Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner - kap.... var det 5 jeg var nået til?? :)

Recommended Posts

Hej.

jeg er ikke så tit enig med Jasmin om ret meget...

men her har hun næste helt ret...

 

det ikke hendes problem, hun har leveret hvad hun skulle, han er et fjols... don't do the crime if you can't do the time, han må jo tage ansvar for hvad han har gjort, Jasmin linie/sti er helt ren her...

og hun har da ret til at fortælle om sagen så længe vi ikke kan gætte os til hvem det er...

hun forsøgt i lang tid at beskytte kunden, men hun skal også kun selv gå så langt for hans skyld her komme hendes liv ind i det også..

at kvinde så mister en sikring ved at true er jo pga af følelsesmæssige krise, men stadigvæk ikke ok...

 

håber kone skrider fra manden, og lade ham betale ved kasse en...

fortæller alle hvad han har gjort...

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin afslutter sit indlæg med:

 

Hvis i lyver for jeres partner ... så  må i meget gerne gå i dybden med at lyve rigtigt. For alle parters skyld... ikke mindst jeres egen :)

 

 

Knus og god weekend

Jazz

 

Diskretion? Ja den gælder vel begge veje? Så hvis du ikke ønsker at andre skal vide noget om dine udskejelser,

så sørg for at slette alle spor :eek:

Hun har givet dig en oplevelse, du har betalt for den, du går ud af døren, smilende :grin:

Skal hun så bagefter, hvis du har glemt noget! være mor for dig, altså rydde op?

 

Kender ikke Jasmin`s grund til at skrive dette indlæg?

Måske var det det den berømte dråbe, der fik bægeret til at flyde over?

 

PS Flot indlæg Jasmin :wink:

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det også er et brud på post/brevhemmeligheden at læse andres e-mails er det en god ide at have en skærmlås på sin mobil/smartphone/computer der er forskellig fra konens - og sætte den således at koden skal bruges, såsnart der har været inaktivitet i ganske kort tid  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig gå bag ryggen på min kone og være hende utro. Det er det laveste i min bog, og hvis min kone var mig utro, måtte hun da også straks finde et andet sted at bo.  Så derfor lagde jeg 'hatten på hylden' den dag jeg blev gift, og har ikke været sammen med andre damer - GP'ere eller ej - siden da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig gå bag ryggen på min kone og være hende utro. Det er det laveste i min bog, og hvis min kone var mig utro, måtte hun da også straks finde et andet sted at bo.  Så derfor lagde jeg 'hatten på hylden' den dag jeg blev gift, og har ikke været sammen med andre damer - GP'ere eller ej - siden da.

 

Tør jeg så med dine skråsikre udsagn spørge om, hvor længe du monstro har været gift?

 

Det er en kendt sag, at fascinationen ofte svinder med årene, idet sexen bliver for kedelig og for forudsigelig, hvorfor ysten til at prøve noget nyt melder sig, når man læser/hører om andres oplevelser. F.eks med drømmen om analt, som måske er fyfy hjemme i ægtesengen, men bare skal udleves.

Måske er konen helt stået af i sovekammeret?

 

Som jeg har skrevet andetsteds, er der da mindre perspektiv i at undertrykke sin nysgerrighed og i al sin dydighed ende uforløst på plejehjemmet fremfor at have forsøgt at udleve sin(e) drømm(e)/lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig gå bag ryggen på min kone og være hende utro. Det er det laveste i min bog, og hvis min kone var mig utro, måtte hun da også straks finde et andet sted at bo.  Så derfor lagde jeg 'hatten på hylden' den dag jeg blev gift, og har ikke været sammen med andre damer - GP'ere eller ej - siden da.

 

I min bog er det laveste at ikke kunne indrømme man kun er et menneske med gode sider, men også med fejl og brister, og derfor ikke heller kunne tilgive andre der kun er mennesker - med gode sider og fejl og brister.

Utro er ikke verdens undergang, hvis man kun er i stand at afdramatisere noget så basalt som sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver indlægget  for at belyse og bede jer mænd om 2 ting. 

 

1: HVIS i bliver fanget som min flinke gæst her... så vær venlig at friholde os piger for ansvar. Vi har  intet at gøre med at i har valgt at besøge os. Vi er her  bare.. vi er her for at  sprede glæde og vi har ikke noget ansvar for jeres valg

 

Vi har ikke bedt om at blive angrebet at rasende furier som ser rødt over noget vi ikke har ansvar for.  

 

2: Når i besøger os piger... vil i så ikke nok  slette jeres spor ordentligt ??  Please...  bollofon som det ABSOLUT mindste..  slet cookies, internet history ect... gør det  der skal til... please

 

 

WB Jazz.

