Hop til indhold
Fisseslikkeren

Er det det hele værd - moralske skrupler og lommesmerter

Recommended Posts

Jeg elsker købesex - især når jeg bliver overrasket positivt. Og jeg har haft mange vilde og sjove oplevelser i årenes løb. Men det har til tider også været en hård omgang. Jeg har løjet til højre og venstre om møder, weekendture med fiktive arbejdskammerater samt hobbyture til Tyskland. Jeg er ikke blevet fanget med bukserne nede. Men jeg er et par gange blevet fanget i nogle løgne hvor jeg måtte vikle mig ind i et kæmpe spind af løgne for ikke at blive opdaget. Jeg har forsømt min familie og til tider har mit arbejde kørt ret ringe simpelthen fordi jeg var for optaget af at få et slag fisse. Jeg har brugt oceancer af tid i min fritid på at udse spændende emner til en rusketur i kanen og jeg har i skrivende stund en to-do-liste med 5 navne som jeg vildt godt kunne tænke mig at krølle lagener med. Men hvornår skal man sige stop?

 

Jeg føler at jeg har forsømt min familie. Og jeg elsker faktisk min kone selv om jeg er har været en fucker. Og når sexen kører godt hjemme så er det faktisk ikke meget mere end 3-4 piger som jeg har betalt der kan måle sig med hjemmebaneforholdene når lillemor spiller på toppen. Derfor tænker jeg at skulle trangen melde sig til købesex så napper jeg lige en spiller ekstra eller spiller ekstra meget op til konen. Og giver jeg fx hende en gave til 500 kr. og lægger 500 kr. til side til en ferietur for familien så har jeg både sparet penge og gjort livet for mig og familien lidt sjovere. Det er måske i det lange løb noget der kan give mig lidt bedre minder end de 5 sexferier som jeg har holdt for mig selv i 2014.

 

Nu prøver jeg at stoppe og så må jeg se hvad det bærer med sig. Åh hvad pokker en gang i mellem skal man jo lige til Flensborg for at købe sodavand og øl og så kunne det jo godt gå an med lidt sjov for 50 euro. Men hvis jeg kan gå fra tidligere var det normal omkring 30 - og sidste år 52 købesexoplevelser om året til omkring 5 så er det da også godt gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvad andre gør men lige min mening

 

Jeg forstår simpelthen slet ikke at du vil risiker at miste din kone for at få nogle oplevelser med købe sex, når der rent faktisk kun er 3 - 4 oplevelser der kan måle sig med din kone når hun folder sig ud !

Og var det så ikke skønner og holde ferie sammen med dem du elsker istedet for at side alene på ferie for at få noget dårliger købe sex

 

En dag er det for sent så kan du ikke huske dine egne løgne og falder i og så vil det virklig gå op for dig hvormeget du har mistet og ægte kærlighed kan ikke købes for penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt, respekt...  Noget af en indrømmelse at komme med.
Mange inkl. mig selv prøver at tænke fornuftigt, og leve op til normer og om hvordan man selv ville have det, hvis det var ens partner der gjorde som en selv.
Har dog selv været mest aktiv, når jeg har været single.
Men har fået ødelagt forhold pga. at man tænker lige lovligt meget med pikken, og fortrudt det noget så grusomt efter et stykke tid.
Og jeg tror at enten er man tro og ærlig hele sit liv, eller også er man typen der er jæger (alfahan) og ikke kan få nok.

Kender en del kvinder der er ligesådan også....   Tror ikke der kan laves så meget om i det. Desværre...    Men fuld respekt over det du skriver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til M-Nielsen. Jeg er helt enig. Og jeg mener også at jeg har haft totalt knald i kalechen. Derfor arbejder jeg på at tage mig sammen. Og til frddblk (skønt navn men svært at udtale): nørj mand hvis min partner havde teet sig ligesom mig eller havde hun bare kysset en eller anden tilfældig så havde det været forbi - og det er jo grotesk og doppeltmoralsk af mig. Hun elsker mig vildt meget og synes jeg er dejlig som jeg er og så ligger hun udseendemæssigt et par ligaer over mig. Jeg har et par kammerater der har rullet med øjnene over at jeg har betalt til højre og venstre når jeg har en dejlig kone. Nåja hun gider "kun" to gange om ugen og hun tager kun CUM ca. 1 gang om året og facial er hun ikke med på men ellers kan jeg køre på med det meste :-P  Jeg tager mig lige sammen når jeg i øvrigt har et godt forhold. Der er altså ting der er vigtigere end købesex - eller for mig så er der.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt har jeg ingen problemer med hvad jeg laver, og har lavet.
Jeg nyder livet, mine ture på et par timer, mine dagsture og mine weekendture og jeg nyder min bedre halvdel og familie og der er plads til det hele.

