Hop til indhold
Bundstokken

Tvangsprostitueret ?

Recommended Posts

Harry, Blandt mange dumme kommentarer gennem tiden her på EG, er dine i denne tråd om en voldtaget og tvangsprostitueret pige, et af de allerdummeste...

Men efter at have gennemlæst dine bidrag herinde indtil nu - er det åbenlyst at det ikke er en enlig svale fra din hånd...

Fy for pokker !

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

I bande-miljøet

 

Og selv om det ikke er politisk korrekt at hævede det, så tror jeg også at svage sjæle kan finde inspiration blandt det store udbud af voldsfilm og voldelige spil der findes på nettet.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og selv om det ikke er politisk korrekt at hævede det, så tror jeg også at svage sjæle kan finde inspiration blandt det store udbud af voldsfilm og voldelige spil der findes på nettet.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

en ting er film og fiction, men at kunne udføre disse handlinger... personen er ikke normal i roen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

På diverse debatsites er det en yndet disciplin at opfordre til at komme med et bud på gerningsmandens etnicitet.

 

Det vil jeg ikke gøre her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

På diverse debatsites er det en yndet disciplin at opfordre til at komme med et bud på gerningsmandens etnicitet.

 

Det vil jeg ikke gøre her.

Godt... For det er da fuldkommen uvæsentligt! Tossede mennesker er bare tossede - helt uafhængigt af deres hudpigmentering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt... For det er da fuldkommen uvæsentligt! Tossede mennesker er bare tossede - helt uafhængigt af deres hudpigmentering.

For så vidt enig.

 

Dog er der her ikke tale om tossede mennesker, men det dybeste kriminelle afskum af menneskeracen, som i givet fald (alternativ pigmentering) bør smides hen, hvor ikke engang peberet gror.

 

Godt nytår :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dog er der her ikke tale om tossede mennesker, men det dybeste kriminelle afskum af menneskeracen, som i givet fald (alternativ pigmentering) bør smides hen, hvor ikke engang peberet gror.

 

 

.. og det skal de ikke, hvis der ikke er tale om alternativ pigmentering, som du kalder det?

 

Godt nytår til dig også

Del dette indlæg


Link til indlæg

For så vidt enig.

 

Dog er der her ikke tale om tossede mennesker, men det dybeste kriminelle afskum af menneskeracen, som i givet fald (alternativ pigmentering) bør smides hen, hvor ikke engang peberet gror.

 

Godt nytår :)

 

Har vi en racist her ?

 

Er der også tale om alternativ religion for at bruge dit udtryk.

 

Loven er lige for alle, jeg er glad for at gerningsmændene blev varetægtsfængslet uanset hudfarve.

 

Håber på at pigen får hjælp og kan komme videre med livet, det er oplevelser som sætter dybe ar i sjælen :(

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vi en racist her ?

 

Er der også tale om alternativ religion for at bruge dit udtryk.

 

Loven er lige for alle, jeg er glad for at gerningsmændene blev varetægtsfængslet uanset hudfarve.

 

Håber på at pigen får hjælp og kan komme videre med livet, det er oplevelser som sætter dybe ar i sjælen :(

Du kan kalde mig lige, hvad du vil!

 

Mine 3 sorte (meget alternativt pigmenterede) døtre er dem, der griner allerhøjest, når jeg får det prædikat.

 

Men hverken det eller noget andet ændrer på det faktum, at hvis der er tale om kulturberigere, så skal de smides ad helvede til, når de er færdige med afsoningen og deres eventuelle danske statsborgerskab er blevet dem fradømt.

 

Og i den forbindelse vil jeg skide højt og flot på samtlige bedagede konventioner, det eneste valg de i givet fald skal have, er med eller uden faldskærm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan kalde mig lige, hvad du vil!

 

Mine 3 sorte (meget alternativt pigmenterede) døtre er dem, der griner allerhøjest, når jeg får det prædikat.

