Hop til indhold
Guest RasmusL

Sugardaters

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hej EG :-)

Måske årets sidste anmeldelse fra min hånd.

Denne gang ikke om en specifik pige men sitet sugardaters.

Vil starte med at sige at jeg skriver pænt og i en sober tone. Og går stille frem og skriver kun direkte hvis de selv i profilteksten er lige frem og ikke ligger fingere imellem hvad de er inde på siden for.

Har nu været der lidt over 1 måned. Jeg søger i alders gruppen 18-25 og går efter hvad jeg vil kalde "de pæne piger" Og jeg vil sige at jeg personligt synes det er hammer svært at få en aftale i hus, hvis man som jeg, ikke selv har stedet at mødes. Næsten ingen har stedet selv. Når man sender 10 beskeder så bliver 5 ud af 10 slet ikke åbnet 2/10 svare ikke igen. Og ud af de sidste 3 som så skriver igen, finder man måske ud af noget med 1.

Mange af pigerne ligger i samme pris nivua som de "professionelle" piger. Uden at have stedet hvis ikke højere. Ca 2000-4000 kr for et møde af 1 time. Nogle af pigerne kan man skrive 20 beskeder frem og tilbage med og alligevel ikke få et møde i hus eller blive brændt af.

Jeg fik lavet en aftale den anden dag efter ca 90 beskeder frem tilbage. Ca 45 stk hver. Fik aftalt et rimeligt pris nivau for et hurtigt frækt møde i 1 time. Super sød pige, hun så også godt ud. Men må sige at jeg synes det er en smule akavet at skulle igang med en som ikke er vant til det. Der er jeg nok mere til de professionelle, lige på og begge ved præcis hvad det handler om og hvad der skal ske.

Konklusion: hvis man har stedet, pengene og søger en at ses med flere gange lidt GFE. Og har for meget tid til at skrive beskeder så er sugardaters stedet.

Min profil bliver i hvert fald slettet igen inden jul..

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info.

Er årsagen til at jeg umiddelbart ikke er på Sugardaters - tror der er for mange fabrikerede/fake annoncer. Og dermed spild af tid.

Jeg tror udbyderen/ejeren selv sidder og lave mange af annoncerne. Hvilket irriterer mig - ligesom alle de fake på EG.

Hvorom alting er - så synes jeg du bekræfter ovenstående - uanset om man har sted og penge eller ej.

 

Tak for dit skriv

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Ved nu ikke om jeg som sådan tror at der er fake profiler på den måde. Tror ikke det er unormalt at de pænere piger modtager et sted mellem 35-50 beskeder om dagen. Så hvis de ikke er på i 4 dage også har 150-200 beskeder. så kan de ikke få dem alle tjekket når de er på. Har ikke selv profilbillede derinde men har et par private billeder de kan se. Måske derfor at man ryger "bag i køen" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på siden siden mandag og har allerede mødt 2 piger.

På 10er skalaen vil jeg give den ene 9 og kun fordi man altid skal give plads til forbedringer for i mine øjne var hun en 10er. Den anden vil jeg nok give 6.

Kanonsøde og dejlige piger som elsker sex og giver god sex. Vil tro jeg har skrevet 25 beskeder med den ene og 10 med den anden

Så jeg synes det er et kanongodt sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu pigerne er rimelig gode til at skrive tilbage, hvis man ellers holder sig til dem, der er på dagligt/jævnligt.

 

Havde klikket lidt på en profil og sendt en føler ud - og pludselig skrev hun tilbage at: "jeg så sød ud". Så jeg var hurtig og spurgte om hun var frisk på en date samme aften - og med lidt skriveri frem og tilbage, prisforhandling (kr. 1500,- for 2 timers hygge), instruktioner om hvor hun boede mv., ankom jeg til pigens egen lejlighed, som på på 1. salen i en privat villa.

 

Pigen var måske lidt stor i det, med en stor rund røv, men sød og rar med et kønt ansigt. Hun var ung enlig mor og havde netop puttet barnet i værelset ved siden af, men ellers hørte jeg nu ikke noget til barnet, hvis legetøj ellers stod pænt i et hjørne.