 

For mig har løgnene ikke været svære at holde styr på; man må bare finde sig en rød tråd i det hele og gøre løgnene til en (lille) del af ens liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg elsker købesex - især når jeg bliver overrasket positivt. Og jeg har haft mange vilde og sjove oplevelser i årenes løb. Men det har til tider også været en hård omgang. Jeg har løjet til højre og venstre om møder, weekendture med fiktive arbejdskammerater samt hobbyture til Tyskland. Jeg er ikke blevet fanget med bukserne nede. Men jeg er et par gange blevet fanget i nogle løgne hvor jeg måtte vikle mig ind i et kæmpe spind af løgne for ikke at blive opdaget. Jeg har forsømt min familie og til tider har mit arbejde kørt ret ringe simpelthen fordi jeg var for optaget af at få et slag fisse. Jeg har brugt oceancer af tid i min fritid på at udse spændende emner til en rusketur i kanen og jeg har i skrivende stund en to-do-liste med 5 navne som jeg vildt godt kunne tænke mig at krølle lagener med. Men hvornår skal man sige stop?

Jeg føler at jeg har forsømt min familie. Og jeg elsker faktisk min kone selv om jeg er har været en fucker. Og når sexen kører godt hjemme så er det faktisk ikke meget mere end 3-4 piger som jeg har betalt der kan måle sig med hjemmebaneforholdene når lillemor spiller på toppen. Derfor tænker jeg at skulle trangen melde sig til købesex så napper jeg lige en spiller ekstra eller spiller ekstra meget op til konen. Og giver jeg fx hende en gave til 500 kr. og lægger 500 kr. til side til en ferietur for familien så har jeg både sparet penge og gjort livet for mig og familien lidt sjovere. Det er måske i det lange løb noget der kan give mig lidt bedre minder end de 5 sexferier som jeg har holdt for mig selv i 2014.

Nu prøver jeg at stoppe og så må jeg se hvad det bærer med sig. Åh hvad pokker en gang i mellem skal man jo lige til Flensborg for at købe sodavand og øl og så kunne det jo godt gå an med lidt sjov for 50 euro. Men hvis jeg kan gå fra tidligere var det normal omkring 30 - og sidste år 52 købesexoplevelser om året til omkring 5 så er det da også godt gået.

Pas godt på din familie - kærlighed kan man ikke købe og ægte kærlighed er guld værd. Pas på ikke at ende fattig på alle fronter søde. Godt nytår og knus fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til frddblk (skønt navn men svært at udtale): nørj mand hvis min partner havde teet sig ligesom mig eller havde hun bare kysset en eller anden tilfældig så havde det været forbi - og det er jo grotesk og doppeltmoralsk af mig. Hun elsker mig vildt meget og synes jeg er dejlig som jeg er og så ligger hun udseendemæssigt et par ligaer over mig. Jeg har et par kammerater der har rullet med øjnene over at jeg har betalt til højre og venstre når jeg har en dejlig kone. Nåja hun gider "kun" to gange om ugen og hun tager kun CUM ca. 1 gang om året og facial er hun ikke med på men ellers kan jeg køre på med det meste :-P  Jeg tager mig lige sammen når jeg i øvrigt har et godt forhold. Der er altså ting der er vigtigere end købesex - eller for mig så er der.

Er nu heller ikke valgt som et navn. Men i sin tid skulle jeg oprette en mail adresse, som bliver brugt til alt det jeg ikke vil spames med på min daglige mail. Og efter mange, mange kombinationer, blev det frddblk. Og derfor også det der bliver brugt på bla. forums af den her slags. :-D

Ja, der ser du...  Havde konen gjort bare 5 procent af hvad du gør, så var det ud af klappen.

