Hop til indhold

Nissepigeselfies

Featured Replies

Skrevet

Nisseøllet er stillet frem, for nu svinder jo solen

og det plejer at lokke nissepiger frem fra skjul, 

Så må vi ikke snart se nogen ægte Nissepigeselfies  :D 

sexy_xmas_by_kissmouse-d5m0l1l.jpg

Hilsen fra Julemanden

• Svar 52
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredn

• Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig Du må simpelthen komme

• Ohh .... This Nikita was very insisting! :D

Postede billeder

Skrevet

Nisseøllet er stillet frem, for nu svinder jo solen

og det plejer at lokke nissepiger frem fra skjul, 

Så må vi ikke snart se nogen ægte Nissepigeselfies  :D 

sexy_xmas_by_kissmouse-d5m0l1l.jpg

Hilsen fra Julemanden

Ved nærmere eftersyn synes jeg, at din nissepige snarere er en nissemand!

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ved nærmere eftersyn synes jeg, at din nissepige snarere er en nissemand!

Bortset fra den afsporing, synes jeg ikke der kom nogen respons - der må, da være nogen nissepiger på Eroguide, der kan indsende et par selfies  :P

Skrevet

Ja det er da helt uforståelig, at der ikke er nogle af pigerne fra dette tråd '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>, som føler sig kaldet til at sprede lidt julestemning. Vi kunne komme i rigtig julestemning, hvis pigerne lavede en selfiejulepakkekalender, som vil sprede glæde i hele den velsignede julemåned.

Skrevet

Ja det er da helt uforståelig, at der ikke er nogle af pigerne fra dette tråd , som føler sig kaldet til at sprede lidt julestemning. Vi kunne komme i rigtig julestemning, hvis pigerne lavede en selfiejulepakkekalender, som vil sprede glæde i hele den velsignede julemåned.

Ja - vi ønsker os en tråd med Dagens Nissepige Selfie !!!

Eller en kalender med samme.......der er stadigvæk 20 låger tilbage, så kom nu piger :D

Skrevet

Bortset fra den afsporing, synes jeg ikke der kom nogen respons - der må, da være nogen nissepiger på Eroguide, der kan indsende et par selfies :P

Nissepiger????? Hvor er julemanden da??? Sf

Skrevet

Han kommer d. 24. :D

Skrevet

Han kommer kun en gang om året :D

Skrevet

Lige her - men han kan ikke finde sit tøj, så det er lidt koldt at komme ud!
Skrevet

Nu har jeg jo en julemand der kommer her i pigekollektivet sf, men julemænd kan man skam ikke få for mange af hihi... Med og uden tøj på... Bare hæng posen/ huen på stangen , så smider jeg nissekjolen og hopper i kanen smil...

Skrevet

Ak ja, i "gamle" dage skete der i december altid ting og sager på Nikitas hjemmeside.

Skrevet

Han kommer kun en gang om året :D

Så skal jeg i hvert fald ikke være julemand i mit næste liv :D :D :D

Skrevet

Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig ;) Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie ;-)

Kram fra Liv

Skrevet

Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig ;) Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie

Kram fra Liv

Narre...nisse :wink:

Skrevet

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool:

Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! :P

Skrevet

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool:

Daaaaaamn, girls.... ;)

Skrevet

:P dobbelt op :P

... og så starter jule selfie lavinen, ikke også piger..!!  :P

Skrevet

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool::P

Smukt... Men der er måske lidt for meget "indpakningspapir" på dén selfie... :P :p :p
Skrevet
Vedhæftet thumbnail(s)

Se, det er, hvad jeg kalder et godt initiativ :) :) :)

Skrevet

Og der fik jeg lige ny skærmbaggrund ... Ho ho ho, girls :P

Skrevet

Smukt... Men der er måske lidt for meget "indpakningspapir" på dén selfie... :P :p :P

Ja, nu er vi jo to meget blufærdige piger, ik'... ;)

Skrevet

Fandme god stil der piger  :-P  :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.