 

Hun var lidt forlegen med det hele og jeg måtte f.eks instruere hende i at give pirringssvensk, hvilket hun ikke havde prøvet før, men sjældent har jeg da oplevet en, der var så lærenem, god og tålmodig til det - så jeg tror jeg fik pirringssvensk i en hel time, før jeg spurgte om ikke jeg måtte kneppe hendes flotte bløde ægte bryster - det havde hun heller ikke prøvet før - syntes måske det var lidt underligt, men ikke ubehageligt. Jeg var lige ved at vælge at afslutte der, men der var jo masser af tid endnu.

 

Så fik jeg hende til at sætte sig op over mit hoved, så jeg nedefra kunne slikke hende, medens jeg stille kunne spille pik og holde den stiv. "Du ved godt nok, hvor det hele sidder" fik jeg nu at vide  :P  og snart kom hun da også i en lang orgasme.

 

Nu var det tid at tage regnfrakke på - dette måtte jeg så selv gøre, da hun ikke var øvet i det, men ingen problem - så bestemmer man også selv om det kommer til at sidde korrekt. Jo, hun var måske også lidt stor i det dernede og jeg valgte efter et stykke tid at kneppe hendes bryster lidt mere og spille den af ud over dem. Jeg måtte love ikke at ramme hendes ansigt, men et skud røg op på halsen - så der var da til hendes overraskelse lidt til en perlekæde  :)

 

Hun var ellers ikke så meget til nærhed, kyssede ikke, gav ikke blow og krammere skulle ikke vare for længe - og bagefter gjorde hun det klart, at vi ikke skulle ses mere, da hun syntes min tilgang til det hele, var for professionel. Jeg syntes ellers også hun var proff. mht. prisforhandlingen og udleveringen af adressen i sidste øjeblik - så den havde jeg ikke set komme.

 

En anden pige derimod har jeg haft en hel del skriverier frem og tilbage med mht. at finde et sted og tidspunkt - lidt svært da hun har arbejde og et par mindre børn at tage hensyn til og jeg kan kun nogle få aftener om ugen. Vi havde så endelig fået lavet en aftale den anden aften, men 2 timer før, havde hun alligevel meldt fra pr. sms. Jeg havde bare ikke set sms´en og først da jeg stod og ventede på hende på det aftalte sted, fik jeg tid til at gennemgå indbakken - arrh shit - nu havde jeg ellers fabrikeret en god, men desværre ikke helt skudsikker undskyldning for at være væk hjemmefra en hel aften - så hvad skulle jeg nu få tiden til at gå med. Besøgte selvfølgelig en anden, men proff og sød glædespige en ½ times tid, men der var jo flere timer tilbage, så jeg hang lidt på et værtshus og gik lidt rundt i byen mv., før jeg kunne vende hjem som planlagt.

 

Efterfølgende har vi dog aftalt at mødes efter jul og jeg har et par andre piger i støbeskeen, så jeg har lige forlænget mit abo med 2 mdr. og skriver for sjov lidt med et par søde nissepiger  :)

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm skal måske revidere min gamle forstokkede opfattelse :eek: .... og prøve med en profil

Kan der gives et par godt råd mht hvordan kontakten opnås - og gerne hurtigst mulig.

I skriver - profilbilllede, private billeder - hvilken type? - og hvor meget skal man gøre ud af profiltekst?

Og hvordan griber i en ny SG an - første mail mv.7

 

Et par gode fif... ;)

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu pigerne er rimelig gode til at skrive tilbage, hvis man ellers holder sig til dem, der er på dagligt/jævnligt.

 

Havde klikket lidt på en profil og sendt en føler ud - og pludselig skrev hun tilbage at: "jeg så sød ud". Så jeg var hurtig og spurgte om hun var frisk på en date samme aften - og med lidt skriveri frem og tilbage, prisforhandling (kr. 1500,- for 2 timers hygge), instruktioner om hvor hun boede mv., ankom jeg til pigens egen lejlighed, som på på 1. salen i en privat villa.

 

Pigen var måske lidt stor i det, med en stor rund røv, men sød og rar med et kønt ansigt. Hun var ung enlig mor og havde netop puttet barnet i værelset ved siden af, men ellers hørte jeg nu ikke noget til barnet, hvis legetøj ellers stod pænt i et hjørne.