Jeg har selv været i forhold med en som havde kløe i fissen. De første år fik jeg sex som jeg aldrig har oplevet før i mit liv. Hendes motto var at jeg skulle have så meget, at jeg ikke orkede at kikke efter andre piger. Blev jævnligt oplyst om hvor dumme andre af hendes mænd havde været, og været hende utro osv. Da der var gået tre år måske, var det sgu hende der ikke fik nok. Og hun begyndte at være aktiv rundt omkring. Overlevede den første gang milde utroskab, men da det ikke længe efter dukkede op igen efter en julefrokost, så måtte hun ud af klappen.

Derfor tænker jeg selv rigtig meget over hvordan jeg selv er og hvad jeg gør. Har kun en gang været utro for mange år siden, og der valgte jeg selv kort efter at afslutte mit forhold. At jeg så har haft en del partnere gennem tiden er en anden sag. Men de har jo aldrig rigtigt nået at blive kærester, og derfor ingen moralske skrubler fra min side af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange ting på en gang, men tingene hænger sammen, så naturligvis skal tankerne og beslutningerne være en helhed.

Jeg deler det lidt op igen

Lommesmerter. Ludere må ikke ødelægge din Økonomi! Pengene skal fuld ud være der til formålet! En klog Mand har ligeledes nogen tanker om Pengene kunne være brugt bedre! Når det er sagt, så kan man have sjov uden det koster en formue :-) Ingen som siger besøget skal vare i Timevis. Det er vigtigere at glæde Familien fremfor Luderen... Ment på den måde, det er bedre at besøge Luderen i 30 min og tage Familien med i Lalandia fremfor besøget varer 2 Timer. Naturligvis er Luderen glad for 2 Timers besøget! Og smiler sødt til dig.... Men det overgåes vel af Familiens Glæde? Og du har alligevel fået Sexen du kan glædes over. Og måske der er bonus på hjemmefronten

Vi Mænd er genetisk Designet til at sprede vores Sæd. Med det i mente, kan ingen Kvinde tilfredsstille os fuld ud!!! Der er altid hende den søde, dejlige, charmerende Smukke Pige som man lige har lyst til. Uanset om man får uendelig meget fantastisk Sex! Hende den anden vil altid være Spændende. Og vi har altid lyst til hende.

Og Kvinder nyder vi har det sådan! De kan tjene store Penge på at stille sig til rådighed for vores begær. Enten direkte som Sexarbejdere eller indirekte hvor de bruger Smil etc for at få hvad de gerne vil have. Lur mig om din egen Kone ikke nyder Elevator blikkene, at hun nyder at sende et lille Smil så virker Kopimaskinen etc. De ønsker på ingen måde Mænd ændrer deres Genetik! Eller jo, deres egen Mand burde jo ikke have det sådan hehe. Hvor det for Kvinder ligeså meget er en Leg, hvor alt hun opnår med Flirten er Fantastisk, så er mange Mænds tanker om Sexen. Det er Sexen vi ønsker. Er det meget værre end Kvindens ønsker om opmærksomhed, gaver og meget andet gennem Flirten? Jo det er det måske nok, trods alt ;-) Men vi er sgu kun Mænd og Sex rumsterer rundt i hovedet på os konstant :-(

Du må selv gøre dig til Herre over om du ønsker at fortsætte eller ej! Dog synes jeg du skal stramme op på historierne hvis du fortsætter! Ellers kan det blive noget rigtig skidt! Og opprioterer uanset hvad Familien. Både Økonomisk og med opmærksomhed. Familien skulle meget gerne være Basen i dit liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange ting på en gang, men tingene hænger sammen, så naturligvis skal tankerne og beslutningerne være en helhed.

