Hop til indhold
Gæst

Hvordan afgør man om bryster er "ægte" eller "fake"?

Recommended Posts

Hvad der er smukt og skønt er jo noget meget subjektivt noget. (Og heldigvis for det da! :) ) Selvom hun har nogle rigtigt fine nogen, der i nogens øjne er perfekte, så er de jo åbenlyst det ikke i hendes øjne, da hun gerne ville have at de var lidt større :)

 

Sorry, men når hun selv angiveligt siger "Jeg skal have lavet nye patter til januar" så er det svært ikke at tænke, at hun har et ret fremmedgjort forhold til sin krop, eller i hvert fald sine bryster. Trist på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, men når hun selv angiveligt siger "Jeg skal have lavet nye patter til januar" så er det svært ikke at tænke, at hun har et ret fremmedgjort forhold til sin krop, eller i hvert fald sine bryster. Trist på alle måder.

 

Bare fordi hendes ordvalg er lidt anderledes end hvad nogle af os andre måske ville bruge, så er det ikke ensbetydende med at hun har et ret fremmedgjort forhold til sin krop eller bryster. Jeg har for eksempel to veninder der kalder hinanden for koste, og det er absolut ikke fordi de er fremmedgjort, eller er distanceret, fra hinanden på nogen som helst måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare fordi hendes ordvalg er lidt anderledes end hvad nogle af os andre måske ville bruge, så er det ikke ensbetydende med at hun har et ret fremmedgjort forhold til sin krop eller bryster. Jeg har for eksempel to veninder der kalder hinanden for koste, og det er absolut ikke fordi de er fremmedgjort, eller er distanceret, fra hinanden på nogen som helst måde.

 

Helt enig i at man ikke kan slutte noget sikkert. Din sammenligning er dog ikke lige i øjet, for det er en klassiker at bruge grimme betegnelser kærligt mellem venner. "Nå, dit gamle røvhul" har jeg hørt et par gange, hvor jeg ikke var i tvivl om den kærlige mening.

 

Det kan derfor fx også være udtryk for ubehag for at fortælle om den forestående operation? Eller noget andet. Man skal passe på med at tolke for skråsikkert på et tyndbenet grundlag. Jeg udtrykte bare min umiddelbare reaktion, som sikkert er forstærket af min modvilje mod hendes beslutning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i at man ikke kan slutte noget sikkert. Din sammenligning er dog ikke lige i øjet, for det er en klassiker at bruge grimme betegnelser kærligt mellem venner. "Nå, dit gamle røvhul" har jeg hørt et par gange, hvor jeg ikke var i tvivl om den kærlige mening.

 

Det kan derfor fx også være udtryk for ubehag for at fortælle om den forestående operation? Eller noget andet. Man skal passe på med at tolke for skråsikkert på et tyndbenet grundlag. Jeg udtrykte bare min umiddelbare reaktion, som sikkert er forstærket af min modvilje mod hendes beslutning. :)

 

Min sammenligning var lidt valgt ud fra det, at jeg havde det i tankerne at hun kommer fra en omgangskreds, hvor det måske er helt normalt at kalde det for patter, så man derfor skulle passe på med at overanalysere alt for meget i at hun gjorde lige netop det.. Lidt på samme måde som kostene og de gamle røvhuller ;)

 

Det sagt, så er jeg da helt enig i hvad du skriver. Man skal altid passe på med at overfortolke, for nogle gange er en cigar bare en cigar jo.. ;) (Ej, den er altid en diller.) Og som du selv skriver, så er det ikke unormalt at debatere ud fra ens eget ståsted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...