Hop til indhold
Nikita Darling

Druktyper...

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Din chauvinist :D Jasmin er prinsessen

 

et flyvende tæppe kaldes... et flyvende tæppe :wink:

 

Mumle, mumle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Er næsten sikker på det flyvende tæppe har et navn. Kan bare ikke huske det mere.

Jeg er næsten sikker på det hedder "tæppi". Jeg var lidt en Disney-slut i start 90erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En "druktype" IRL fra dengang Nyder livet var en ung knægt - og den er sandfærdig, - det er af mine bekendte og hans elskede Volvo Amazone  - en eftertragtet bil dengang.

 

Lastvognschauffør -druk : han er til stor fest i det lokale forsamlingshus, han fik rigelige mængder af de våde varer :roll: . I den tilstand havde han en aftale med Volvoen ku den finde hjem - skulle han nok skifte gear :idea:  -  trods en ordentligt "kæp i øret" :D  bemærkede  lastvognschauffør at Volvoen ligesom knoklede lidt mere og det blæste som "stiv kuling". Næste morgen han til sin store skræk :(  ser at Volvoen også hjembragte et 7 langt juletræ bundet i kofangeren.

 

Forklaring: der var altid Juletræsfest i Forsamlingshuset 3´die Juledag - og dette år en privatfest dagen efter - altså ud med træet.

 

Kan I se vanvidet : Volvoen i carporten og et juletræ - i et vilakvarter og naboerne :P  - Forsamlingshuset slap af med træet ;)

 

Nogle foreslog at han skulle skære toppen af og lægge den i fryseren til næste år - gratis juletræ

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

- og lige - han havde det svært med de våde varer, og en anden gang til en fest i samme Forsamlingshus hvor "kæppen i hans øre" var endnu større :idea:  blev aftalen at han bare skulle følge bagefter sin nabo hjem - bare følge de røde baglygter på naboens bil - en kort tur på 3 - 4km.  Meeen selv en sen nattetime er der andre biler på vejen - og han endte sådan cirka 50km fra sin bopæl - nemlig i en indkørsel til en villa i Nykøbing Sj.  - og stadig bag et røde baglygter :roll:

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten sikker på det hedder "tæppi". Jeg var lidt en Disney-slut i start 90erne.

I tusinde og en nat var det en flyvende seng. Disney lavede så det flyvende tæppe  :-P  :-P  Men aner ikk om det havde et navn. 

 

God søndag aften 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tusinde og en nat var det en flyvende seng. Disney lavede så det flyvende tæppe :-P:-P Men aner ikk om det havde et navn.

God søndag aften

KK

Google siger Tywin har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg ville nu ikke regne med, at mine penge var fem potter pis værd om 100 år.

 

Samtlige centralbanker i verden er fast besluttet på at skabe inflation, og det vil politikerne jo ikke forhindre dem i - så de kan jo bare lade seddelpressen køre, indtil vi er tilbage i hyperinflationen under den tyske Weimarrepublik. Jeg har en seddel med 5.000.000.000 mark liggende et sted, med Hindenburgs portræt.

 

 

Sådan en seddel har jeg også.

Bankerne har jo nærmest negativ forrentning, men enhver klog pensionsopsparer investeret da i værdipapirer. Der kan ganske vist være mange finansnedbrud på 100 år, men mon ikke det alligevel giver overskud i den sidste ende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tusinde og en nat var det en flyvende seng. Disney lavede så det flyvende tæppe  :-P  :-P  Men aner ikk om det havde et navn. 

 

God søndag aften 

 

KK

 

Og H. C. And havde en flyvende kuffert. Her er der i modsætning til tæppet kant nok til, at de våde varer ikke falder af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en seddel har jeg også.

Bankerne har jo nærmest negativ forrentning, men enhver klog pensionsopsparer investeret da i værdipapirer. Der kan ganske vist være mange finansnedbrud på 100 år, men mon ikke det alligevel giver overskud i den sidste ende?

Hvis du med værdipapirer mener aktier - så jo! De går ikke allesammen i nul, selv om de vil falde en hel del, hvis vi ender i hyperinflation. Inflation betyder i sidste ende høje renter, og de virker som en øget tyngdekraft på aktiekurserne, så de vil også gå nedad.

De tyske aktiekurser nåede en ekstrem bund i 1923, men de gik aldrig i 0. Og lå meget højere, selv da Hitlers tusindårsimperium lå i ruiner i 1945.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

go-home-snail-you-are-drunk.jpg

Åh Molly har du nu været på knæ igen, mægtig glad og overrislet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh Molly har du nu været på knæ igen, mægtig glad og overrislet:)

 

.... og glidende på vejen til ørleriet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ole Thestrup stiv.. Når man i 7 km's højde med 800 km/t, vil vise hensyn til sine ikke rygende medpassagerer, og ta' sig en smøg for åbne døre.

 

Grønlænder stiv.. Når Lars Løkke eller Prins Joakim er til landskamp i parken, eller hvis bænken ikke har flyttet sig over nogle dage.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da prøvet Klods Hans druk. Den hvor man vågner op og opdager man har redet på en ged hele natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da prøvet Klods Hans druk. Den hvor man vågner op og opdager man har redet på en ged hele natten.

Ja, og har lommerne fyldt med mudder! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og har lommerne fyldt med mudder! :)

 

Fordi man på vejen har kravlet rundt hos konen i muddergrøften :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi man på vejen har kravlet rundt hos konen i muddergrøften :D :D

Har du ikke styr på dine eventyr, BX? ;)

Klodshans... Du ved, træsko, krage og mudder i lommerne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du ikke styr på dine eventyr, BX? ;)

Klodshans... Du ved, træsko, krage og mudder i lommerne? :)

 

Selvfølgelig har jeg det :D.

Det er jo den officielle forklaring :). I H. C. Ands sexforskrækkede tid kunne man jo ikke bare skrive, at Klodshans på vej til princessen havde været nede i muddergrøften for at ondolere konen. Så derfor kom det udenomssvøb om, at han havde fundet noget mudder og stoppet i lommerne :P :P!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...