 

Men hverken det eller noget andet ændrer på det faktum, at hvis der er tale om kulturberigere, så skal de smides ad helvede til, når de er færdige med afsoningen og deres eventuelle danske statsborgerskab er blevet dem fradømt.

 

Og i den forbindelse vil jeg skide højt og flot på samtlige bedagede konventioner, det eneste valg de i givet fald skal have, er med eller uden faldskærm.

 

Har du tænkt på at det er intolerante folk og samfundet som har gjort de unge gerningsmændene til hårde hjerteløse kriminelle.

 

Der er altid en grund og baggrund til at de er blevet så hårdhændet.

At myndighederne ikke var Obs på dem i en tidligere alder er en brist i vores velfærdsystem.

 

Jeg er desværre også bange for at de senere begår grov kriminalitet igen :(

 

Hvorfor er du så skråsikkert på de er etniske danskere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan kalde mig lige, hvad du vil!

 

Mine 3 sorte (meget alternativt pigmenterede) døtre er dem, der griner allerhøjest, når jeg får det prædikat.

 

Men hverken det eller noget andet ændrer på det faktum, at hvis der er tale om kulturberigere, så skal de smides ad helvede til, når de er færdige med afsoningen og deres eventuelle danske statsborgerskab er blevet dem fradømt.

 

Og i den forbindelse vil jeg skide højt og flot på samtlige bedagede konventioner, det eneste valg de i givet fald skal have, er med eller uden faldskærm.

 

Forbryderne i denne sag har måske "lært" lidt af en anden sag, hvor en dansk mand formastede sig på lignende måde:

 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/09/15/111745.htm

 

Lyder lidt som om, der er anvendt samme "drejebog".

 

Tror nu ikke en bestemt hudfarve har patent på ondskaben, så skal vi ikke stoppe den diskussion her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Godt nytår til dig også, Onslow :)

 

..... bør smides hen, hvor ikke engang peberet gror.

 

Altså, Danmark? :)

 

Jeg ser konturerne til en lang og frugtesløs diskussion her... Vi bliver sgu aldrig tilnærmelsesvis enige om det her emne - og fred være med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan kalde mig lige, hvad du vil!

 

Mine 3 sorte (meget alternativt pigmenterede) døtre er dem, der griner allerhøjest, når jeg får det prædikat.

 

Men hverken det eller noget andet ændrer på det faktum, at hvis der er tale om kulturberigere, så skal de smides ad helvede til, når de er færdige med afsoningen og deres eventuelle danske statsborgerskab er blevet dem fradømt.

 

Og i den forbindelse vil jeg skide højt og flot på samtlige bedagede konventioner, det eneste valg de i givet fald skal have, er med eller uden faldskærm.

 

Og så fik Onslow lejlighed til at trække sin yndlingshest af stalden endnu en gang  :roll:  :mrgreen:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de slipper ikke billigt:

 

Ulovlig frihedsberøvelse,

Vold,

Trusler om vold, mord og legemsbeskadigelse,

Tvangsprostitution,

Blufærdighedskrænkelse

Ulovlig domstolsudøvelse med idømmelse af dummebøder og afpresning

Anden kønslig omgang end samleje

Forsøg på Voldtægt

mm.

 

Især den 19årige, kan nok se frem til at gå glip af den bedste del af sin ungdom, så de bliver et par dyre karle for samfundet  :cry:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er trist at nogen mennesker kan blive så afstumpede som de to helt unge drenge, der beskrives - og meget, meget trist for de ofre det går ud over. Og ja, man kan som Nille sige det er et brist i vores system at der ikke tages hånd om dem i en tidlig alder - det er jeg for så vidt enig i - man kan ikke tage hånd om alle og der vil altid være nogen der falder igennem, men man kan i det mindste forsøge. Drengene her er jo nok desværre for altid spolerede og vil nok aldrig stoppe deres dybt forfærdelige rædsels og voldsmønstre, man kan kun håbe at de holdes tilpas meget i snor til at deres udåd aldrig kommer til at gentage sig..

