Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 Tjaah lissom BX, så har jeg osse modtaget meget lort igennem PB systemet og ignorerer i princippet henvendelser, der er perfide og onskabsfulde. Jeg synes det er rigtig dårlig stil at bruge PB systemet til at svine folk til. Jeg bruger generelt ikke PB-systemet ret meget, men når jeg endelig bruger det, så er det mest for at svare på de mere eller mindre venlige henvendelser, som jeg modtager fra andre brugere herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 8. Januar, 2015 Det er mig der blev skrevet til og der var ikke nogen dårlig tone i mit svar.. Bare så folk ved det inden man kommer med sine holdninger til netop denne 'sag'.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 8. Januar, 2015 Selvfølgelig i starten af denne tråd ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Januar, 2015 Tjaah lissom BX, så har jeg osse modtaget meget lort igennem PB systemet og ignorerer i princippet henvendelser, der er perfide og onskabsfulde. Jeg synes det er rigtig dårlig stil at bruge PB systemet til at svine folk til. Jeg bruger generelt ikke PB-systemet ret meget, men når jeg endelig bruger det, så er det mest for at svare på de mere eller mindre venlige henvendelser, som jeg modtager fra andre brugere herinde. For god ordens skyld skal jeg lige tilføje at jeg selv var skyld i al det "lort" jeg har modtaget over PB-systemet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg