Hop til indhold
Bundstokken

Tvangsprostitueret ?

Recommended Posts

Hey Nille. Og godt nytår.

 

 Kan bestemt ikke udlukke der er forældre der skammer sig. men ofte ser jeg ikke det scenarie. Har ofte hørt ved samtaler med disse forældre, at det er en fase drengene skal igennem. Hvor vi så må forklare dem, at de normer og regler vi har her i DK ikke er forligenlig med den holdning. Men der er meget store gnidninger. Bare lige mt input i denne tråd.

 

Godt nytår alle.

 

KK 

 

Hey KK og godt nytår til dig,

 

Siger du hermed at forældrene også skider på landets lov og ret ? Og accepterer at deres drengebørn laver kriminalitet og voldtager piger ??? for at sætte det på spidsen.

 

Det lyder meget forkert i mine ører... så mangler forældrene i den grad opdragelse.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, Ja hvis du vælger, at læse mit skriv,  på den måde så, kan jeg jo ikke holde for det du skriver. Men nej. Jeg mener med det jeg skriver, at forældrene ikke vil ha os som myndighed indover, De mener de kan klare tingene i familien. Og at ofte vil familierne ikke samarbejde. det er essensen i det jeg skriver. Hvis du hørte de ting, mine kollegaer og jeg har hørt, ville du da undre dig ligesom jeg gør.

 

Og ja der er nok også familier desværre  der er fløjtende ligeglad med hvad deres drenge laver. Men det er heldigvis et fåtal jeg har mødt der har fået den opdragelse.

 

Håber det gav mening

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke får en ordentlig opdragelse så er risikoen for at man ender i kriminalitet ret stor.

 

Det er ikke korrekt, at familierne skammer sig over hvad deres børn laver som du generaliserende påstår. Det kan godt være nogle familier gør, men langt fra alle familier. Det kan svært det kan være for offentlige myndigheder at få en ordentlig kontakt til de problemfamilier og mødre og fædre, nogle er ligeglade, nogle hader det danske samfund og dets værdier og normer, andre igen ønsker rent faktisk at deres børn bliver til noget og skammer sig over hvad deres børn laver.

 

 At du kan fyre en sådan kommentar af siger jo alt, men den er du jo så også på tilbagetog fra, for det er da ikke alene sandheden du kommer med der. Du ser fuldkommen bort fra den barndom i familien som de har haft, og det spiller altså en meget stor rolle for hvordan et menneske udvikler sig med hvilke værdier og moralsæt de har.

 

Vi har haft indvandrer siden 60'erne, nogle problembørn og unge er 3.- 4. generationer, så de burde være integreret ellers har samfundet svigtet ! 

 

Myndighederne har vel gennem årene tilstrækkelig viden til at takle og forebygge problemerne, men stadig ser vi i dag etniske problembørn og unge...

 

Vi ser de samme holdninger mod etniske grupper blandt befolkningen, som også bliver udtrykt her på Eroguide.

 

Jeg har ikke svaret eller løsningen, men problemet er der og ville nok ikke blive mindre med årene, så længe der er problembørn og de bliver rekrutteret i bandemiljøet, det er der de bliver kuet, hærdet og får respekt, jo grovere kriminalitet jo mere respekt, det er trist ! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, Ja hvis du vælger, at læse mit skriv,  på den måde så, kan jeg jo ikke holde for det du skriver. Men nej. Jeg mener med det jeg skriver, at forældrene ikke vil ha os som myndighed indover, De mener de kan klare tingene i familien. Og at ofte vil familierne ikke samarbejde. det er essensen i det jeg skriver. Hvis du hørte de ting, mine kollegaer og jeg har hørt, ville du da undre dig ligesom jeg gør.

 

Og ja der er nok også familier desværre  der er fløjtende ligeglad med hvad deres drenge laver. Men det er heldigvis et fåtal jeg har mødt der har fået den opdragelse.

 

Håber det gav mening

 

KK

 

 

Jeg tolker det som at familien har noget at skjule og skammer sig derfor vil de ikke have myndighederne over dem.

 

KK du lyder til at have dybere kendskab til de etniske drenge,

Hvorfor hader de vores samfund (både forældre og børn) ? Burde de ikke være taknemlige for at være her og evt. taknemlige over at få social hjælp hvis de ikke arbejder. (uden hjælpen har de vel ikke noget at leve for)

 

Det er for mig uforståeligt at man hader dem som giver én penge og mad på bordet ???

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tolker det som at familien har noget at skjule og skammer sig derfor vil de ikke have myndighederne over dem.

 

KK du lyder til at have dybere kendskab til de etniske drenge,

Hvorfor hader de vores samfund (både forældre og børn) ? Burde de ikke være taknemlige for at være her og evt. få social hjælp hvis de ikke arbejder. (uden hjælpen har de vel ikke noget at leve for)

 

Det er for mig uforståeligt at man hader dem som giver én penge og mad på bordet ???

Jamen Nille du kan, da have lidt ret i, at familierne har noget at skjule overfor myndighederne. Nogle familier, lever jo også af deres børns kriminalitet. Og ja nogle familier skammer sig det vil jeg slet ikke udelukke. 

 

Har et kendskab til den måde familier agere når de kommer til samtaler, den total store ligegyldighed som de drenge jeg har arbejdet med, de synes det er sejt de er hævet over samfundet. Lige indtil de møder modstand og en kultur der ikke acceptere den måde de agere på. Så kommer kultur chokket for dem. 

 

Nu kan jegikke komme ind i hovederne på dem så, kan ikke svare på hvorfor de hader samfundet eller om de gør det. Men kunne antage, at de er ligeglad med den straf de får her kontra hvis de stjæler i deres respektive hjemlande, som sagt bare en antagelse. Men nok også en anden debat. ja den kunne være spændende at lave en tråd om. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Nille du kan, da have lidt ret i, at familierne har noget at skjule overfor myndighederne. Nogle familier, lever jo også af deres børns kriminalitet. Og ja nogle familier skammer sig det vil jeg slet ikke udelukke. 

 

Har et kendskab til den måde familier agere når de kommer til samtaler, den total store ligegyldighed som de drenge jeg har arbejdet med, de synes det er sejt de er hævet over samfundet. Lige indtil de møder modstand og en kultur der ikke acceptere den måde de agere på. Så kommer kultur chokket for dem. 

 

Nu kan jegikke komme ind i hovederne på dem så, kan ikke svare på hvorfor de hader samfundet eller om de gør det. Men kunne antage, at de er ligeglad med den straf de får her kontra hvis de stjæler i deres respektive hjemlande, som sagt bare en antagelse. Men nok også en anden debat. ja den kunne være spændende at lave en tråd om. 

 

KK

 

Jeg antager du snakke om muslimske familier ? Der er en stor synd at stjæle.... er vores straffe og sanktionsmuligheder for slappe, derfor er de ikke bleg for at begå kriminalitet.

 

At forældrene lever at deres børns kriminalitet, drages paralleller til sigøjner-familierne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg antager du snakke om muslimske familier ? Der er en stor synd at stjæle.... er vores straffe og sanktionsmuligheder for slappe, derfor er de ikke bleg for at begå kriminalitet.

 

At forældrene lever at deres børns kriminalitet, drages paralleller til sigøjner-familierne...

Nille er vi ude i ord knepperi nu  :-P  :-P

 

Ja fx mit arbejde med den gruppe unge er, vores sanktions muligheder meget små, Faktisk meget begrænset hvad vi må. Og hvordan vi må agere. Her snakker jeg ikke om, vi skal slå osv. Men fx. Vi må ikke fører dem væk, hvis de laver ballade, Kun i det øjeblik de er til fare for dem selv eller andre. Deres verbale sprog, Kan vi kun irettesætte. Ja i deres hjem land er det en synd at stjæle, Men det er det ikke i Dk. Derfor er der familier der ser igennem fingre med det.