Jeg deler det lidt op igen

Lommesmerter. Ludere må ikke ødelægge din Økonomi! Pengene skal fuld ud være der til formålet! En klog Mand har ligeledes nogen tanker om Pengene kunne være brugt bedre! Når det er sagt, så kan man have sjov uden det koster en formue :smile: Ingen som siger besøget skal vare i Timevis. Det er vigtigere at glæde Familien fremfor Luderen... Ment på den måde, det er bedre at besøge Luderen i 30 min og tage Familien med i Lalandia fremfor besøget varer 2 Timer. Naturligvis er Luderen glad for 2 Timers besøget! Og smiler sødt til dig.... Men det overgåes vel af Familiens Glæde? Og du har alligevel fået Sexen du kan glædes over. Og måske der er bonus på hjemmefronten

Vi Mænd er genetisk Designet til at sprede vores Sæd. Med det i mente, kan ingen Kvinde tilfredsstille os fuld ud!!! Der er altid hende den søde, dejlige, charmerende Smukke Pige som man lige har lyst til. Uanset om man får uendelig meget fantastisk Sex! Hende den anden vil altid være Spændende. Og vi har altid lyst til hende.

Og Kvinder nyder vi har det sådan! De kan tjene store Penge på at stille sig til rådighed for vores begær. Enten direkte som Sexarbejdere eller indirekte hvor de bruger Smil etc for at få hvad de gerne vil have. Lur mig om din egen Kone ikke nyder Elevator blikkene, at hun nyder at sende et lille Smil så virker Kopimaskinen etc. De ønsker på ingen måde Mænd ændrer deres Genetik! Eller jo, deres egen Mand burde jo ikke have det sådan hehe. Hvor det for Kvinder ligeså meget er en Leg, hvor alt hun opnår med Flirten er Fantastisk, så er mange Mænds tanker om Sexen. Det er Sexen vi ønsker. Er det meget værre end Kvindens ønsker om opmærksomhed, gaver og meget andet gennem Flirten? Jo det er det måske nok, trods alt :wink: Men vi er sgu kun Mænd og Sex rumsterer rundt i hovedet på os konstant :sad:

Du må selv gøre dig til Herre over om du ønsker at fortsætte eller ej! Dog synes jeg du skal stramme op på historierne hvis du fortsætter! Ellers kan det blive noget rigtig skidt! Og opprioterer uanset hvad Familien. Både Økonomisk og med opmærksomhed. Familien skulle meget gerne være Basen i dit liv

 

 

Nu er det jo ikke alt der kan undskyldes med vores gener. Faktisk er vi de eneste pattedyr ud over delfinen som dyrker sex for fornøjelsens skyld.

Men vores reptilhjerne som der styrer mange af vores drifter, bør og må ikke overskygge vores udviklede pattedyrshjerne. Vi er jo som mennesker skabt og udviklet til at tænke og og handle ud fra tanker. Så nok mere en undskyldning at det er vores gener der styrer. Er godt klar over at det er naturligt at være tiltrukket af alt der har puls, men hvis det virkelig var som du skriver, så ville der jo foregå voldtægter på et hvert gadehjørne. Og det gør der da heldigvis ikke, da fornuften hos os fleste tager over og dominerer vores handlinger.

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu vise ord fra molen Havnebums. Du har helt ret. Men i et liv hvor ting bliver en last, besættelse, afhængighed, et drug eller hvad pokker man skal kalde det så kan fornuften slå fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg droppede købesex, da jeg blev gift... vil sgu ikke risikere at miste min dejlige kone for en halv times fornøjelse.

 

Og min kone er også skøn i sengen og ganske flittig på lagnet  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg droppede købesex, da jeg blev gift... vil sgu ikke risikere at miste min dejlige kone for en halv times fornøjelse.

 

Og min kone er også skøn i sengen og ganske flittig på lagnet  :D

Droppede du så også det der var gratis? Haha... Sorry..!!!  Kunne ikke lade vær.!! :cool:  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Og min kone er også skøn i sengen og ganske flittig på lagnet  :D

Hæ hæ. Den skulle op i anmeldelserne.

