Hop til indhold

Herning Frækt Thai massage

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Dok Koon i går. Blev modtaget af en thai pige (tror i 30'erne) hun sagde at hun kun arbejder der, ejer ikke selv stedet.

Hun gav en super massage, det er længe siden at jeg har fået så dybdegående thai massage. Efter en god ½ time, blev jeg bedt om at vende, hun forsatte det gode arbejde - på et tidspunkt blev jeg spurgt "også massage her" jeg takkede nej, det var helt ok og massagen gik videre.

Alt i alt en god oplevelse, hvad massagen angår, om der tilbydes andet end HJ ved jeg ikke.

Tror jeg vil besøge dem igen

Skrevet

Besøgte Dok Koon i går. Blev modtaget af en thai pige (tror i 30'erne) hun sagde at hun kun arbejder der, ejer ikke selv stedet.

Hun gav en super massage, det er længe siden at jeg har fået så dybdegående thai massage. Efter en god ½ time, blev jeg bedt om at vende, hun forsatte det gode arbejde - på et tidspunkt blev jeg spurgt "også massage her" jeg takkede nej, det var helt ok og massagen gik videre.

Alt i alt en god oplevelse, hvad massagen angår, om der tilbydes andet end HJ ved jeg ikke.

Tror jeg vil besøge dem igen

Indsætter lige et direkte link til stedet:

http://www.dokkoonthaimassage.dk/

• 1 year later...
Skrevet

Nogen der kender massagekvaliteten hos Dok Koon pt? :-)

Skrevet
Skalde skrev, for 8 timer siden:

Nogen der kender massagekvaliteten hos Dok Koon pt? :-)

Har været der for ganske nyligt. Massagen er ikke den bedste jeg har fået, tror ikke rigtig at det hjælper på myoserne, men det var nu ganske behageligt.... Blev smurt godt ind i olie, så nu ruster jeg ihvertfald ikke foreløbig:-D:-D:-D

Skrevet
lakridspibe skrev, for 1 time siden:

Har været der for ganske nyligt. Massagen er ikke den bedste jeg har fået, tror ikke rigtig at det hjælper på myoserne, men det var nu ganske behageligt.... Blev smurt godt ind i olie, så nu ruster jeg ihvertfald ikke foreløbig:-D:-D:-D

Jamen det må da også være billigere end en gang Pava :-D

Skrevet

noget ekstra? :-)

Fik et tilbud om en håndtrold...............

Redigeret af lakridspibe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.