Hop til indhold
Guest Sisse

Sisses Manifest

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg har igennem de sidste år gjort mig nogle erfaringer som jeg hermed tillader mig at dele. Det er både til jer piger (specielt de nye) og til de Herre. Om man vil se det som gode råd.Et manifest eller what ever er op til jer. Man kan også bare hoppe let og elegant videre.

Til pigerne.

* Vær ærlig. Der er en gæst til hver en pige og en pige til hver en gæst.

Det er bare meget sjovere at de gæster der besøger en, gør det fordi de tænder på tynde/tykke/gamle/unge/mørkt eller lys. Hvem tror du, du narrer, når du lyver dig til at være en anden. Stå ved dig selv og det du tilbyder.

* Overvej nøje hvad du vil tilbyde og hvad du ikke vil tilbyde og vær klar omkring dette.

* Bevar tilknytningen til arbejdsmarkedet.

Den dag du stopper, er det svært at forklare de huller du har i dit cv. Og titlen glædespige kræver lige vel stor rummelighed fra en arbejdsgiver. Så kan du være nok så afklaret med hvad du har lavet.

* Hav respekt for dine gæsters tid. Hav respekt for deres penge og det arbejde de har lagt i at tjene dem

* Hold rent i baderummet og i bollerummet.

En fisse kan være nok så fin og glat og ren. Hvis der er klamt på badeværelset eller i bollerummet, smager alle fisser dårligt.

* Gem 50 % af hvad du tjener.

* Stop i tide.

Den dag du tjekker mentalt ud, imens dine gæster er der. Så se at få pakket sammen og komme videre. Alt hvad der sker herefter vil kun skade dig.

Til gæsten.

* Læs pigens annonce tekst. Spørg hvis du er i tvivl, inden du står der med pikken i hånden og hjerne ligger ude på bagsædet.

* Bed altid om at låne toilettet. Vis din respekt ved som minimum at vaske dine hænder

* Hav respekt for det i har aftalt inden. Får du lyst til andet så spørg. Lad være med bare at gøre.

* Selvom i tror det anderledes. Så hader stort set alle kvinder at man sutter på klitoris.

Specielt hvis der ikke er varmet op inden. Kvinderne vil så gerne please jer. Så de lyver det bedre end det er.

* Brug mundskyld. Tandbørste eller tyggegummi med mint smag. Specielt hvis gode kys betyder meget for dig.

* Hold din ubeskyttet pik væk fra pigens fisse område. Det skaber utryghed og ødelægger stemningen når pigen er nød til at sige fra.

* Hold dine fingre fra pigens røv. Ved mindre hun selv propper dem der op.

* Smil for fanden, SMIL.

God fornøjelse til jer alle sammen i fremtiden..

Kys fra Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder rimelig ok. Pigen må også gerne smile. Som gæst bør man altid opføre sig ordentligt og jeg synes altid at man bør spørge om lov hvis det ikke er blevet afklaret om man må stikke fingre ind i forskellige huller.

 

Jeg har oplevet i Tyskland at jeg spurgte en østeuropæisk pige om jeg måtte fingerkneppe hende. Hun sagde ok men da jeg begyndte at stikke fingeren op skreg hun op at det skulle altså være med kondom. Det resulterede i at jeg blev forskrækket og undskyldte og beklagede mange gange og tabte i øvrigt gejsten. Jeg spørger i øvrigt altid til hvor jeg må sprøjte. Jeg kender en fyr der skider på det og han hiver altid kondomet af og sprøjter ud over pigens ryg. Det er ikke ok.

 

I det hele taget bør man være et ordentligt menneske og så giver resten af reglerne sig selv.

 

Slik fra Fisseslikkeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse

Tak for dine råd og vejledninger, eneste jeg ikke var klar over er, at man skal holde sig fra klitoris - vil jeg tage med videre i (sex)livet med mine dejlige købepiger.

ha et dejligt liv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær mod andre som du ønsker de er mod dig.

Nøgleordet er: Respekt.

Respekt for mennesket du besøger.

Respekt for mennesket du har besøg af.

Respekt for grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde sisse :)

Du er og bliver en klog pige og du har lige skrevet nogle meget vise ord som både vi fyre og piger herinde burde læse mere end 1 gang.

Vores veje nåede aldrig at krydses for når du kom var jeg lige gået eller omvendt. Vi har dog alligevel delt mere end 1 seng gennem de sidste par måneder og vi har også haft nogle gode snakke på chatten og alt og intet :-)

Jeg vil blot ønske dig god vind og lykke på din vej og håber at lykken må tilsmile dig hvor end du nu går hen herfra.

Tak for alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Selvom i tror det anderledes. Så hader stort set alle kvinder at man sutter på klitoris.

 

Det er jeg ked af at høre. Der er rigtig mange damer, der meget insisterende har kørt den ned i munden på mig. Hvis det bare var fake alt sammen ... uhuuu!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Har lige set de urørlige, en helt unik film med kant, lige sådan en kvinde er du Sisse har haft fornøjelsen af at besøge dig en gang, og chattet med dig.. Held og lykke med dit liv fremover..

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sisse

 

Tja så nåede jeg ikke en sidste gang og jeg vil altid huske de gange

jeg har besøgt dig som nogle af de bedste..

 

God vind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sisse

Tja så nåede jeg ikke en sidste gang og jeg vil altid huske de gange

jeg har besøgt dig som nogle af de bedste..