 

 

Vi er sandsynligvis rigtig mange herinde, som er gift, og håber at blive ved med det. Jeg har også snydt, bedraget og opført mig skammelig, samt brugt vores fælles økonomi på måder jeg end ikke kan forsøge at retfærdigøre. Nu får jeg det fandeme skidt, så sent som i formiddags fik jeg en handjob hos en thaimassør, alt imens jeg.... Nå ja, det sidste vil jeg ikke prale med i dette tråd. Jeg tror jeg vil gå samme vej som Fisseslikkeren.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da utroligt som folk skal have lette deres hjerter, nu vi er startet på et nyt år. :mrgreen: 
Indrømmer gerne at jeg har opført mig skammeligt, og har skammelige tanker og planer for 2015.
Håber så bare ikke at jeg render ind i en kvinde inden planerne bliver udført live. :roll: For så skal jeg jo også til at have dårlig samvittighed. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden nogle risici og lidt adrenalin ville jeg dø af tristesse, uanset hvor meget jeg elsker dem jeg ikke kan fortælle hele mit inderste for. Det er ikke mig, og det er ikke dem. Det er bare sådan vi har bestemt at livet og samfundet skal indrettes.

 

Det er bare en ting jeg ikke forstår: Det man giver sig selv må man vel have råd til at give den man elsker. Jeg kan slet ikke forstå hvorfor et så simpelt ting som sex kan have lov at ødelægge så meget.

Live and forgive, er et godt motto.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg elsker købesex - især når jeg bliver overrasket positivt. Og jeg har haft mange vilde og sjove oplevelser i årenes løb. Men det har til tider også været en hård omgang. Jeg har løjet til højre og venstre om møder, weekendture med fiktive arbejdskammerater samt hobbyture til Tyskland. Jeg er ikke blevet fanget med bukserne nede. Men jeg er et par gange blevet fanget i nogle løgne hvor jeg måtte vikle mig ind i et kæmpe spind af løgne for ikke at blive opdaget. Jeg har forsømt min familie og til tider har mit arbejde kørt ret ringe simpelthen fordi jeg var for optaget af at få et slag fisse. Jeg har brugt oceancer af tid i min fritid på at udse spændende emner til en rusketur i kanen og jeg har i skrivende stund en to-do-liste med 5 navne som jeg vildt godt kunne tænke mig at krølle lagener med. Men hvornår skal man sige stop?

 

Jeg føler at jeg har forsømt min familie. Og jeg elsker faktisk min kone selv om jeg er har været en fucker. Og når sexen kører godt hjemme så er det faktisk ikke meget mere end 3-4 piger som jeg har betalt der kan måle sig med hjemmebaneforholdene når lillemor spiller på toppen. Derfor tænker jeg at skulle trangen melde sig til købesex så napper jeg lige en spiller ekstra eller spiller ekstra meget op til konen. Og giver jeg fx hende en gave til 500 kr. og lægger 500 kr. til side til en ferietur for familien så har jeg både sparet penge og gjort livet for mig og familien lidt sjovere. Det er måske i det lange løb noget der kan give mig lidt bedre minder end de 5 sexferier som jeg har holdt for mig selv i 2014.

 

Nu prøver jeg at stoppe og så må jeg se hvad det bærer med sig. Åh hvad pokker en gang i mellem skal man jo lige til Flensborg for at købe sodavand og øl og så kunne det jo godt gå an med lidt sjov for 50 euro. Men hvis jeg kan gå fra tidligere var det normal omkring 30 - og sidste år 52 købesexoplevelser om året til omkring 5 så er det da også godt gået.

 

Hej, dejligt og befriende indlæg, lyder som om du er fanget i en ond spiral og afhænig, lyder nærmest som et fix for dig, er jo noget som hedder sexohollice (undskyld) stavefejl....Det er når det tar overhånd og styrer dig og du ikke styrer det og det går ud over familie,venner,job osv....Lige som at tisse i buksenne, det er dejligt varmt mens det står på men blir hurtigt koldt igen og så kommer anger og dårlig samvitighed hvor man tænker aldrig mere, det var sidste gang....Lige ind til næste gang......Har selv været der, men er kommet ud af det og det er en befrielse at det nu er mig som har kontrollen....Ønsker dig alt mulig held og lykke, du har lige taget første skrit ved at dele det, super flot af dig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Men hvornår skal man sige stop?

