Jernsvinet 13841 Skrevet 8. November, 2014 Nisseøllet er stillet frem, for nu svinder jo solen og det plejer at lokke nissepiger frem fra skjul, Så må vi ikke snart se nogen ægte Nissepigeselfies Hilsen fra Julemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. November, 2014 Nisseøllet er stillet frem, for nu svinder jo solen og det plejer at lokke nissepiger frem fra skjul, Så må vi ikke snart se nogen ægte Nissepigeselfies Hilsen fra Julemanden Ved nærmere eftersyn synes jeg, at din nissepige snarere er en nissemand! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 3. December, 2014 Ved nærmere eftersyn synes jeg, at din nissepige snarere er en nissemand! Bortset fra den afsporing, synes jeg ikke der kom nogen respons - der må, da være nogen nissepiger på Eroguide, der kan indsende et par selfies 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 4. December, 2014 Ja det er da helt uforståelig, at der ikke er nogle af pigerne fra dette tråd '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>, som føler sig kaldet til at sprede lidt julestemning. Vi kunne komme i rigtig julestemning, hvis pigerne lavede en selfiejulepakkekalender, som vil sprede glæde i hele den velsignede julemåned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Ja det er da helt uforståelig, at der ikke er nogle af pigerne fra dette tråd , som føler sig kaldet til at sprede lidt julestemning. Vi kunne komme i rigtig julestemning, hvis pigerne lavede en selfiejulepakkekalender, som vil sprede glæde i hele den velsignede julemåned. Ja - vi ønsker os en tråd med Dagens Nissepige Selfie !!! Eller en kalender med samme.......der er stadigvæk 20 låger tilbage, så kom nu piger :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 Bortset fra den afsporing, synes jeg ikke der kom nogen respons - der må, da være nogen nissepiger på Eroguide, der kan indsende et par selfies Nissepiger????? Hvor er julemanden da??? Sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Nissepiger????? Hvor er julemanden da??? Sf Han kommer d. 24. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 4. December, 2014 Nissepiger????? Hvor er julemanden da??? Sf Han kommer kun en gang om året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 4. December, 2014 Nissepiger????? Hvor er julemanden da??? SfLige her - men han kan ikke finde sit tøj, så det er lidt koldt at komme ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 Nu har jeg jo en julemand der kommer her i pigekollektivet sf, men julemænd kan man skam ikke få for mange af hihi... Med og uden tøj på... Bare hæng posen/ huen på stangen , så smider jeg nissekjolen og hopper i kanen smil... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. December, 2014 Ak ja, i "gamle" dage skete der i december altid ting og sager på Nikitas hjemmeside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. December, 2014 Han kommer kun en gang om året Så skal jeg i hvert fald ikke være julemand i mit næste liv :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 4. December, 2014 Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie Kram fra Liv 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie Kram fra Liv Narre...nisse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! :P 25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! Daaaaaamn, girls.... ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! dobbelt op ... og så starter jule selfie lavinen, ikke også piger..!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Smukt... Men der er måske lidt for meget "indpakningspapir" på dén selfie... :p :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. December, 2014 Vedhæftet thumbnail(s) Se, det er, hvad jeg kalder et godt initiativ :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! Og der fik jeg lige ny skærmbaggrund ... Ho ho ho, girls :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 4. December, 2014 Smukt... Men der er måske lidt for meget "indpakningspapir" på dén selfie... :p Ja, nu er vi jo to meget blufærdige piger, ik'... ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! Fandme god stil der piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg