Hop til indhold
Guest RasmusL

Sugardaters

Recommended Posts

Alle bør da oprette både en babe og en daddy profil. Så kan de rigtig sidde og spionere på hinanden.

Så bliver alle meget klogere og bedre rustet til at lave aftaler !

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på SD i et halvt år og mødt ca. 10 piger i forskellige aldre 20 - 45. De helt unge mangler penge og har i reglen ikke egen lejlighed. Det har de ældre, det skal man tænke på. De helt unge kommer gerne til ens hotelværelse og er villige, de modne har deres eget og vil i reglen godt have hjemmebesøg. Hvis man skriver pænt til dem så man selv virker seriøs og tilbyder 1500 eller 2000 for et stævnemøde og har stedet, vil ca. halvdelen af pigerne svare positivt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på SD i et halvt år og mødt ca. 10 piger i forskellige aldre 20 - 45. De helt unge mangler penge og har i reglen ikke egen lejlighed. Det har de ældre, det skal man tænke på. De helt unge kommer gerne til ens hotelværelse og er villige, de modne har deres eget og vil i reglen godt have hjemmebesøg. Hvis man skriver pænt til dem så man selv virker seriøs og tilbyder 1500 eller 2000 for et stævnemøde og har stedet, vil ca. halvdelen af pigerne svare positivt.

Hej drenge,

Ja det er sku spot on.. Og de unge er mere utilregnelige ;-) , det var vi vel også dengang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej drenge,

Ja det er sku spot on.. Og de unge er mere utilregnelige :wink: , det var vi vel også dengang!

 

De unge er mere utilregnelige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft en SG profil i ca. 4 måneder.

Det er muligt at møde smukke, unge piger på 18-19 år.

Jeg er selv 47.

3000kr for et par timer er det der skal til. Men så er det piger det går i gymnasiet og de går med til alt. :)

Dominans, blowjob med afslutning i munden, og de fleste siger også ja til samleje uden gummi hvis du er sygdomsfri.

Ja, det er lidt dyrt, men jeg synes det er det værd hvis man tænder på unge piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere har skrevet til mig om gode råd til møde unge piger på SG.

Jeg vil helst ikke udlevere deres profilnavn uden deres tilladelse.

De piger jeg har mødt mangler penge, dater alligevel på Tinder uden at få noget for det (ja, det er ordret hvad de siger)

For de unge piger handler det om meget om udseende. De er ikke pro, og kan ikke overtales hvis de ikke synes om jeres billeder.

Men kan de li' jeres billeder så gå langsomt frem.

De får rigtig mange beskeder ofte 100 pr dag.

Start helst med en sjov bemærkning og vær venlig igennem hele samtalen.

Husk på de får mange klamme og sjofle beskeder.

Så det er vigtig at de husker jer som venlige, søde og rare. Det åbner døren for et møde :)

Vær tålmodig og giv dem lidt tid. Når snakken falder på et møde så sig f.eks at de kan bestemme hvor mødet skal foregå. Det skaber tillid og gør dem mindre nervøse.

Gør det spændende for dem også. Ikke aftale for mange detaljer for hurtigt. Feks om de er til anal, afslutning i munden, mm

Spørg i stedet hvad de tænder på og hvad de godt kan li.

Så får i svar alligevel :)

Hvis de er tvivl om et møde så tilbyd at møde dem 15min på en cafe først. Det har været den afgørende detalje for mig flere gange. Og lov dem 100% diskretion.

Håber det kan hjælpe. Happy hunting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Status efter 4 ugers medlemsskab (fornyr ikke lige nu, men dukker måske op en anden gang):

4 gennemførte møder med 18-24-årige som jeg vurderer til ægte amatører. Mulighed for en del flere møder, men enten for pro, for kræsne ("jeg bryder mig ikke om 69", eller kun sut med gummi (men ikke slikkelapper!)), for krævende (vil mødes på hotel) eller for dyre (over 2000 for "1 time")

Derudover et bekræftet møde sat op i fremtiden og mail/telefonnumre på et par stykker til for evt flere fremtidige aftaler.

