Hop til indhold
Prinz

Mænd der hader kvinder

Recommended Posts

Debatten raser efter at Information har skrevet en artikkel, hvoraf det fremgår at 25% af os herinde er kvindehadere.

 

Der er så bare lige noget jeg ikke forstår.... Hvorfor opsøger man intimitet og sex med nogen (i det tilfælde kvinder) hvis man har et afstumpet, grænsende til had, syn på dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex kan være en nem og effektiv måde for en mand at manifestere sin magt overfor en kvinde på.

Der bliver flittigt brugt i BDSM sammenhæng med alle involveredes samtykke.

 

Vi ser det også i forbindelse med voldtægt, hvor motivet hos gerningsmanden sjældent er at få afløb for sin lyst til intimitet eller liderlighed, men mere handler om at udøve sin magt.

 

Så mit gæt er, at hvis man nærer et had til kvinder, er sex en langt mere effektiv indgangsvinkel til at ydmyge og nedgøre, end hvis man havde valgt at give hende et lag tæsk.

 

Det er mit gæt.

 

 

 

 

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Debatten raser efter at Information har skrevet en artikkel, hvoraf det fremgår at 25% af os herinde er kvindehadere.

 

Der er så bare lige noget jeg ikke forstår.... Hvorfor opsøger man intimitet og sex med nogen (i det tilfælde kvinder) hvis man har et afstumpet, grænsende til had, syn på dem?

 

Hvis du læser artiklen så er det sexarbejderen Jasmins påstand at der er 25% der hader kvinder:

 

»Den der ’mænd, der hader kvinder’ er ikke fuldstændig ved siden af på EroGuide, og min fornemmelse er, at måske 25 pct. af brugerne har den der kvindelede, grænsende til kvindehad. De bruger EroGuide som en ventil for deres frustrationer,« mener Jasmin.

 

Det tal er jo grebet ud af den blå luft, og har ingen evidens. Fordi der er en række mænd der er kritiske og har en hård tone, så betyder det ikke at man hader kvinder. Det svarer til hvis jeg udtaler til Information, at det er mit indtryk at 85% af danske sexarbejdere er mandehadere fordi de ikke gider at kysse deres kunder og kun udfører mekanisk sex.

 

Hvis man rent faktisk gider at bruge en masse penge og tid på netop kvinder, som vi gør, så er det sgu nok ikke fordi man hader dem... tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv nu at læse hvad hun udtaler: "fornemmelse" og "måske" indikerer jo netop at det er hendes egen oplevelse/fornemmelse og dermed ER grebet ud af den blå luft. Det er IKKE et tal hun har noget sted fra, og det påstår hun heller ikke.

Redigeret af Icemandk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hvis man rent faktisk gider at bruge en masse penge og tid på netop kvinder, som vi gør, så er det sgu nok ikke fordi man hader dem... tværtimod.

 

Selv de mest hårdkogte betonfeminister får lejlighedsvis kløe i fisseletten efter pi........ så ved nu ikke om man kan konkludere ret meget omkring syn på det modsatte køn baseret på seksuel lyst til at kne....med det modsatte køn.  - forvirret på et højere plan ? Ja, sex er en underlig størrelse. :)

 

For mit vedkommende er jeg bare sådan en sød og flirtende mand, der elsker alle kvinder der føler sympati for mig, og ja, så hader jeg måske nok bare resten, specielt vis de er nogle umedgørlige kællinger, jeg egentligt godt kunne tænke mig at dyrke lidt sex med eller kysse lidt på. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv nu at læse hvad hun udtaler: "fornemmelse" og "måske" indikerer jo netop at det er hendes egen oplevelse/fornemmelse og dermed ER grebet ud af den blå luft. Det er IKKE et tal hun har noget sted fra, og det påstår hun heller ikke.

 

Og lige netop her har vi problemet. For til forskel fra mine antagelser, så bliver hendes altså bragt i Information. Hvordan skal Informations læsere kunne vide, at Jasmin tydeligvis er helt forkert på den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg ved ikke hvor jasmin har den opfattelse fra. Ud over nogle få mænd her på siden. I min optik en lille håndfuld. Så syntes jeg både brugere og gæster opfører sig yderst respektfulde og ordentlig overfor os piger.

Det kniber så lidt mere overfor hinanden.

Jeg har i den tid jeg har været aktiv aldrig oplevet en grov gæst. Og er altid blevet henvendt til på en god og respektfuld måde.

