Hop til indhold
Guest RasmusL

Sugardaters

Recommended Posts

Hvordan sorterer jeg i pigerne inde på Sugardaters.dk? Dvs jeg tænker til at starte med går jeg efter de lidt mere billige prismæssigt og nemme at få en aftale med, dvs de lidt ældre. Er der nogen måder man kan sortere dem på? Er det billeder, og feks profiltekst? Der er jo MANGE profiler, og de angiver feks ikke prisniveau(så vidt jeg lige kunne se).

Kan man få nogle aftaler i stand uden at betale 236kr for et månedligt medlemskab? Er pengene godt givet ud? Jeg er mest interesseret i enkelte sex-dates, hvor den står på sex enten hjemme hos mig eller hos pigen. Prisniveau er vel 1000-2000kr pr møde.

Er der mange golddiggers, der absolut går efter penge? Nu går jeg i krig med sitet, men ellers er det bare at hoppe ud i det og sende en masse beskeder af sted?

 

Du kan ikke lave eller se ret meget uden at betale abo på kr. 236,- for 4 uger - du kan være heldig at opnå et par faste aftaler i løbet af den tid, så du kan få dækket dit behov og opsige abo.

 

Men start med at lave en geografisk sortering. Dernæst sorterer jeg i højde og vægt. Mht. forholdstype, er det lidt dumt at man ikke kan søge på både længere og enkelte forhold samtidigt - så her må du ligesom gå ind og ændre fra gang til gang. Alder kan du også sortere på, men jeg synes det er interessant at tage det hele med - er også så gammel, at de fleste sugardaters er yngre  :)

 

Skriv et kort brev til dem, du finder mest interessante udfra billede og profilbeskrivelse - og som har været på fornylig.

Pigerne vil som regel ikke ud med priser i første omgang og kan blive fornærmede, hvis du spørger til det.

I din profilbeskrivelse kan du skrive lidt om hvilke forventninger du har til pigerne, så de også kan se, om de passer til dig.

Ang. priser, så må du ligesom på en pæn måde lokke pigen til at fremkomme med en pris, som er acceptabel for begge parter - og kan du ikke acceptere pigens pris, er det det bedre bare at sige nej tak, fremfor at vedblive med at tinge om prisen - der er jo andre skibe i søen :)   men vil du med et bestemt skib, må du være indstillet på at betale prisen - og se om det var prisen værd - og evt. næste gang håbe på lidt rabat.

 

Da du har dit eget sted, har du alle muligheder for at lave aftaler, der passer til både dig og pigen - så nyd det.

 

Foreslå evt. pigen, hvis du har egen bil, at du kan afhente hende et bestemt sted - og selvfølgelig køre hende tilbage igen - mange piger har nemlig ikke selv bil/kørelejlighed - og det er også en service fra din side, at hun ikke skal med offentlig transport og bruge ekstra tid på det - og I kan ligesom lære hinanden at kende lidt under køreturen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plasticlove og nogen af jer andre, hvorfor pokker scorer I ikke bare pigerne i ex udlandet? Hvis I inviterer dem ud alligevel og bruger penge til rejser osv? Her springer kæden altså af for mig? I mange østlande vil de nærmest betale for at komme med jer til DK, ja undskyld, jeg undres bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke lave eller se ret meget uden at betale abo på kr. 236,- for 4 uger - du kan være heldig at opnå et par faste aftaler i løbet af den tid, så du kan få dækket dit behov og opsige abo.

 

Men start med at lave en geografisk sortering. Dernæst sorterer jeg i højde og vægt. Mht. forholdstype, er det lidt dumt at man ikke kan søge på både længere og enkelte forhold samtidigt - så her må du ligesom gå ind og ændre fra gang til gang. Alder kan du også sortere på, men jeg synes det er interessant at tage det hele med - er også så gammel, at de fleste sugardaters er yngre  :)

 

Skriv et kort brev til dem, du finder mest interessante udfra billede og profilbeskrivelse - og som har været på fornylig.

Pigerne vil som regel ikke ud med priser i første omgang og kan blive fornærmede, hvis du spørger til det.

I din profilbeskrivelse kan du skrive lidt om hvilke forventninger du har til pigerne, så de også kan se, om de passer til dig.

Ang. priser, så må du ligesom på en pæn måde lokke pigen til at fremkomme med en pris, som er acceptabel for begge parter - og kan du ikke acceptere pigens pris, er det det bedre bare at sige nej tak, fremfor at vedblive med at tinge om prisen - der er jo andre skibe i søen :)   men vil du med et bestemt skib, må du være indstillet på at betale prisen - og se om det var prisen værd - og evt. næste gang håbe på lidt rabat.

