Hop til indhold
Nikita Darling

Jeg ææææææælsker...

Recommended Posts

Guest Anna-Aarhus

Kom jul, kom sne, kom gaver!!!

December måned er bare SÅ meget min måned, den overgår så meget sommer månederne!!

God jul til dig Nikita :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja december er en dejlig måned.

Jeg glæder mig til d. 24 hvor den står på hygge i familiens skød. 

Julegaverne er på plads - endda i god tid i år.Så har jeg ikke det at tænke på.

 

Hvordan skal i andre fejre jul?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvordan skal i andre fejre jul?

 

Jeg skal sidde i udlandet sammen med familien :) :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo fundet en ting frem, som har ligget i skuffen,(flere år) (og nej det er ikke den sagnsomspundne hjemmestrikket indvielses buttplug i dejlig krasuld) som har været efterspurgt af flere af de gamle logebrødre, som sikkert der er flere herindefra, der kender fra Logens Julefrokoster, som var fast fællessang.

Al form for sammenfald er nok fiktiv (host) :wink:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo fundet en ting frem, som har ligget i skuffen, som har været efterspurgt af flere af de gamle logebrødre, som sikkert der er flere herindefra, der kender fra Logens Julefrokoster, som var fast fællessang.

Al form for sammenfald er nok fiktiv (host) :wink:

">

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja december er en dejlig måned.

Jeg glæder mig til d. 24 hvor den står på hygge i familiens skød.

Julegaverne er på plads - endda i god tid i år.Så har jeg ikke det at tænke på.

Hvordan skal i andre fejre jul?

Juleaften sammen med familien.

Formiddagen sammen med en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Ahhh, kan sgu'ette længere rigtig begejstres når det kommer til jul. Det var engang. Og det er fint  :) Det ræs må de unge med børnene, og dem med familie tage. Imens sidder jeg med tommelfingeren på fast forward knappen, slipper den kun kortvarigt d. 14 hvor jeg har en date med favoritten  :wink: , og holder den så ellers nede til januar hvor turen går vestover. Så har man da det at se frem til. :-P

 

Men jeg støtter da fuldt ud ønsket/håbet om at alle er mere søde ved hinanden herinde. Det kan til tider være en mangelvare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jul, børn, er ikke en dato. Det er en sindstilstand."

Mary Ellen Chase

For sådan rigtig at komme i den helt rigtige sindstilstand, og for at hjælpe dem der ikke har fået kickstartet julen endnu, ville det da være dejligt med en stribe nissepige selfies fra pigerne herinde :D

Hvem ved, måske der bliver kvitteret med et par fra nissemændene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke en selfie - men lidt til de lyserøde . .  ;)  ;)

 

 

 

 

 

 

 

Osse en til os andre . . .  :)  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke en selfie - men lidt til de lyserøde . .  ;)  ;)

 

 

 

 

 

 

 

Osse en til os andre . . .  :)  :)

 

attachicon.gifjul09.jpg

 

 

Perfekt !

Mit nye baggrunds billede :D :D :D

 

Edit: men hvorfor vises billedet ikke ??

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

December er ikke en speciel måned som sådan for mig.

Men juleaften og juledagene er gode :)

Hygge, gaver, mennesker osv. det er rigtigt hyggeligt.

 

Til dels fordi at jeg er single... hvis jeg en dag vågnede op med kone og børn, så ville de gamle december / juletraditioner jo blive hevet frem igen.

Hænge julepynt op, lave nyt julepynt, sne landskab på vinduerne, lave kalender lys / dekoration, julemanden som på lydløs og mirakuløs vis formår at ligge noget i juleskoen hver nat :D

 

... Altså før mine børns skyld ! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

December er ikke en speciel måned som sådan for mig.

Men juleaften og juledagene er gode :)

Hygge, gaver, mennesker osv. det er rigtigt hyggeligt.

 

Til dels fordi at jeg er single... hvis jeg en dag vågnede op med kone og børn, så ville de gamle december / juletraditioner jo blive hevet frem igen.

Hænge julepynt op, lave nyt julepynt, sne landskab på vinduerne, lave kalender lys / dekoration, julemanden som på lydløs og mirakuløs vis formår at ligge noget i juleskoen hver nat :D

 

... Altså før mine børns skyld ! :D

Der er vist et lille Holstebronx barn liggende gemt i dig  :-P  :-P  :-P

Go for it da  :-P

 

God torsdag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hygger ikke så meget mere, nu hvor børnene er blevet store - MEN da de var små, måtte vi til sidst fortælle nissen ikke fandtes  ;)  De troede fuldt og fast på, at han var der hver nat - Der var jo altid spor efter (dukke)sko eller andet i sneen udenfor, og melet de dryssede omkring småkageskålen . . .  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jeg hader Jul, jeg hader julepynt, jeg hader juletræer

 

citat: Gnavensmølf

 

Helt sådan har jeg det ikke med Julen :-) Men sådan egoistisk set er jeg ikke den store Jule-Mand… heller ikke fordi jeg hader Julen. Tilgengæld er det Børnenes HØJTID!!!!!! shit de glæder sig og det er bare fantastisk at se på og være en del af :-) Selvom jeg er ret ligeglad med mine egne gaver så synes jeg det er åh ih så godt og se julelysets i Børnenes øjne når de pakker ud. Så kan jeg få lov at hjælpe med at samle og finde batterier og så skal der leges Fridagene med Familien uden man skal en skid er ligeledes skønt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke Marilyn som der står i overskriften men derimod Eartha Kitt som det også nævnes i kommentarene under videoen. Men stadig en god sang :)

Kan vi snart lave en ny aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...