Hop til indhold
Helot

Svar på tiltale

Recommended Posts

Kære Messias & Klugscheisser
 
Flytter lige mit svar til et mere egnet område. :-P
Jeg kan da godt forstå at man forsøger at skyde lidt efter mig, nu hvor en Moderator har lukket for "DenAlmindelige"'s ytringer i tråden om ”?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>Judith i Vejle” – Det er selvfølgelig også rigtig trist at tabe ansigt  :eek:, især efter at man i den grad har opført sig uforskammet og nedværdigende som "DenAlmindelige" netop har gjort i den omtalte ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>tråd.
Jeg har da sjælendt mødt en så uforskammet og selvhøjtidelig person, og at han sluttelig forsøger at få mig til at stå som en kværulant, er kun til at grine af.
 
Hvad angår "Jernsvinet" som henviser til nemme søgninger i en database, hvor data ofte taber sin værdi efter en uge eller to uger, når de fleste piger rejser hjem, er lidt til at grine af. Når man er bruger af EG, er det nemmeste i verden at gå ind i relevant forum og finde det man søger. Skal man meget mere en 1-2 sider tilbage er informationen ikke mere relevant, og den form for argumentation for at retfærdiggøre sit behov for at være belærende har ikke sin berettigelse. Vi snakker jo ikke om datamængder som på Google...
Det er derimod rigtig uforskammet som det første at kaste sig over en biddrag yder, og belære vedkommende om hvad han skal skriv og hvor det skal skrive. Jeg kan jo også undre mig over at man ikke selv kan læse at >LINK måske er en stil man skulle revurdere.
Man kan jo også spørge til hvad der står i vedtægterne, og hvilke roller Moderatoren har? Er det virkelig en rolle som er tiltænkt "Jernsvinet" – NÆPPE.
Men  bortset fra dette, så er det et hyggeligt sted at være, og har reddet min røv fra mange skuffelser..
 
Helot
 
Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes nu det er meget godt at Jernsvinet hjælper nye lidt på vej, tror da ikke han gør det i ond mening, i min optik har han ret mht. at det personen skrev ikke var fyldestgørende nok, -alt for lidt information, man ved ikke hvem, hvor eller hvad det drejer sig om da linket ikke virkede....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at det var ondt ment fra Jernsvinets side. Jeg har læst flere indlæg her og manden hjælper jo bare folk til at være mere præcise og servicerer også med mange spændende oplysninger.  Men det er nok bedst at han selv svarer på din kommentar.

 

DenAlmindelige er jo næsten mere uforskammet end jeg er i Judithtråden. Jeg var en skuffet kunde og fik luft for min oplevelse her. Jeg havde så ikke tænkt på at hende Judith flittigt læser med eller at hendes fans oversætter for hende.

 

Men eroguide er bestemt et spændende sted at være.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er meget enige med jer alle, og er nok også for grov. Det er måske blot tilfældigheder, at jeg har ramt de tråde hvor jernsvinet, som i skriver i bedste mening, retter på dem der opretter tråden. Hermed taget til efterretning. Måske et kompromis så kunne være at han så sender dem en PM. Herved undgår forfatteren også at tabe ansigt, og nødvendigvis give svar på tiltale. Blot en tanke

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Messias & Klugscheisser

 

Flytter lige mit svar til et mere egnet område. :-P

Jeg kan da godt forstå at man forsøger at skyde lidt efter mig, nu hvor en Moderator har lukket for "DenAlmindelige"'s ytringer i tråden om ”?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>Judith i Vejle” – Det er selvfølgelig også rigtig trist at tabe ansigt  :eek:, især efter at man i den grad har opført sig uforskammet og nedværdigende som "DenAlmindelige" netop har gjort i den omtalte ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>tråd.

Jeg har da sjælendt mødt en så uforskammet og selvhøjtidelig person, og at han sluttelig forsøger at få mig til at stå som en kværulant, er kun til at grine af.

