Pernielsen1959 42 Skrevet 23. December, 2014 Hej med jer alle, jeg er ny her på, fandt siden tilfældigt og meget heldigt syntes jeg, nå men er der nogen der ved om der er nogle af de Thaimassage klinikker der er omkring eller i Herning som byder med mere end bare alm. massage?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 23. December, 2014 Hej med jer alle, jeg er ny her på, fandt siden tilfældigt og meget heldigt syntes jeg, nå men er der nogen der ved om der er nogle af de Thaimassage klinikker der er omkring eller i Herning som byder med mere end bare alm. massage?? Ja, Bjødstrupvej i Hammerum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pernielsen1959 42 Skrevet 23. December, 2014 Hej der ok, hvad tilbyder de samt priser?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolletrucker 57 Skrevet 23. December, 2014 Synes ikke der er spor her i området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 24. December, 2014 Jo det er mange da tilbyder fuldpakke i Herning. Har været på besøg igen i Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 24. December, 2014 Daniel79 ...hvor mange steder har du oplevet at få fuldpakke i Herning by?? du behøver ikke skrive navnene på de steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 24. December, 2014 To steder hvor man kan få sex i Herning. .det koster 1000kr kun sex. Hvis man er god med det ejer kan du få billige... men enig med jer at thai piger i Herning er meget diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanikkefindeetnavn1996 4 Skrevet 25. December, 2014 Nogen der kan give adresse eller måske nummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 25. December, 2014 Daniel. Kunne da også godt tænke mig at vide hvor i Herning du har været så heldig. Send gerne en pm. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 26. December, 2014 Daniel du må da gerne sende en pm hvor du har været heldig med kun sex, , kender kun et sted hvor man er blevet tilbudt HJ og det er jo skrevet om i andre tråde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 26. December, 2014 Dok-Koon Thaimassage Bredgade 59 7400 Herning, Danmark +45 29 90 89 99 Her kan du få HJ, men det var ringe, og kan ikke anbefales. Tog med pikken som om det var en klamt monster, og det 100 % var for de 200 kr. hun ville gi en spiller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leboss950 1 Skrevet 9. Januar, 2015 Dok-Koon Thaimassage Bredgade 59 7400 Herning, Danmark +45 29 90 89 99 Her kan du få HJ, men det var ringe, og kan ikke anbefales. Tog med pikken som om det var en klamt monster, og det 100 % var for de 200 kr. hun ville gi en spiller. Jeg har også oplevet HJ - er nu ikke helt enig i at det var en klam monster hun tog imod, nej hun var sød smilende og spillede rigtigt godt op med pirrende strejf af nosser og røv, hun pirrede løbende ved at ramme nosserende på en pirrende måde. Hun var sød hele vejen igenne - husk på er man smilende og åben over for Thaier er de meget mere venlige imod en ..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 11. Januar, 2015 Jeg har også oplevet HJ - er nu ikke helt enig i at det var en klam monster hun tog imod, nej hun var sød smilende og spillede rigtigt godt op med pirrende strejf af nosser og røv, hun pirrede løbende ved at ramme nosserende på en pirrende måde. Hun var sød hele vejen igenne - husk på er man smilende og åben over for Thaier er de meget mere venlige imod en ..... Så var det med sikkerhed ikke den samme tøz det gav hos HJ. Hende jeg fik af var ca 25. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 11. Januar, 2015 Så var det med sikkerhed ikke den samme tøz det gav hos HJ. Hende jeg fik af var ca 25. Var hun en lidt høj pige ? hende har jeg fået massage af ( kun massage ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 12. Januar, 2015 Var hun en lidt høj pige ? hende har jeg fået massage af ( kun massage ) Ja hun var højere end en gennemsnitlig thaier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wildman 5 Skrevet 13. Januar, 2015 Daniel, Lad os endelig vide hvor du kan få fuld pakke med thai, i Herning?? Evt PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 13. Januar, 2015 Daniel, Lad os endelig vide hvor du kan få fuld pakke med thai, i Herning?? Evt PM også gerne PM til mig;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maler37 6 Skrevet 13. Januar, 2015 He he er det så nu at jeg også skal sige at jeg også har fået fuld pakke i Herning midtby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 13. Januar, 2015 Der er sjovt nok ingen der vil ud med hvor i Herning det kan lade sig gøre, at få mere en massage. Andet end donkoon og så i hammerum. :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 13. Januar, 2015 He he er det så nu at jeg også skal sige at jeg også har fået fuld pakke i Herning midtby Hej Maler 37. Du behøver da ikke være så hemmelighedsfuld. Vi andre vil da også gerne prøve at støtte et godt sted med fuld pakke og en ung slank pige... Come on... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 14. Januar, 2015 Det er for respekt over for det piger når man aftaler med dem at man skal være stille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Januar, 2015 Fint at man af respekt ikke vil fortælle hvem og hvor. Men så skal man da ikke komme med den halve historie "jeg kender et sted, men jeg siger ikke hvor det er". 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 14. Januar, 2015 Jeg har bare sagt at man ikke sige fra jer at det er ikke sex i Herning når det foregår sex og aftaler i Herning.så er det fra person til person Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ziggi 0 Skrevet 2. Februar, 2015 Fint at man af respekt ikke vil fortælle hvem og hvor. Men så skal man da ikke komme med den halve historie "jeg kender et sted, men jeg siger ikke hvor det er". Det er nok fordi det rigtige svar er : det tilbydes ikke i Herning hos de almindelige klinikker. Dok koon undtaget- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg