Hop til indhold
Guest Kray

Er det generelt dumt at hjælpe herinde

Recommended Posts

Gæst

Tjaah lissom BX, så har jeg osse modtaget meget lort igennem PB systemet og ignorerer i princippet henvendelser, der er perfide og onskabsfulde. 

Jeg synes det er rigtig dårlig stil at bruge PB systemet til at svine folk til. 

Jeg bruger generelt ikke PB-systemet ret meget, men når jeg endelig bruger det, så er det mest for at svare på de mere eller mindre venlige henvendelser, som jeg modtager fra andre brugere herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hohoho

Det er mig der blev skrevet til og der var ikke nogen dårlig tone i mit svar.. Bare så folk ved det inden man kommer med sine holdninger til netop denne 'sag'..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tjaah lissom BX, så har jeg osse modtaget meget lort igennem PB systemet og ignorerer i princippet henvendelser, der er perfide og onskabsfulde. 

Jeg synes det er rigtig dårlig stil at bruge PB systemet til at svine folk til. 

Jeg bruger generelt ikke PB-systemet ret meget, men når jeg endelig bruger det, så er det mest for at svare på de mere eller mindre venlige henvendelser, som jeg modtager fra andre brugere herinde. 

For god ordens skyld skal jeg lige tilføje at jeg selv var skyld i al det "lort" jeg har modtaget over PB-systemet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...