 

Hvad angår "Jernsvinet" som henviser til nemme søgninger i en database, hvor data ofte taber sin værdi efter en uge eller to uger, når de fleste piger rejser hjem, er lidt til at grine af. Når man er bruger af EG, er det nemmeste i verden at gå ind i relevant forum og finde det man søger. Skal man meget mere en 1-2 sider tilbage er informationen ikke mere relevant, og den form for argumentation for at retfærdiggøre sit behov for at være belærende har ikke sin berettigelse. Vi snakker jo ikke om datamængder som på Google...

Det er derimod rigtig uforskammet som det første at kaste sig over en biddrag yder, og belære vedkommende om hvad han skal skriv og hvor det skal skrive. Jeg kan jo også undre mig over at man ikke selv kan læse at >LINK måske er en stil man skulle revurdere.

Man kan jo også spørge til hvad der står i vedtægterne, og hvilke roller Moderatoren har? Er det virkelig en rolle som er tiltænkt "Jernsvinet" – NÆPPE.

Men  bortset fra dette, så er det et hyggeligt sted at være, og har reddet min røv fra mange skuffelser..

 

Helot

For mig total uforståeligt skriv. Men nu har jeg jo heller ikke selv opfundet den dybe tallerken. Håber du selv forstår, det du har skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et kompromis så kunne være at han så sender dem en PM. Herved undgår forfatteren også at tabe ansigt, og nødvendigvis give svar på tiltale. Blot en tanke

 

Det gør jeg også tit, medmindre jeg synes, det har en mere almen relevans - især, hvis jeg kan se at skribenten ellers har gjort sig umage med sit indlæg, men bare har lavet nogle få fodfejl - f.eks hvis en nyankommen glædespige er kommet til at lovprise sig selv i en efterlysnings- eller anmeldelsestråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Høhø... Nå da da... så den ene sætning fik dig simpelthen til at oprette en ny tråd.. :D Igen.. hvem er kværulanten nu? :D

1. Moderator "lukkede ikke ned for mine ytringer" i tråden.. han lukkede den fordi den var røget af sporet, hvilket den var, og så er der ikke rigtig andet at gøre end at stoppe den der...... maaaaan kunne selvfølgelig også starter en NY tråd, og køre videre der.... men er man så ikke en "kværulant"?...... og hvem gider gøre det...... ah... du gør.. :D :D

2. Jeg syntes eller føler bestemt ikke at jeg taber ansigt, når jeg forsvarer en pige herinde, mod hvad jeg ser som et unødvendigt, utroværdigt og negativt indlæg om en pige, i en ellers positiv post. Så ser jeg det lidt som et "se mig se mig" indlæg. Skrev også at fisseslikkeren kunne have oprettet han egen tråd og lavet sin, om end korte og yderst nedværdigende beretning, der. En dårlig anmeldelse kan stadig skrives på en ordentlig måde, og gør man ikke det, så syntes jeg at jeg er i min fulde ret til at betvivle personens person. Det kan man så være uenig med mig i, men så vidt jeg så, så gav du mig vist ret i at "fisseslikkerens" udtalelser ikke var særlig heldige.

Plus at jeg slet ikke har skænket dig en tanke, før du selv begynder at blande dig efter at jeg konfronterer Grækeren, som kalder alt forsvar af piger herinde for røvslikkeri og at mændene har bagtanker med at forsvare dem. Inden da har du selv være i konfrontation med Grækeren, og så ser det ud til at være gået i sig selv, men så ryger du på den igen med:

"Måske alle de nye indlæg blot er til for at spille lidt smart nu hvor gudinden er på banen.... Blot en tanke!!! ", hvilket grækeren giver dig ret i, og der sker ikke mere. Men efter jeg konfronterer Grækeren med hans indlæg, så begynder du at blande dig?... hvem er så kværulanten Helot?

Du var stort set i konfrontation med alle. Så ser jeg din kommentar til Jernsvinet (eller måske bare folk generelt i "advarsels" tråden:

"… man bliver overrasket hver gang, at man opdager, at disse afstumpede og kværulantiske brugere kan synke dybere."

hvortil jeg svare "Helot. At du kalder andre brugere herinde for kværulanter er som at kaste med sten, når man selv bor i et glashus."

