Hop til indhold
Madame Helene

Hold nu op !!

Recommended Posts

Hej alle, 

 

Jeg skriver relativt sjælden i nogen debatter ikke fordi jeg ikke har noget at sige men fordi jeg ikke orker det person fnidder som følger med. 

 

KAN I IKKE GODT LADE VÆRE MED DET 

 

hvis i har personlige kommentare og det ene eller andet og noget ikker det som de giver sig ud for at være eller er en troll, sten, blad, svamp så gider jeg ikke have det fnidder i en debat. Moderator og administrator har værktøjer til at tage sig af det problem. 

 

skriv en PM og spar os andre for det 

 

Det eneste der sker på sigt er netop det som mange frygter at der går "magt-elite" i den og det til sidst føles som om kun en lille gruppe må skrive. 

 

Specielt hvis i ønsker at vi Piger skal skrive noget mere så nytter det ikke noget at der går lokums-snak i den og alle for en spand lort i nakken. Vi får ikke en debat ud af det, højst..... ingen ting 

 

det kunne være ret fedt hvis nu EroGuide var et sted hvor der både var plads til dig, mig og os alle samme. 

 

MH 

 

 

  • Synes godt om 13

Del dette indlæg


Link til indlæg

100 % enig Madame Helene der er alt formeget fnidder herinde og nogle gange skulle man tro man befandt sig i en børnehave og ikke i et fora med voksne mænd som var glad for piger.

Og nej MH står ikke med den store pisk for at få mig til at give hende ret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den anden side er det på vej at blive en form for fnidder, det at altid beklage sig over fnidder. Og en børnehave at altid anklage andre for at være barnlige.

Voksne kan være smarte, intelligente, afklarede, følsomme, triste, kedelige, sjove, barnlige etc etc - ligesom børn. Ja - alle skal få lov til at være her, ikke kun dem der altid ser sig selve som pæne og ordentlige.

 

B

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Hej alle, 

 

Jeg skriver relativt sjælden i nogen debatter ikke fordi jeg ikke har noget at sige men fordi jeg ikke orker det person fnidder som følger med. 

 

KAN I IKKE GODT LADE VÆRE MED DET 

 

hvis i har personlige kommentare og det ene eller andet og noget ikker det som de giver sig ud for at være eller er en troll, sten, blad, svamp så gider jeg ikke have det fnidder i en debat. Moderator og administrator har værktøjer til at tage sig af det problem. 

 

skriv en PM og spar os andre for det 

 

Det eneste der sker på sigt er netop det som mange frygter at der går "magt-elite" i den og det til sidst føles som om kun en lille gruppe må skrive. 

 

Specielt hvis i ønsker at vi Piger skal skrive noget mere så nytter det ikke noget at der går lokums-snak i den og alle for en spand lort i nakken. Vi får ikke en debat ud af det, højst..... ingen ting 

 

det kunne være ret fedt hvis nu EroGuide var et sted hvor der både var plads til dig, mig og os alle samme. 

 

MH 

Tak for et fornuftigt indlæg.

 

Jeg går ud fra du har fundet finten som os andre....man holder sig fra chatten og ignorere de trolls, sten, blade etc ( :) ) der kommer i de tråde man vælger at debattere i.

 

Men giver dig ret - det havde været rart at her var plads til alle på lige vilkår, i stedet for magt-eliten skal sætte en dæmper på os alle :(

Redigeret af Sandra Dee's Place
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men giver dig ret - det havde været rart at her var plads til alle på lige vilkår, i stedet for magt-eliten skal sætte en dæmper på os alle :(

 

What she said!! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for et fornuftigt indlæg.

 

Jeg går ud fra du har fundet finten som os andre....man holder sig fra chatten og ignorere de trolls, sten, blade etc ( :) ) der kommer i de tråde man vælger at debattere i.

 

Men giver dig ret - det havde været rart at her var plads til alle på lige vilkår, i stedet for magt-eliten skal sætte en dæmper på os alle :(

 

Nu er du jo Sandra en skjøn kvinde der ikke frygter morgendagen, så hvem er lige den der magtelite? Der tales jo så meget om grupper og grupperinger på EG, men jeg kan så´en set kun se en, og den har trukket sig noget i ly, formodentligt i retning mod Lolland, her på det sidste.

Andre må gerne byde ind også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er du jo Sandra en skjøn kvinde der ikke frygter morgendagen, så hvem er lige den der magtelite? Der tales jo så meget om grupper og grupperinger på EG, men jeg kan så´en set kun se en, og den har trukket sig noget i ly, formodentligt i retning mod Lolland, her på det sidste.

Andre må gerne byde ind også :)

 

ÅE, kom nu ind i kampen :P

Der er masser af magtfulde klaner og fraktioner her på EG :lol:

 

Vil du være med i min klan ? vi dyrker sex som optagelsesritual.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ÅE, kom nu ind i kampen :P

Der er masser af magtfulde klaner og fraktioner her på EG :lol:

 

Vil du være med i min klan ? vi dyrker sex som optagelsesritual.

 

Nå ok, så jeg er blind, for jeg kan kun se en.

Skal vi af med dem, så skal de frem i lyset.