 

Jeg føler at jeg har forsømt min familie

 

Spørgsmål og svar på samme linie :) 

 

Hvis du føler  du har forsømt dem, er det nok fordi der er stor sandhed bag. Og uanset hvor dejlige vi GPer måtte være, så er vi ikke lykken på hjemmefronten værd.

 

Hvis du elsker din kone og hun tilmed er mindst lige så god som de bedste af os - så synes jeg du har taget den helt rette beslutning og synes du fortjener stor respekt for dine valg!

 

Held og lykke med det... jeg synes det er sejt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vi ikke alle mere eller mindre sexafhængige herinde, nogle kan bedre styre det end andre.

 

Dem der har en kone/kæreste/familie har det værre fordi de skal leve med løgne, finde finanserne, finde smuthuller, lave grundig planlægning, risikeret at blive opdaget osv...

 

man kan leve med det, man lade være, man kan lade sig skille, man kan lade sig kastrere .... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg plejer at sige, har man opdaget købesex universet så forlade man den sjældent, man kan holde pauser (og drikke vand :P)

Men på et tidspunkt falder man i fordi der går noget galt på hjemmefronten eller man bliver fristet på anden vis.

 

Alternativ til købesex er måske et swinger liv med konen, så har man mulighed for knalde med andre uden at det føles forkert.

Vi er nogle som dyrker begge dele, swingersex samt købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Spørgsmål og svar på samme linie :)

 

Hvis du føler  du har forsømt dem, er det nok fordi der er stor sandhed bag. Og uanset hvor dejlige vi GPer måtte være, så er vi ikke lykken på hjemmefronten værd.

 

Hvis du elsker din kone og hun tilmed er mindst lige så god som de bedste af os - så synes jeg du har taget den helt rette beslutning og synes du fortjener stor respekt for dine valg!

 

Held og lykke med det... jeg synes det er sejt!

 

Respekt herfra Jasmin ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad fanden er det for en gang bondeanger. Ja undskyld jeg er efter nogle af jer. Hvis man er gift, skal man holde sig til sin kone og ikke have sex med andre. Ja selvfølgelig i en bedre verden, end den vi lever i.

Hvis man nu har en stærk drift til at sprede sin sæd, som det blev kaldt i et tidligere indlæg. Hvis man ikke kan stå imod, og driften efter en anden kvinde bliver for stærk. Så er det efter mine moralbegreber ok at besøge en GP.

Derimod er det ikke ok at have sex med andre f.eks. kollegaer. Der kommer der let følelser ind, og så er der for alvor tale om utroskab.

Selvfølgelig skal man være diskret. Besøgene skal ske, når man ellers har tid for sig selv.

Men lad nu være med den bondeanger. GPér har altid eksisteret, og der har altid været mænd, der har besøgt dem, gifte og ugifte. Vi er nogle mænd, der besøger GPér, fordi vi ikke kan lade være. Hvis vi ellers elsker vores familie og er ordentlige mennesker, må det altså være ok også uden samvittighedsnag bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her må jeg give Krimminalkommisar Köster ret.

I en perfekt verden lever vi i monogami, og er alle ligesom svaner der har en mage for livet.

Vi lever så bare ikke i en perfekt verden, og de naturlige drifter tager nogengange over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den perfekte verden er altså den uden naturlige drifter. Eller måske rettere: den hvor vi holder drifterne i skak. Hvor vi lover og svær og aldrig tænker umoralske tanker.

 

Den her tråden er fuld af respekt, som i sprider som hagl. Sjovt at dele ud respekt til en som har lyvet og bedraget og tænkt mere på sig selv end sin familie og nu har angst over det.

Respekt altså til alle dem der har angst. Også respekt tll alle dem der ved hvordan det SKAL være og hvordan man skal gøre. Respekt til alle dem der deler ud respekt, og respekt til alle de moralens vægter der sammen skaber forsamligen herinde i EG-kirken.

Fordi herinde findes en paradoksal masse moralvægtere der virkelig ved hvordan man SKAL håndtere dette svære liv med sex og familie og kone og GP'er. 

 

Selv bander jeg i kirken og deler ud respekt til dem der forstår at livet ikke kan tegnes med lineal og som prøver at finde sine egne veje uden angst og selvfornægtelse.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...