 

Da du har dit eget sted, har du alle muligheder for at lave aftaler, der passer til både dig og pigen - så nyd det.

 

Foreslå evt. pigen, hvis du har egen bil, at du kan afhente hende et bestemt sted - og selvfølgelig køre hende tilbage igen - mange piger har nemlig ikke selv bil/kørelejlighed - og det er også en service fra din side, at hun ikke skal med offentlig transport og bruge ekstra tid på det - og I kan ligesom lære hinanden at kende lidt under køreturen  :)

 

Det lyder meget lige til. Jeg prøver Sugardaters ad, og håber på nogle gode og (k)ærlige sexoplevelser. Hvad har du da oplevet ifm køreturen? Nogen der gav dig seksuel nydelse :mrgreen: ? Lidt nedern med den høje pris for at blive medlem, men man må jo satse engang i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget lige til. Jeg prøver Sugardaters ad, og håber på nogle gode og (k)ærlige sexoplevelser. Hvad har du da oplevet ifm køreturen? Nogen der gav dig seksuel nydelse :mrgreen: ? Lidt nedern med den høje pris for at blive medlem, men man må jo satse engang i mellem.

 

Ja, man kan synes kr. 236,- er en høj pris for at blive medlem, men dating.dk, Victoria Milan, Scor.dk, Sex Nu, Sexdating.dk mv. koster jo også penge - uden at du er sikker på andet end at der er 10 - 20 x så mange mænd på de sites end kvinder.

 

Man kan også købe et længere medlemsskab og få det lidt billigere, men det er jo en satsning, om man vil vedblive at være medlem eller håbe på i løbet af 4 uger at få de kontakter man behøver.

 

Evt. kan man jo også bare vælge at være medlem i 4 - 8 uger f.eks. hvert halve år, for at se om man kan komme i kontakt med nogle nye profiler.

 

Mht. sex i bilen - er det nok en fordel at aftale det på forhånd.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plasticlove og nogen af jer andre, hvorfor pokker scorer I ikke bare pigerne i ex udlandet? Hvis I inviterer dem ud alligevel og bruger penge til rejser osv? Her springer kæden altså af for mig? I mange østlande vil de nærmest betale for at komme med jer til DK, ja undskyld, jeg undres bare. 

 

Primært fordi jeg ikke søger en kæreste, da jeg driver en nystartet virksomhed, som kræver en masse tid og energi. Sugar-dating fungerer perfekt for mig, da det er uforpligtende og finder sted på mine vilkår. Jeg vil da ikke afvise at det en dag kan udvikle sig til mere, men jeg har bare dårlige erfaringer med det. Jeg har tidligere haft kæreste-forhold der til at starte med primært var bygget på sex og penge, men over tid bliver det hurtigt noget rod. Som mit profilnavn antyder, så tænder jeg meget på "bimbo-typen", og denne typer piger er måske heller ikke altid kærestemateriale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan sorterer jeg i pigerne inde på Sugardaters.dk? Dvs jeg tænker til at starte med går jeg efter de lidt mere billige prismæssigt og nemme at få en aftale med, dvs de lidt ældre. 

 

Mit primære mål er yngre slanke/normale piger. Blev i dag kontaktet af en kvinde sidst i 30'erne, dvs mindre end 10 år yngre end mig selv. Til gengæld var hun nok for overvægtig til at jeg ville kalde hende buttet. Hun ville have 1500 for ganske vist et tidsmæssigt omfattende arrangement. Men min vurdering var at jeg kunne have opnået tilsvarende uden betaling af mere end et restaurantbesøg el.lign. via Dating.dk, så det blev ikke til så meget. Jeg sagde at det var over min smertegrænse, når jeg nu er af den opfattelse at der bør være proportionalitet mellem aldersforskel og betaling. 

 

Morale: Der er ingen klar sammenhæng mellem pris og alder m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Morale: Der er ingen klar sammenhæng mellem pris og alder m.m.

 

Nej, men sådan er det heller ikke hos de almindelige proff glædespiger - her forlanger de "modne"/erfarne piger ofte også mere end/eller ligesåmeget som de yngre/"nystartede"  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er nogle interessante erfaringer i har gjort jer, det virker som et brugbart sted til "Vanilla". Hvordan er Sugardaters i forhold til BDSM, er det til at finde slavepiger derinde? Nogle erfaringer?