 

Jeg skrev, at nogen familier også levede af kriminalitet, detkan ja både være sigøjner familier, muslimske familier, og andre familier, også kristne, katolske osv.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

Overvej lige at komme tilbage til den pågældende, meget triste sag uden politiske overtoner

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

 vores sanktions muligheder meget små, Faktisk meget begrænset hvad vi må. Og hvordan vi må agere. Her snakker jeg ikke om, vi skal slå osv. Men fx. Vi må ikke fører dem væk, hvis de laver ballade, Kun i det øjeblik de er til fare for dem selv eller andre. Deres verbale sprog, Kan vi kun irettesætte. Ja i deres hjem land er det en synd at stjæle, Men det er det ikke i Dk. Derfor er der familier der ser igennem fingre med det.

 

 

 

Jamen hvis vi vores sanktionsmuligheder er så små, er vi som samfundet DOOMED, magtesløs...

 

du kan vel se/fornemme på de drengene, hvem der har potentiale til at blive god og hvem der vil udvikle en kriminel løbebane... men du kan ikke gøre noget, det må være frustrerende, det er netop medarbejder som dig som kan forebygge, forme drengene til at modstå fristelserne og udfordringerne som drengene står overfor.

 

Mine sidste ord i denne triste sag...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Kowalski. Godt nytår til dig.

 

Taget til efterretning. Men synes nu ikke Nille og jeg skændes i denne tråd. Men synes da det er meget fredeligt skriv frem og tilbage. 

 

Men ja det er bestemt en trist sag Så den vender vi selvfølgelig tilbage til.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi har haft indvandrer siden 60'erne, nogle problembørn og unge er 3.- 4. generationer, så de burde være integreret ellers har samfundet svigtet ! 

 

Myndighederne har vel gennem årene tilstrækkelig viden til at takle og forebygge problemerne, men stadig ser vi i dag etniske problembørn og unge...

 

Vi ser de samme holdninger mod etniske grupper blandt befolkningen, som også bliver udtrykt her på Eroguide.

 

Jeg har ikke svaret eller løsningen, men problemet er der og ville nok ikke blive mindre med årene, så længe der er problembørn og de bliver rekrutteret i bandemiljøet, det er der de bliver kuet, hærdet og får respekt, jo grovere kriminalitet jo mere respekt, det er trist ! :(

Nu er det jo primært somalierne og folk fra Mellemøsten som er de der er dårligt integreret og de kom jo ikke i 60erne, det var tyrkerne. Ja der er da også lidt problemer med tyrkerne.

Samfundet har svigtet kan man sige på overfladen. Jeg er enig. Men har samfundet kunnet løfte opgaven ? Det svenske samfund har ikke kunnet, det engelske samfund har ikke kunnet, det franske samfund har ikke kunnet, det tyske samfund har ikke kunnet, det danske samfund har ikke kunnet.

Det er altid det nemmeste at give samfundet skylden. Den nemme løsning. Det danske samfund har svigtet, det svenske samfund har svigtet, det tyske samfund har svigtet, det engelske samfund har svigtet, det franske samfund har svigtet, ingen af de samfund har kunnet løfte opgaven.

Der er en forklaring på hvorfor folk fra asien nemt kan blive en del af det danske samfund uden problemer, men det kan folk fra Mellemøsten og somalia ikke. Kultur, normsæt og forholdet til religion.

Lad mig stille et spørgsmål: Folk fra aisen, Mellemøsten og Somalia, kommer alle langvejs fra, kommer alle med en anden kultur, normsæt og forhold til religion lidt generelt sagt. Folk fra asien kan uden de større problemer blive en del af det danske samfund, men det kan folk fra Mellemøsten og Somalia ikke. Det samme ser vi i en række europæiske lande. Har det danske og de europæiske samfund så svigtet når de ikke kan integrere disse folkeslag ordentlig ? Er det samfundets skyld vi har de problemer eller er opgaven med at integrere så mange folk som der kommer fra Mellemøsten og somalia en realistisk mulig opgave for samfundene at løfte ?