 

... jeg synes også det er ærgeligt at du fik åbnet Pandoras Æske Onslow og drejet diskussionen til at handle om de såkaldte "kultur berigere" som du kalder "dem" ... et i mine øjne stærkt nedladende ord iøvrigt. Og jeg kan slet ikke se hvorfor du overhovedet kommer i tanker om at det skulle være mørktpigmenterede drenge, der har begået udåden - artiklen nævner på intet tidspunkt det tilfælde og Ekstra Bladet lader dog sjældent en lejlighed gå fra sig til at slå på de "alternativt pigenterede" som du kalder dem. 

 

Jeg har dog godt opdaget at du bruger næsten enhver given lejlighed til at slå på folk, der har en anden hudfarve end dig selv OG befinder sig i et socialt lag væsentligt under dit. Det at du selv har tre mørke døtre giver dig åbenbart carte blanche til at kunne sige hvad som helst om en bestemt gruppe af mennesker med en anden hudfarve end dig selv. Jeg kan slet ikke se hvad de døtre skal ind i diskussionen for? Hvis du ikke mener du er racistisk kan du vel også argumentere for det uden at inddrage dem?

 

De to drenge fra artiklen befinder sig jo næppe i de øverste lag på den sociale stige... hvis vi nu for et øjeblik antog at du rent faktisk havde ret (hvilket jeg som sagt tvivler på du har) Onslow og de uhyrlige drenge vitterligt havde en mørk pigmentereing, ja så var der vel også en vis sansynlighed for at de tilhørte en af de mest udsatte sociale grupper, nemlig drenge, der er født og opvokset i Danmark, har en mørk hudfarve, ikke har nogen boglige evner og konstant i diverse medier, og af Onslow, bliver mindet om at de ikke hører til i det Danmark hvor de er født og opvokset. Hvor er det lige præcis du vil sende dem hen Onslow??

 

Til slut har jeg lige en video til lidt eftertænksomhed, nu da Pandoras Æske alligevel er åben. Se den TIL ENDE før i drager jeres konklusioner. Videoen, skal lige siges, er skuespil og skuespilleren er en fyr med "alternativ pigmentering", med en meget lovende karriere for sig. Se DET er faktisk en ÆGTE kulturberiger Onslow ;) :

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For mange af de mellemøstlige muslimer der kommer til landet betragter kvindekønnet som alt andet end et ligeværdigt køn.

 

Det ser man også praktiseret i de muslimske lande, det ligger hos mange som værende en del af den mellemøstlige kultur og man ser det praktiseret hos nogle af disse muslimer i Danmark også. Man ser det netop på mange niveauer herhjemme, der er en årsag til at mange glædespiger siger nej til disse mellemøstlige og somaliske mænd, og skriver at de kun tager imod skandinaviske, danske eller europæiske mænd eller hvordan de nu skriver det. Der er en god grund til at de skriver det og derved siger nej til en hel gruppe af mennesker på baggrund af deres etnicitet eller hudfarve, men det gør dem vel ikke til racister ? Vi har jo fra piger herinde at det netop er den gruppe af mennesker de ikke vil have besøg af hvilket de bekræfter hvis du spørger dem. Sidst en pige fortalte mig om hvorfor hun sagde nej til den gruppe af mennesker rystede det mig når hun fortalte om hvordan de behandlede hende generelt og hvorfor hun havde to valg, enten at stoppe eller sige nej til dem generelt og hun valgte det sidste.

 

Værestederne bliver overrendt af kvinder fra muslimske familier på flugt fra tvangsægteskaber og vold, der begåes æresvold og æresdrab i Danmark, og alt for få af kvinderne er på arbejdsmarkedet i disse familier.