Redigeret af Slowmo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er nogle interessante erfaringer i har gjort jer, det virker som et brugbart sted til "Vanilla". Hvordan er Sugardaters i forhold til BDSM, er det til at finde slavepiger derinde? Nogle erfaringer?

 

Jeg har set en del piger på sugardaters der antyder, at de er til blid BDSM. F.eks. ved at skrive ting i stil med at de godt kan lide "at blive sat på plads". Men det er nok svært at kalde dem for slavepiger. Jeg har kun set ganske få der er henne i den hårde BDSM-afdeling. Jeg har ikke erfaring med det, men du kan godt få en PM med de profilnavne jeg kan huske.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er nogle interessante erfaringer i har gjort jer, det virker som et brugbart sted til "Vanilla". Hvordan er Sugardaters i forhold til BDSM, er det til at finde slavepiger derinde? Nogle erfaringer?

Der er flere submissive (og dominaer og mindst en switch) iflg deres profiler. Har selv været i kontakt med et par stykker der gerne/helst gør hvad de får besked på. Men kunsten derinde generelt er at få lukket en aftale! Det er en skrøbelig kommunikationsplatform, hvor mange dropper ud midt i en forhandling. Det er jo (mest) amatører, hvor nogle måske kun leger med deres fantasi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en forestående aftale med en middelattraktiv kvinde medio 30'gerne. Aftalen på nogle timers sex inkl. gummifri oral og hygge for 1500 plus at hun vil "have noget ud af det" :-)

Men jeg har hidtil haft pænt meget sjov dialog, så hvis møderne bliver halvt så sjove, så er jeg tilfreds.

Update på status:

Den aftale jeg troede var i hus døde, fordi hun ikke var på nogen af de to dage det kunne dreje sig om. Har endda liket hende på Tinder, hvor hun dukkede op, men heller ikke et match der :)

Fik til gengæld en aftale med en ung studine, som er lidt stor i det, men heldigvis sidder meget af det i brysterne ( nok de største jeg har været i nærkamp med). Det var en god oplevelse totalt set efter mine præferencer, fordi det var så anti-professionelt. Herunder især, at der ikke var tidspres, så først en lang snak med flirt og almindelig hygge i sofaen, og derefter god leg uden frygt for bippende telefoner eller andre "æggeure".

Har også skrevet med en toplækker klinikpige. Kom dog frem til at jeg lige så godt kunne besøge hende på klinik, da hun kører pris/time ...

Har mange parallelle dialoger. Det er vist nødvendigt, hvis jeg vil gøre mig håb om aftaler. Men det er jo også lidt ekstra svært her hen over jul, hvor mange københavnske studiner rejser "hjem" til andre landsdele.

Har en del under opbygning nu, og er ret spændt på hvor meget der bliver til noget. Koncepterne varierer meget! En er nærmest ligeglad med penge ( men vil fx gerne ud at spise). Andre vil kun lave penge/sex-byttehandler. Nogle vil tjekke kemi først via møder offentligt, andre vil kun lige på, nogle kun på hotel.

Blandt fordelene på stedet er at man får set ansigtsbilleder! Er mange gange blevet overrasket over at møde hende jeg har set lækre kropsbilleder af - ikke altid positivt. Men fx ovennævnte klinikpige skuffer på ingen måde, og på den måde er der større chance for at jeg på et tidspunkt sætter en aftale op med hende. Har et par gange været svært skuffet :)

En del piger er ret indiskrete. To har givet mig deres tlf nr som er lige til at slå op. En anden oplyste et besynderligt kælenavn. Fordi jeg er nysgerrig efter om det betød noget i ungdomskulturen googlede jeg det, og vupti var hendes konti på sociale medier med hendes navn der (gjorde hende straks opmærksom på det). Det kan gøre mig lidt bekymret på deres vegne. Måske også lidt på mine egne, for hvis de ikke er bekymrede med den slags for sig selv, så er de måske heller ikke for mig?

