Hop til indhold
Fisseslikkeren

Er det det hele værd - moralske skrupler og lommesmerter

Recommended Posts

Den perfekte verden er altså den uden naturlige drifter. Eller måske rettere: den hvor vi holder drifterne i skak. Hvor vi lover og svær og aldrig tænker umoralske tanker.

Den her tråden er fuld af respekt, som i sprider som hagl. Sjovt at dele ud respekt til en som har lyvet og bedraget og tænkt mere på sig selv end sin familie og nu har angst over det.

Respekt altså til alle dem der har angst. Også respekt tll alle dem der ved hvordan det SKAL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg i flere tidligere strenge har redegjort for, lider jeg ikke af bondeanger.

 

Giv Gud, hvad Guds er, og giv kejseren, hvad kejserens er.

 

Jeg har familie, samtidigt med at jeg besøger glædespiger. Jeg er dog ikke anderledes indrettet, end at jeg giver min familie, hvad den skal og bør have, og jeg giver min glædespige, hvad hun skal have – både af det ene og andet.

 

Det er MIT liv, og JEG skal forsøge at få mest muligt ud af det. Selv synes jeg, at jeg med de nuværende tilstande har fået det bedste af BEGGE verdener.

 

Verdener, hvor jeg både giver gavmildt og gengældes gavmildt.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Som jeg i flere tidligere strenge har redegjort for, lider jeg ikke af bondeanger.

 

Giv Gud, hvad Guds er, og giv kejseren, hvad kejserens er.

 

Jeg har familie, samtidigt med at jeg besøger glædespiger. Jeg er dog ikke anderledes indrettet, end at jeg giver min familie, hvad den skal og bør have, og jeg giver min glædespige, hvad hun skal have – både af det ene og andet.

 

Det er MIT liv, og JEG skal forsøge at få mest muligt ud af det. Selv synes jeg, at jeg med de nuværende tilstande har fået det bedste af BEGGE verdener.

 

Verdener, hvor jeg både giver gavmildt og gengældes gavmildt.

 

Lyder jo ganske flot, men du bedrager jo stadig din familie medmindre de kender til dit synspunkt at det er ok at få de bedste fra begge verdener når samtidig er gift, hvad hvis vi vendte den 180 grader og det var din kone som rendte fra mand til mand og også nød det bedste fra begge verdener, ville det være ok for dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...