Jeg har betalt mellem 500 og 2000 for møderne, som alt i alt har varet fra godt 1 time til 3 per styk. Hver for sig gode sex-møder på gfe-måden, blot med langt yngre kvinder af vekslende sprødhed ;)

Samlet klart de 4 ugers abo værd. Men tidsslugende, så godt det er overstået ;) Mange længere korrespondancer er løbet ud i sandet. Næsten værre end alm dating (en ting er at blive droppet på (sex-)partnerpotentiale, men når man endda vil betale, er det sgu lidt ekstra surt).

Sjovt, men også lokkende at bruge flere penge end godt er. Har indimellem tyet til andre betalingsløsninger, fordi korrespondancen satte forventninger op, men så tog det lang tid at lukke aftalen ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver ikke have et billede på din profil - kun nogle private billeder, du kan lukke op og i, til dem du ønsker - typisk vil pigerne ikke kommunikere med fyre uden billede - så skriver du til en pige, du er int. i, kan du lukke op for dine billeder samtidigt - eller vente til hun har svaret og evt. bedt om dem, så du ved at hun er int.

 

Ellers må du give pigen tid til at svare - og har hun så ikke været på/svaret indenfor f.eks 1 uge - 14 dage, kan du lukke adgangen ned igen - pt har ca.  20 forskellige piger adgang til mine billeder, men jeg redigerer hele tiden i det, ligesom pigerne også gør - og pt. har jeg kun adgang til 9 pigers album, men har været oppe på 12 stk. - og man skal heller ikke sprede sig for meget, men kun give adgang til dem, som virkelig interesserer en - og som man har mulighed for at besøge rent geografisk indenfor overskuelig fremtid.

 

Ofte får man bedre og nemmere kontakt med piger uden profilbillede og kun få private billeder, da de som regel ikke får så mange henvendelser, som dem med profilbillede og 10 private billeder og en alenlang tekst om dem selv og hvad de ønsker.

 

PS. du skal godt nok opgive nogle personlige oplysninger ved tilmeldingen, men dem kan pigerne ikke se. Husk efter efter tilmeldingen at gå ind og framelde den automatiske abonnementtilmelding - og sats på i løbet af 4 uger at få privat kontakt med nogle få, du kan besøge regelmæssigt - ofte er pigerne også kun på i kort tid - enten for at prøve at udleve drømmen om at sælge sig selv for penge og/eller få nogle få kontakter, de kan fortsætte med.

 

Det er en god forklaring du kommer med her, tak. Har for nogle dage siden kastet mig ud på SD og fået oprettet en profil, hvor der kun er billeder i den private afdeling. Jeg er nervøs for eksponeringen med et profilbillede, da jeg også har en tydelig offentlig profil.

Nå, men det jeg lige ville spørge til  er, at der mindst er tre af de profiler, som jeg har skrevet med, der nu er slettet. Jeg har kun været på 5 dage, så det er en høj rate, synes jeg. Det er meste de unge jeg går efter, så jeg ved ikke om det kan være en del af forklaringen. Sker det hyppigt at profiler forsvinder? Var varm på en 19 årig fra Frederiksberg, der lod mig se et lidt utydelig privatbillede, der viste en sand skønhed. Lang dialog og bum var hun væk. Jeg var derude, hvor jeg ville betale blot for at mødes og sagde det til hende. Hele vejen i gennem holdt jeg en fornuftig tone og så alligevel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god forklaring du kommer med her, tak. Har for nogle dage siden kastet mig ud på SD og fået oprettet en profil, hvor der kun er billeder i den private afdeling. Jeg er nervøs for eksponeringen med et profilbillede, da jeg også har en tydelig offentlig profil.