 

Jeg køber ikke argumentet om at det er samfundets skyld at de er blevet som de er. (Det er den påstand der egentlig fik mig til at blande mig i debatten her). Hvorfor er det ikke familiernes skyld og den opdragelse eller mangel på samme de unge mennesker har fået ? Jeg tror da nok at familien og den opdragelse har meget stor indflydelse på hvordan et menneske formes og med hvilke moralsæt og værdier. Derudover er det fakta at folk fra asien er der ingen store problemer med at være en del det danske samfund, mens der er enorme problemer med at få folk fra mellemøsten og somalia til at være en del af det danske samfund. Begge folk kommer fra kulturer og lande der ligger meget langt fra den danske/Danmark, men der er meget stor forskel i folkenes kultur og dyrkelse af religion.

 

Der sker meget i mange byer i Europa i disse år, bare et eksempel

 

 

Man kan ikke skære alle over en kam, der findes fredelige og fornuftige mellemøstlige og somaliske muslimer. Det er også fakta. Men det afholder mig ikke fra at mene at når man ser på de sociale problemer og de samfund der er stødt rundt om i Danmark i store ghettoer som Gellerup, Vollsmose, Mjølnerparker og mange andre steder, så har vi et problem vi skal løse og som det åbenbart er meget svært at løse., og det gælder for mange lande i Europa, specielt mange byer i Tyskland, Sverige, Frankrig og England f.eks. Jeg er principielt helt enig i, at de der kommer til landet skal naturligvis behandles ordentlig og der skal stilles krav til dem. Men jeg mener også at man i højere grad skal hjælpe i nærområderne. På alle måder hjælper vi mange flere end det det koster at tage i mod en familie når vi gør det

 

Derudover er en del af de syriske flygtninge der kommer til landet slet ikke flygtninge, men det er jo sådan noget man helst ikke skal skrive for meget om i det Radigale danske samfund eller snakkes om, her skal vi helst bare lege humane på overfladen, feje problemerne væk, vende det blinde øje til og den anden kind, ikke forholde os til hvad der rent faktisk sker og tør sige det, og derved optræder disse Radigale netop selv på den mest inhumane måde overfor Danmark og de mennesker der lever her, men de får da kørt sangen af om det er DFs og samfundets skyld det hele, lidt ligesom i denne debat

 

http://www.dansk-politi.dk/artikler/2014/oktober/falske-asylansoegere-i-danmark.aspx#.VKe1UK10yFE

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frasier du har ret at familien er et vigtigt holdepunkt for børn og unge, nogle familier opdrager ikke drengene godt nok med kærlighed, tryghed og gode værdier.

 

Hvorfor er der ikke problemer med pigerne ?

 

Jeg tvivler på at der er nogen forældre som opdrager deres børn til at være kriminelle, voldtægtsmænd, mordere mv.

Forældrene skammer sig over deres problembørn og i deres lukkede kreds taber de stort ansigt til andre familier og venner. De fleste forældre ønsker at se deres "børn blive til noget"

 

Disse problembørn er helt udenfor forældrenes rækkevidde og her mener jeg at myndighederne og samfundet som bør tage over, gerne meget tidligt for at forebygge at problembørnene bliver til potentielle kriminelle og voldsmænd.

 

Problemet er at myndighederne mangler baggrundesviden om familiernes værdier, kulturelle baggrund for at kunne løse og forebygge problemerne, man vælger at anbringe børnene/de unge på institutioner eller i danske plejefamilier, det giver mere et kulturchok end godt er... det kan give bagslag. 

 

Det ideelle ville være at benytte etniske socialrådgivere/ social medarbejder til at rådgive og løse problemerne i etniske familier, så er der en chance for at problembørnene og de unge lytter og ændrer deres vaner.

 

De svage unge har hele tiden en stor udfordring med at holde sig væk fra ballade og bandemiljøet, det er meget svært hvis de bor i ghetto-miljøet eller på Nørrebro mv.... de etniske unge har mange udfordringer med skolen, forældrene, bandemiljøet, dårlige venner som presser på, samfundet som ikke acceptere dem, politiet... mv. 

