Nikita Darling 11507 Skrevet 3. December, 2014 .....bare december helt vildt! Min all time yndlingsmåned! Måske alligevel lige toppet af min fødselsdagsmåned. Men jeg bliver bare så glad i låget og helt varm helt indeni. En varm stue og kulden udenfor, alle julelysene og hyggen... Varm gløgg, hjemmebagte æbleskiver og duften af julekager... Sød julemusik, julefrokoster og snapsebranderter... Adventsøndage og skrabejulekalender... Slik og raflegaveleg... Andesovs, mandeljagt og kærlighed i luften! Jeg elsker det, og jeg bliver næsten som et barn igen helt uden sorger og bekymringer. Ja, total supermand lalleglad her, men det er bare mig i december. Så skulle vi ikke også bare være helt vildt søde og dejlige ved hinanden herinde? Bare indtil d. 24? Så kan vi efter dér bare være umulius'er igen... Jaja... Håbet er lysegrønt og månen er en grøn ost! "Jul, børn, er ikke en dato. Det er en sindstilstand."Mary Ellen Chase 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. December, 2014 jeg er meeega gavefæ... bliver fuldstædig elektrisk når jeg ser noget der er pakket ind og bliver totalt sisse 8 år.. så julen er helt klart min tid.. men jeg elsker generelt efteråret. - kan lide farverne. maden. duften af blade der forrådner og bliver til muld. og elsker lysene man tænder og hyggen.. go dejlig jul til dig Nikita.. og til alle jer andre 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. December, 2014 (edited) Haha, ja gavefæ! Jeg er som en zombie, når jeg vågner hele året.... Hader at vågne... Undtagen de fire adventsøndage og d. 24, hvor jeg ved, jeg skal have gaver! Der er jeg totalt frisk, fra jeg slår øjnene op! Jowjow, meget modent... Og god jul til dig, Sisse. <3 Redigeret 3. December, 2014 af Nikita Darling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. December, 2014 Der er sku sød læsning. Elsker mennesker der er i kontakt med deres indre barn og stadig bliver glad for pakker. Jeg må indrømme at min julestemning er på et lavpunkt i år, af flere årsager, men så er det rart at der er overskud af jul i denne tråd til mig også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Jeg hader december og julen, men kan godt lide nissepiger med store bløde pakker 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. December, 2014 Jaahja, din lille grinch, titman... Ikke engang du kan ødelægge mit julehumør! Jeg må indrømme at min julestemning er på et lavpunkt i år, af flere årsager, men så er det rart at der er overskud af jul i denne tråd til mig også. Det kan du lige tro! Værsesågo'...https://m.youtube.com/watch?v=8aOi2oXkntU Den er til dig, Plasker :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. December, 2014 (edited) Jeg elsker også december, julelys, masser af julefrokoster og sexparties, jeg har netop været til party med søde nissepiger Det er jul det er cool Husk julen er hjerternes tid Redigeret 3. December, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. December, 2014 Bløde varme pakker........... ELSKER at pakke dem forsigtigt ud indtil alt er bart :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Jeg kan også godt lide julen, lysene , stemningen, forventningsfulde børn og lækkerier... I år er det ikke lige den gode jul jeg havde håbet, men det bliver det næste år, for det gode er jo at der altid kommer en til... Smil. Jeg er en giver, så jeg nyder at se de jeg elsker at pakke de nøje udvalgte pakker op jeg har givet... Selv vil jeg heller have, at de jeg elsker glæder mig ved at give til wspa, red barnet og green peace i mit navn... Jeg køber selv det jeg ønsker/ mangler... Jeg har jul hvert andet år med de jeg elsker og der er der skruet op for ALT julehygge og nærvær, for det er det for mig julen handler om- kærlighed og at være sammen med de man har kær... Maden siger mig ikke noget, da jeg ikke kan tåle fed mad og helst vil have fisk og grønsager, men det dufter rigtig godt og det er hyggeligt smiler.. Jeg skal tilbringe julen på Maldiverne og se det jo ikke så tosset hihi... Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle. Varmt juleknus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. December, 2014 Haha, ja gavefæ! Jeg er som en zombie, når jeg vågner hele året.... Hader at vågne... Undtagen de fire adventsøndage og d. 24, hvor jeg ved, jeg skal have gaver! Der er jeg totalt frisk, fra jeg slår øjnene op! Jowjow, meget modent... Og god jul til dig, Sisse. <3 Jeg har også altid fået adventgaver. Men ikke i år. Så det var liiiiidt underligt med den første advent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. December, 2014 Jaahja, din lille grinch, titman... Ikke engang du kan ødelægge mit julehumør! Det kan du lige tro! Værsesågo'...https://m.youtube.com/watch?v=8aOi2oXkntU Den er til dig, Plasker Nååååååh, tak smukke! Mmmmm Marilyn <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. December, 2014 Jeg har også altid fået adventgaver. Men ikke i år. Så det var liiiiidt underligt med den første advent. Ej altså, det skulle jeg have vidst. Elsker at give gaver! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 3. December, 2014 Nååååååh, tak smukke! Mmmmm Marilyn <3 Det er ikke Marilyn som der står i overskriften men derimod Eartha Kitt som det også nævnes i kommentarene under videoen. Men stadig en god sang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. December, 2014 Det er ikke Marilyn som der står i overskriften men derimod Eartha Kitt som det også nævnes i kommentarene under videoen. Men stadig en god sang Eeeij øøøv! Det var meningen, at det skulle have været den med Marilyn... :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. December, 2014 Eeeij øøøv! Det var meningen, at det skulle have været den med Marilyn... Tak for den smukke tanke. Jeg kvitterer med en anden julesang: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Da jeg var barn elskede jeg julen, både pga. gaverne men især især fordi hele familien var samlet; onkler, tanter etc.. Det var noget, jeg ikke var vant til. Nu da jeg har barn, gør jeg alt jeg kan for, at han skal få en fantastisk julemåned og aften. Selv dog ønsker jeg bare, at den bliver overstået så hurtigt som muligt. Var jeg alene i julen, ville det være som en hvilken som helst anden måned og aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 3. December, 2014 Hoho selv superwoman kan tage fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. December, 2014 (edited) Jeg er som en zombie, når jeg vågner hele året.... Hader at vågne... Undtagen de fire adventsøndage og d. 24, hvor jeg ved, jeg skal have gaver! Der er jeg totalt frisk Nu er du jo selv en lækker pakke, der aldrig er fedtet med at dele gaver ud :D Redigeret 3. December, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 3. December, 2014 (edited) håbløs editor Redigeret 3. December, 2014 af vestboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 3. December, 2014 Julen har aldrig rigtig sagt mig noget siden jeg mistede interessen for gaverne. Ville meget hellere rejse afsted når julehalløjet begynder og vende hjem når det er slut, men det er desværre uladesiggørligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. December, 2014 Nu er du jo selv en lækker pakke, der aldrig er fedtet med at dele gaver ud :D BX, du fedter og fedter haha har du købt en julegave til Nikita ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. December, 2014 Okay, ny drejning... Hva' så med, at i bare lader som om, at i er nogle barnlige begejstrede sjæle, som bare æææælsker jul.... Og så er vi bare vildt søde og dejlige overfor hinanden alligeveller i heeeeele december! :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brian den anden 30 Skrevet 3. December, 2014 Jeg synes nu også Jul er en hyggelig tid men det hjælper måske også at jeg havde en dejlig 1 December aften sammen med en fantastisk dejlig pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. December, 2014 Hey Nikita, fed tråd. Har det egentlig lidt, ambivalent. Med julen. Se startede den så bare først d 1 dec. Nej nej gerne i okt mdr. Ihvertfald i denne by. ja så køre hele helvedet frem til d 24 dec . Når nu den mave sure her. Har lavet de samme julegaver med drengene, jule arrangementer for forældre, bedsteforældre, klippet jule klip an mas. Ja så bliver, jeg så træt. Nå det så bliver tid til, at køre over til familien. Spise, helt igennem fantastisk jule mad, jule frokost med den store familie 1 juledag. Og bare mærke roen, glæden ved, at være sammen med de mennesker, jeg elsker allermest. Ja så smelter mit hjerte sku. Så bliver jeg også KK 5 år når de 2 gaver jeg får flåes op, og ikke mindst pakkelegen 1 juledag. Ja HVEM KAN SÅ HADE JULEN. Ja ikke mig. Elsker, at se familien åbne de gaver, jeg giver. for elsker at give meget personlige gaver. Ja så vil jeg ikke undvære julen. Når jeg hører denne sang, ja så kommer jeg da meget i julestemning Hvis det ikke kommer senere. Så ønsker, jeg dig Nikita og jer allesammen en helt igennem fantastisk glædelig jul, samt et fantastisk nytår. Nyd hinanden det kan være forsent imorgen.Og det, at sige Jeg elsker dig til en i holder af, kan være den største julegave man får. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Jeg elskede julen dengang jeg var barn og ikke havde noget ansvar, men bare kunne læne mig trygt tilbage og lade mine forældre ordne det hele. Nu, hvor jeg selv er blevet voksen er det sgu for stressende og deprimerende. Der er for mange sure pligter, som fx indkøb af gaver, lave ønskelister, hænge julepynt op, familiebesøg - og julefrokoster.. Nå, men det er nu hyggeligt nok, når det hele er overstået og man kan få lov at slappe af Hvis, der er en julesang, som skiller sig ud fra alle andre, så må det da være: "Nu er det jul" med Nissebanden på Grønland. Den minder mig om dengang jeg var dreng 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg