Hop til indhold
Guest Kray

Er det generelt dumt at hjælpe herinde

Recommended Posts

Guest Kray

Som ny bruger herinde, er jeg nysgerrig på, om det er normalt at man ikke får positiv respons i en privat besked. Vel og mærke en positiv privat besked.

Jeg troede at jeg var flink, da jeg valgte at kontakte en, der kom med en forespørgsel i en tråd herinde.

Det jeg fik ud af det, var et surt opstød.

Kray

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag det ikke så tungt.

Man fristes til at sige at den sidste idiot ikke er født endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stort set hver gang jeg har brugt tid på at respondere på en efterlysning fra en "ukendt" bruger i pm er der ikke kommet et tak eller noget som helst tilbage. Så det er jeg holdt op med.

 

Jeg synes ikke du skal holde op af den grund. 

Og bare et lille velmenende råd fra mig.

Måske du kunne overveje om der er noget galt i måden du henvender dig på..

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ny bruger herinde, er jeg nysgerrig på, om det er normalt at man ikke får positiv respons i en privat besked. Vel og mærke en positiv privat besked.

Jeg troede at jeg var flink, da jeg valgte at kontakte en, der kom med en forespørgsel i en tråd herinde.

Det jeg fik ud af det, var et surt opstød.

Kray

 

Brugere af ALLE slags findes herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er her vel for at hjælpe hinanden, men selvfølgelig er det uhøfligt, hvis man ikke kan skrive et pænt tak, hvis man har fået hjælp af en anden person, men det ville nu ikke få mig til at stoppe med at hjælpe andre !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kray

Tak for råd. Jeg henvendte mig på samme måde, som jeg selv forventer at blive kontaktet på

Jeg synes ikke du skal holde op af den grund.

Og bare et lille velmenende råd fra mig.

Måske du kunne overveje om der er noget galt i måden du henvender dig på..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for råd. Jeg henvendte mig på samme måde, som jeg selv forventer at blive kontaktet på

 

 

Den sidste sætning >i mit svar var dog ikke henvendt til dig, men en anden bruger :)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ny bruger herinde, er jeg nysgerrig på, om det er normalt at man ikke får positiv respons i en privat besked. Vel og mærke en positiv privat besked.

Jeg troede at jeg var flink, da jeg valgte at kontakte en, der kom med en forespørgsel i en tråd herinde.

Det jeg fik ud af det, var et surt opstød.

 

Nogle gange skal man lige gå ind på folks profil - og se om det er nogen, der ellers kommer med nogle fornuftige indlæg - og som man evt. er enig i - ligesom ved venneanmodninger - her er det heller ikke alle jeg accepterer - især ikke dem, der altid skal være sure og brokke sig, bruge stigmatiserende udtryk om pigerne og ellers te sig, som om de ikke havde fået fisse i 14 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hohoho; jf. §14 i regelsætter, er det IKKE tilladt at offentliggøre PM's her på boardet!

 

 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Ups det var jeg ikke klar over beklaget meget vil en moderatorer venligst slette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen der kan slette?

 

Har du ikke mulighed for at redigere indlægget og på den måde slette det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej desværre

 

Nå okay, men lad det nu være op til moderatoren om det skal slettes eller ej.

De plejer at se igennem fingre med en enkelt svipser eller 2 og du er jo ny bruger, så det taler også til din fordel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har et par gange både fået, og givet hjælp i en pm..... og både fået og givet tak...Så det kan vel lade sig gøre....men jeg har måske bare været heldig??? kommer måske også an på hvilken hjælp man beder om og bliver bedt om........ kan selv se jeg et par gange har spurgt om ting jeg strengt taget kunnet have fundet ud af mig selv, især da jeg var ny...

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har et par gange både fået, og givet hjælp i en pm..... og både fået og givet tak...Så det kan vel lade sig gøre....men jeg har måske bare været heldig???

 

Tjaaah, jeg har i tidens løb fået meget lort via PB, og de værste eksemplarer har jeg efterfølgende spærret.

Jeg er imidlertid af den opfattelse, at ting, der er serveret på sitet, skal besvares/imødegåes/applauderes på sitet. Ellers giver det ingen mening, og en angreben står skakmat i hjørnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaah, jeg har i tidens løb fået meget lort via PB, og de værste eksemplarer har jeg efterfølgende spærret.

Jeg er imidlertid af den opfattelse, at ting, der er serveret på sitet, skal besvares/imødegåes/applauderes på sitet. Ellers giver det ingen mening, og en angreben står skakmat i hjørnet.

 

Det er jeg ked af at høre...... :-(   Så må jeg bare have været heldig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg ked af at høre...... :sad:   Så må jeg bare have været heldig

 

Nej det tror jeg ikke. Hvis du har en positiv tilgang til tingene, så får du også noget positivt igen de fleste gange :wink: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den anden dag skrev jeg til en anden bruger om et spørgsmål som han havde gjort sig klog på, noget med fræk thai massage i mit område, han påstod han kendte flere steder som bare var meget diskrete, tænk han forlangte 500kr for at svare, sikke en hjælp at få, nogle er åbenbart egoistiske idioter, betalte klar ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...