Men samlet set er det en tidsrøver med mange mails der ender med tavshed. Nu har jeg ferie, men jeg ved ikke hvor brugbart det ville være ellers. Det ville nok blive "dyrt" i abonnement, for der ville næppe blive mange aftaler per måned. Så skal måske gå efter en fast pige (eller to). Først vil jeg dog lige se om jeg kan smage lidt mere af udvalget i slikbutikken.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit primære mål er yngre slanke/normale piger. Blev i dag kontaktet af en kvinde sidst i 30'erne, dvs mindre end 10 år yngre end mig selv. Til gengæld var hun nok for overvægtig til at jeg ville kalde hende buttet. Hun ville have 1500 for ganske vist et tidsmæssigt omfattende arrangement. Men min vurdering var at jeg kunne have opnået tilsvarende uden betaling af mere end et restaurantbesøg el.lign. via Dating.dk, så det blev ikke til så meget. Jeg sagde at det var over min smertegrænse, når jeg nu er af den opfattelse at der bør være proportionalitet mellem aldersforskel og betaling. 

 

Morale: Der er ingen klar sammenhæng mellem pris og alder m.m.

 

PS. se lige denne blog:

 

http://blog.sugardaters.dk/2014/12/kan-kvinder-vaere-laekre-naar-de-er-50/

 

og disse lamseben: 

 

http://bloggnoia.blogg.no/1417423103_sjekk_ut_disse_spreke.html

 

Der er flere af dem, jeg hellere ville booke en hyggestund med end en ung studine på 22  :D

 

Af og til søger jeg også lidt på web-cam - og her kan jeg se at flere modne især amerikanske kvinder forlanger og får en noget højere minutbetaling end de langt yngre modeller + at de bookes i længere tid  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS. se lige denne blog:

http://blog.sugardaters.dk/2014/12/kan-kvinder-vaere-laekre-naar-de-er-50/

og disse lamseben:

http://bloggnoia.blogg.no/1417423103_sjekk_ut_disse_spreke.html

Der er flere af dem, jeg hellere ville booke en hyggestund med end en ung studine på 22 :D

Af og til søger jeg også lidt på web-cam - og her kan jeg se at flere modne især amerikanske kvinder forlanger og får en noget højere minutbetaling end de langt yngre modeller + at de bookes i længere tid :wink:

Jeg tænder på kvinder i "alle" aldre. Helen Mirren fx, ville jeg gerne spænde ben for :)

Men ikke som sugardates. Jeg kunne måske booke en ældre kvinde til noget, hvis hun var pro og jeg vidste hun kunne sit kram. Har fået god behandling af ældre kvinder ifm thaimassage, fx. Rutine, trænet teknik, erfaring med mange mænd uforfærdethed. Det kan noget. Men en amatør? Risikoen er at hendes erfaring er lille, hendes teknik behersket og hun er usikker på mange ting. Hende der kontaktede mig blokerede mig efterfølgende. Det tager jeg ikke som tegn på en der er afklaret og sikker på sig selv. Hun kunne have svaret med min afvisning med at det var mig der led et tab ...

Det jeg kan få med en yngre sugardate er en fantasi om noget andet, og glæden ved en ung krop og et ungt sind, uhærdet af alt for mange professionelle seksuelle relationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update på status:

Den aftale jeg troede var i hus døde, fordi hun ikke var på nogen af de to dage det kunne dreje sig om. Har endda liket hende på Tinder, hvor hun dukkede op, men heller ikke et match der :)

Fik til gengæld en aftale med en ung studine, som er lidt stor i det, men heldigvis sidder meget af det i brysterne ( nok de største jeg har været i nærkamp med). Det var en god oplevelse totalt set efter mine præferencer, fordi det var så anti-professionelt. Herunder især, at der ikke var tidspres, så først en lang snak med flirt og almindelig hygge i sofaen, og derefter god leg uden frygt for bippende telefoner eller andre "æggeure".

Har også skrevet med en toplækker klinikpige. Kom dog frem til at jeg lige så godt kunne besøge hende på klinik, da hun kører pris/time ...

Har mange parallelle dialoger. Det er vist nødvendigt, hvis jeg vil gøre mig håb om aftaler. Men det er jo også lidt ekstra svært her hen over jul, hvor mange københavnske studiner rejser "hjem" til andre landsdele.

Har en del under opbygning nu, og er ret spændt på hvor meget der bliver til noget. Koncepterne varierer meget! En er nærmest ligeglad med penge ( men vil fx gerne ud at spise). Andre vil kun lave penge/sex-byttehandler. Nogle vil tjekke kemi først via møder offentligt, andre vil kun lige på, nogle kun på hotel.