 

Hvis jeg var konen havde jeg nok reageret på samme måde med vrede, afmagt og frustration over situationen, hvis jeg opdagede min mand gik til prostitution, grundet i vreden og måske angsten for at miste manden og familien, bliver følelserne projekteret over på GP'en i dette tilfælde dig Jazz :P  (nogen skal have skylden, tænker konen)

 

Det kan godt være du forbliver "tro" og bevarer 100% diskretionen overfor din gæst, men har du så ingen medførelse for dine medsøstre ? Jeg synes det er synd for konen/kvinden, hun lyder ret desperat ! De har 3 børn sammen... konen har sikkert nok at se til og har "glemt" manden.

 

 

Lidt input til dine opfordringer:

 

1. Jo Jazz du har et ansvar, du reklamerer, konverserer via SMS/PM og lokker manden i uføre :P

Lidt kvinde-list kan nok ikke helt undgås, manden er det svage køn her :P

Måske skulle du frabede gifte mænd for at undgå lignede situationer ?

 

2. Ofte hvis manden nyde minderne lidt endnu, dvs. gemme SMS-PM-samtaler evt. ann. billederne mv.

og ved uheld slipper disse ud.

Man kan aldrig være 100% sporfrit; Et hår, en duft og ens humør kan afsløre ens unoder.

fx. hvis konen opdager Bollofonen og kræver at se indholdet, så er tilliden allerede brudt og mistanke(tvangstanker/fantasi) er altså være end virkeligheden.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utro er ikke verdens undergang, hvis man kun er i stand at afdramatisere noget så basalt som sex.

 

Sex kan koges ned til købesex, som kan koges ned til penge, som kan koges ned til kolde kontakter, dvs. ingen dybe følelser eller kærlighed er involveret.

 

Prøv lige at overbevise jeres kvindelige partner om dette. Held og lykke ! :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex kan koges ned til købesex....

 

Den der må du altså forklare nærmere, Drille-Nille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livet kan koges ned til: ikke altid så let. Og ikke altid så let kan ofte koges ned til: det var jo sagtens hvad alle mennesker, inkl min kone skal have synspunkter på mig og min adfærd.
En kæreste som var mig utro som bare fanden, sagde til mig at "det er ikke noget med dig. Jeg elsker dig, men jeg har et behov for at altid føle mig attråværdig". Jeg forstod det slet ikke, for var det noget vi havde så var det explosiv sex.
Det gjorde ondt som bare fandens når jeg opdagede det hele, men efter at ha vandret i skoven nogle dage (de svenske skove læger alle sår) tog jeg besluttningen at tage hendes ord for godt. Det var ikke noget med mig og hun elskede mig. Og jeg fik en indsigt jeg har haft med mig alt siden: At ikke gøre andres problemer til mine. Det er ikke min opgave at gøre et andet menneske lykkeligt, men hvis hun bliver lykkelig ved at være med mig - sådan jeg er med fejl og brister - så er det jo helt fint. Vi havde det meget godt endnu nogle år, og utroskab er siden blegnet til noget temmelig udramatiskt. Ligesom jalousi. Jalousi er noget man bliver nødt at håndtere inde i sig selv, det kan ikke nogen anden ordne. Og er ikke nogen andens ansvar. Og shit og holy moses hvad mennesker skulle have det bedre - med sig selve og hinanden - hvis de ikke hængede livet op på noget så gammelkristeligmoralskt som seksuel troskab.
 
Enten elsker du mig, eller så elsker du det at jeg skjuler mine tanker og holder mig i skak for din skyld. Det sidste er ikke meget at bygge et forhold op på.
Unskyld Jasmin, det er jo din tråd. Men er det ikke dejligt hvad tråde kan udvikles til?
 
Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Livet kan koges ned til: ikke altid så let. Og ikke altid så let kan ofte koges ned til: det var jo sagtens hvad alle mennesker, inkl min kone skal have synspunkter på mig og min adfærd.
En kæreste som var mig utro som bare fanden, sagde til mig at "det er ikke noget med dig. Jeg elsker dig, men jeg har et behov for at altid føle mig attråværdig". Jeg forstod det slet ikke, for var det noget vi havde så var det explosiv sex.
Det gjorde ondt som bare fandens når jeg opdagede det hele, men efter at ha vandret i skoven nogle dage (de svenske skove læger alle sår) tog jeg besluttningen at tage hendes ord for godt. Det var ikke noget med mig og hun elskede mig. Og jeg fik en indsigt jeg har haft med mig alt siden: At ikke gøre andres problemer til mine. Det er ikke min opgave at gøre et andet menneske lykkeligt, men hvis hun bliver lykkelig ved at være med mig - sådan jeg er med fejl og brister - så er det jo helt fint. Vi havde det meget godt endnu nogle år, og utroskab er siden blegnet til noget temmelig udramatiskt. Ligesom jalousi. Jalousi er noget man bliver nødt at håndtere inde i sig selv, det kan ikke nogen anden ordne. Og er ikke nogen andens ansvar. Og shit og holy moses hvad mennesker skulle have det bedre - med sig selve og hinanden - hvis de ikke hængede livet op på noget så gammelkristeligmoralskt som seksuel troskab.
 