Hvilket får dig til at lave en helt NY post, nemlig den her! :D :D :D

Jeg siger igen. Hvem er kværulanten.....

Men tak for et super godt grin.... jeg smilede og klukkede under hele udfærdigelsen af den her post :D

Redigeret af DenAlmindelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at det var ondt ment fra Jernsvinets side. Jeg har læst flere indlæg her og manden hjælper jo bare folk til at være mere præcise og servicerer også med mange spændende oplysninger.  Men det er nok bedst at han selv svarer på din kommentar.

 

DenAlmindelige er jo næsten mere uforskammet end jeg er i Judithtråden. Jeg var en skuffet kunde og fik luft for min oplevelse her. Jeg havde så ikke tænkt på at hende Judith flittigt læser med eller at hendes fans oversætter for hende.

 

Men eroguide er bestemt et spændende sted at være.

 

 

Prøv at læse dit indlæg i den Judith tråd. Hvis du ikke ser de ord du bruger om en anden person som nedværdigende, men derimod syntes jeg er uforskammet, så vil jeg anbefale dig at gå i tænkeboksen :)

 

Du skriver:

"Dårligste oplevelse her. Hun var dårlig til at sutte pik. Fissen var flot men føltes som et plørehul. Thumbs down. Da hun red mig vendte det hvide ud af øjnene på hende og hun lignede en retardo. Hun kyssede for aggressivt og bed mig i læben. Jeg måtte kun pule hende i røven i 2 minutter. Det eneste gode var at jeg spillede den af i munden på hende." 

 

Plørehul, Retardo, Pule hende i røven..... Og så er jeg den uforskammede? 

Hvis du ikke formår at skrive din version på en, i mine øjne, ordentlig måde, så må du også være åben for kritik, på et offentlig forum. Du kunne have skrevet

 

"Jeg deler desværre ikke de andres positive anmeldelser. Judith passede slet ikke til mig hvad angår oral, kys, anal. Generelt var kemien mellem os der slet ikke, og jeg følte lidt at hun skuespillede for meget. så det er altså ikke alle hun kan med" 

 

Det ville jeg personlig slet ikke have reageret på. Men jeg reagerer på den måde du skriver på, og hvis man ikke kan tåle at folk reagerer som jeg gør, så skal man måske tænke lidt mere over hvad og ikke mindst hvordan man skriver tingene herinde. :) 

Måske er jeg bare en kværulant, som ser alt for højtideligt på tingene, også herinde. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

... så forstår jeg ikke at du liker mine indlæg "fisseslikkeren", når jeg så åbenlyst er imod den måde du skriver tingene på? :) 

Jeg kan kun håbe at det er fordi du måske giver mig lidt ret i noget at det jeg skriver. Men who knows... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh likede jeg dit indlæg DenAlmindelige? Det var en fejl :mrgreen:  Den er fjernet igen. Man er hvad man skriver eller hvordan siger man? Man kan være neutral i sit sprogbrug og man kan vel også lave positive omskrivninger og lade sproget blomstre og så kan man endelig give sproget kant og kulør - her mørk. En anmeldelse er en anmeldelse og ser jeg fx den dårligste film i verden og skal skrive en anmeldelse af den så beskriver jeg den som jeg oplever den i mit indre. Jeg tror at man kalder sådan noget for ekspressionisme eller billedesprog.

 

Jeg indrømmer at jeg har det lidt skidt med at hende Judith har læst anmeldelsen/eller at hendes fanboys har oversat den for hende. Jeg behandlede hende i øvrigt pænt nok. Da jeg skrev til hende spurgte jeg til rimming og fisting fordi jeg tænkte at hun måske var vildt dirty. Det fik jeg ikke svar på så jeg opfattede det som at det var næppe på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg indrømmer at jeg har det lidt skidt med at hende Judith har læst anmeldelsen

Hvis du spørger mig (det gør du ikke, det ved jeg godt ;) ) så burde i faktisk altid forestille jer, at pigen i omtaler ser og læser det, som i skriver.

