Hop til indhold
Helot

Svar på tiltale

Recommended Posts

Fisseslikkeren. Hvorfor er der grund til at blive nervøs? Din profil herinde er vel anonym. Anyway. Jeg håber bestemt ikke at der er nogen herinde som begynder på selvtægt, fordi en bruger har et uheldigt indlæg. Det er sgu ikke god stil.

 

Men igen Fisseslikkeren. Hvor skulle de vide fra, at det var dig? Med mindre du fortalte dem det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg kommer til Aphrodite Wellnes lidt ca. 15 minutter før åbningstid møder jeg to store fyre i hættetrøjer. De siger hey og jeg hilser på dem. Min mobil ringer og jeg svarer hurtigt i den da det ikke er noget vigtigt. De tiltaler mig på dansk og så hyggesnakker vi lidt. De har fundet stedet via eroguide og den ene siger at han hedder Silent Bob her og så fortæller jeg mit navn fordi det er sjovt med de nævne. Og så sker det at Bob bliver hidsig og råbende. At jeg har krænket et sødt menneske der ikke gør nogen fortræd og meget andet som jeg ikke husker fordi jeg blev helt lamslået. Men jeg kommer med mine indveninger som han ikke hører og vennen forsøger at dæmpe ham ned. Jeg smutter simpelthen fordi jeg er bange. Jeg havde måske ikke fået tæsk eller noget men det var vildt ubehageligt. Og jeg skal nok holde min kæft i fremtiden og opføre mig ordentlig. Det er helt sikkert.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg kommer til Aphrodite Wellnes lidt ca. 15 minutter før åbningstid møder jeg to store fyre i hættetrøjer. De siger hey og jeg hilser på dem. Min mobil ringer og jeg svarer hurtigt i den da det ikke er noget vigtigt. De tiltaler mig på dansk og så hyggesnakker vi lidt. De har fundet stedet via eroguide og den ene siger at han hedder Silent Bob her og så fortæller jeg mit navn fordi det er sjovt med de nævne. Og så sker det at Bob bliver hidsig og råbende. At jeg har krænket et sødt menneske der ikke gør nogen fortræd og meget andet som jeg ikke husker fordi jeg blev helt lamslået. Men jeg kommer med mine indveninger som han ikke hører og vennen forsøger at dæmpe ham ned. Jeg smutter simpelthen fordi jeg er bange. Jeg havde måske ikke fået tæsk eller noget men det var vildt ubehageligt. Og jeg skal nok holde min kæft i fremtiden og opføre mig ordentlig. Det er helt sikkert.

Lyder ikke rart. Jeg var nu også kørt igen. Sådan går det når heksejagten går ind. Håber at "nogen" finder plads til refleksion. Op med humøret, du har ikke gjort noget forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan desværre ikke finde nogen profil med navnet: Silent Bob ?

Nej, det kunne jeg heller ikke. De har jo ventet på at jeg skulle dukke op, og som ny herinde har jeg ikke styr på alverden. Men jeg kommer videre og er mere forsigtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det kunne jeg heller ikke. De har jo ventet på at jeg skulle dukke op, og som ny herinde har jeg ikke styr på alverden. Men jeg kommer videre og er mere forsigtig.

Undsyld jeg, er forvirret. Fortalte du ikk tidligere at, du mødte et par fyre. og du fortalte din identitet, heirnde.  Og så var der bål og brænd.

 

Det jeg, ikke forstår nu. Hvordan kan de vente på dig?? Sådan forstod jeg det ikke, på det første du skrev.

 

Nå ja træls historie.

 

god da til dig.

 

KK.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde lavet en statusopdatering eller noget i den stil, hvor jeg havde skrevet, at jeg så frem til at være første mand i køen på Aphrodite Welness. Og så har de vel kigget der og besluttet sig for at tage ned for at byde mig "velkommen".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...