God vind

Synes ikke jeg kan læse, at hun ligefrem stopper. Eller ser jeg forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse,

 

Jeg er glad for, at jeg lige nåede at besøge dig en sidste gang. Jeg håber du kan lide filmene  :)

 

Dit "manifest" vidner om hvilken fantastisk kvinde du er  :wink:

 

Held og lykke fremover og pas nu godt på dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse og vil tilføje at ha det godt og sjov sammen med pigen man sammen med. Tusind tak for kyssene og alt andet af små og store ting vi lavede sammen :D  :D  :D. Det var så dejligt at komme at besøge dig og være sammen med dig :D   :D  :D

 

Alt held og Lykke i fremtiden til dig :D  :D  :D

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Sisse og god vind fremover.

 

Ja Den respekt og indlevelse du viser overfor folk, Det giver stor respekt. Din manifest viser jo også en intelligent pige. Som også tænker på andre. De råd, du giver kan da kun give gode oplevelser.God vind fremover. Godt nytår, og knald året godt ind.  :-P

 

Og til alle på EG ha et fantastisk godt nytår, tak for 2014. Og kom godt ind i 2015. Med håb om, at jeres 2015 bliver et knaldhamrende godt år.

 

Pas på hinanden derude.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse

 

Vil også benytte lejligheden til at ønske dig Godt Nytår og Held og lykke fremover, samt sige tak for en stjerneoplevelse  ;) inden 2014 sluttede . . 

 

Der mangles desværre snart flere skarpe lyserøde penne herinde . . 

 

An2n

 

GODT NYTÅR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke jeg kan læse, at hun ligefrem stopper. Eller ser jeg forkert?

Hvis du tjekker trådstarters profil . . 

 

Og det har været annonceret et stykke tid . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil som da du holdt pause i slutningen af oktober, med Grethe Sønck's sangrøst sige:  "Tak for alle kyssene du gav mig" :-P  Dejligt du var her for os, da vi trængte og fint du nu kommer videre...

 

 

Held og lykke i dit "nye" liv...

 

 

Knus og Kys fra den liderlige hund... Godt nytår til dig og dine...

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg ked af at høre. Der er rigtig mange damer, der meget insisterende har kørt den ned i munden på mig. Hvis det bare var fake alt sammen ... uhuuu!!!

Det stemmer med min erfaring privat. Men bemærk at der står "sutte". Dvs tætsluttende læber og undertryk. De færreste kan lide det, men nogle få kan ikke få klitoris-stimulation nok. Andre frabeder sig al direkte berøring, selv med den blødeste tunge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det stemmer med min erfaring privat. Men bemærk at der står "sutte". Dvs tætsluttende læber og undertryk. De færreste kan lide det, men nogle få kan ikke få klitoris-stimulation nok. Andre frabeder sig al direkte berøring, selv med den blødeste tunge.

 

Sidst fik jeg også besked på at slikke/gøre det endnu hurtigere - ellers kunne hun ikke komme  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige som med alt andet, spørg den enkelte pige ;) Der er forskel på, hvad vi piger kan lide, men der er også forskel på, hvad den enkelte kan lide om mandagen og om torsdagen, og med Kurt og med Benny ;)

Jeg kan fx godt lide at blive suttet på klitten, nogengange, og andre gange ikke, kommer an på dagen og manden ;) Jeg kan aldrig lide, at den nærmest bliver gravet frem med tungen og jeg kan meget sjældent lide at blive rørt på klitten med fingrene.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere gode råd fra Sisse :)

 

 

 

Jeg har nu været aktiv nogen tid og har efterhånden lært en del om hvad der skal til for at få en god start i mit selskab. Jeg tvivler på at jeg er så unik at disse betragtnin8ger ikke kan bruges hos andre piger.

når du komtakter mig så lad være at bruge sætninger som - skal du have en omgang pik. Jeg kan godt lide frække mænd og fræk snak. Men brugt i kontakt form er det ofte et turn off

1. Når du ankommer og jeg giver dig en knus til velkomst så lad være med at stikke lappen frem for at hilse. Lad mig hilse på dig. Mærke din varme. Dufte til dig.

2. Hav pengene klar. det værste for mig er at skulle bede om dem. Lig dem ikke i pungen. Men hav dem optalt i evt lommen.

3. Afregn inden du står i bag røv

4. Selvom du lige kommer fra badet. Så tag i mod mit tilbud om at friske lidt op. Vask som minimum hænder.

5. Smil for satan. Smil. Giv mig noget at arbejde med. Rør ved mig. Kram mig og kys mig. Smag på mig. Jeg vil så gerne have at du får en hyggelig stund. Men det kræver at du smiler til mig og giver mig indikatorer på at jeg er på rette vej.

6. Sig pænt farvel. Giv mig evt et kys og et klem bagi.

Det er egentlig banale ting. Men de giver et helt andet besøg. Det handler selvfølgelig om respekt. Men også om at hjælpe sig selv til en god oplevelse. Et frirum.
Jeg selv og de piger jeg kender bliver usikre hvis vi ingen respons får fra vores gæster. indikator på at det her er dejligt. Eller her skal du lige passe på...

Vel mødt til dejlige stunder

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt skrevet- troede lige mht klitten at det var mig, som var overfølsom..:) ved ikke hvor frækt fyre ville finde det at få kørt en pegefinger med lang negl ned over pikhovedet hurtigt frem og tilbage :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det der overrasker mig mest i denne tråd er, at det ser ud til at Sisse har slettet sin bruger. Øv. Hun havde ellers nogle dejlige skriv. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der overrasker mig mest i denne tråd er, at det ser ud til at Sisse har slettet sin bruger. Øv. Hun havde ellers nogle dejlige skriv. :smile:

 

 

Hun er jo stoppet og er videre i sit civile liv derfor han hun slettet sin bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...