Hop til indhold
cuddler

Sæt annoncen og et billede ind i anmeldelsen.

Recommended Posts

Hej makker

Vi kender allesammen problemet. Man læser en anmeldelse, klikker på linket, men annoncen er væk!  Så vi aner ikke, hvad det var for en pige, der bliver beskrevet.

 

Gør det noget, når nu pigen alligevel er rejst?  Jo det gør, for de fleste kommer igen, og mange af os holde øje for at se, om dem på vores "to do" liste dukker på igen.

 

Men der findes en nem løsning.  Hver gang, I skriver en anmeldelse, sæt et billede og annoncens tekst ind i selve anmeldelsen. Det er nemt nok med klippe-klistre (ingen links).  Det ville forbedre oplevelsen af at læse forummet betragteligt.

 

Tak på forhånd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cuddler

Det er en god ide, når der er tale om et ægte billede.

Men hvis billedet i annoncen ikke er ægte, og altså er lånt på nettet, synes du så stadig, at det skal med i anmeldelsen?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ifølge vores opdaterede regelsæt ikke tilladt at uploade billeder på Eroguide som man ikke selv har rettighederne til. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ifølge vores opdaterede regelsæt ikke tilladt at uploade billeder på Eroguide som man ikke selv har rettighederne til. Kurator

 

Men hallåååå.... Det sker jo hele tiden. Uden at i griber ind! Eller er det noget som gælder fra nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Den ene gang jeg har tilføjet et billede - var naturligvis min egen optagelse. Der er mange præciseringer i det nye regelsæt.

If you aint got it on video - it never happened. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ifølge vores opdaterede regelsæt ikke tilladt at uploade billeder på Eroguide som man ikke selv har rettighederne til. Kurator

 

Hvad så med  profilbillederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

de er også ulovlige

 

Nu var det mest Kurator/administrationen, jeg sigtede til med mit spørgsmål, Knallert - men det er da i orden, at du svarer.

 

Skyldes dit svar, at du også har spurgt og fået svar, gætter du bare, eller slutter du dig til, at sådan må det være?

 

Det lyder i mine ører noget ulogisk, at profilbillederne også skulle være ulovlige - måske er der tale om en tanketorsk fra moderationens side?

 

Men det kan vi jo kun få svar på, hvis det er én fra administrationen, der svarer på spørgsmålet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du ikke har rettighed til et foto må det ikke bruges, som de skriver det vil også sige at tråde som dagens bryst og dagens pik og så videre heller ikke må bruges mere. der må kun skrives det er hvad jeg får ud af det de har skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags forhindring havde jeg godt nok ikke set komme!  Formålet med hjemmesiden er at sprede oplysning, og oplysning om hvad for nogle billeder, pigerne annoncerer med, hører i hvert fald til under meget nyttige oplysninger synes jeg!  Især når der så tit diskuteres i anmeldelserne, om billederne nu er ægte eller ej.  

 

Det ville efter min mening gøre, at eroguide vil bliver læst en del mere, end det bliver nu.  For personligt læser jeg aldrig en anmeldelse, der indeholder en "død" link.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville efter min mening gøre, at eroguide vil bliver læst en del mere, end det bliver nu.  For personligt læser jeg aldrig en anmeldelse, der indeholder en "død" link.

 

Hvordan ved du så at den er død?

 

Værre er det da når folk skiver en anmeldelse og man ikke aner hvem eller hvor, fordi der knapt er et navn og overhovedet ikke nogen link til annoncen eller noget - a la:  "besøgte hende her".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det første jeg gør, når jeg åbner en anmeldelse, er at klikke på linket, dels for at se hvad prisen er.  Hvis linket siger "annoncen ikke fundet", skal overskriften være MEGET positiv for at jeg læser videre.  Jeg vil gætte på at en del andre har det på samme måder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

det er desværre ikke eg der laver lovene om ophavsret. men vi er gjort opmærksom på at det kan give os problemer af en med juridisk indsigt, så derfor retter vi ind fremadrettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med Clint Eastwood? Ejer i ophavsretten til Gran Torino? 

Jeg kan ikke forstå den nye regel med mindre at det er forbudt at uploade billeder man ikke ejer - uanset hvis man bruger dem i anmeldelser, debatter eller som profilbilleder. Ophavsrettigheden gør jo i loven ikke nogen forskel på hvordan du bruger billedet, musiken, filmen eller hvad det nu drejer sig om. Enten har du ret at bruge billedet eller så har du ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan vi har den her flytter til debate eller et anden sted?

Det er ikke en anmeldelser

 

Du har ret - men  hvorfor bruger du ikke anmeldelsesknappen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis billedet samtidigt er et link til hvor det kommer fra, så er det vel blot et såkaldt "dybt link". De bruges overalt i medieverdenen. Her er der jo ikke tale om tyveri, men om "reklame". Jeg mener at der er dom for at dybe links er ok.

kan I bekræfte det og falder mit forslag til brug ind under den dom?

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi er ikke jurister, så det er nok uden for vores kompetencer at udtale os alt for kategorisk om ophavsret. det her tiltag er jo ikke for at genere nogen, men for at beskytte sitet mod mulige økonomiske udfordringer, som et gratis-site er vi ikke i en økonomisk situation hvor vi har råd til at tage "chancen". Så vi beder interessenterne i eg , det er såmænd jer, om at hjælpe os med at undgå situationer der kan betyde en risiko for sitet

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare så alle er med (taler om mig selv): Er det OK for Admin + Mods, at vi benytter os af profilbilleder, vi ikke har ophavsret til? Eller skal vi alle holde os til p*kbilleder? [seriøst spørgsmål]

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi er ikke jurister, så det er nok uden for vores kompetencer at udtale os alt for kategorisk om ophavsret. det her tiltag er jo ikke for at genere nogen, men for at beskytte sitet mod mulige økonomiske udfordringer, som et gratis-site er vi ikke i en økonomisk situation hvor vi har råd til at tage "chancen". Så vi beder interessenterne i eg , det er såmænd jer, om at hjælpe os med at undgå situationer der kan betyde en risiko for sitet

 

Det forstår jeg såmænd godt, Kowalskitor.

 

Ophavsret er nemlig et ikke helt ukompliceret felt. Man må f.eks godt bruge billeder 70 år efter rettighaverens død (så er mit avatar da gudskelov reddet :D :D), og hvis man laver om på et billede, betragtes det faktisk som et nyt kunstværk.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi er ved at vende det internt ,rigtig meget på nettet er ikke nødvendigvis rettighedsbeskyttet og der er kæmpe databaser med frit materiale. for så vidt angår pigernes billeder i deres annoncer er der ikke megen tvivl

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare så alle er med (taler om mig selv): Er det OK for Admin + Mods, at vi benytter os af profilbilleder, vi ikke har ophavsret til? Eller skal vi alle holde os til p*kbilleder? [seriøst spørgsmål]

 

Prøv dog lige at læse tidligere indlæg på denne streng og også på 'Feedback om Eroguide' før du spørger. Man må vel som minimum forvente, at du gør lidt fodarbejde før du sender et spørgsmål afsted, hvor svaret oven i købet står på mindst 2 strenge allerede og begge er skrevet i dag, så du skal ikke en gang ulejlige dig med at søge.  :wub:    (Seriøst svar.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...