Hop til indhold
Rejsenetværk

Hjemløse husbukke

Recommended Posts

Jævnfør de mange tråde om husbukke og GFE, så kan jeg forstå at nogle husbukke trækker i den økonomiske håndbremse, når forbruget når et vist niveau, og det er jo helt fint.

 

Men økonomi er jo relativt, så hvad gør de husbukke der ikke ønsker at stoppe, men hvor det er den faste husmor afløser der forlader branchen?

 

Her tænker jeg specifikt på Borende X og hans langvarige forhold til Nikita Darling, men kun som billedet af manden der både har råd til at fortsætte og som gerne vil fortsætte, men som vel ikke kan fortsætte når det er pigen der trækker stikket?

 

Det er jo nemt nok for dem med den velpolstrede tegnebog, der ikke gider faste piger, men som gladeligt boltrer sig i det mangfoldige udvalg af piger, men hvad gør egentlig mænd der i måneder eller år har holdt sig til den samme pige?

Forsvinder lysten til at købe sex, og bliver pengene så bare i tegnebogen og finder anden anvendelser/bliver parkeret på kontoen, eller går jagten ind på en erstatnings GFE for hende der nu er holdt op med at sælge sex?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jævnfør de mange tråde om husbukke og GFE, så kan jeg forstå at nogle husbukke trækker i den økonomiske håndbremse, når forbruget når et vist niveau ..... Men økonomi er jo relativt, så hvad gør de husbukke der ikke ønsker at stoppe, men hvor det er den faste husmor afløser der forlader branchen? ....

Det er jo nemt nok for dem med den velpolstrede tegnebog, der ikke gider faste piger, men som gladeligt boltrer sig i det mangfoldige udvalg af piger, men hvad gør egentlig mænd der i måneder eller år har holdt sig til den samme pige?

 

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår et levende pluk af din kobling imellem økonomi og husbukkeri  :shock:.

 

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv, og for mit vedkommende har de to ting intet med hinanden at gøre.

Hvis jeg har ret i, at der imellem linierne ligger et postulat om, at jeg skulle have fået rabat i mit lange bekendtskab, så må jeg skuffe.

Jeg har altid erlagt den fulde takst uden muggeri. Her har der været helt rene linier.

 

Det er morsomt, som min situation her ved Nikitas afgang har fanget folks interesse.

Både Nikita og jeg har altid været på det rene med, at en af os ville forlade branchen først. Nu blev det så hende :).

 

Jeg har her i den senere tid fået flere lignende forespørgsler på PB om, hvad jeg nu ville gøre. Jeg har ærligt svaret de pågældende, og jeg vil give samme svar her på forum:

 

Jeg vil da "kigge mig lidt omkring" :wink:, men hvem jeg fremover vil frekventere, hvor fast og hvor ofte, agter jeg, klog af skade, at holde for mig selv ;) ;).

 

Man skal således ikke forvente, at jeg indrykker en annonce a la "Fast husbuk søger nyt herskab" eller "Fast husbuk tilbyder passende glædespige sin tjeneste" :D :D :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Borende X

 

Nu havde jeg ikke skænket det en tanke om du har fået rabat hos Nikita, men havde du synes jeg oprigtigt at det havde været helt fortjent - men det er og var et anliggende mellem jer to, men når man over så lang tid lægger titusinder af kroner hos en eneste pige, så håber jeg virkelig at der er nogle der oplever at de får rabat, enten i kr, tid eller på anden vis.

 

At du ikke forstår koblingen mellem økonomi og faste husbukke, forstår jeg ikke at du ikke gør, for i min optik er det oplagt at enten stopper man selv fordi man ikke har godt nok råd, men hvis pigen stopper, der forestiller jeg mig at pengene langt nemmere bliver herreløse hos en fast husbuk der i lang tid har knyttet sig til en bestemt GFE leverandør, og ja måske ligefrem bare bliver til overs uden at finde alternativ anvendelse.

 

Men jeg ved det jo ikke, for jeg kunne aldrig drømme om at lægge alle mine æg i en kurv, hvis jeg havde så mange penge til købesex som nogle har her på EG, men jeg ville i stedet gå amok som en dreng der blev sluppet løs i en slikbutik, og det ville vare ved hvis det økonomisk kunne bære uden følelige andre afsavn.

 

Det er jo forskellen på os der køber sex af helt andre ufølsomme grunde end ønsket om at opleve GFE, og så jer der gerne vil være fast husbuk.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men økonomi er jo relativt, så hvad gør de husbukke der ikke ønsker at stoppe, men hvor det er den faste husmor afløser der forlader branchen?

Det er jo nemt nok for dem med den velpolstrede tegnebog, der ikke gider faste piger, men som gladeligt boltrer sig i det mangfoldige udvalg af piger, men hvad gør egentlig mænd der i måneder eller år har holdt sig til den samme pige?

Forsvinder lysten til at købe sex, og bliver pengene så bare i tegnebogen og finder anden anvendelser/bliver parkeret på kontoen, eller går jagten ind på en erstatnings GFE for hende der nu er holdt op med at sælge sex?