Nå, men det jeg lige ville spørge til  er, at der mindst er tre af de profiler, som jeg har skrevet med, der nu er slettet. Jeg har kun været på 5 dage, så det er en høj rate, synes jeg. Det er meste de unge jeg går efter, så jeg ved ikke om det kan være en del af forklaringen. Sker det hyppigt at profiler forsvinder? Var varm på en 19 årig fra Frederiksberg, der lod mig se et lidt utydelig privatbillede, der viste en sand skønhed. Lang dialog og bum var hun væk. Jeg var derude, hvor jeg ville betale blot for at mødes og sagde det til hende. Hele vejen i gennem holdt jeg en fornuftig tone og så alligevel?

 

 

Der er mange profiler, der hurtigt forsvinder - enten fordi vedkommende lidt for impulsivt og uigennemtænkt har oprettet en profil og derfor hurtigt fortryder. Nogle vil også bare lige checke ud, hvad de kan risikere af tilbud - eller evt. fordi vekommende har fået de kontakter vedkommende ønsker mht. tilskud til økonomi og også har tid og overskud til.

 

Det er jo ikke professionelle piger, derfor er 2 - 3 seancer om ugen måske mere end rigeligt både mht. tid og økonomi, hvis de har arbejde, studier og andre fritidsinteresser, der også skal passes. Du kan jo bare selv regne efter: 2 besøg/uge á f.eks. kr. 1500,- x 4 = kr. 12000,- skattefrit/måned - så er der ihvertfald til huslejen, lidt fornøjelser og evt. opsparing til f.eks. en ferie. Og hun kan jo hurtigt skrue op og ned efter behov, tid og lyst, hvis hun ellers ser rimelig godt ud, giver en rimelig service (forstår at holde på nogle få faste) og ellers ikke bor i udkantsdanmark.

 

Men især mht. de helt unge piger, skal man være hurtig på aftrækkeren: have sit eget sted, hvor man kan invitere dem hjem - evt. et hotel, men det er surt at spendere et hotelværelse, ligge parat med jern på og den udkårne laver "no show". Bl.a. derfor satser jeg lidt mere på de lidt mere modne - gerne enlige mødre, som er mere emsige mht. at overholde aftaler - og som jeg også både før og bagefter kan have en interessant dialog med, så det ikke bare bliver hurtig ind-ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange profiler, der hurtigt forsvinder - enten fordi vedkommende lidt for impulsivt og uigennemtænkt har oprettet en profil og derfor hurtigt fortryder. Nogle vil også bare lige checke ud, hvad de kan risikere af tilbud - eller evt. fordi vekommende har fået de kontakter vedkommende ønsker mht. tilskud til økonomi og også har tid og overskud til.

 

Det er jo ikke professionelle piger, derfor er 2 - 3 seancer om ugen måske mere end rigeligt både mht. tid og økonomi, hvis de har arbejde, studier og andre fritidsinteresser, der også skal passes. Du kan jo bare selv regne efter: 2 besøg/uge á f.eks. kr. 1500,- x 4 = kr. 12000,- skattefrit/måned - så er der ihvertfald til huslejen, lidt fornøjelser og evt. opsparing til f.eks. en ferie. Og hun kan jo hurtigt skrue op og ned efter behov, tid og lyst, hvis hun ellers ser rimelig godt ud, giver en rimelig service (forstår at holde på nogle få faste) og ellers ikke bor i udkantsdanmark.

 

Men især mht. de helt unge piger, skal man være hurtig på aftrækkeren: have sit eget sted, hvor man kan invitere dem hjem - evt. et hotel, men det er surt at spendere et hotelværelse, ligge parat med jern på og den udkårne laver "no show". Bl.a. derfor satser jeg lidt mere på de lidt mere modne - gerne enlige mødre, som er mere emsige mht. at overholde aftaler - og som jeg også både før og bagefter kan have en interessant dialog med, så det ikke bare bliver hurtig ind-ud.

 

Tak for forklaringen. Har nu haft lidt held med en unge kvinde, der ikke bare er på SD for pengenes skyld. Jeg tror faktisk det kan udvilke sig til en regulær affære. Fint koncept med SD, hvis man godt kan lide jagten og kvindernes ord og tanker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...