Vi må erkende, at vi ikke kan integrere dem godt nok, men kan se samfundene i Europa ikke kan løfte opgaven og ikke har fundet løsningen. Så kan man diskutere om det er samfundets skyld eller om det er en realistisk opgave for samfundene at løfte med at få integreret folkeslag fra disse områder i det store omfang de er kommet til Europa i i de seneste årtier.

Jeg tror ikke det er så firkantet som du Nille på den ene side og dem der er mest uenige med dig gør det til. Samfundene kunne gøre det bedre, men det er ikke kun samfundets skyld. Det stikker dybere end det. Guggi-Helle råber om det i disse dage, alle ved det og har vidst det længe, arbejde er løsningen. Problemet er bare specielt i det danske samfund men også andre samfund, at man fint kan leve af passiv offentlig forsørgelse uden videre og skulle det krydres med lidt kriminalitet så er straffene til at overkomme. Går man ind for hårdere straffe, strammer man til med offentlig forsørgelse, vil det ramme alle, ikke kun flygtninge og indvandrere, for reglerne er jo ens for alle for det meste. Alle og jeg er enige med Helle i at det er løsninge, det har alle vist i årtier men ingen har alligevel fundet de politiske handlinger til at løse problemet med og jeg tror heller ikke Guggi-Helle finder dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på hvilke grupper man taler om. 

 

De veluddannede indvandrere, somaliere eller palæstinensere, er også velintegreret i samfundet.

 

Problemet opstår, når folk med en middelmådig uddannelse kommer til vesten - Deres moralkodeks er ikke den samme som vores - Her opstår problemerne desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og mennesker fra krigszoner ... Kan ikke helt følge et tidligere indlæg i tråden, hvor der skrives, at syrere der kommer hertil ikke er flygtninge!? Efter mange års borgerkrig i det land, hvorledes forholder det sig så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til tråden!

 

Gad vide hvad de har betalt for sådan en omgang. Det er ikke hver dag man får mulighed for at kneppe en fastspændt tøz som sikkert oven i købet har gjort modstand. Har uden tvivl pirret fantasier om tvang og voldtægt hos disse mænd. Måske har det hele været aftalt på forhånd! Hvis ikke er det naturligvis fuldkommen ikke i orden. Det hele minder om snuff og måske er der også blevet filmet! 

 

Det undrer mig også i den grad, at en 16 årig kan kontrollere og arrangere det hele. I det mindste har han da vist nogle forretningsmæssige evner men samtidigt en ufattelig kynisme. Hvis "ofret" ikke har været med i dealen kan der jo også evt. være tale om en mentalt retarderet pige, hvilket kun gør forbrydelsen endnu værre. Det bedste scenarie er som sagt, at det hele har været aftalt på forhånd og i givet fald har produktet været totalt grænseoverskridende og en totalt nyskabelse. Simuleret voldtægt med fastspændt tøz som oven i købet gør modstand. Måske var det også muligt at kneppe bareback. Mulighederne spænder således fra det forfærdelige til det geniale - er dog bange for, at det desværre nok forholder sig således, at der var tale om ufrivillighed og tvang. Spændende dog at åbne op for den lille kattelem som indicerer aftalt spil. Så var der garanteret mange som godt kunne tænke sig at være med. Måske en idé til en ny fantastisk ydelse! Simuleret voldtægt/gangbang i en skurvogn med fastspændt tøz! Godt nytår :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til tråden!

 

Gad vide hvad de har betalt for sådan en omgang. Det er ikke hver dag man får mulighed for at kneppe en fastspændt tøz som sikkert oven i købet har gjort modstand. Har uden tvivl pirret fantasier om tvang og voldtægt hos disse mænd. Måske har det hele været aftalt på forhånd! Hvis ikke er det naturligvis fuldkommen ikke i orden. Det hele minder om snuff og måske er der også blevet filmet! 