Enten elsker du mig, eller så elsker du det at jeg skjuler mine tanker og holder mig i skak for din skyld. Det sidste er ikke meget at bygge et forhold op på.
Unskyld Jasmin, det er jo din tråd. Men er det ikke dejligt hvad tråde kan udvikles til?
 
Knus

 

 

Godt du fandt et svar i de svenske skove :P

 

Ikke alle kan tolerere utroskab, det rammer hårdt og ofte handler det om tillidsbrud og svigt, ikke så meget om sex-akten.

Utroskab er den største grund til ægteskabsbrud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du fandt et svar i de svenske skove :P

 

Ikke alle kan tolerere utroskab, det rammer hårdt og ofte handler det om tillidsbrud og svigt, ikke så meget om sex-akten.

Utroskab er den største grund til ægteskabsbrud.

 

 

Ja, de svenske skove kan jeg ikke leve foruden.

 

Ja, man opfatter det generelt som svigt og tillidsbrud, og det i sin tur bygger på at man - enligt vores kristne moral - ikke skal være utro. Men jeg er jo ikke nogen utro for at jeg vil svige nogen, jeg er det af helt andre grunde. Svigten kommer ligesom på købet, fordi det har vi bestemt i vores samfund. Et godt menneske er man altså når man holder sig i skak, og skjuler det man tænker, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er jo på EG ikke ?

For at det stemmer i min analogi med penge og følelser, så skriver jeg at sex kan koges ned til købesex,

 

selvf. er sex ikke kun købesex, men vi er på EG så købesex er udbredt her :P

 

Jow, men nu går diskussionen jo - hvis jeg ikke har misforstået det hele - på købesex og sex i ægteskabet. Og det er i mine øjne to vidt forskellige ting.

 

Og så drejer det sig også om at være tro over for sig selv, og det kan man i vor EG-sammenhæng være ved at være utro.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin og pigerne kan ikke holdes ansvarlig for utroskab, det er klart.

 

Jeg tror endda, at nogle mænds hemmelige besøg er dét, som gør at de bliver i deres ægteskab og er lykkelige. Det er et paradoks, ja.. For en del er alternativet absolut ikke attraktivt, skilsmisse, sælge huset, hvad med børnene osv. osv. Derfor gør de dét, som skal til, for at være glade. Og det vejer tungere end utroskab, samvittighed, tillidsbrud m.m. Altså besøger de en pige i ny og næ.

 

Der er også den gammelkendte vinkel med de lyster, som man aldrig til fortalt sin bedre halvdel, og nu synes man, det er for sent - og konen er sikkert ikke med på den slags alligevel, så hvorfor spørge. Den vinkel er sørgelig, synes jeg. Din kone er lige så liderlig, som du selv er!

Hun ville sikkert få vaniljekransen galt i halsen, hvis du pludselig udbryder: "Ved du hvad, skat. Jeg har fået sådan en trang til at skamkneppe dig i røven og bagefter oversprøjte dig lige midt i ansigtet, mens du knæler foran mig! Synes du ikke også, det er en super ide? ;) Jeg mener, vi lever jo kun én gang, ikk'!" 

(bevares, du skal nok indføre den slags friske nye ideer med lidt mere fingerspitzgefühl) ;)

 

Men trust me, hvis du fortæller dine lyster til din kone og får hende til at åbne op for hendes egne... så ender du måske med at give hende lov til at blive gennemkneppet af 2-3 unge sprøde håndværkere flere gange om måneden! Jeg kan ikke se, der er noget galt i det, hvis din kone bliver mere lykkelig af det. Og hun vil helt sikkert elske dig for det.

 

Min pointe er, at det er uligheden, som er et problem her. Manden må gerne, men konen må ikke..? Det er jo urimeligt.

 

Selv har jeg ingen kvaler, fordi jeg er single pt. "Heldigvis." (og jeg har begået mine fejl og lært af det.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men trust me, hvis du fortæller dine lyster til din kone og får hende til at åbne op for hendes egne... så ender du måske med at give hende lov til at blive gennemkneppet af 2-3 unge sprøde håndværkere flere gange om måneden! Jeg kan ikke se, der er noget galt i det, hvis din kone bliver mere lykkelig af det. Og hun vil helt sikkert elske dig for det.

 

Min pointe er, at det er uligheden, som er et problem her. Manden må gerne, men konen må ikke..? Det er jo urimeligt.

