Hop til indhold
Fick

Har glædespiger en moral?

Recommended Posts

Jeg så at Liv ,var med kommet en kommentar i min udemærkede tråd om dating tips 0g beretninger.

hun var lidt vred over ,at jeg beskriver hvordan en date kan udvikle sig,0g også selve sexagten.

Min tråd er også et øjebliksbillede af,hvordan livet som single er,det er sikkert meget anderledes nu ,end tidliger,da man har internettet og diverse datingmuligheder-kan huske sisse ,skrev hvordan hun havde fået 97 sextilbud indenfor 1 time på scor.

Dating er blevet en del af vores hverdag,og der er kommet for at blive.

 

Liv? hvordan tror du de kvinder ,som er gift med mænd du har kunder-hvordan tror du de har det,når de læser en anmeldelse

om hvordan du har hygget med dem for penge--tror du de bliver vrede og skuffet ligesom dig,når du læser om dating.

 

Har du en moral som glædespige,eller er du ligeglad med de bedragene koner?

 

Har også set at borende x beskriver hvordan han knalder Nikita i konens seng--hvis det da ikke er en af hans fantasier.

 

Jeg spørger derfor? har i glædespiger en moral,eller tænker i kun på den næst tjente krone.

 

         fick.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det håber jeg sandelig ikke, at de har, for så ville de ikke lukke mig ind!!! :-D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en advarsel og har derfor sat fick på ignorer.

Men jeg kan se overskriften!

Hvorfor i alverden skulle de ikke have en moral?

Jeg har mødt rigtig mange købe piger, og blandt dem nogle af de mennesker der tænker rigtig meget på andres ve og vel

Redigeret af sailor
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu lægger de mænd der anmelder et besøg jo aldrig mere ud om sig selv end de selv har lyst til at afsløre, og GP'en kan ikke knyttes til sin "civile" identitet.

Du har derimod lagt hele samtaler med "civile" piger ind på "datingtråden", hvor hun ville kunne genkende sig selv hvis hun læste med. Der er en forskel, og der har Liv en pointe. Jeg ville aldrig gøre det - men hver sin lyst.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så at Liv ,var med kommet en kommentar i min udemærkede tråd om dating tips 0g beretninger.

hun var lidt vred over ,at jeg beskriver hvordan en date kan udvikle sig,0g også selve sexagten.

Min tråd er også et øjebliksbillede af,hvordan livet som single er,det er sikkert meget anderledes nu ,end tidliger,da man har internettet og diverse datingmuligheder-kan huske sisse ,skrev hvordan hun havde fået 97 sextilbud indenfor 1 time på scor.

Dating er blevet en del af vores hverdag,og der er kommet for at blive.

 

Liv? hvordan tror du de kvinder ,som er gift med mænd du har kunder-hvordan tror du de har det,når de læser en anmeldelse

om hvordan du har hygget med dem for penge--tror du de bliver vrede og skuffet ligesom dig,når du læser om dating.

 

Har du en moral som glædespige,eller er du ligeglad med de bedragene koner?

 

Har også set at borende x beskriver hvordan han knalder Nikita i konens seng--hvis det da ikke er en af hans fantasier.

 

Jeg spørger derfor? har i glædespiger en moral,eller tænker i kun på den næst tjente krone.

 

         fick.

 

Det var da godt nok et spørgsmål der bærer dybt præg af uvidenhed og fordomme ELLER en fantastisk form for humor !!!!

 

Ikke meget tyder på det sidste, dog, og spørgsmålet står sig nok bedst UBESVARET, da det siger en hel del mere om moralen hos spørger end glædespigerne.

 

TVR

Redigeret af tvr
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har de da.

Mere så end nogen af brugerne herinde på EG, har man erfaret gennem tiderne.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu lægger de mænd der anmelder et besøg jo aldrig mere ud om sig selv end de selv har lyst til at afsløre, og GP'en kan ikke knyttes til sin "civile" identitet.

Du har derimod lagt hele samtaler med "civile" piger ind på "datingtråden", hvor hun ville kunne genkende sig selv hvis hun læste med. Der er en forskel, og der har Liv en pointe. Jeg ville aldrig gøre det - men hver sin lyst.

