Hop til indhold
Nikita Darling

Jeg ææææææælsker...

Recommended Posts

.....bare december helt vildt! Min all time yndlingsmåned! Måske alligevel lige toppet af min fødselsdagsmåned. :cool:

Men jeg bliver bare så glad i låget og helt varm helt indeni. :)

En varm stue og kulden udenfor, alle julelysene og hyggen... Varm gløgg, hjemmebagte æbleskiver og duften af julekager... Sød julemusik, julefrokoster og snapsebranderter... Adventsøndage og skrabejulekalender... Slik og raflegaveleg... Andesovs, mandeljagt og kærlighed i luften!

Jeg elsker det, og jeg bliver næsten som et barn igen helt uden sorger og bekymringer. :)

Ja, total supermand lalleglad her, men det er bare mig i december. :)

Så skulle vi ikke også bare være helt vildt søde og dejlige ved hinanden herinde? Bare indtil d. 24? Så kan vi efter dér bare være umulius'er igen... ;)

Jaja... Håbet er lysegrønt og månen er en grøn ost! :cool:

"Jul, børn, er ikke en dato. Det er en sindstilstand."

Mary Ellen Chase

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

jeg er meeega gavefæ... bliver fuldstædig elektrisk når jeg ser noget der er pakket ind og bliver totalt sisse 8 år.. så julen er helt klart min tid..

men jeg elsker generelt efteråret. - kan lide farverne. maden. duften af blade der forrådner og bliver til muld. og elsker lysene man tænder og hyggen..

go dejlig jul til dig Nikita.. og til alle jer andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, ja gavefæ!

Jeg er som en zombie, når jeg vågner hele året.... Hader at vågne... Undtagen de fire adventsøndage og d. 24, hvor jeg ved, jeg skal have gaver! Der er jeg totalt frisk, fra jeg slår øjnene op! Jowjow, meget modent... :D

Og god jul til dig, Sisse. <3

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er sku sød læsning.

Elsker mennesker der er i kontakt med deres indre barn og stadig bliver glad for pakker.

Jeg må indrømme at min julestemning er på et lavpunkt i år, af flere årsager, men så er det rart at der er overskud af jul i denne tråd til mig også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaahja, din lille grinch, titman... Ikke engang du kan ødelægge mit julehumør! :cool:

Jeg må indrømme at min julestemning er på et lavpunkt i år, af flere årsager, men så er det rart at der er overskud af jul i denne tråd til mig også.

Det kan du lige tro!

Værsesågo'...

https://m.youtube.com/watch?v=8aOi2oXkntU

Den er til dig, Plasker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan også godt lide julen, lysene , stemningen, forventningsfulde børn og lækkerier... I år er det ikke lige den gode jul jeg havde håbet, men det bliver det næste år, for det gode er jo at der altid kommer en til... Smil.

Jeg er en giver, så jeg nyder at se de jeg elsker at pakke de nøje udvalgte pakker op jeg har givet... Selv vil jeg heller have, at de jeg elsker glæder mig ved at give til wspa, red barnet og green peace i mit navn... Jeg køber selv det jeg ønsker/ mangler... Jeg har jul hvert andet år med de jeg elsker og der er der skruet op for ALT julehygge og nærvær, for det er det for mig julen handler om- kærlighed og at være sammen med de man har kær... Maden siger mig ikke noget, da jeg ikke kan tåle fed mad og helst vil have fisk og grønsager, men det dufter rigtig godt og det er hyggeligt smiler..

Jeg skal tilbringe julen på Maldiverne og se det jo ikke så tosset hihi...

Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle.

Varmt juleknus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Haha, ja gavefæ!

Jeg er som en zombie, når jeg vågner hele året.... Hader at vågne... Undtagen de fire adventsøndage og d. 24, hvor jeg ved, jeg skal have gaver! Der er jeg totalt frisk, fra jeg slår øjnene op! Jowjow, meget modent... :D

Og god jul til dig, Sisse. <3

Jeg har også altid fået adventgaver. Men ikke i år. Så det var liiiiidt underligt med den første advent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også altid fået adventgaver. Men ikke i år. Så det var liiiiidt underligt med den første advent.