Du kan jo begynde :ph34r: så jeg kan komme ind i kampen, som du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså ikke observeret nogen magtelite eller klandannelse herinde. Men jeg indrømmer gerne, at der er en skævvridning i vores anonymitet, da pigerne jo ikke er så anonyme som os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det her site primært til anvendelse af mænd der anmelder kneppeturen og ikke en strikkeklub for pigerne. Fedt i er her, men vi skriver fisse, patter, pik og høvler damerne ned når vi mener vi skal.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu er det her site primært til anvendelse af mænd der anmelder kneppeturen og ikke en strikkeklub for pigerne. Fedt i er her, men vi skriver fisse, patter, pik og høvler damerne ned når vi mener vi skal.

Nå da, så det gør "vi" ? Jamen så ved "vi" det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Nu er det her site primært til anvendelse af mænd der anmelder kneppeturen og ikke en strikkeklub for pigerne. Fedt i er her, men jeg skriver fisse, patter, pik og høvler damerne ned når jeg mener jeg skal.

Burde der retteligt stå... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Lokums sprog… tja vi har hver vores måde at udtrykke os på. At man skændes noget…. tja det sker vel i Debatter? Der er jo nogen som er så uretfærdige, de ikke giver en ret. Ingen tvivl om de "andre" er nogen uvidende Fjolser og vi har så lidt forskellige måder at udtrykke det på :-) Tror egentlig man bliver tiltalt som man selv tiltaler??? eksempelvis sker det yderst sjældent, hvis ikke aldrig at jeg kalder nogen Kæmpenar… omvendt kan jeg ikke erindre nogen kalde mig det. Selvom der givetvis er nogen som ikke synes jeg er den skarpeste kniv i skuffen. Mange af dem som bliver "personlig angrebet" synes jeg ligeledes har en tendens til at "personlig angribe" andre. 

 

Nu er der sikkert undtagelser for det jeg skriver! Det er på det overordnede Plan jeg synes det ser sådan ud. Hvis det er relevante Skænderier er det vel også fint nok? går der for meget lokumssprog i den springer man vel bare indlægget over? Hvis Tråden udvikler sig i lokumsprog retningen, er man jo velkommen til at prøve at dreje det i en Positiv retning. Ellers har vi jo Moderatorerne som man kan anmelde til :-)

 

Jeg kan dog godt irriteres over, når skænderier tages med fra Debat til Debat og spolerer samtlige tråde med noget som oftes er tråden fuldstændig uvedkommende. Der kunne folk sgu godt stramme op. Synes dog det er noget tid siden, det har været vildt slemt. 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver næsten ingen svar eller indlæg af samme grund. Der kommer næsten altid nogen med en masse negativitet og afsporer debatten totalt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver næsten ingen svar eller indlæg af samme grund. Der kommer næsten altid nogen med en masse negativitet og afsporer debatten totalt.

 

 

3d_applause.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadiguden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver næsten ingen svar eller indlæg af samme grund. Der kommer næsten altid nogen med en masse negativitet og afsporer debatten totalt.

 

Jeg skriver i modsætning til dig mange indlæg, men anmeldelser har jeg af samme årsag som de af dig angivne lagt helt på hylden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

3d_applause.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadiguden smart phone

 

Var det ikke snart på tide, at du fik en smartfon? :D :D :D :D. Selv klarer jeg mig lidt endnu med den optiske telegraf.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skriver i modsætning til dig mange indlæg, men anmeldelser har jeg af samme årsag som de af dig angivne lagt helt på hylden.

Og blandt andet indlæg, hvor du går efter manden og ikke bolden, hvilket du jo åbentbart selv mener du er offer for. Dobbeltmoralsk ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og blandt andet indlæg, hvor du går efter manden og ikke bolden, hvilket du jo åbentbart selv mener du er offer for. Dobbeltmoralsk ????

 

Nu må du blive lidt mere konkret.

Hvor er jeg gået efter manden, hvor manden ikke selv har givet bolden op først?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu må du blive lidt mere konkret.

Hvor er jeg gået efter manden, hvor manden ikke selv har givet bolden op først?

Fournæse. Siger det dig noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fournæse. Siger det dig noget?

 

Ja, en hel del.

Nu var det pigerne, der begyndte med at beklage sig over hans metoder, men det er måske i virkeligheden dig med dit kendskab til skatteforhold, der er Fournæse? Jeg havde ellers en helt anden mistænkt for dette.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, en hel del.

Nu var det pigerne, der begyndte med at beklage sig over hans metoder, men det er måske i virkeligheden dig med dit kendskab til skatteforhold, der er Fournæse? Jeg havde ellers en helt anden mistænkt for dette.

Nu skrev du jo:

"Altså Starson:

Er det i virkeligheden sådan, at du ulven er i fåreklæder?

For at blive lidt mere specifik: Er du med din skatteviden og opposition til de fleste på EG i virkeligheden Fournæse?"

Ved ikke om du kan huske det? Din (selektive?) hukommelse har jo svigtet før.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamn, er du Fournæse, når du farer sådan op og ikke bare griner ad det?

 

Jamen, er du da Fournæse, når du farer sådan op og ikke bare griner ad det?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamn, er du Fournæse, når du farer sådan op og ikke bare griner ad det?

Du fortsætter med det personlige angreb.

Jamen så har du besvaret mit spørgsmål.

Du er dybt dobbeltmoralsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...