For det betyder så, at i netop holder jer for øje, at det er et levende menneske med følelser, som i omtaler og ikke en død ting som f.eks en film.

Det er blevet sagt så mange gange før... Man kan sagtens kritisere, uden nødvendigvis at være...ehm...alt for grov. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit problem er at du ikke anmelder en film, men en person, et menneske. Der mener jeg at man bør være meget forsigtig med at give sine ord "kant". Især når vi er ude i noget så intimt som sexuelle ydelser mellem to personer. Så hvis du vælger at give dine indlæg "kant", så vær forberedt på at nogle brugere giver igen med samme "kant". Måske misforstår jeg dig, men jeg tolker det du skriver om judith meget nedladende og kynisk. Det er ikke sikkert at det er det du prøver at formidle, men sådan tolker jeg det. og tror måKe ikke jeg er den eneste?

Bør man så bare tænke sit og scrolle videre? Nogen gør nok. Jeg gør også nogle gange..... Men ikke altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du spørger mig (det gør du ikke, det ved jeg godt ;) ) så burde i faktisk altid forestille jer, at pigen i omtaler ser og læser det, som i skriver.

For det betyder så, at i netop holder jer for øje, at det er et levende menneske med følelser, som i omtaler og ikke en død ting som f.eks en film.

Det er blevet sagt så mange gange før... Man kan sagtens kritisere, uden nødvendigvis at være...ehm...alt for grov. :)

Den nåede du lige at putte ind inden jeg fik min færdig på telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg også tit, medmindre jeg synes, det har en mere almen relevans - især, hvis jeg kan se at skribenten ellers har gjort sig umage med sit indlæg, men bare har lavet nogle få fodfejl - f.eks hvis en nyankommen glædespige er kommet til at lovprise sig selv i en efterlysnings- eller anmeldelsestråd.

Og du mener sådan helt seriøs at det er en opgave du skal løse? Respekt for det.

Lad os stoppe den her mens vi kan...og god fornøjelse med dit "kald"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

vil normalt ikke reflektere på dette indlæg...........men

 

Plus at jeg slet ikke har skænket dig en tanke, før du selv begynder at blande dig efter at jeg konfronterer Grækeren, som kalder alt forsvar af piger herinde for røvslikkeri og at mændene har bagtanker med at forsvare dem. Inden da har du selv være i konfrontation med Grækeren, og så ser det ud til at være gået i sig selv, men så ryger du på den igen med:

"Måske alle de nye indlæg blot er til for at spille lidt smart nu hvor gudinden er på banen.... Blot en tanke!!! ", hvilket grækeren giver dig ret i, og der sker ikke mere. Men efter jeg konfronterer Grækeren med hans indlæg, så begynder du at blande dig?.

 

Jeg vil gerne bede mig fritaget for at blive refereret på nogle direkte løgne..... :mad:

 

Kære DenAlmindelige.

Prøv at læse tråden igennem ang Judith...også hvad der står imellem linierne, og ikke mindste undertonen.

Det jeg anfægter i mine indlæg er det generele problem på et forum som dette....nemlig respekten, og ikke mindst accepten af forskeligheden.

 

Der er ikke 2 personer der ser/oplever/skriver/tænker ens...vi er alle sammen forskellige heldigvis for det, og hvorfor ikke bare acceptere det.

 

Med hensyn til at "læse" de såkaldte anmeldelser...er vi igen forskellige, for mit vedkommende opfatter jeg dem som et referat fra en oplevelse, bruger 

det jeg mener er relevant, og springer resten over, hvordan udformningen er det er op til hver enkelt...hvorfor ikke bare respektere det.

 

Desværre ser man gang på gang at der er "fans" og lign der går fuldstændig i selvsving når der kommer indlæg fra nogen der har haft en anden oplevelse

sammen med "ens" gudinde.... de såkaldte fans indlæg er helt sikkert ment positivt overfor gudinden...men det kan meget nemt få en omvendt resultat over for pigen.