Ej altså, det skulle jeg have vidst. Elsker at give gaver!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååååååh, tak smukke!

Mmmmm Marilyn <3

 

Det er ikke Marilyn som der står i overskriften men derimod Eartha Kitt som det også nævnes i kommentarene under videoen. Men stadig en god sang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke Marilyn som der står i overskriften men derimod Eartha Kitt som det også nævnes i kommentarene under videoen. Men stadig en god sang :)

Eeeij øøøv! Det var meningen, at det skulle have været den med Marilyn... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eeeij øøøv! Det var meningen, at det skulle have været den med Marilyn... :)

Tak for den smukke tanke.

Jeg kvitterer med en anden julesang:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg var barn elskede jeg julen, både pga. gaverne men især især fordi hele familien var samlet; onkler, tanter etc.. Det var noget, jeg ikke var vant til.

 

Nu da jeg har barn, gør jeg alt jeg kan for, at han skal få en fantastisk julemåned og aften. Selv dog ønsker jeg bare, at den bliver overstået så hurtigt som muligt.

 

Var jeg alene i julen, ville det være som en hvilken som helst anden måned og aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som en zombie, når jeg vågner hele året.... Hader at vågne... Undtagen de fire adventsøndage og d. 24, hvor jeg ved, jeg skal have gaver! Der er jeg totalt frisk

 

Nu er du jo selv en lækker pakke, der aldrig er fedtet med at dele gaver ud :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Julen har aldrig rigtig sagt mig noget siden jeg mistede interessen for gaverne. Ville meget hellere rejse afsted når julehalløjet begynder og vende hjem når det er slut, men det er desværre uladesiggørligt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, ny drejning... Hva' så med, at i bare lader som om, at i er nogle barnlige begejstrede sjæle, som bare æææælsker jul.... Og så er vi bare vildt søde og dejlige overfor hinanden alligeveller i heeeeele december! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Nikita, fed tråd.  :-P

 

Har det egentlig lidt, ambivalent. Med julen. Se startede den så bare først d 1 dec. Nej nej gerne i okt mdr. Ihvertfald i denne by. ja så køre hele helvedet frem til d 24 dec :-P  :-P . Når nu den mave sure her. Har lavet de samme julegaver med drengene, jule arrangementer for forældre, bedsteforældre, klippet jule klip an mas. Ja så bliver, jeg så træt. :-P 

 

Nå det så bliver tid til, at køre over til familien. Spise, helt igennem fantastisk jule mad, jule frokost med den store familie 1 juledag. Og bare mærke roen, glæden ved, at være sammen med de mennesker, jeg elsker allermest. Ja så smelter mit hjerte sku. Så bliver jeg også KK 5 år når de 2 gaver jeg får flåes op, og ikke mindst pakkelegen 1 juledag. :-P  :-P   Ja HVEM KAN SÅ HADE JULEN. Ja ikke mig. Elsker, at se familien åbne de gaver, jeg giver. for elsker at give meget personlige gaver. Ja så vil jeg ikke undvære julen.

 

Når jeg hører denne sang, ja så kommer jeg da meget i julestemning  :-P  :-P

 

 

Hvis det ikke kommer senere. Så ønsker, jeg dig Nikita og jer allesammen en helt igennem fantastisk glædelig jul, samt et fantastisk nytår. Nyd hinanden det kan være forsent imorgen.Og det, at sige Jeg elsker dig til en i holder af, kan være den største julegave man får.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg elskede julen dengang jeg var barn og ikke havde noget ansvar, men bare kunne læne mig trygt tilbage og lade mine forældre ordne det hele. 

Nu, hvor jeg selv er blevet voksen er det sgu for stressende og deprimerende. Der er for mange sure pligter, som fx indkøb af gaver, lave ønskelister, hænge julepynt op, familiebesøg - og julefrokoster..

Nå, men det er nu hyggeligt nok, når det hele er overstået og man kan få lov at slappe af  :)

Hvis, der er en julesang, som skiller sig ud fra alle andre, så må det da være: "Nu er det jul" med Nissebanden på Grønland. Den minder mig om dengang jeg var dreng  :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...