Hop til indhold

Er det generelt dumt at hjælpe herinde

Featured Replies

Skrevet

Tjaah lissom BX, så har jeg osse modtaget meget lort igennem PB systemet og ignorerer i princippet henvendelser, der er perfide og onskabsfulde. 

Jeg synes det er rigtig dårlig stil at bruge PB systemet til at svine folk til. 

Jeg bruger generelt ikke PB-systemet ret meget, men når jeg endelig bruger det, så er det mest for at svare på de mere eller mindre venlige henvendelser, som jeg modtager fra andre brugere herinde. 

Skrevet

Det er mig der blev skrevet til og der var ikke nogen dårlig tone i mit svar.. Bare så folk ved det inden man kommer med sine holdninger til netop denne 'sag'..

Skrevet

Selvfølgelig i starten af denne tråd ☺

Skrevet

Tjaah lissom BX, så har jeg osse modtaget meget lort igennem PB systemet og ignorerer i princippet henvendelser, der er perfide og onskabsfulde. 

Jeg synes det er rigtig dårlig stil at bruge PB systemet til at svine folk til. 

Jeg bruger generelt ikke PB-systemet ret meget, men når jeg endelig bruger det, så er det mest for at svare på de mere eller mindre venlige henvendelser, som jeg modtager fra andre brugere herinde. 

For god ordens skyld skal jeg lige tilføje at jeg selv var skyld i al det "lort" jeg har modtaget over PB-systemet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.