Hop til indhold
Bbullersen

Lemfældig omgang med sandheder?

Recommended Posts

Har i røget hele banden?! :huh:

Hvad har al den gamle ballade med VL at gøre med denne diskussion???

Og er det nu, at du igen vil beskylde mig for VL's død?

Nu har i altså tabt mig....

PS: Men fordi jeg oversatte et indlæg for Michella, så tegner der sig et billede af, at jeg skulle have en dybere modvilje imod FKK? Var der nogen, der sagde paranoia - eller forfølgelsesvanvid.... Eller noget? :huh:

Jeg ryger ikke. Jeg konstaterer bare, at efter den ophedede debat i oktober-november 2010 på Venuslogen - hvad den så ellers gik ud på - så forsvandt mange af de interessante profiler, og sitet blev et spøgelseshus, selv om vi var nogen, der prøvede at puste liv i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Michella, kunne så være så venlig at komme med nogle få facts:

 

1. Hvilken klub + evt. navnene på de andre klubber, hvor hun arbejdede

2. Hvilket årstal - evt. præcis dato

3. Evt. navnet på den hovedløse pige - hvis det ikke bare var en teaterdukke og lidt ketchup

 

Jeg synes det ville være utroligt, hvis en sådan historie ikke skulle blive omtalt i andre medier - der har jo ikke bare været glædespiger tilstede i klubben, men også en hel del alm. mænd, rengørings og serveringspersonal mv., så det vil have været umuligt at få alle til ikke at fortælle det vidt og bredt og en journalist ude i byen.

 

Og hvorfor skulle de også forsøge at dysse sagen ned - alle folk elsker jo horrorstories - så alene omtalen, ville få folk til at valfarte til klubben.

 

Hvis vi skal dvæle mere i detaljerne, vil jeg gerne tilføje:

 

I skal tænke på klubben har 50-70 piger, 15-20 personalefolk og 200+ gæster på en fest aften,

at få alle dem til at holde mund er praktisk talt umuligt, mange gæster er fra udlandet og når de tager hjem hvorfor skulle de så holde mund omkring oplevelsen, nej de ville straks fortælle historien til alle....

 

Igen hvorfor skulle klubben dækker over et mord som blev begået af en kunde ?

Klubben må være interesseret i at udlevere gerningsmanden til politiet, for ellers bliver klubben medvirkende/medskyldig i mord. Med vor tids DNA-analysere er det stort set umuligt at slette alle spor, hvad med pigens egendele, penge, skattepapir m.v...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ryger ikke. Jeg konstaterer bare, at efter den ophedede debat i oktober-november 2010 på Venuslogen - hvad den så ellers gik ud på - så forsvandt mange af de interessante profiler, og sitet blev et spøgelseshus, selv om vi var nogen, der prøvede at puste liv i det.

Nå okay... Så må jeg vel hellere konstatere, at der også var noget der hed Gimel... Der var også noget, der hed Hedomax... Jeg er hende der den magiske internet-fe, som kan blokere for alle menneskers computere og smartphones, så de ikke kan skrive på de sider, som jeg vælger, og så går siderne døde!

I øvrigt er det stjerneklart, og jeg har fået fiskefilet til aftensmad... Og nu har jeg glemt, hvad det her handlede om, nu vi springer sådan rundt...

Godnat.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hende der den magiske internet-fe, som kan blokere for alle menneskers computere og smartphones, så de ikke kan skrive på de sider, som jeg vælger, og så går siderne døde!

Det er du faktisk! Du er i stand til at dræbe lysten til at skrive, har jeg konstateret. Der var mange interessante profiler, der stoppede i 2010 på Venuslogen. Du kan godt få folk til at droppe at skrive herinde. Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det man jo kan undre sig over er denne uvilje med FKK som nogle mennesker har på dette forum, nogle af dem centreret omkring Nikita. De benytter ofte lejligheden til at skrive at FKK ikke er noget for dem og Pias projekt, jamen de kunne ikke drømme om at benytte det, men naturligvis skulle man lige blande sig på en negativ måde alligevel. Mindsandten om en fornylig ikke skrev noget i retning af at han såmænd nogle gange var rygende uenige med Nikita men han skrev det ikke åbent på forummet, når han var. Dvs nogle folk har ligefrem deponeret deres holdninger hos Nikita og ikke kan gå imod hvad hun skriver åbent på forummet. Vanvid.

 

Det man jo kan undre sig over er at Nikita vælger at lege ukritisk tolk på en fuldkommen horribel historie som de fleste jo kan se virker ret utroværdig, ligesom man kan undre sig over at de folk centreret om hende, som ikke kan lide FKK, æder den rådt, hvis de ikke har nogle skjult dagsorden med det.

 

Det der gør det endnu mere underligt er, at nogle af de personer som æder FKK-historien råt, er de første til at råbe og skrige højlydt på dokumentation, så snart nogle skriver en historie herinde som de ikke synes om. Kommer vedkommende ikke med dokumentationen er de hurtige til at stemple vedkommendes historie som utroværdige, men når Nikita tolker en tekst som virker utroværdig hos de fleste, så er der ingen problemer.

 

Vanvid.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har jeg skrevet, at jeg ikke var begejstret for Rejses og Pias projekt? Vis mig det! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med sådan et projekt - det er netop ikke noget, der vedrører mig!

Man bør undlade at lyve (som dig) for at forsøge at tegne det selvopfundne billede om, at jeg ligefrem skulle have en dybere modvilje imod FKK! Alene ud fra det faktum, at jeg hjalp en anden pige med en oversættelse! Find dig et andet offer. Én ting er, at jeg ikke selv har lyst til at arbejde under FKK-konceptet... Det er vel tilladt at have det sådan, ik Nille? Men andre kan da heldigvis gøre, hvad de vil.

 

Nikita du har ikke eneret på manipulation. Andre kan også.

Ja bare kald mig en løgner, men hvor ligger jeres troværdighed i denne sag ? Der sidder nok mange på sidelinjen som ryster på hovedet af os og af historien om et afhugget hoved... tro det eller ej.

 

Nikita du har flere "like" på indlæg, som taler imod Pias FKK-projekt, dvs. du er enig i modstanden mod FKK og dermed projektet.

 

Du kan selv se efter, her er et par eksempler, jeg har ikke talt dem alle, der er sikkert flere i de efterfølgende tråde, der tegner sig klar et mønster på hvem og hvilke holdninger du "liker":

 

 

 

Ps.

Jeg har ikke lyst til at hive gamle og beskidte sager frem her, som Louie, men du er ikke just en engel Nikita, du har altså lavet rav i flere fora. Udspillet folk mod hinanden, men det er en anden diskussion.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nikita du har ikke eneret på manipulation. Andre kan også.

Ja bare kald mig en løgner, men hvor ligger jeres troværdighed i denne sag ? Der sidder nok mange på sidelinjen som ryster på hovedet af os og af historien om et afhugget hoved... tro det eller ej.

 

Nikita du har flere "like" på indlæg, som taler imod Pias FKK-projekt, dvs. du er enig i modstanden mod FKK og dermed projektet.

 

Du kan selv se efter, her er et par eksempler, jeg har ikke talt dem alle, der er sikkert flere i de efterfølgende tråde, der tegner sig klar et mønster på hvem og hvilke holdninger du "liker":

 

 

 

Ps.

Jeg har ikke lyst til at hive gamle og beskidte sager frem her, som Louie, men du er ikke just en engel Nikita, du har altså lavet rav i flere fora. Udspillet folk mod hinanden, men det er en anden diskussion.

 

Nej en engel er hun ikke, selvom det er juletid :D

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det man jo kan undre sig over er denne uvilje med FKK som nogle mennesker har på dette forum, nogle af dem centreret omkring Nikita. De benytter ofte lejligheden til at skrive at FKK ikke er noget for dem og Pias projekt, jamen de kunne ikke drømme om at benytte det, men naturligvis skulle man lige blande sig på en negativ måde alligevel. Mindsandten om en fornylig ikke skrev noget i retning af at han såmænd nogle gange var rygende uenige med Nikita men han skrev det ikke åbent på forummet, når han var. Dvs nogle folk har ligefrem deponeret deres holdninger hos Nikita og ikke kan gå imod hvad hun skriver åbent på forummet. Vanvid.

 

Har vi ikke været inde på dette emne tidligere, den såkaldte røvslikker-bande :P

 

Og Montezi var selv en ægte stor røvslikker :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke lyst til at hive gamle og beskidte sager frem her, som Louie, men du er ikke just en engel Nikita, du har altså lavet rav i flere fora. Udspillet folk mod hinanden, men det er en anden diskussion.

Jeg hev det kun frem, fordi det ødelagde så meget for mig og mange andre.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er sgu vilde nok, når i sætter jer op til noget... Håber i er stolte af jer selv. Og i får lov at vinde.

Der er simpelthen ikke mere plads tilbage på mine skuldre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det kører da lystig derudaf :-)

Mon ikke de fleste med nogenlunde deres fulde fornuft kan gætte sig til Historien enten er usand eller vildt overdrevet?

Folk der besøger FKK kan i hvert fald. Der er jo ikke meget af hendes Historie der passer med hvad man oplever. Udomentere mord i klubber med så mange mennesker... Der skal altså noget fantasi til for det hænger sammen :-) Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at der ikke slipper noget ud om det. Eller skulle Mafien have flere tusinde ansat til at opsøge alle der snakker over sig i alle lande? Gad vide om Admin er opsøgt efter offentliggørelsen på EG? Gad vide om han stadig lever? Jeg har vist sådan en flydende ip adresse der er svær at spore, så jeg klarer mig.

Nu kommer de nok snart og ligger låg på historien. Jeg vil bare sige jeg har nydt mange af Jeres skriverier. Det er lykkedes mafiaen at holde det totalt skjult indtil nu, så forventer ikke nogen af os overlever når de slår hårdhændet ned på EG for at sprede det som erlykkedes dem aldrig at få spredt.