 

Hun var lidt forlegen med det hele og jeg måtte f.eks instruere hende i at give pirringssvensk, hvilket hun ikke havde prøvet før, men sjældent har jeg da oplevet en, der var så lærenem, god og tålmodig til det - så jeg tror jeg fik pirringssvensk i en hel time, før jeg spurgte om ikke jeg måtte kneppe hendes flotte bløde ægte bryster - det havde hun heller ikke prøvet før - syntes måske det var lidt underligt, men ikke ubehageligt. Jeg var lige ved at vælge at afslutte der, men der var jo masser af tid endnu.

 

Så fik jeg hende til at sætte sig op over mit hoved, så jeg nedefra kunne slikke hende, medens jeg stille kunne spille pik og holde den stiv. "Du ved godt nok, hvor det hele sidder" fik jeg nu at vide  :P  og snart kom hun da også i en lang orgasme.

 

Nu var det tid at tage regnfrakke på - dette måtte jeg så selv gøre, da hun ikke var øvet i det, men ingen problem - så bestemmer man også selv om det kommer til at sidde korrekt. Jo, hun var måske også lidt stor i det dernede og jeg valgte efter et stykke tid at kneppe hendes bryster lidt mere og spille den af ud over dem. Jeg måtte love ikke at ramme hendes ansigt, men et skud røg op på halsen - så der var da til hendes overraskelse lidt til en perlekæde  :)

 

Hun var ellers ikke så meget til nærhed, kyssede ikke, gav ikke blow og krammere skulle ikke vare for længe - og bagefter gjorde hun det klart, at vi ikke skulle ses mere, da hun syntes min tilgang til det hele, var for professionel. Jeg syntes ellers også hun var proff. mht. prisforhandlingen og udleveringen af adressen i sidste øjeblik - så den havde jeg ikke set komme.

 

En anden pige derimod har jeg haft en hel del skriverier frem og tilbage med mht. at finde et sted og tidspunkt - lidt svært da hun har arbejde og et par mindre børn at tage hensyn til og jeg kan kun nogle få aftener om ugen. Vi havde så endelig fået lavet en aftale den anden aften, men 2 timer før, havde hun alligevel meldt fra pr. sms. Jeg havde bare ikke set sms´en og først da jeg stod og ventede på hende på det aftalte sted, fik jeg tid til at gennemgå indbakken - arrh shit - nu havde jeg ellers fabrikeret en god, men desværre ikke helt skudsikker undskyldning for at være væk hjemmefra en hel aften - så hvad skulle jeg nu få tiden til at gå med. Besøgte selvfølgelig en anden, men proff og sød glædespige en ½ times tid, men der var jo flere timer tilbage, så jeg hang lidt på et værtshus og gik lidt rundt i byen mv., før jeg kunne vende hjem som planlagt.

 

Efterfølgende har vi dog aftalt at mødes efter jul og jeg har et par andre piger i støbeskeen, så jeg har lige forlænget mit abo med 2 mdr. og skriver for sjov lidt med et par søde nissepiger  :)

Det lyder meget som pige, jeg havde kontakt med. Er hun fra Viborg? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Mister fuck og jernsvinet. Hvad alders gruppe søger i i?? For det er min klare opfattelse at dem jeg har skrevet med som er 30 + er mere lige på og ved hvad de vil.

Jeg skal også finde en god undskyldning for at være væk. Så nå jeg bliver brændt af. Så har jeg virkelig lagt en lang undskyldning ud over flere dage og føler mig pænt til grin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mister fuck og jernsvinet. Hvad alders gruppe søger i i?? For det er min klare opfattelse at dem jeg har skrevet med som er 30 + er mere lige på og ved hvad de vil.

Jeg skal også finde en god undskyldning for at være væk. Så nå jeg bliver brændt af. Så har jeg virkelig lagt en lang undskyldning ud over flere dage og føler mig pænt til grin

 

Jeg søger ikke nogen bestemt aldersgruppe - derimod søger jeg en pige, der virker til at have ben i næsen og som jeg tror, vil give en oplevelse ud over det sædvanlige, uden at stille urimelige økonomiske krav, at jeg skal være en rig direktør med en alenlang uddannelse eller kunne begå mig på de bonede gulve.