 

 

Just my two cent :wink:

 

Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Græker. Fra tråden omkring Judith skriver du:

"neeemmmerlig at Judith er et besøg værd.....ingen tvivl, men gad vide om reaktionen havde været den samme

hvis hun ikke havde en profil her på EG....næppe

Men temmelig underholdende når "fans'ene" og røvslikkere opfører sig som tøser, hvor der er nogen der har tisset på

deres sukkermad....prøv at hoppe lidt på stedet, så nosserne kan falde ned på plads"

Hvor er løgnen henne? :D

Ved at du skriver dette, accepterer du, i min verden, det "fisseslikkeren" skriver. Og så snakker du om respekt? Respekten for pigen er der da overhovedet ikke fra "fisseslikkerens" side i det her tilfælde, og så kalder du folk der blive harme over det for "røvslikkere" og "nosseløse" ?

Det kan godt være at der er nogle brugere der "fedter" overfor pigerne herinde. Men hvis man har et dårligt eksempel på en ellers positiv anmeldelse, så kan man gøre det ordentligt. Og gør man ikke det, så må man være klar på at folk reagerer på det.

Hvis folk havde reageret på en sober, men negativ anmeldelse af pigen, ville jeg nok give dig ret i at deres forsvar af pigen kunne betvivles. Det er ikke tilfældet her i mine øjne. Så dine kommentarer om at folk er "røvslikkere" hvis nosser ikke er faldet på plads, når de reagerer på det der bliver skrevet om Judith får bare en anden effekt i min bog. Nemlig at lige gyldigt hvornår man forsvarer en pige herinde, når en bruger går over grænsen, så er vi i dine øjne bare nogle "røvslikkere" og "nosseløse"

Igen. Der bliver reageret voldsomt, fordi "fisseslikkerens" indlæg er som det nu er. Og det vil jeg til enhver tid kommenterer på. Så kan du for min skyld kalde det "røvslikkere" og at jeg ikke har nogen nosser. Det bekymre jeg mig ikke om.

Til gengæld kan jeg håbe på at der er flere af pigerne der ser at at det ikke er alle mænd som ser dem som et stykke kød vi køber ejerskabet af for et kort bemærkning.

Desuden yder de jo en fantastisk service, og vi skal være mere end glade for at de ligger deres vidunderlige kroppe til vores behov for sex med disse skønne skønne skabninger, hvis støv vi bør bøje os i og sige tak hver morgen...... Se DET ER røvslikkeri lige der :D :D :D

Redigeret af DenAlmindelige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Et godt råd til alle der skriver en anmeldelse.

hver gang i fristes/tænker/skriver/overvejer at bruge ordet luder/skøe/møgkælling/ eller hvad i nu kan finde på.

Så erstat dette ord med MIN SØSTER eller MOR eller DATTER.

Kommer anmeldelsen på nogen måde til at virke forkert. Grim. Ulækker. Primitiv. Og ville du give en anden mand en røvfuld for at have skrevet den. Så slet lortet og start forfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hver gang i fristes/tænker/skriver/overvejer at bruge ordet luder/skøe/møgkælling/ eller hvad i nu kan finde på.

Så erstat dette ord med MIN SØSTER eller MOR eller DATTER.

 

Var forbi min dejlige MOR…...

 

Er det en opfordring til ikke at skrive anmeldelser? Jeg har ingenlunde lyst til at tænke på seksuel omgang med min Mor eller for den sags skyld andre har det  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Både grækeren og den såkaldte fisseslikker anmelder og omtaler ikke kvinder som mennesker, men som en ting de har købt og betalt for, og derfor er de begge nogle ynkelige mennesker som sikkert har et rigtigt dårligt liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både grækeren og den såkaldte fisseslikker anmelder og omtaler ikke kvinder som mennesker, men som en ting de har købt og betalt for, og derfor er de begge nogle ynkelige mennesker som sikkert har et rigtigt dårligt liv.

Nu kan jeg kun svare for mig selv. Ja, jeg er ynkelig og har et dårligt liv. Touche! Mener du at jeg generelt ikke opfatter kvinder som mennesker? Hvad ved du om det? Har jeg ikke skrevet at jeg fik luft for en halvlunken omgang eller noget i den stil? Har jeg ikke også skrevet et sted at jeg ikke føler mig stolt af at din gudinde faktisk har læst anmeldelsen?