Det er altså en Makaber historie at sprede!!! Man kan sige Nikita ikke er forfatteren, men personlig ville jeg ikke være mellemmand for sådan en historie!!! Ikke uden jeg var sikker på den kunne dokumenteres. Og da slet ikke når man ingen interesse har i det som Nikita ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke mellemmand - ej heller ligger jeg mit navn til den historie.

Jeg oversatte en tekst fra engelsk til dansk.

Seriøst... Kan i køre den længere ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke mellemmand - ej heller ligger jeg mit navn til den historie.

Jeg oversatte en tekst fra engelsk til dansk.

Seriøst... Kan i køre den længere ud?

 

Skulle du ikke i seng søde :P  du sagde godnat i indlæg #78

 

I morgen er der atter en dag til at skrive i :lol:

 

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke mellemmand - ej heller ligger jeg mit navn til den historie.

Jeg oversatte en tekst fra engelsk til dansk.

 

 

Ups, Nikita du lavede en fejl 40 (bortforklaring)

var det en tekst du oversatte til dansk eller blev historien dikteret ord for ord ?

 

Something is fishy here... på dansk det lugter af fisk...

 

Jeg ved godt, at du gerne vil fremstille den oversættelse til, at jeg skulle have pyntet og nærmest kørt lidt ekstra drama på. Det kan jeg fortælle dig (igen) at jeg ikke har.

Når Michella sagde en sætning, så var det altså ikke særlig svært at oversætte den nærmest ordret til dansk, uden at der blev ændret i betydning osv. Så den med at historier ændres i en overbringelse, kan du ikke bruge her. Den historie blev dikteret - ikke genfortalt.

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror såmænd at titman prøver at flame lidt liv i en rigtig god trolletråd... Intet andet.

 

Tjah det kan man jo altid sige, når man ikke selv har noget at byde ind med...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det man jo kan undre sig over er denne uvilje med FKK som nogle mennesker har på dette forum, nogle af dem centreret omkring Nikita. De benytter ofte lejligheden til at skrive at FKK ikke er noget for dem og Pias projekt, jamen de kunne ikke drømme om at benytte det, men naturligvis skulle man lige blande sig på en negativ måde alligevel. Mindsandten om en fornylig ikke skrev noget i retning af at han såmænd nogle gange var rygende uenige med Nikita men han skrev det ikke åbent på forummet, når han var. Dvs nogle folk har ligefrem deponeret deres holdninger hos Nikita og ikke kan gå imod hvad hun skriver åbent på forummet. Vanvid.

 

Det man jo kan undre sig over er at Nikita vælger at lege ukritisk tolk på en fuldkommen horribel historie som de fleste jo kan se virker ret utroværdig, ligesom man kan undre sig over at de folk centreret om hende, som ikke kan lide FKK, æder den rådt, hvis de ikke har nogle skjult dagsorden med det.

 

Det der gør det endnu mere underligt er, at nogle af de personer som æder FKK-historien råt, er de første til at råbe og skrige højlydt på dokumentation, så snart nogle skriver en historie herinde som de ikke synes om. Kommer vedkommende ikke med dokumentationen er de hurtige til at stemple vedkommendes historie som utroværdige, men når Nikita tolker en tekst som virker utroværdig hos de fleste, så er der ingen problemer.

 

Vanvid.

 

Du må da have mavesår så sur og vrissen, som du altid er.

Når jeg skriver, at jeg sagtens kan være uenig med Nikita, behøver det jo ikke være om emner, der er brancherelateret. Vi taler om meget andet. Jeg ved ikke, hvor mange herinde, det ville interessere, hvis jeg begyndte at udbrede mig om de forskellige syn på politik? 

 

Lad nu lige i din velkendte animositet mod mig skællene falde lidt  fra dine øjne. Selvom det er svært.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke mellemmand - ej heller ligger jeg mit navn til den historie.

Jeg oversatte en tekst fra engelsk til dansk.

Seriøst... Kan i køre den længere ud?

 

Måske skulle du til at komme tilbage til kødgrydderne :-P

 

P.S. Jeg tager hatten af for dig. Du er ekspert i at skabe opmærksomhed omkring din person. Du skulle overveje en fremtid som spindoktorer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ellers det billede, der tegner sig for nogen af os. Du var en stor og skattet profil på Venuslogen på et tidspunkt, men så gik det hele i fisk i efteråret 2010. Jeg fulgte desværre ikke med på det tidspunkt, og Thomas slettede diverse indlæg, så jeg opdagede aldrig, hvad det gik på. Bare at du var centrum for balladen, og at Venuslogen aldrig kom op at flyve senere hen. Selv om vi var nogen stykker, der prøvede at holde bolden i luften, så at sige.

 

HA ha den er sgu go Louie!

De læste ikke noget, du så ikke noget, du opdagede ikke noget, men du ved det var Nikitas skyld. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne streng er endt i mudderkastning og gensidige beskyldninger. Tråden låses. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...