Det tager du vist fejl findus ..en profil som x ,har jo beskrevet utallige private ting,såsom hans båd ,job ,ægtestatus..

læste hans kone med,kunne hun da nemt regne ud,at Nikita har hygget sig i hendes seng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo det har vi skam, en ret høj en enda. Men hvad folk gør med deres privatliv har da intet med vores moral at gøre... Jeg spørger da ikke mine gæster om de er gifte, det er ret privat og diskretion er jo kodeordet her ikk. Og for øvrigt har du da vist selv knaldet en eller flere gifte kvinder ikk?

Og fri mig venligst for dine moralske pm's hr klaphat!!!

Jeg vil skrive til admin osv teamet nu, at alle ( agg læs dig) der skriver pm's til mig vil jeg offentliggøre , så kan man(d) selv tage stilling til om det skal fortsætte... Jeg tager gerne udsmidningen/ straffen/ røvfulden for at slippe for lort i min indbakke fra useriøse klaphatten der intet har med branchen at gøre... Det må være min ret når jeg frabeder mig det eller hvad? Hvor langt går din moral så...?

Og så må det blive en god weekend smil. Karma is or Can be a bicth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager du vist fejl findus ..en profil som x ,har jo beskrevet utallige private ting,såsom hans båd ,job ,ægtestatus..

læste hans kone med,kunne hun da nemt regne ud,at Nikita har hygget sig i hendes seng

Hvorfor skal borende X blandes ind i en tråd om glædespigers moral? Medmindre denne tråd er et, ret barnligt, forsøg på at gå efter folk personligt?

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager du vist fejl findus ..en profil som x ,har jo beskrevet utallige private ting,såsom hans båd ,job ,ægtestatus..

læste hans kone med,kunne hun da nemt regne ud,at Nikita har hygget sig i hendes seng

 

Måske er det rent fiktion, BX har ikke en kone ? :P

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det har vi skam, en ret høj en enda. Men hvad folk gør med deres privatliv har da intet med vores moral at gøre... Jeg spørger da ikke mine gæster om de er gifte, det er ret privat og diskretion er jo kodeordet her ikk. Og for øvrigt har du da vist selv knaldet en eller flere gifte kvinder ikk?

Og fri mig venligst for dine moralske pm's hr klaphat!!!

Jeg vil skrive til admin osv teamet nu, at alle ( agg læs dig) der skriver pm's til mig vil jeg offentliggøre , så kan man(d) selv tage stilling til om det skal fortsætte... Jeg tager gerne udsmidningen/ straffen/ røvfulden for at slippe for lort i min indbakke fra useriøse klaphatten der intet har med branchen at gøre... Det må være min ret når jeg frabeder mig det eller hvad? Hvor langt går din moral så...?

Og så må det blive en god weekend smil. Karma is or Can be a bicth

Line du kan nemt blokere for lige hvem du vil, jeg har blokeret ham, også for pm
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiirk

Jeg så at Liv ,var med kommet en kommentar i min udemærkede tråd om dating tips 0g beretninger.

hun var lidt vred over ,at jeg beskriver hvordan en date kan udvikle sig,0g også selve sexagten.

Min tråd er også et øjebliksbillede af,hvordan livet som single er,det er sikkert meget anderledes nu ,end tidliger,da man har internettet og diverse datingmuligheder-kan huske sisse ,skrev hvordan hun havde fået 97 sextilbud indenfor 1 time på scor.

Dating er blevet en del af vores hverdag,og der er kommet for at blive.

 

Liv? hvordan tror du de kvinder ,som er gift med mænd du har kunder-hvordan tror du de har det,når de læser en anmeldelse

om hvordan du har hygget med dem for penge--tror du de bliver vrede og skuffet ligesom dig,når du læser om dating.

 

Har du en moral som glædespige,eller er du ligeglad med de bedragene koner?

 

Har også set at borende x beskriver hvordan han knalder Nikita i konens seng--hvis det da ikke er en af hans fantasier.

 

Jeg spørger derfor? har i glædespiger en moral,eller tænker i kun på den næst tjente krone.

 

         fick.