 

Jeg har trods alt ikke skrevet ting som at din gudinde skulle være en led kælling, et dårligt menneske eller at hun var nederdrægtigt frastødende. Det ved jeg nemlig ikke en skid om. Hun var så bare ikke lige min type og det fik jeg så lige skrevet på en lidt barsk måde. Jeg håber at hun er glad for alle ridderne herinde og gudindedyrkelsen af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Judith. Undskyld jeg skrev ikke pænt om dig. Jeg kunne have skrevet på en anden måde. Jeg troede ikke at du læste med i et forum hvor deltagerne skriver på dansk. Havde jeg vidst det havde jeg skrevet på en anden måde. Jeg har det ikke godt med at du har læst det som jeg skrev. Jeg ville selv blive gal hvis det var mig der var dig. I min interne besked til dig spurgte jeg til ydelser som rimming og anal eller vaginal fisting. Jeg synes ikke at det er specielt respektløst fordi det er ydelser som man nogle gange godt kan betale ekstra for. Jeg overvejede at skrive en privat besked men måske ville du tænke at det er ham psykopaten igen så det læser jeg ikke. Derfor skrev jeg her.  

 

Til Judiths store fanklub. God fornøjelse med hende og glæd jer over at der er en mindre i køen til jeres gudinde.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Judith. Undskyld jeg skrev ikke pænt om dig. Jeg kunne have skrevet på en anden måde. Jeg troede ikke at du læste med i et forum hvor deltagerne skriver på dansk. Havde jeg vidst det havde jeg skrevet på en anden måde. Jeg har det ikke godt med at du har læst det som jeg skrev. Jeg ville selv blive gal hvis det var mig der var dig. I min interne besked til dig spurgte jeg til ydelser som rimming og anal eller vaginal fisting. Jeg synes ikke at det er specielt respektløst fordi det er ydelser som man nogle gange godt kan betale ekstra for. Jeg overvejede at skrive en privat besked men måske ville du tænke at det er ham psykopaten igen så det læser jeg ikke. Derfor skrev jeg her.  

 

Til Judiths store fanklub. God fornøjelse med hende og glæd jer over at der er en mindre i køen til jeres gudinde.

Respekt til dig.

 

Personlig er jeg meget forsigtig med at skrive noget negativ om pigerne, da en dårlig besøg også kan være min skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt til dig.

 

Personlig er jeg meget forsigtig med at skrive noget negativ om pigerne, da en dårlig besøg også kan være min skyld.

 

Hvis du ankommer ren, pæn, velduftende og nyvasket med nybørstede tænder, taler pænt til pigen, behandler hende med respekt, bestiller og betaler for f.eks. en hel ½ time, men bliver forceret færdig og varpet ud af døren på kun 14 min - kan et dårligt besøg næppe være din skyld  :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Både grækeren og den såkaldte fisseslikker anmelder og omtaler ikke kvinder som mennesker, men som en ting de har købt og betalt for, og derfor er de begge nogle ynkelige mennesker som sikkert har et rigtigt dårligt liv.

Om jeg er et dårligt menneske, og har et dårligt liv...helt sikkert,

alt er jo relativt, vil meget gerne redde hele verden...men efter

utallige forsøg, er kommet til den konklusion det evner jeg ikke...beklager

Kan også kun beklage at du har valgt at putte mine indlæg ind på den forkerte hylde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvem af jer herinde jeg mødte foran Aphrodite Wellnes i Tyskland i dag. Men jeg håber at I to og alle andre har set min officielle undskyldning til Judith nu. Jeg blev meget nervøs da dig den store mørkhårede blev mere og mere aggressiv i din måde at tale på. Jeg beklager oprigtigt alt hvad jeg har skrevet og ville egerne kunne tage det tilbage igen hvis jeg kunne gøre det. Jeg lover jer at jeg aldrig mere skal nævne hendes navn.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...