 

Men jeg synes pigerne er rimelig fleksible mht. at få en aftale til at lykkes - men uforudsete ting kan jo komme i vejen - og jeg har da også selv været nødt til at aflyse en klar aftale.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget som pige, jeg havde kontakt med. Er hun fra Viborg? :smile:

 

Nu vil jeg af diskretionshensyn ikke udlevere nærmere oplysninger om pigerne åbent på Eroguide - så kontakt mig venligst  pr. PM, hvis du vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun været på i 14 dage og det går rimelig godt.

Det er væsentlig nemmere at få kontakt end på VM og der er noget mere seriøsitet over det.

Der er selvfølgelig også proff gp derinde og semi pro derinde, men det finder man nu nemt ud af.

Leder også i aldersklassen 18 - 25 år omend der godt kan snige sig en lidt ældre ind;-)

Prislejet ligger på omkring 1.500 kr. for 2 timers hygge..

En proff melder hurtigt ud at de vil have 1.500 kr. for en time.

Sørg for at din profil er sober og at man leder efter lidt hyggeligt samvær.

Som Jernsvinet skriver, så nøjes med at kontakte dem, der jævnligt er på.

De er også mere afklaret over hvad de søger.

Ellers knæk og bræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg har et arbejde som gør at jeg ikke har så meget tid til denne slags fornøjelser (max tid pr. mdr. 2 dates) Så har jeg haft to aftaler på "Sukkeraftaler.dk" Den ene pige var blevet skræmt af det hun oplevede inde på siden. Så hun fandt hurtigt ud af det nok ikke var et sted for hende! Men ellers så har jeg mødt en sød, dejlig og mega fræk pige derinde. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Hun var ellers ikke så meget til nærhed, kyssede ikke, gav ikke blow og krammere skulle ikke vare for længe - og bagefter gjorde hun det klart, at vi ikke skulle ses mere, da hun syntes min tilgang til det hele, var for professionel. Jeg syntes ellers også hun var proff. mht. prisforhandlingen og udleveringen af adressen i sidste øjeblik - så den havde jeg ikke set komme.

 

 

 

:D det er sgu aftenens sætning :D

 

Måske du skulle blive gigolo ?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Kan selvfølgelig være fordi jeg kun skriver til de aller pæneste og kun alderen 18-25 og ikke går på kompromi. Det skal jeg personligt nok arbejde lidt med. Og åbne lidt op. En hal buttet så ville jeg føle mine penge var spildt. For søger selvfølgelig et godt knald og rigtig gerne et godt blow men kan ikke vare lukke øjnene og byde det, for det visuelle har også rigtig meget at sige for min oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan selvfølgelig være fordi jeg kun skriver til de aller pæneste og kun alderen 18-25 og ikke går på kompromi. Det skal jeg personligt nok arbejde lidt med. Og åbne lidt op. En hal buttet så ville jeg føle mine penge var spildt. For søger selvfølgelig et godt knald og rigtig gerne et godt blow men kan ikke vare lukke øjnene og byde det, for det visuelle har også rigtig meget at sige for min oplevelse.

Det er vel fair nok. Setup'et med sugardaters er vel netop at man pga økonomi-elementet kommer i forbindelse med nogen der er 'bedre' end hvad man ellers ville kunne 'få' uden økonomisk-tilskud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel fair nok. Setup'et med sugardaters er vel netop at man pga økonomi-elementet kommer i forbindelse med nogen der er 'bedre' end hvad man ellers ville kunne 'få' uden økonomisk-tilskud.

 

Det er vel også sådan at pigerne bedre kan indlade sig med nogen, som de finder interessante, uden at al kæreste halløjet/gå tur i skoven/følges til livets ende/romantiske middage/mødes med familien mv. behøver følge med.