Blandt fordelene på stedet er at man får set ansigtsbilleder! Er mange gange blevet overrasket over at møde hende jeg har set lækre kropsbilleder af - ikke altid positivt. Men fx ovennævnte klinikpige skuffer på ingen måde, og på den måde er der større chance for at jeg på et tidspunkt sætter en aftale op med hende. Har et par gange været svært skuffet :)

En del piger er ret indiskrete. To har givet mig deres tlf nr som er lige til at slå op. En anden oplyste et besynderligt kælenavn. Fordi jeg er nysgerrig efter om det betød noget i ungdomskulturen googlede jeg det, og vupti var hendes konti på sociale medier med hendes navn der (gjorde hende straks opmærksom på det). Det kan gøre mig lidt bekymret på deres vegne. Måske også lidt på mine egne, for hvis de ikke er bekymrede med den slags for sig selv, så er de måske heller ikke for mig?

Men samlet set er det en tidsrøver med mange mails der ender med tavshed. Nu har jeg ferie, men jeg ved ikke hvor brugbart det ville være ellers. Det ville nok blive "dyrt" i abonnement, for der ville næppe blive mange aftaler per måned. Så skal måske gå efter en fast pige (eller to). Først vil jeg dog lige se om jeg kan smage lidt mere af udvalget i slikbutikken.

Hej Beep,

Jeg tror vi har taget den samme tur på Sugerdaters, jeg kan genkende oplevelserne.

Samme status en del varme, flere med dato/ kalænder planlægning kørende lige pt.

En del første gnags amatøre der dele mobil og billeder med GPS trackking til hovedøen.

Missede lige en 25 årig jomfru.. Der sku kneppes NU, hun fik kold føder ( er for ærlig);-))

Happy hunting til alle piger som drenge på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er nogle interessante erfaringer i har gjort jer, det virker som et brugbart sted til "Vanilla". Hvordan er Sugardaters i forhold til BDSM, er det til at finde slavepiger derinde? Nogle erfaringer?

Hej

Jeg har lidt gang i en der virker som rigtig BDSM pige, en vildkat der skal styres;-)

Desuden er der åbenslyse Dominas piger .... God jagt ( Du kan få navn på PM)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har lidt gang i en der virker som rigtig BDSM pige, en vildkat der skal styres;-)

Desuden er der åbenslyse Dominas piger .... God jagt ( Du kan få navn på PM)

Har også mødt en, der tidligere har været på kontrakt, så de findes (oplyser ikke profil navn, da jeg helst ikke kobler profilnavne med konkrete oplysninger)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Jeg kunne vældig godt tænke mig at prøve Sugardaters, men jeg er noget bekymret omkring diskretionen. Jeg færdes i nogle sociale cirkler, hvor det ville være ret uheldigt, hvis folk fandt ud, at jeg er til købesex (har købt regelmæssigt siden 2004). Hvis jeg smider et billede på min profil, hvem kan så se det? Kan alle sugarbabes, der søger efter en sugardaddy? Eller kun dem, som jeg skriver til?

Hvordan passer I på jeres privatliv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Jeg kunne vældig godt tænke mig at prøve Sugardaters, men jeg er noget bekymret omkring diskretionen. Jeg færdes i nogle sociale cirkler, hvor det ville være ret uheldigt, hvis folk fandt ud, at jeg er til købesex (har købt regelmæssigt siden 2004). Hvis jeg smider et billede på min profil, hvem kan så se det? Kan alle sugarbabes, der søger efter en sugardaddy? Eller kun dem, som jeg skriver til?

Hvordan passer I på jeres privatliv?

 

Du behøver ikke have et billede på din profil - kun nogle private billeder, du kan lukke op og i, til dem du ønsker - typisk vil pigerne ikke kommunikere med fyre uden billede - så skriver du til en pige, du er int. i, kan du lukke op for dine billeder samtidigt - eller vente til hun har svaret og evt. bedt om dem, så du ved at hun er int.

 

Ellers må du give pigen tid til at svare - og har hun så ikke været på/svaret indenfor f.eks 1 uge - 14 dage, kan du lukke adgangen ned igen - pt har ca.  20 forskellige piger adgang til mine billeder, men jeg redigerer hele tiden i det, ligesom pigerne også gør - og pt. har jeg kun adgang til 9 pigers album, men har været oppe på 12 stk. - og man skal heller ikke sprede sig for meget, men kun give adgang til dem, som virkelig interesserer en - og som man har mulighed for at besøge rent geografisk indenfor overskuelig fremtid.

 

Ofte får man bedre og nemmere kontakt med piger uden profilbillede og kun få private billeder, da de som regel ikke får så mange henvendelser, som dem med profilbillede og 10 private billeder og en alenlang tekst om dem selv og hvad de ønsker.