Omend jeg godt ved at du tænker meget i økonomi, og godt kan lide at stille alskens regnskaber op, så har jeg svært ved at forstå hvor du vil hen med dit link mellem økonomi og en fast GP?

Det er da ikke billigere at gå til en fast frem for at "boltre sig på markedet"!!!

For mit vedkommende, stopper lysten da ikke bare fordi den/de faste GP(er) stopper i branchen!

Hvis man lod sig slå ud af det, og trække stikket, så var man da noget a en sølle skabning. Hvem siger at bare fordi man fandt en fast, som man var glad for at komme hos, at der ikke findes flere piger derude som har potentialet til at blive en fast GP?

Man kom bare ikke så langt fordi man nu en gang fandt den første, og blev dér!

Når en fast GP forlader gamet, så er det vel bare "tilbage til start" og prøve igen?

Eller måske er man så heldig at den faste GP ligefrem anbefaler én til andre kollegaer i branchen, og derigennem åbnes der for muligheden at man kontaktes af andre GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når en fast GP forlader gamet, så er det vel bare "tilbage til start" og prøve igen?

 

Nu kunne det jo også være så heldigt at den enkelte spillede på flere heste, så skulle den faste "gå i sin bås" så vil der være andre som står klar.  :P  :P

 

"Fordi man elsker en, behøver man jo ikke hade de andre, vel"  rofl.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
At du ikke forstår koblingen mellem økonomi og faste husbukke, forstår jeg ikke at du ikke gør .....

 

Jeg har læst dit indlæg på en lidt anden måde, end du åbenbart tilsigtede det.

Det, jeg især hæftede mig ved i dit første indlæg, var, udover indledningen:

 

"Det er jo nemt nok for dem med den velpolstrede tegnebog, der ikke gider faste piger, men som gladeligt boltrer sig i det mangfoldige udvalg af piger, men hvad gør egentlig mænd der i måneder eller år har holdt sig til den samme pige?".

 

Jeg læste det, som om du mente, at kun "velpolstrede" kunne tillade sig at gå fra pige til pige, mens "fattigrøve" fandt sig en fast pige. Det er dit sidste modstillende "men", der forårsager forvirringen.

 

Heraf opstod også min mistanke om, at der mellem linierne lå et postulat om, at jeg som fast husbuk fik rabat og således økomomisk var bedre tjent med en fast pige.

 

Det trøster mig imidlertid, at også Butsch har haft problemer med at tolke dit indlæg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke 100% fast husbuk men var dog lagt en pæn sum hos faste piger gennem tiden og senest hos en dejlig ung pige som mange andre også nyder.

Hvis hun meddelte mig at hun ville stoppe ville jeg nok i en periode mindske mit budget på piger til jeg måske fandt en nye pige hvor kemi og oplevelser igen kunne forenes, men stoppe helt ville jeg ikke da jeg allerede nu udforsker andre jagtmarker, da jeg af erfaring ved at intet vare evigt heller ikke diamanter som 007 filmen ellers siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Butch1 og Borende X

 

Og hvad kan jeg så lære af det, det vil jeg tænke over når ordene på den ene side gerne skal finde umisforståeligt sammen, men samtidig også gerne for debattens skyld må stå åben for fortolkninger :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jævnfør de mange tråde om husbukke og GFE, så kan jeg forstå at nogle husbukke trækker i den økonomiske håndbremse, når forbruget når et vist niveau, og det er jo helt fint.

 

Men økonomi er jo relativt, så hvad gør de husbukke der ikke ønsker at stoppe, men hvor det er den faste husmor afløser der forlader branchen?

 

Her tænker jeg specifikt på Borende X og hans langvarige forhold til Nikita Darling, men kun som billedet af manden der både har råd til at fortsætte og som gerne vil fortsætte, men som vel ikke kan fortsætte når det er pigen der trækker stikket?

 

Det er jo nemt nok for dem med den velpolstrede tegnebog, der ikke gider faste piger, men som gladeligt boltrer sig i det mangfoldige udvalg af piger, men hvad gør egentlig mænd der i måneder eller år har holdt sig til den samme pige?

Forsvinder lysten til at købe sex, og bliver pengene så bare i tegnebogen og finder anden anvendelser/bliver parkeret på kontoen, eller går jagten ind på en erstatnings GFE for hende der nu er holdt op med at sælge sex?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Tja det har jeg tænkt en del over. Jeg har godt nok aldrig udelukkende holdt mig til én - men overvejende, 3 ud af 4 besøg er foregået hos den samme pige de sidste 1½ år. 

 

Lysten til sex forsvinder selvfølgelig ikke fordi en bestemt pige stopper, men det kan være lysten til at købe sex bliver mindre i en kortere eller længere periode. Besøgene af og hos den faste pige giver mig noget der ikke umiddelbart kan erstattes. Det er en fortrolighed der er groet frem af sig selv - og dermed ikke noget der kan planlægges og opsøges. 

 

Planen er at jeg vil se mig om og samtidigt skære lidt ned på pigebesøgene. Der er planlagt besøg både hos gamle bekendtskaber og nye piger i 2015, og muligvis også et par anmeldelser - så paradoksalt nok kan jeg komme til at fremstå som mere aktiv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...