Hop til indhold
Gæst

Giver du gaver til glædespigerne ?

Recommended Posts

Gæst

Jeg har prøvet, at give chokolade og cola. Og en påske hare. det blev hun glad for.  :-P  :-P Tror da det gjorde lykke. 

 

Har også bare haft en fl. vin med men fik en stor tak.. Ja de to mest avancerede gaver satte grå hår i hovedet den ene er ikke afl endnu. Men det bliver den. den anden havde jeg samlet ting som pigen og jeg havde snakket om inden besøget. Så mange små personlige gaver. Ja til næsten ingen penge. Og da jeg så reaktionen, var jeg ikke i tvivl om, at pigen synes det var dejligt.

 

Good luck med det.

 

KK

Cola? Du havde taget hele Fleggaards lager med. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Den gave, som jeg var mest nervøs for at give, var en novellesamling. Jeg var selv begyndt at læse den, og jeg tænkte, at den var interessant. Jeg gav den til en intelligent og smuk kvinde, som jeg havde besøgt nogle gange. Og jeg gav den, fordi samlingen berører et tema, som vi havde snakket om. Og så var forfatteren fra den samme lille by, som hun var fra. Jeg kunne for at være ærlig ikke afkode, om hun blev glad for den i første omgang. Og jeg spurgte heller ikke til bogen ved senere lejlighed. Jeg selv fik kun læst halvdelen af novellerne.

 

Ca. ½ senere, hvor jeg igen aflægger besøg hiver hun efter seancen en bog op af håndtasken. Og op kommer min/vores forfatter. Romanen havde jeg faktisk læst, og den kunne jeg godt lide. Det fortæller jeg, og hun siger, at hun godt kunne lide novellesamlingen, og at det var sjovt sådan som alle historierne var flettet sammen. Sproget var også præget af dialekten på hendes egn, og det syntes hun var helt specielt. For mig var det bare tricky business, men jeg opsnappede da et par sjove vendinger. Og når hun så kaster sig over endnu et værk af den samme forfatter, så har jeg da ramt den meget godt.

 

En lidt sjov ting som jeg har givet er koldskål og kammerjunker. Det var til en latina i Flensburg. Hun kastede sig straks over denne ypperlige spise, og jeg blev næsten nedslået, da hun udbrød, at det jo var ligesom yoghurt. Og så kunne jeg berette om citronskal, æg, vanilje osv. osv. uden at imponere.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

giver da gerne små gaver de er da også blevet værdsat 

 

Gaverne til mine faste leverandører er Vin (Asti), chokolade (og Nutella) samt hvis de har husdyr(ikke fladbukke eller lignende altså) sm154.gif  men godbidder/snacks til hundene/kattene. 

Det er en fornøjelse at se glæden hos dem når dette modtages, og self. gives dette uden bagtanke. 

Ligeledes til deres fødselsdage, en beskeden personlig gave, der altid er blevet sat stor pris på.sm162.gif

PS: alle udøvere elsker åbenbart Asti og gerne i store mængder, (er konstateret) :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gaverne til mine faste leverandører er Vin (Asti), chokolade (og Nutella) samt hvis de har husdyr(ikke fladbukke eller lignende) godbidder/snacks til disse.

Det er altid en fornøjelse at se glæden i deres smil og øjne når de modtager dette.

Ligeledes til deres fødselsdag en beskeden personlig gave, der altid er blevet sat stor pris på.

 

PS: alle udøvere elsker åbenbart Asti.(og gerne i store mængder, er konstateret) :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Det er adgangskravet, for at træde ind i denne finurlige verden! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gaverne til mine faste leverandører er Vin (Asti), chokolade (og Nutella) samt hvis de har husdyr(ikke fladbukke eller lignende altså) sm154.gif  men godbidder/snacks til hundene/kattene. 

Det er en fornøjelse at se glæden hos dem når dette modtages, og self. gives dette uden bagtanke. 

Ligeledes til deres fødselsdage, en beskeden personlig gave, der altid er blevet sat stor pris på.sm162.gif

PS: alle udøvere elsker åbenbart Asti og gerne i store mængder, (er konstateret) :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

Ja Asti er nok den vin, som de fleste kan lide ;)

 

Nutella lyder også som et god gaveide, som apropos Nutella tråden også kan anvendes under seancen :P 

Hvis vi fortsætter lidt i det spor med gaver, som kan anvendes under seancen, så er der vel også flødeskum på dåse og flødeboller  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Asti ej... Ikke her :)

Jeg fortrækker også gaver der er "fællesgaver" altså noget de også køber for deres egen skyld, f.eks. En flaske vin til deling (...ikke asti) eller noget undertøj de gerne vil se mig i.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Asti ej... Ikke her :)

Jeg fortrækker også gaver der er "fællesgaver" altså noget de også køber for deres egen skyld, f.eks. En flaske vin til deling (...ikke asti) eller noget undertøj de gerne vil se mig i.. :)

 

Jeg køber tit lingeri til deling, :P dvs. du får trusserne og jeg får BH'en eller omvendt - det er valgfrit :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber tit lingeri til deling, :P dvs. du får trusserne og jeg får BH'en eller omvendt - det er valgfrit :D

Så må vi da håbe, at du har samme størrelse som GP'en . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...