Det kniber det så mere med ude i dating verdenen. Men aldrig i den her...

Måske det mere skyldes den måde man selv ligger røven op i klaskehøjde som pige. Min er heldigvis gammel og hænger en del. Måske det er skylden til at jeg kun har gode erfaringer med mænd i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme erfaring som Sisse; dog sorterer jeg en del fra i telefonen (der enten taler eller skriver grimt / dumt til mig, prutter om prisen eller hvor jeg kan mærke, at her er ikke genklang), men mine gæster er søde, rare og høflige. To gange har jeg oplevet ubehagelige gæster, men ikke noget, jeg ikke kunne tale mig ud af.

En del af mine gæster behandler mig som en elskerinde; ringer og sludrer, giver gaver, sender julehilsner mv. Jeg synes det er mega hyggeligt og meget langt fra kvindehad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg tager udgangspunkt i min egen omgangskreds så vil jeg vove den påstand, at jeg ikke kender en eneste såkaldt "kvindehader". At der så pludselig skulle være samlet ikke mindre end 2453 stk. herinde virker urealistisk.

 

At mænd har en mere aggressiv og dominerede seksuel adfærd, må efter min mening ikke forveksles med kvindehad.

 

Jeg er i bund og grund ligeglad med hvad samfundets holdning er til at jeg køber sex, men derfor er det stadig trættende at se os fremstillet som ensomme-sørgelige-taberagtige-kvinderhadere.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu har jet set Sisses bagdel, ganske vist klædt i stof, og i anden selskabelig anledning end sexuelt, men fast det er den altså - det var i hvert fald et par baller der bar bukserne og ikke omvendt :oops:  :)

 

Hun er godt nok ældre end jeg ville betale en kvinde for sex, men sgu ikke ældre end at jeg gerne fik noget gratis på sympatien - hun er 35 + og jeg fylder 50 næste år :(

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke hvor jasmin har den opfattelse fra. Ud over nogle få mænd her på siden. I min optik en lille håndfuld. Så syntes jeg både brugere og gæster opfører sig yderst respektfulde og ordentlig overfor os piger.

Det kniber så lidt mere overfor hinanden.

Jeg har i den tid jeg har været aktiv aldrig oplevet en grov gæst. Og er altid blevet henvendt til på en god og respektfuld måde.

Det kniber det så mere med ude i dating verdenen. Men aldrig i den her...

Måske det mere skyldes den måde man selv ligger røven op i klaskehøjde som pige. Min er heldigvis gammel og hænger en del. Måske det er skylden til at jeg kun har gode erfaringer med mænd i denne branche.

 

Nu skal du ikke også begynde at komme med skumle udtalelser og postulater - og da slet ikke om din mås!

Din mås er ikke gammel og hænger ikke! Den er lige præcis som den skal være.

Så når du påstår noget andet er det noget fordrukken sludder og vrøvel og må skyldes for meget juleglögg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok ikke mange mænd som ikke falder for eller siger nej til en sexy kvinde.

 

Anderledes er holdningerne, når en kvinde udtaler sig i debatter eller har magtbeføjelser i erhvervslivet, mange brancher er stadig mandsdominerede. Men decideret kvindehad, kender jeg heller ikke til i min omgangskreds. Tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu har jet set Sisses bagdel, ganske vist klædt i stof, og i anden selskabelig anledning end sexuelt, men fast det er den altså - det var i hvert fald et par baller der bar bukserne og ikke omvendt :oops:  :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Haha Rejse, har du gloet på Sisses røv haha, ej jeg glemte at tjekke hendes røv ud sidst, det må jeg lige gøre næste gang. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Altså nu har jet set Sisses bagdel, ganske vist klædt i stof, og i anden selskabelig anledning end sexuelt, men fast det er den altså - det var i hvert fald et par baller der bar bukserne og ikke omvendt :oops::)

Hun er godt nok ældre end jeg ville betale en kvinde for sex, men sgu ikke ældre end at jeg gerne fik noget gratis på sympatien - hun er 35 + og jeg fylder 50 næste år :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg havde altså kjole på rejse... loool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe Sisse's eller andre kvinders balder ikke hænger som overlæben på en Sct. Bernhardt - Så . . .  ;)

 

En af dem der ikke hader kvinder . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den var ikke god Sisse, jeg erindrede altså at jeg kunne se dine baller i fast form, og jo jeg må jo have husket forkert omkring karakteren af det dækkende stof :oops:

