliver klogere http://m.youtube.com/watch?v=4hyiq9suWWQ

Bryster!..... Om de er "Fake" or not, betyder egentlig ikke en skid så længe de er pæne.......jeg elsker bryster, og er ret ligeglad med om de er naturlige eller hjulpet lidt på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Se den her lille film, og du bliver klogere http://m.youtube.com/watch?v=4hyiq9suWWQ

Bryster!..... Om de er "Fake" or not, betyder egentlig ikke en skid så længe de er pæne.......jeg elsker bryster, og er ret ligeglad med om de er naturlige eller hjulpet lidt på vej.

 

Butch, jeg krediterer dig, for at dele linket til videoen, ved at give dig en "like".

Den sidste sætning er jeg imidlertid ikke helt enig i ;)

Men som sagt; mange tak for dit bidrag og videoen var yderst informativ :smile:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butch, jeg krediterer dig, for at dele linket til videoen, ved at give dig en "like".

Den sidste sætning er jeg imidlertid ikke helt enig i ;)

Men som sagt; mange tak for dit bidrag og videoen var yderst informativ :smile:

Godt du kunne bruge den Titman..... :)

Og held og lykke med at spotte de bryster som du nu foretrækker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du tager hende bagfra, så se om der er rynker på bagsiden / undersiden af brystet. Sån fra lige under nipplen og mod maveskindet. Giver det mening.  Har observeret det flere gange, og tager alt gassen af et par ellers pæne og næsten naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...