 

Og på den anden side, er man også mere sikker på at de piger, der endelig vil mødes med en - ikke bare gør det for pengenes skyld, men også fordi de finder en interessant eller "sød"  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på 3-4 dage. Jeg har oplevet 1 åbenlyst faker (svarede med det samme, at jeg kunne købe video af hende med e-mailadresse). Ellers virker det nu helt o.k. Fik fx kontakt med en smuk og kvik pige på det halve af min alder som jeg tilfældigvis har mødt IRL. Hun genkendte mig sjovt nok, og jeg er p.t. lagt lidt på is desværre. Har en forestående aftale med en middelattraktiv kvinde medio 30'gerne. Aftalen på nogle timers sex inkl. gummifri oral og hygge for 1500 plus at hun vil "have noget ud af det" :-)

Har fået et par tilbud på 2000/2500 af ret attraktive piger på max 23, men det virker lidt for pro til at lokke mig. En sød og sjov pige i star 20'erne med "kvindelige former" er med på sex inkl øko-oral for 1500, aftalt til et par omgange og snak (ikke tid på). På grund af julerejser for os begge bliver det først efter nytår.

Derudover en del andre interessante emner under oparbejdning. Det kræver lidt tid, men det er en del af oplevelsen for mig at etablere en kontakt først, så jeg får at indtryk af hvem jeg skal have sex og hygge med.

Enkelte skilter med at de ikke er til sex. Lidt pudsigt måske. Andre er helt eksplicitte.

Jeg skal nok give lidt updates på om aftalerne bliver realiseret. Ser mest frem til hende jeg allerede har mødt før, jeg fantaserede nemlig om hende allerede dengang, så der er jeg nok lidt løsere i budgetbagkanten end ellers, hvis chancen byder sig.

Men jeg har hidtil haft pænt meget sjov dialog, så hvis møderne bliver halvt så sjove, så er jeg tilfreds.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt skuffet over antallet af aktive profiler. Det er i høj grad den samme lille gruppe af piger der er online. Desuden overrasker det mig lidt hvor direkte pigerne er. Jeg har tilbudt flere piger at tage ud og spise/shoppe/i byen efterfulgt af en omgang sex, men mange er mere til korte møder hvor den kun står på sex. Så kan jeg lige så godt gå til de professionelle.

 

Jeg har i forbindelse med forretningsrejser brugt lignende udenlandske sider, hvor jeg har tilbragt enten hele eller halve dage sammen med piger. Når først man har været ude at spise god mad og fået et par drinks, så får man et meget tættere forhold, og man bliver automatisk mere og mere liderlig som aftenen skrider frem. Når man langt om længe rammer sit hotelværelse sammen med en fræk lille sag, så giver det samme oplevelse som en rigtig scoring i byen.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

plasticlove, kunne du ikke have lyst til at dele adresserne på nogle af de sider? Opret evt. en ny tråd i generel debat og spred din erfaring. At tage på en weekendtur til en europæisk by og være sikret lidt godt sugarbaby selskab på forhånd er noget jeg gerne ville dyrke, men har haft svært ved at arrangere.

Please. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har primært benyttet mig af https://www.seekingarrangement.com og https://www.misstravel.com

 

Det er en smule dyrt, og man får ikke svar fra alle piger. Der er sikkert også en del falske profiler, men jeg har haft fin succes i både London og Østeuropa. Flere piger er også klar på at tage med ud og rejse. En af de piger jeg mødte i Østeuropa var klar på at rejse, hvis hun fik €250 om dagen. Det kan selvfølgelig godt løbe op, men hvis man regner pris/knald ud, så bliver det ganske fair, da man let kan knalde de her piger 2+ gange om dagen. De piger jeg har været sammen med, har alle kysset og generelt haft en ret open minded tilgang til sex.

 

Jeg havde en enkel uheldig oplevelse, hvor jeg inviterede en ekstrem lækker svensk pige med på en rejse til Italien. På trods af at vi havde snakket lidt på Skype, og at jeg havde verificeret hendes identitet, så fik hun i sidste øjeblik kolde fødder og dukkede ikke op. De penge jeg havde tænkt mig at bruge på hende, blev i stedet brændt af på en lokal stripperklub hvor man kunne bestille "take-away", så helt spildt var turen nu ikke.