Jeg gør det fordi det tanken om det fremmede tænder mig helt vildt også er de tjente kroner bare en bonus og en sikkerhed i at man ikke bliver narret..

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker at holde mig til det principielle emne, som vel også er interessant.

Moral er jo så mange ting, det der er moralsk for den ene kan være umoralsk for den anden. Men de GP jeg har lært lidt bedre at kende gennem flere eller mange besøg, har da haft mindst lige så meget moral som alle mulige andre.

Og for så vidt angår det umoralske i at snyde vores eventuelle ægtefæller, eller hvordan man nu ser på det, så må det da falde helt på os selv, det er da os der har lovet ægtefællen noget.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager du vist fejl findus ..en profil som x ,har jo beskrevet utallige private ting,såsom hans båd ,job ,ægtestatus..

....

Pointen er at det er hans eget valg hvad han lægger ud herinde. Det er hans egen sag og har intet med GP'ernes moral at gøre.

Det at lægge private samtaler fra Dating.dk ud er derimod imod hvad jeg betragter som god tone. Pigen har en berettiget forventning om den slags er privat. Det er ikke imod EG's regelsæt - men det ville det have været hvis samme samtale var foregået på PM herinde.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det fordi det tanken om det fremmede tænder mig helt vildt også er de tjente kroner bare en bonus og en sikkerhed i at man ikke bliver narret..

 

Det tror jeg ikke du er ene om..den spænding der er ved den første date,det er den der tænder

.

på den måde er glædespigebrancen og dating meget ens,jeg oplever spændingen når en ny date ringer på min dør,har vi kemi? ,skrider hun med det samme?,eller sidder hun i min sofa med min pik i munden i løbet af et par min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det fordi det tanken om det fremmede tænder mig helt vildt også er de tjente kroner bare en bonus og en sikkerhed i at man ikke bliver narret..

 

 

 

nej … undskyld men den er nu lidt sjov…… de tjente penge er bare en bonus???

 

så tror jeg bare du kan gå ned på den lokale bodega eller diskotek …. og finde en fremmed af ren velgørenhed …..

 

og husk nu at ta en lidt ældre herrer med lidt ekstra kilo på maven, engang imellem også han er jo også bare en fremmed ;)

 

en sikkerhed for ikke at blive narret ???…. hvordan bliver du narret ved at gøre det ganske gratis ???

 

…. igen …. jeg er sikker på at der er noget arbejde der er mere sjovt end andet og det gælder også for Rentals…. altså piger man lejer for et givent tidsrum….Men det handler om penge …. 

som man så smukt siger i thailand…. NO MONEY - NO HONEY…..

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det har vi skam, en ret høj en enda. Men hvad folk gør med deres privatliv har da intet med vores moral at gøre... Jeg spørger da ikke mine gæster om de er gifte, det er ret privat og diskretion er jo kodeordet her ikk. Og for øvrigt har du da vist selv knaldet en eller flere gifte kvinder ikk?

Og fri mig venligst for dine moralske pm's hr klaphat!!!

Jeg vil skrive til admin osv teamet nu, at alle ( agg læs dig) der skriver pm's til mig vil jeg offentliggøre , så kan man(d) selv tage stilling til om det skal fortsætte... Jeg tager gerne udsmidningen/ straffen/ røvfulden for at slippe for lort i min indbakke fra useriøse klaphatten der intet har med branchen at gøre... Det må være min ret når jeg frabeder mig det eller hvad? Hvor langt går din moral så...?

Og så må det blive en god weekend smil. Karma is or Can be a bicth

Du kan da blive lige så tøsesur du vil!!

faktum er ,at dig og et par andre flere gange har afsporet min tråd,trods henstillinger fra moderator.

Herinde er der højt til loftet,og kan du ikke tåle ,at få svar på tiltale,burde du ikke kaste den første sten,som du jo har gjort et par gange i min tråd,med dine afsporinger og provokationer,som oxen så korrekt nævner i an anden tråd….fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det har vi skam, en ret høj en enda. Men hvad folk gør med deres privatliv har da intet med vores moral at gøre... Jeg spørger da ikke mine gæster om de er gifte, det er ret privat og diskretion er jo kodeordet her ikk. Og for øvrigt har du da vist selv knaldet en eller flere gifte kvinder ikk?