 

Ja hvis manden boller uden om eller køber sex, så er det helt fair at konen også må det.

 

Respekt til de mænd som tager deres koner og kærester med i swingerklubben og lade os andre knalde hende :)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroskab er den største grund til ægteskabsbrud.

Så vidt jeg ved, så ligger utroskab som nummer 2. Nummer 1 på listen over årsager til skilsmisse er mangel på kommunikation. Du kan selv Google det. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg ved, så ligger utroskab som nummer 2. Nummer 1 på listen over årsager til skilsmisse er mangel på kommunikation. Du kan selv Google det. :)

 

Jeg har godt set manglen på kommunikation er en hyppig årsag, jeg vil vove den påstand at manglen på kommunikation også betyder manglen på sex og det henleder kun mod utroskab for begge partner når chancen/muligheden byder sig.

 

Kan man ikke tale sammen, er lysten til sex med hinanden nok også forduftet.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ægteskabelige forlis skyldes først og fremmest skænderier om penge - eller mangelen på samme.

 

Skilsmisser er f.eks. sjældne i ægteskaber, hvor begge parter er højtlønnede, og konen må se sin status kraftigt beskåret, hvis hun vil skilles - så hun må skifte strandvejsvillaen ud med en toværelses på Østerbro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tør jeg så med dine skråsikre udsagn spørge om, hvor længe du monstro har været gift?

 

Det er en kendt sag, at fascinationen ofte svinder med årene, idet sexen bliver for kedelig og for forudsigelig, hvorfor ysten til at prøve noget nyt melder sig, når man læser/hører om andres oplevelser. F.eks med drømmen om analt, som måske er fyfy hjemme i ægtesengen, men bare skal udleves.

Måske er konen helt stået af i sovekammeret?

 

Som jeg har skrevet andetsteds, er der da mindre perspektiv i at undertrykke sin nysgerrighed og i al sin dydighed ende uforløst på plejehjemmet fremfor at have forsøgt at udleve sin(e) drømm(e)/lyster.

 

Jeg har været gift i 6 år, og hvis der er noget jeg gerne vi prøve, så siger min kone sjældent nej. Hvis jeg spørger pænt.

 

Tror ikke rigtig på den der med at manden render til luder, fordi konen er kedelig. Langt de fleste kvinder bliver mere liderlige med alderen, og hvis man behandler sin kone godt og får hende til at føle sig begæret, så vil hun næppe være afvisende overfor sin mands fantasier.

 

Men måske er det bare lettere at købe sig til det, eller også kommer nogle mænd bare i panikalderen, og tror de skal bevise et eller andet ved at kneppe nogle unge damer.

 

Nåja, bare min lidt naive holdning. Som sagt blander jeg mig ikke i hvad andre går og laver, og det kan da være at jeg bliver klogere med alderen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har godt set manglen på kommunikation er en hyppig årsag, jeg vil vove den påstand at manglen på kommunikation også betyder manglen på sex og det henleder kun mod utroskab for begge partner når chancen/muligheden byder sig.

 

Kan man ikke tale sammen, er lysten til sex med hinanden nok også forduftet.

 

Ja, der er mange måder at 'prøve få ret på' i en diskussion når ens oprindelige argument åbenbart ikke holder. Så 'tolker' man andre oplysninger/indlæg så de passer med det, man oprindeligt skrev.

 

Jeg har ikke checket Nikita's oplysning og ser heller ingen grund til at gøre det, for dit svar tyder jo på, at du accepterer at hun har ret.

 

Så synes nok at dit oprindelige indlæg ligner et 'skud fra hoften'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ægteskabelige forlis skyldes først og fremmest skænderier om penge - eller mangelen på samme.

 

Skilsmisser er f.eks. sjældne i ægteskaber, hvor begge parter er højtlønnede, og konen må se sin status kraftigt beskåret, hvis hun vil skilles - så hun må skifte strandvejsvillaen ud med en toværelses på Østerbro.

 

Noget du ved eller noget du tror?

Hvorfor vil konen se sin status kraftigt beskåret, hvis de begge er højtlønnede? 

 

Indrømmet, jeg har svært ved at se logikken i det, du skriver. :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

Så synes nok at dit oprindelige indlæg ligner et 'skud fra hoften'.

 

smo, jeg viderebringer blot hvad jeg har læst, hvis over halvdelen af de hyppige årsager til skilsmisse er utroskab, kan den anden halvdel sagtens være mangel på kommunikation. Ofte giver ægteparrene årsagen en pænere betegnelse i skilsmisse papirerne end den reelle årsag.

 

Lidt ligesom årsagen på en fyringsseddel, hvor der ofte står: Fyring pga. samarbejdsvanskeligheder, det kan dække over mange ting.

 

Måske har Nikita ret med sin kilde og har hun ret så fred være med det :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...