 

Generelt kræver sugar-dating en del tid, men så længe men ikke er dum nok til at betale penge up-front, så kan det ikke gå helt galt.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvis jeg skal komme med lidt genrelle råd om international sugardating, så vil jeg anbefale følgende:
 
- Man behøver ikke at være super velhavende for at dyrke sugardating, men prøv i det mindste at giv udtryk for at du har penge, og vær heller ikke bange for at bruge penge. Jeg har altid inviteret pigerne ud på forholdsvis fine restauranter.
 
- Sørg for at booke værelse på et godt hotel. I Østeuropa giver det automatisk en masse credit hvis du booker på et 5-stjernet hotel. Jeg havde en sjov lille oplevelse i Bulgarien, hvor jeg på et tidspunkt skulle købe et SIM-kort, og var derfor inde i en telebutik. Jeg blev ekspederet af en rigtig fin pige som var i starten af 20'erne. På et tidspunkt skulle jeg tage mit ID-kort frem, så hun kunne indtaste min adresse ind i deres system. Uden at tænke over det, har jeg også taget mit key-card til mit hotelværelse frem, og da hun ser det, siger hun "Oh - so you are staying at Hilton?". Det svarer jeg ja til, hvorefter hun begynder at small-talke med mig. Måske overvurderer jeg situationen lidt, men det virkede ret påfaldende, at hun er interesseret i mig lige så snart hun finder ud af at jeg bor på et fint hotel. Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde en date om aftenen, så havde jeg taget chancen og inviteret hende ud.
 
- Sørg for at have flere dates lignet op, og bliv ikke skuffet hvis flere af dem ikke bliver til noget. Hvis jeg er afsted 3 dage, så prøver jeg på forhånd at lave faste aftaler med forskellige piger. Især i Østeuropa har pigerne et ret specielt forhold til tid, og de kan derfor enten komme meget for sent eller slet ikke dukke op.
 
- Få deres telefonnummer og sørg for at ringe eller skrive til dem, når du ankommer til det pågældende land. Fyr lidt small-talk af, så du lyder som en flink og troværdig fyr. 
 
- Selve prissættelsen synes jeg er et punkt der generelt er ret svært. Jeg har oplevet piger der på forhånd har meldt en "dagspris" op, men jeg har også haft piger, hvor det var nok, at jeg bare tog ud og shoppede med dem og gav en middag eller bytur. Det bør nok anbefales, at man har en klar aftale, men det er en ting som jeg selv har det svært med, da det hurtigt kan virke meget koldt, hvis man spørger om en direkte pris på skrift. 
 
- Når først man har haft en god oplevelse med en pige, så er det let af arrangere flere aftaler med hende. Flere piger er efterfølgende åbne for at tage med ud at rejse til andre lande.
 
- Sørg for at have billeder på din profil. Du kan evt. lade billederne være private, og kun dele dem med de piger du skriver til. Mange piger svarer af princip ikke profiler uden billeder.
Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan sorterer jeg i pigerne inde på Sugardaters.dk? Dvs jeg tænker til at starte med går jeg efter de lidt mere billige prismæssigt og nemme at få en aftale med, dvs de lidt ældre. Er der nogen måder man kan sortere dem på? Er det billeder, og feks profiltekst? Der er jo MANGE profiler, og de angiver feks ikke prisniveau(så vidt jeg lige kunne se).

Kan man få nogle aftaler i stand uden at betale 236kr for et månedligt medlemskab? Er pengene godt givet ud? Jeg er mest interesseret i enkelte sex-dates, hvor den står på sex enten hjemme hos mig eller hos pigen. Prisniveau er vel 1000-2000kr pr møde.

Er der mange golddiggers, der absolut går efter penge? Nu går jeg i krig med sitet, men ellers er det bare at hoppe ud i det og sende en masse beskeder af sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Jeg har lidt blandede oplevelse med sugardaters, men er tilbage igen!

Der går meget tid med det og de springer lidt for ofte i målet ..

Har nu haft flere aftaler hvor vi skulle mødes og den dag stopper al txt.

Men har også nogle få søde, hvor vi er på mobil txt og blot mangle dagen!

Har haft en fast der virkeligt var en fantastisk lille sort sex killing ;-)

(Det alene har betalt mange måneders abonnement herinde på nettett SD)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...