 

Det undrer mig også i den grad, at en 16 årig kan kontrollere og arrangere det hele. I det mindste har han da vist nogle forretningsmæssige evner men samtidigt en ufattelig kynisme. Hvis "ofret" ikke har været med i dealen kan der jo også evt. være tale om en mentalt retarderet pige, hvilket kun gør forbrydelsen endnu værre. Det bedste scenarie er som sagt, at det hele har været aftalt på forhånd og i givet fald har produktet været totalt grænseoverskridende og en totalt nyskabelse. Simuleret voldtægt med fastspændt tøz som oven i købet gør modstand. Måske var det også muligt at kneppe bareback. Mulighederne spænder således fra det forfærdelige til det geniale - er dog bange for, at det desværre nok forholder sig således, at der var tale om ufrivillighed og tvang. Spændende dog at åbne op for den lille kattelem som indicerer aftalt spil. Så var der garanteret mange som godt kunne tænke sig at være med. Måske en idé til en ny fantastisk ydelse! Simuleret voldtægt/gangbang i en skurvogn med fastspændt tøz! Godt nytår :mrgreen:

 

Tvivler på det har været nemt at lokke ret mange mænd til det senarie - enten har de næsten ikke givet noget for det - eller også har de været mentalt retarderede!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til tråden!

Gad vide hvad de har betalt for sådan en omgang. Det er ikke hver dag man får mulighed for at kneppe en fastspændt tøz som sikkert oven i købet har gjort modstand. Har uden tvivl pirret fantasier om tvang og voldtægt hos disse mænd. Måske har det hele været aftalt på forhånd! Hvis ikke er det naturligvis fuldkommen ikke i orden. Det hele minder om snuff og måske er der også blevet filmet!

Det undrer mig også i den grad, at en 16 årig kan kontrollere og arrangere det hele. I det mindste har han da vist nogle forretningsmæssige evner men samtidigt en ufattelig kynisme. Hvis "ofret" ikke har været med i dealen kan der jo også evt. være tale om en mentalt retarderet pige, hvilket kun gør forbrydelsen endnu værre. Det bedste scenarie er som sagt, at det hele har været aftalt på forhånd og i givet fald har produktet været totalt grænseoverskridende og en totalt nyskabelse. Simuleret voldtægt med fastspændt tøz som oven i købet gør modstand. Måske var det også muligt at kneppe bareback. Mulighederne spænder således fra det forfærdelige til det geniale - er dog bange for, at det desværre nok forholder sig således, at der var tale om ufrivillighed og tvang. Spændende dog at åbne op for den lille kattelem som indicerer aftalt spil. Så var der garanteret mange som godt kunne tænke sig at være med. Måske en idé til en ny fantastisk ydelse! Simuleret voldtægt/gangbang i en skurvogn med fastspændt tøz! Godt nytår :mrgreen:

En deal? Aftalt spil? Der er varetægtsfængslet to unge mænd i sagen.... Det lyder som om du morer dig over det, tænk hvis det havde været din datter eller søster!

Man kan sagtens tvinge folk til noget de ikke vil uden at spænde dem fast, også uden de er mentalt retarderede. Hele folk er blevet tvunget og undertrykt gennem tiden, helt uden lænker....

Del dette indlæg


Link til indlæg

En deal? Aftalt spil? Der er varetægtsfængslet to unge mænd i sagen.... Det lyder som om du morer dig over det, tænk hvis det havde været din datter eller søster!

Man kan sagtens tvinge folk til noget de ikke vil uden at spænde dem fast, også uden de er mentalt retarderede. Hele folk er blevet tvunget og undertrykt gennem tiden, helt uden lænker....

Nemlig Liv. :)

 

I øjeblikket er det .dk, .se og faktisk hele .eu, der bliver fastholdt i et jerngreb af political correctness.

 

Hverken er en skovl en skovl eller en spade en spade, men snarere manuelle graveredskaber. :P

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...