Hop til indhold
Nikita Darling

Druktyper...

Recommended Posts

Selvfølgelig har jeg det :D.

Det er jo den officielle forklaring :). I H. C. Ands sexforskrækkede tid kunne man jo ikke bare skrive, at Klodshans på vej til princessen havde været nede i muddergrøften for at ondolere konen. Så derfor kom det udenomssvøb om, at han havde fundet noget mudder og stoppet i lommerne :P :P!

Bah! Jeg bliver i min egen naive barnetro! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tre bukkebruse-druk: du springer de små og mellemstore flasker over og venter pænt på at den helt store på bordet. Og den skal du da bare have. Næste morgen føles det som om du er blevet hamret ned af den største gedebuk.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ja min kammerat og jeg så vist sådan ud søndag morgen kl 07.  :-P  :-P  :-P

 

 
v4lg5rz3.jpg?quality=75&progressive=true
god mandag til jer. 
 
KK

 

 

Det ligner squ os to sent i lørsdag. Mig på stolen og dig ved bordet (ok stedet var lidt pænere, men det er en detalje)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

I disse julefrokost-tider, skal druktyperne da lige opdateres... Jeg kører selv en blanding af Bambi-druk og Tornerose-druk i dag! :D

Askepot-druk: Du kommer hjem og har tabt en sko og dit tøj hænger i laser.

Bambi-druk: Dine ben nægter at gøre som du siger, og dit hoved føles stort som en badebold.

Tornerose-druk: Du sover i hundrede år.

Snehvide-druk: Du vågner med syv fremmende mænd i sengen.

Lille havfrue-druk: Dine fødder klistrer sammen og lugter af fisk.

Lille Rødhætte-druk: Du vågner med mormor i samme seng.

Kejserens nye klæder-druk: Du vågner helt nøgen i rendestenen og opdager en pegende folkeskare.

Grimme ælling-druk: Du vågner med en samlever - men det er ikke din. Den her er smukkere.

Peter plys-druk: Din bug har hævet til dobbelt størrelse, og din mund er klistret.

Supermand-druk: Din krop er bade rød og blå, og folk der hvisker lyder som høje skrig.

Joakim von And-druk: Du vågner og har en stor bunke penge men ingen bukser.

Mickey Mouse-druk: Dine ører er hævede og du har dine hvide handsker, men af kjolesættet er der ikke et spor.

Hans og Grete-druk: Du kan nemt finde til toilettet ved at følge sporet af nattens opkastninger.

Pippi Langstrømpe-druk: Du vågner mellem en hest og en abe og finder tasken fuld af penge.

Store Stygge Ulv-druk: Du har så slemme ånde, at du kan blæse et hus omkuld.

Christopher Columbus-druk: Du ved ikke hvor du er eller hvor du er på vej hen, men staten betaler hele gildet.

Kan man kalde det, uden for rækkevidde, nu skal de sgu have sandheden alle sammen :eek:

Godt nok mange år siden, men det føltes dejligt, indtil sent dagen efter :wink: , da man vågnede op :eek:

 

gog :wink:

 

PS :wink:  Minder mig om noget jeg har læst for nyligt :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt det stærkeste en drikker, er kaffe.

 

Kaffe er fand'me hård ved mavesækken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaffe er fand'me hård ved mavesækken.

Det er, som med alkohol, bare et spørgsmål om tilvænning . .  ;)

 

Har været oppe på 3-4 kander om dagen + det løse . - Der var abstinenser/rysteture efter 3-4 dages ferie, hvor jeg ikke fik så meget kaffe . .

 

I dag har jeg et mere afslappet forhold til kaffe - Kun 1-2 kander om dagen . .  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har erfaret at jeg er allergisk over for læder...

 

  ...hvis jeg vågner op i løbet at dagen med mine støvler på, har jeg skide ondt i hovedet.... ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Du ved du er fuld når du gør nogle af disse ting:

Du forsøger at børste noget væk fra skulderen, og opdager at det er gulvet.

Dine venner ringer og spørger dig i et bekymret tonefald om du er kommet godt hjem, og om du har afleveret geden.

Der findes belastende fotografier af dig, som du intet erindrer om.

Det bliver en fast vane at ringe til værten for den sidste fest og undskylde det der skete med akvariet / bornholmeruret / hunden / vinduerne.

Du er nødt til at knibe det ene øje sammen blot for at se dobbelt.

Du har ligget på fortovet og udskældt den idiot, der stod og trådte på din hånd, blot for at opdage at det er dig selv.

Du husker svagt at have spist lakrids-pizzaer aftenen før, og opdager senere, at nogle af dine LP'er er forsvundet.

Du er kommet fuld hjem, opdaget din tomme seng, og ringet til alarmcentralen og sagt: "Hjælp, jeg er blevet bortført!"

Du vågner om morgenen, liggende på dit stuegulv, mens din hund slikker dig i ansigtet, og du tænker: "Jeg har da ikke en hund".

Du nogensinde har sagt: "Jamen, jeg går altid sådan, hr. Betjent. Jeg er spastiker".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere fuldemands-sjov ;)

F.eks ting, der er svære at udtale, når man er stangbarcardi:

1: Innovativ

2: Præmenstruel

3: Polyfyla

4: Mississippi

Og så lige nogle ting, som er MEGET svære at udtale, når man er på vej i hegnet:

1: Specifikation

2: British Constitution

3: Passive-aggressive disorder

4: Transubstantiate

Og tilsidst... Ting, som er absolut umulige at udtale, når man er godt og grundig vissen:

1: Nej tak, jeg vil ikke i seng med dig!

2: Ikke mere sprut til mig!

3: Desværre, du er ikke lige min type!

4: Ikke noget kebab til mig tak!

5: Jeg er ikke interesseret i at slås med dig!

6: Nej, det vil jeg ikke. Der er ikke nogen, der gider høre mig synge!

7: Nej tak, jeg vil ikke forsøge mig med at danse, jeg har ingen koordinationsevne på nuværende tidspunkt og vil ikke ligne et fjols!

8: Hvor er det nærmeste toilet. Jeg nægter at tømme mit maveindhold ud andre steder!

9: Jeg skal hjem nu, da jeg skal tidligt op og på arbejde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere fuldemands-sjov ;)

F.eks ting, der er svære at udtale, når man er stangbarcardi:

3: Polyfyla

Og nogle ting er svære at stave til selv i ædru tilstand: polyfilla

Eller du er måske allerede gået bacardi? :-P Jeg kommer gerne og foretager en alkotest m.m.

Polyfilla er jo en hulfylder, og så vidt jeg ved, er du mere interesseret i et konkurrende produkt af en mere naturlig karakter til udfyldning af huller, så ikke underligt det kniber med stavningen af lige netop det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu, jeg må ud til Nikita med en flaske sprut.

Desværre kan man kun give et like.

Din bemærkning er årets bedste, bliv ved Midjh.

Du har ægte jysk lune.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nogle ting er svære at stave til selv i ædru tilstand: polyfilla

Jajaaah, man kan jo altid hænge sig i stavefejl. :P

Alle slags hulfyldere er velkomne :D :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jajaaah, man kan jo altid hænge sig i stavefejl. :P

Alle slags hulfyldere er velkomne :D:cool:

 

Vel især de naturlige? ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...