Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer alle, jeg er ny her på, fandt siden tilfældigt og meget heldigt syntes jeg, nå men er der nogen der ved om der er nogle af de Thaimassage klinikker der er omkring eller i Herning som byder med mere end bare alm. massage??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer alle, jeg er ny her på, fandt siden tilfældigt og meget heldigt syntes jeg, nå men er der nogen der ved om der er nogle af de Thaimassage klinikker der er omkring eller i Herning som byder med mere end bare alm. massage??

 

Ja, Bjødstrupvej i Hammerum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daniel79 ...hvor mange steder har du oplevet at få fuldpakke i Herning by??  du behøver ikke skrive navnene på de steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

To steder hvor man kan få sex i Herning. .det koster 1000kr kun sex. Hvis man er god med det ejer kan du få billige...

men enig med jer at thai piger i Herning er meget diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Daniel.

Kunne da også godt tænke mig at vide hvor i Herning du har været så heldig.

Send gerne en pm. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daniel du må da gerne sende en pm hvor du har været heldig med kun sex, :cool: ,  kender kun et sted hvor man er blevet tilbudt HJ og det er jo skrevet om i andre tråde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Dok-Koon Thaimassage
+45 29 90 89 99
Her kan du få HJ, men det var ringe, og kan ikke anbefales.
 
Tog med pikken som om det var en klamt monster, og det 100 % var for de 200 kr. hun ville gi en spiller.
 
 

 

 

Jeg har også oplevet HJ - er nu ikke helt enig i at det var en klam monster hun tog imod, nej hun var sød smilende og spillede rigtigt godt op med pirrende strejf af nosser og røv, hun pirrede løbende ved at ramme nosserende på en pirrende måde.

 

Hun var sød hele vejen igenne :-) - husk på er man smilende og åben over for Thaier er de meget mere venlige imod en .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet HJ - er nu ikke helt enig i at det var en klam monster hun tog imod, nej hun var sød smilende og spillede rigtigt godt op med pirrende strejf af nosser og røv, hun pirrede løbende ved at ramme nosserende på en pirrende måde.

 

Hun var sød hele vejen igenne :smile: - husk på er man smilende og åben over for Thaier er de meget mere venlige imod en .....

Så var det med sikkerhed ikke den samme tøz det gav hos HJ.

Hende jeg fik af var ca 25.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det med sikkerhed ikke den samme tøz det gav hos HJ.

Hende jeg fik af var ca 25.

Var hun en lidt høj pige ?  hende har jeg fået massage af  ( kun massage )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hun en lidt høj pige ?  hende har jeg fået massage af  ( kun massage )

Ja hun var højere end en gennemsnitlig thaier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Der er sjovt nok ingen der vil ud med hvor i Herning det kan lade sig gøre, at få mere en massage. Andet end donkoon og så i hammerum. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

He he er det så nu at jeg også skal sige at jeg også har fået fuld pakke i Herning midtby

Hej Maler 37.

 

Du behøver da ikke være så hemmelighedsfuld. Vi andre vil da også gerne prøve at støtte et godt sted med fuld pakke og en ung slank pige...

Come on...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint at man af respekt ikke vil fortælle hvem og hvor.

Men så skal man da ikke komme med den halve historie "jeg kender et sted, men jeg siger ikke hvor det er".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bare sagt at man ikke sige fra jer at det er ikke sex i Herning når det foregår sex og aftaler i Herning.så er det fra person til person

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint at man af respekt ikke vil fortælle hvem og hvor.

Men så skal man da ikke komme med den halve historie "jeg kender et sted, men jeg siger ikke hvor det er".

 

Det er nok fordi det rigtige svar er : det tilbydes ikke i Herning hos de almindelige klinikker. Dok koon undtaget-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...