 

PS. du skal godt nok opgive nogle personlige oplysninger ved tilmeldingen, men dem kan pigerne ikke se. Husk efter efter tilmeldingen at gå ind og framelde den automatiske abonnementtilmelding - og sats på i løbet af 4 uger at få privat kontakt med nogle få, du kan besøge regelmæssigt - ofte er pigerne også kun på i kort tid - enten for at prøve at udleve drømmen om at sælge sig selv for penge og/eller få nogle få kontakter, de kan fortsætte med.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det grundige svar, Jernsvinet. Jeg vil give det et forsøg og så melde tilbage her, hvad min erfaring er, så jeg også kan bidrage lidt til fællesskabet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver ikke have et billede på din profil - kun nogle private billeder, du kan lukke op og i, til dem du ønsker - typisk vil pigerne ikke kommunikere med fyre uden billede - så skriver du til en pige, du er int. i, kan du lukke op for dine billeder samtidigt - eller vente til hun har svaret og evt. bedt om dem, så du ved at hun er int.

Ellers må du give pigen tid til at svare - og har hun så ikke været på/svaret indenfor f.eks 1 uge - 14 dage, kan du lukke adgangen ned igen - pt har ca. 20 forskellige piger adgang til mine billeder, men jeg redigerer hele tiden i det, ligesom pigerne også gør - og pt. har jeg kun adgang til 9 pigers album, men har været oppe på 12 stk. - og man skal heller ikke sprede sig for meget, men kun give adgang til dem, som virkelig interesserer en - og som man har mulighed for at besøge rent geografisk indenfor overskuelig fremtid.

Ofte får man bedre og nemmere kontakt med piger uden profilbillede og kun få private billeder, da de som regel ikke får så mange henvendelser, som dem med profilbillede og 10 private billeder og en alenlang tekst om dem selv og hvad de ønsker.

PS. du skal godt nok opgive nogle personlige oplysninger ved tilmeldingen, men dem kan pigerne ikke se. Husk efter efter tilmeldingen at gå ind og framelde den automatiske abonnementtilmelding - og sats på i løbet af 4 uger at få privat kontakt med nogle få, du kan besøge regelmæssigt - ofte er pigerne også kun på i kort tid - enten for at prøve at udleve drømmen om at sælge sig selv for penge og/eller få nogle få kontakter, de kan fortsætte med.

Ja, det svar er spor on.. Jeg har dog en del flere piger jeg holder ' varme' de rykker ikke lige hurtigt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det svar er spor on.. Jeg har dog en del flere piger jeg holder ' varme' de rykker ikke lige hurtigt;-)

 

Flere af mine sugardates har desværre også været svære at lave aftaler med, da flere af pigerne har børn, mand og arbejde at tage hensyn til - men er bare den ene part meget fleksibel - er det noget nemmere at få en aftale i stand - og kan man invitere pigerne hjem, er det 10 x meget nemmere - ellers må man ofre kr. 500,- eller mere på et hotel.

 

Har pt. en aftale om 14 dage med en enlig mor - og jeg har vel skrevet med hende i mindst en måned og har lavet flere aftaler, der desværre måtte annulleres af forskellige årsager fra begge sider. Og nu kan jeg se at hun ikke så ofte er på Sugardaters, så jeg håber jeg får en outstanding oplevelse med hende, når den endelig løber af stabelen  :wink: 

 

Ellers har jeg et par andre dates, jeg kan fyre lidt mere op under  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik faktisk kontakt med en ung pige. Hun ville dog først vise sig på Skype, hvor hun tilbød et frækt show mod, at jeg med mobilepay overførte 250,- før showet og 250,- efter. Hun virkede reel nok, men det fik alligevel alarmklokkerne til at ringe lidt. Jeg er ikke vild med at give penge eller personlige oplysninger (med mobilepay ville hun jo kunne se mit navn og telefonnummer) før, at jeg rent faktisk har mødt dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik faktisk kontakt med en ung pige. Hun ville dog først vise sig på Skype, hvor hun tilbød et frækt show mod, at jeg med mobilepay overførte 250,- før showet og 250,- efter. Hun virkede reel nok, men det fik alligevel alarmklokkerne til at ringe lidt. Jeg er ikke vild med at give penge eller personlige oplysninger (med mobilepay ville hun jo kunne se mit navn og telefonnummer) før, at jeg rent faktisk har mødt dem.

 

Jo, hun er nok en af dem:

 

SugarDaters fraråder at du sender penge eller gaver til andre personer, som du ikke har mødt personligt, uanset hvad!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...