 

Næste gang må jeg lure lidt mere, og snakke noget mindre.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

For mit vedkommende er jeg bare sådan en sød og flirtende mand, der elsker alle kvinder der føler sympati for mig, og ja, så hader jeg måske nok bare resten, specielt vis de er nogle umedgørlige kællinger, jeg egentligt godt kunne tænke mig at dyrke lidt sex med eller kysse lidt på. ;)

 

Næste gang jeg får et frækt tilbud, som jeg ikke lige får bule i bukserne over, så anbefaler jeg bare dig   :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader ikke kvinder, bortset fra nogle fundamentalistiske feminister og nogle politikere, ikke pga. de er kvinder, men pga. deres holdninger og udtalelser. Der er nok flere kvinder der hader mænd end omvendt, ikke mindst feministerne.

 

I mit færden i det tyske har jeg flere gange fået at vide at danske mænd er høflige og hensynsfulde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At sige " Mænd hader Kvinder i denne Branche" er løgn og latin er nok lidt naivt!!!!

 

Mænd hader kvinder! Hvorfor ellers genere dem? Udeblivelserne? Folk der ringer og bestiller tid og aldrig kommer, aldrig melder afbud, går fra dør til dør tager Pigerne på Brysterne etc og spilder deres tid for derefter at gå igen, Mænd som er grove når de ringer. Er der ikke nogle Kvindehadere imellem disse typer? ellers eksisterer Kvindehadere vist ikke  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

At sige " Mænd hader Kvinder i denne Branche" er løgn og latin er nok lidt naivt!!!!

 

Mænd hader kvinder! Hvorfor ellers genere dem? Udeblivelserne? Folk der ringer og bestiller tid og aldrig kommer, aldrig melder afbud, går fra dør til dør tager Pigerne på Brysterne etc og spilder deres tid for derefter at gå igen, Mænd som er grove når de ringer. Er der ikke nogle Kvindehadere imellem disse typer? ellers eksisterer Kvindehadere vist ikke  :wink:

Det er nok nogle svage usikre typer der gør de ting du refererer til, det er ikke det samme som had.

At pigerne så hader dem der gør det, har jeg forståelse for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex kan være en nem og effektiv måde for en mand at manifestere sin magt overfor en kvinde på.

Der bliver flittigt brugt i BDSM sammenhæng med alle involveredes samtykke.

 

Vi ser det også i forbindelse med voldtægt, hvor motivet hos gerningsmanden sjældent er at få afløb for sin lyst til intimitet eller liderlighed, men mere handler om at udøve sin magt.

 

Så mit gæt er, at hvis man nærer et had til kvinder, er sex en langt mere effektiv indgangsvinkel til at ydmyge og nedgøre, end hvis man havde valgt at give hende et lag tæsk.

 

Det er mit gæt.

Nu er det ikke ligefrem mit indtryk at vi her på EG. udøver voldtægt.

BDSM går vel begge veje nogle vælger at dominere eller blive domineret, uafhængigt af køn.

Mon ikke det oftere er manden end kvinden der er lænket til korset/ krydset på en massageklinik og får med den nihalede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I disse juletider kommer jeg til at tænke på følgende sang-tekst, som de fleste nok kender:

 

"Min mormor har sagt, at jeg ska opfør mig pænt
man rider, som man sadler, man får som fortjent
og det gør man vel, man skal være reel
man skal elske sin næste, som man elsker sig selv
Okay, det har jeg lært, men jeg har altid haft svært
ved at elske min aggressive vicevært

hver dag jeg kommer ned så står han der med sin kost
og lugter som en mellemlagret blåskimmelost
den sure idiot, jeg hader hans klamme
måde at sige: Brug måtten den er til for det samme!
og hans evige præg om mit stereoanlæg
der skal byttes til en walkman eller bare smides væk
Den nar!"

 

Ja, MC-Einar er simpelthen den værste vicevært-hader af dem alle. Det er simpelthen ulækkert og nedværdigende for viceværter, at de skal finde sig i sådanne perfide udtalelser..... måske et forbud mod at købe ydelser hos viceværter ville kunne afhjælpe dette problem??

 

Hmmm, men kunne det mon tænkes, at han faktisk ikke hader alle viceværter?

 

Ja, det kunne jo faktisk være, at han rent faktisk elsker de fleste viceværter, man bare ikke lige dem som lugter af mellemlagret blåskimmel ost??

 

God jul til alle....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...