 

Det er nærmeste et mirakel hvis de får en uddannelse og en pletfrit straffeattest... hvis de bor i de hårdt belastede områder...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frasier du har ret at familien er et vigtigt holdepunkt for børn og unge, nogle familier opdrager ikke drengene godt nok med kærlighed, tryghed og gode værdier.

 

Hvorfor er der ikke problemer med pigerne ?

 

Jeg tvivler på at der er nogen forældre som opdrager deres børn til at være kriminelle, voldtægtsmænd, mordere mv.

Forældrene skammer sig over deres problembørn og i deres lukkede kreds taber de stort ansigt til andre familier og venner. De fleste forældre ønsker at se deres "børn blive til noget"

 

Disse problembørn er helt udenfor forældrenes rækkevidde og her mener jeg at myndighederne og samfundet som bør tage over, gerne meget tidligt for at forebygge at problembørnene bliver til potentielle kriminelle og voldsmænd.

Hey Nille. Og godt nytår.

 

familier udgør bestemt en stor rolle ifht opdragelse af drenge i disse familier. men i den kultur, er det en omvendt opdragelse drengene får. Dvs. Drengene får lov til stort set alt indtil 13-14 års alderen også kommer opdragelsesen. hvor den danske kultur har vi opdragelse fra dag 1. Og slækker så på den når børnene er 14-15 år. Det er, bestemt der jeg ser den store forskel. Der er desværre så nogle drenge fra den ikke vestlige verden, der ikke forstår det. Og tror de kan te sig som de vil, det ser vi jo desværre hver dag. desværre hører vi jo så ikke om alle dem som bliver integreret og uddanner sig

 

Nille Pigerne, er i den grad mere top styret end drengene, derfor ser du ikke pigerne udvikle sig som drengene i den kultur. Deres opdragelse er en fundemental anderledes end drengenes. Så det er nok en simpel forklaring på det.

 

Når de drenge jeg har arbejdet med, som også har været i den grumme ende. Er der overhovedet intet samarbejde med familien. ofte vil de ikke samarbejdet, Kan bestemt ikke udlukke der er forældre der skammer sig. men ofte ser jeg ikke det scenarie. Har ofte hørt ved samtaler med disse forældre, at det er en fase drengene skal igennem. Hvor vi så må forklare dem, at de normer og regler vi har her i DK ikke er forligenlig med den holdning. Men der er meget store gnidninger. Bare lige mt input i denne tråd.

 

Godt nytår alle.

 

KK 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bom, bom, Nille ;)

Fordi pigerne bliver holdt i et jerngreb i for mange familier. Pigerne må meget mindre end drengene i for mage familier.

Hvis man ikke får en ordentlig opdragelse så er risikoen for at man ender i kriminalitet ret stor.

 

Det er ikke korrekt, at familierne skammer sig over hvad deres børn laver som du generaliserende påstår. Det kan godt være nogle familier gør, men langt fra alle familier. Det kan svært det kan være for offentlige myndigheder at få en ordentlig kontakt til de problemfamilier og mødre og fædre, nogle er ligeglade, nogle hader det danske samfund og dets værdier og normer, andre igen ønsker rent faktisk at deres børn bliver til noget og skammer sig over hvad deres børn laver.

 

Du er ikke bedre end andre end dem du kritiserer for at være for generaliserende, når du udtaler dig om emnet. Du generaliserer selv voldsomt om emnet

 

Har du tænkt på at det er intolerante folk og samfundet som har gjort de unge gerningsmændene til hårde hjerteløse kriminelle.

 

At du kan fyre en sådan kommentar af siger jo alt, men den er du jo så også på tilbagetog fra, for det er da ikke alene sandheden du kommer med der. Du ser fuldkommen bort fra den barndom i familien som de har haft, og det spiller altså en meget stor rolle for hvordan et menneske udvikler sig med hvilke værdier og moralsæt de har.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...