Hop til indhold
Jernsvinet

Nissepigeselfies

Recommended Posts

Nisseøllet er stillet frem, for nu svinder jo solen

og det plejer at lokke nissepiger frem fra skjul, 

Så må vi ikke snart se nogen ægte Nissepigeselfies  :D 

sexy_xmas_by_kissmouse-d5m0l1l.jpg

Hilsen fra Julemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nisseøllet er stillet frem, for nu svinder jo solen

og det plejer at lokke nissepiger frem fra skjul, 

Så må vi ikke snart se nogen ægte Nissepigeselfies  :D 

sexy_xmas_by_kissmouse-d5m0l1l.jpg

Hilsen fra Julemanden

Ved nærmere eftersyn synes jeg, at din nissepige snarere er en nissemand!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved nærmere eftersyn synes jeg, at din nissepige snarere er en nissemand!

Bortset fra den afsporing, synes jeg ikke der kom nogen respons - der må, da være nogen nissepiger på Eroguide, der kan indsende et par selfies  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er da helt uforståelig, at der ikke er nogle af pigerne fra dette tråd '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>, som føler sig kaldet til at sprede lidt julestemning. Vi kunne komme i rigtig julestemning, hvis pigerne lavede en selfiejulepakkekalender, som vil sprede glæde i hele den velsignede julemåned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er da helt uforståelig, at der ikke er nogle af pigerne fra dette tråd , som føler sig kaldet til at sprede lidt julestemning. Vi kunne komme i rigtig julestemning, hvis pigerne lavede en selfiejulepakkekalender, som vil sprede glæde i hele den velsignede julemåned.

Ja - vi ønsker os en tråd med Dagens Nissepige Selfie !!!

Eller en kalender med samme.......der er stadigvæk 20 låger tilbage, så kom nu piger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bortset fra den afsporing, synes jeg ikke der kom nogen respons - der må, da være nogen nissepiger på Eroguide, der kan indsende et par selfies :P

Nissepiger????? Hvor er julemanden da??? Sf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg jo en julemand der kommer her i pigekollektivet sf, men julemænd kan man skam ikke få for mange af hihi... Med og uden tøj på... Bare hæng posen/ huen på stangen , så smider jeg nissekjolen og hopper i kanen smil...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja, i "gamle" dage skete der i december altid ting og sager på Nikitas hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han kommer kun en gang om året :D

Så skal jeg i hvert fald ikke være julemand i mit næste liv :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig ;) Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie ;-)

Kram fra Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig ;) Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie

Kram fra Liv

Narre...nisse :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool:

Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool:

Daaaaaamn, girls.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

:P dobbelt op :P

... og så starter jule selfie lavinen, ikke også piger..!!  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool::P

Smukt... Men der er måske lidt for meget "indpakningspapir" på dén selfie... :P :p :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og der fik jeg lige ny skærmbaggrund ... Ho ho ho, girls :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smukt... Men der er måske lidt for meget "indpakningspapir" på dén selfie... :P :p :P

Ja, nu er vi jo to meget blufærdige piger, ik'... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandme god stil der piger  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...