Hop til indhold
cuddler

Sæt annoncen og et billede ind i anmeldelsen.

Recommended Posts

Gæst

Prøv dog lige at læse tidligere indlæg på denne streng og også på 'Feedback om Eroguide' før du spørger. Man må vel som minimum forvente, at du gør lidt fodarbejde før du sender et spørgsmål afsted, hvor svaret oven i købet står på mindst 2 strenge allerede og begge er skrevet i dag, så du skal ikke en gang ulejlige dig med at søge.  :wub:    (Seriøst svar.)

 

Dejligt positivt svar, tak for det :)

Mener du dette svar:

Hvis ikke, må du gerne linke til det/dem.

 

Umiddelbart er udmeldingen jo klar, men der er stadigvæk en del medlemmer med ophavsretbeskyttet billedemateriale i det avatars, og da de ikke er blevet fjernet, må jeg gå ud fra, at det bliver tolereret.

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en pige vil have et billede fjernet fra en anmeldelse, ville hun ikke først kontakte jer og bede om at fjerne det, før hun (eller hendes agent) ville tænke på at sagsøge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis en pige vil have et billede fjernet fra en anmeldelse, ville hun ikke først kontakte jer og bede om at fjerne det, før hun (eller hendes agent) ville tænke på at sagsøge?

 

Stjæler jeg et billede, så er ejeren af billedet i sin gode ret til at sende mig en faktura for uberettiget brug (og sådan en faktura er flere gange set på 2,5K kr. til 4,5K kr. - pr. billede!) samt et krav om fjernelse af billedet - også selvom vi ikke har været i kontakt før.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

cuddler, det er da muligt at hun vil, men det giver jo så bare os en masse ekstraarbejde, som vel at mærke stadigvæk er frivilligt og ubetalt. så det gør også vores liv noget lettere hvis i efterlever anmodningen om ikke at bruge ophavsrettighedmæssigt beskyttede billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke sitet kan være ansvarlig for billeder som andre brugere ligger op, man kan slette billederne hvis der kommer et krav fra ophavsmanden. Men det er selvf. nemmere at opfodre folk til at lade være.

Ejer af siden er at sammenline med en ansvarshavende redaktør og vil kunne blive draget til and ar for alt hvad der bryder lorven på hans hjemmeside også ting som brugere har lagt på. Så jo et krav vil blive rettet mod ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et billede – og dette er så også en replik til "Kongekronen" i en anden streng – er ejet af den, der laver det.

 

Jeg ved ikke, om loven er lavet om sidenhen, men fra min studietidtid, da jeg arbejdede på et mindre, nu hedengangent forlag, ved jeg, at et billedes ophav er den, der har rettighederne til det.

 

For at give et eksempel:

 

Jeg har hugget mit avartar på nettet! Det må jeg her i en snæver kreds brødebetynget ærligt tilstå. Det er nemlig en anden, der har er ophav til billedet.

 

Men bliver der vrøvl i den anledning, går jeg da bare ned på biblioteket, låner bogen om "Det Borende X", og fotograferer bogens forside.

 

I dette tilfælde er det så MIG, der har copyrighten til netop DETTE billede.

Og tager andre mit avatar, som jeg har hugget, og laver om på billedet, så gælder det som et nyt "kunstværk" og er uden for den oprindelige billedemagers rækkevidde.

 

Er De forvirret?

Det kan jeg sgu' godt forstå.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv dog lige at læse tidligere indlæg på denne streng og også på 'Feedback om Eroguide' før du spørger. Man må vel som minimum forvente, at du gør lidt fodarbejde før du sender et spørgsmål afsted, hvor svaret oven i købet står på mindst 2 strenge allerede og begge er skrevet i dag, så du skal ikke en gang ulejlige dig med at søge.  :wub:    (Seriøst svar.)

 

Det var da pudsigt - det fremgik slet ikke af PrinceCharming's spørgsmål til "Admin + Mods", at det var dig, han stillede spørgsmålet til, smo.

 

Men sådan er der åbenbart så meget... :???:

 

Undskyld - ku' ikk' la' vær'. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da pudsigt - det fremgik slet ikke af PrinceCharming's spørgsmål til "Admin + Mods", at det var dig, han stillede spørgsmålet til, smo.

 

Men sådan er der åbenbart så meget... :???:

 

Undskyld - ku' ikk' la' vær'. :-P

Næh, men de havde jo allerede svaret mindst  en gang hver, så hvorfor skal de spilde tid på at Prince Charming ikke gider følge med og læse (og finde) de svar, der allerede var på hans 'problem'. Jeg er måske nok naiv, men jeg vil da tro at de fleste herinde kan læse indenad.

 

Beklager, men kan ikke lade være når du skriver så ubegavet. Men du synes måske at admin og mods bare skal blive ved med at svare på spørgsmål, der allerede er besvaret . :shock:

 

I sådan en situation er det måske ikke ok at svare på deres vegne og sørge for at spørgeren får et hurtigt svar????

 

 

PS: Jeg har ikke fået nogen skideballe fra hverken admin eller mods for at have svaret på deres vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS: Jeg har ikke fået nogen skideballe fra hverken admin eller mods for at have svaret på deres vegne.

 

Du går måske allerede rundt med en lille moderator i maven?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du går måske allerede rundt med en lille moderator i maven?

 

Som så ofte set tidligere fra dig så endnu en komplet irrelevant bemærkning.

 

Og iøvrigt gider jeg ikke spilde mere på at du altid skal kommentere uanset om det er relevant eller ej.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... endnu en komplet irrelevant bemærkning.

 

Har du virkelig ikke andre skud i bøssen?

Den bemærkning har jeg nu set 50 gange, og den vidner efterhånden om ufattelig sprogfattigdom.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har noteret din skideballe og skal naturligvis nok undlade at svare på spørgsmål stilet til adm og mods, som I har allerede har svaret på flere gange. Går ud fra at det skyldes I selv vil svare på dem igen uanset hvor mange det er sket tidligere og at det tager tid, som I siger at der ikke er for meget af.

 

Fint nok for mig, det er jo også lettere at være passiv og læne sig tilbage og læse om mods arbejdsbyrde, som jeg helt sikkert anerkender er stor. 

 

Men helt ærligt så forstår jeg ikke din kommentar, men selvfølgelig vil jeg da undlade at skrive eller anmelde indlæg fremover.

Iøvrigt minder din kommentar mig om en fodbolddommer, der ikke har set, hvad der er sket og derfor for en sikkerheds skyld giver begge implicerede et gult kort. Eneste forskel er, at du har mulighed for at se det i bagklogskabens klare lys.

 

 

Og forresten vil du så ikke nok forklare mig i en pm hvad du mener med mit og bx' mundhuggeri; jeg mener ikke at jeg lagt op til mundhuggeri, da jeg svarede på Gorm's tåbelige indlæg uden at indrage bx overhovedet, så pls en forklaring/uddybning for ellers giver din kommentar vel ingen mening overhovedet.  

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...