Og fri mig venligst for dine moralske pm's hr klaphat!!!

Jeg vil skrive til admin osv teamet nu, at alle ( agg læs dig) der skriver pm's til mig vil jeg offentliggøre , så kan man(d) selv tage stilling til om det skal fortsætte... Jeg tager gerne udsmidningen/ straffen/ røvfulden for at slippe for lort i min indbakke fra useriøse klaphatten der intet har med branchen at gøre... Det må være min ret når jeg frabeder mig det eller hvad? Hvor langt går din moral så...?

Og så må det blive en god weekend smil. Karma is or Can be a bicth

Jeg er ganske mange gange blevet spurgt om jeg var gift,. Det opfatter jeg som en slags moral fra pigerne, og opfatter det positivt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

luder er der for pengene skyld intet andet, det penge de ikke kunne tjene ved almenlige arbejde... '

enten pga af uddannelse eller de ikke gider arbejde 37 timer---

 

men selvfølgelige har de moral, og fick er en grå side journalist, sjovt at læse, næppe sket i virkeligheden, men skide være med det, bare det en sjov historie.. 

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det rent fiktion, BX har ikke en kone ? :P

 

Ja, Drille-Nille, da jeg er en fiktiv person, der kun lever i syperspas, er min kone følgelig også en fiktion/illusion :D :D :D:P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

der er sikkert mange også her i tråden der ved meget om moral. især er det altid nogen der ved noget om andres moral.

det bør kunne være muligt at diskutere den slags generelt uden at blive personligt angribende.

vi opfordrer til at alle griber i egen barm, hvis ikke der er andres tilstede, og behersker sig her ved indgangen til weekenden.

hvis debatteen om moral skal fortsættes, anmoder vi høfligst om, i det mindste i første omgang, at man undlader at diskutere hver enkelts moralske habitus.

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

GP'eren bedrager ingen, hun står ved hvem hun er og hvad hun laver. Hun har ikke aflagt noget løfte overfor kundens kone.

 

Hvis nogen har noget i klemme, ret moralsk, er det kunden, ikke GP'eren.

 

Er det ikke logik for burhøns?

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej,

luder er der for pengene skyld intet andet, det penge de ikke kunne tjene ved almenlige arbejde... '

enten pga af uddannelse eller de ikke gider arbejde 37 timer---

men selvfølgelige har de moral, og fick er en grå side journalist, sjovt at læse, næppe sket i virkeligheden, men skide være med det, bare det en sjov historie..

prøvemanden[/

Tildels enig med dig, jeg personligt arbejder gennemsnittet 45-50 timer på mit rigtige arbejde ved siden af det her job og jeg finder da andre fornøjelser end på det andet job som ikke kun har med penge at gøre.. Bla det at kunne hjælpe lidt med alle de fordomme der bliver pålagt os og branchen og alle de kasser nogle mennesker synes vi skal i... Her kan jeg bidrage og vise at jeg som ganske almindelig kvinde også kan have dette job uden at være en slag type menneske smil.

Selvfølgelig har vi moral!!! Endnu en fordom slynget ud fra en uviden person, så tak for at bidrage med dit ganske udemærket menneskesyn til jeg og mine kollegaer.

Skøn weekend til dig knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

luder er der for pengene skyld intet andet, det penge de ikke kunne tjene ved almenlige arbejde... '

enten pga af uddannelse eller de ikke gider arbejde 37 timer---

 

men selvfølgelige har de moral, og fick er en grå side journalist, sjovt at læse, næppe sket i virkeligheden, men skide være med det, bare det en sjov historie.. 

 

prøvemanden

Kære hr. Prøvemand

Nu bruger jeg ikke L-ordet, Men når du skriver som du gør, her :luder er der for pengene skyld intet andet, Skriver du så af egen erfaring fordi du ved det ? eller du tror det?

(ved det, du har prøvet det selv og du gjorde det for pengene skyld og intet andet ?)

(tror det, tror ...det er henne i kirken)

Jeg ved jeg har haft drenge til "samtale" hvor jeg ved, det ikke har været for pengene skyld!

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...