Hop til indhold
gog

Sandheden

Recommended Posts

hvis alle folk har 2 til flere profiler, så er det reelle brugerantal halveret eller under :lol:

 

Det er jo nok en rigtig konklusion. Har du haft kuglerammen fremme? :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Narh - Mon det det var kuglerammen - Synes altid, der kommer en finger i vejen, når jeg tæller kugler . . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man lære vel at sortere.

At stole på gode anmeldelser. Altså. Nu er der nogen der skriver at en person mistede sin troværdighed pg.a. hans to profiler, 

men han lavede vel netop en ekstra profil, fordi folk i forvejen tvivlede /så sig sure, på hans evigt positive anmeldelser om hans Ynglings GP, så han havde jo tydeligvis ifølge andre medlemmer, et troværdighedsproblem "fra start", bare fordi han havde fundet sig en god GP

(Hvilket jeg faktisk finder underligt i situationen, nu er det jo ikke ligefrem fordi han er den eneste der har udvist begejstring for den pige...)

 

Det er op til os selv at bruge hjernen og sortere lidt, og når det kommer til anmeldelser tror jeg, at den der med to profiler er helt lige gyldig, allerede nu er det jo nærmest kriminelt for en "Newbie" at lave en positiv anmeldelse, dybt latterligt syntes jeg, men det er måske også fordi jeg selv tænker lidt ud over den sort/hvide verden mange andre lever i.

 

Fej for egen dør og brug hjernen. Hold op hvor kunne de råd ændre verden, hvis alle levede efter dem :D

Nu var mit spørgsmål mest tænkt på en "Newbie". Men svaret er altså: Du skal lære at sortere - Fej for egen dør - Brug hjernen. Tak for det. 

Nu ved jeg udmærket godt, hvem man kan stole på herinde og jeg får kun gode knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det helt store problem herinde er ikke att folk ikke kan lide hinanden, men at mange ikke kan håndtere det faktum at man ikke kan lide hinanden. Ude i det virkelige liv kan man heller ikke altid lide ethvert menneske, men man bliver nødt at bide sig i tungen og censurere impulserne hvis det skal fungere.

Herinde er det alt for mange der faktiskt finder nøje i at angribe andre og gøre folk kede af det. Det drejer sig ikke altid om at man føler sig personligt angrebet, men at man faktiskt bliver det, Og især dem der ofte slår under bæltestedet, snakker om at andre er alt for følsomme. Generelt kan man sige at det i princippet aldrig findes grund for de aggresive udfald der tit sker. Altså, folk kender jo ikke en gang hinanden ....

Vi ser også herinde en totalt kedelig drengekultur der i hvert fald minder mig om skoletiden. Idioter der har brug for hinanden for at kunne blive ved med sine kedeligheder.

Jeg mener nok at det er tid for ledelsen at læse mellem linierne. Måske er det ikke altid et brud mod reglerne at deltage i denne slags kultur, men over lang tid kan man ødelægge rigtigt meget uden at direkte bryde imod regler. Et langsomt virus der skal bekæmpes tideligt hvis det ikke skal spride sig over hele stedet.

Og særligt svært er det jo ikke at nogenlunde identifiere hvilke som odler denne kutlur herinde.

Nu har jeg læst mange indlæg fra dig gennem tiden, du er ret god til at fortælle hvordan andre bør være og gøre.

Men er du af den opfattelse at du selv er perfekt da med alt det du har fyret af herinde gennem tiden eller er det nemmere at starte med at vende blikket mod andre ofte fremfor sig selv ?

I mine øjne ser jeg f.eks. tit af noget af den kritik du retter mod andre i forskellige indlæg kunne rettes mod dig ligesom du jo ofte i debatterne kan virke til at ville have ret uanset hvad og det virker til at du kan være lidt for følsom omkring dit brugernavn herinde enkelte gange som du jo pudsigt nok mener andre er herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden er den sandhed man selv vælger. De fleste herinde er vel i en eller anden forstand undercover og vil ikke stå offentligt frem. Jeg mister kone, venner og job hvis jeg gør det. Det med de to identiteter kan jeg godt sætte mig ind i. Hvis man har en gp som man måske er lidt forelsket i så kan man jo dyrke hende med sin ene halvdel og den anden kan bare være lidt mainstream og nede på jorden herinde uden at lave rav i den. Nogle bliver i deres indlæg måske også bedømt på deres historie eller mangel på samme. Og så kan det være rart pludeselig at skrive som en anden og så ikke få en masse tæsk for sine udsagn hvad man måske netop havde fået i sit oprindelige navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst mange indlæg fra dig gennem tiden, du er ret god til at fortælle hvordan andre bør være og gøre.

Men er du af den opfattelse at du selv er perfekt da med alt det du har fyret af herinde gennem tiden eller er det nemmere at starte med at vende blikket mod andre ofte fremfor sig selv ?

I mine øjne ser jeg f.eks. tit af noget af den kritik du retter mod andre i forskellige indlæg kunne rettes mod dig ligesom du jo ofte i debatterne kan virke til at ville have ret uanset hvad og det virker til at du kan være lidt for følsom omkring dit brugernavn herinde enkelte gange som du jo pudsigt nok mener andre er herinde.

 

Nej Aros, jeg er på ingen måde perfekt. Og jeg ved heller ikke hvordan andre bør være og gøre. Dog mener jeg at grupperinger (mobs) kan være i bedste fald kedelige og i værste fald farlige. Og jeg tilhører i min viden ingen gruppering, har ikke nogle venner herinde og udbyder ikke en gang pm's med folk. Jeg er a lonely banana på godt og ondt. 

 

Og du har helt ret: jeg har brug for at vende blikket også imod mig selv. Det er bl.a.af den grunden jeg bruger langt mindre tid herinde nu end hvad jeg gjorde før. Jeg gik for meget op i det.

 

Hvad du mener med at jeg er følsom omkring mit brugernavn herinde, forstår jeg ikke? Hvad menes med at være følsom omkring sit brugernavn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hvad du mener med at jeg er følsom omkring mit brugernavn herinde, forstår jeg ikke? Hvad menes med at være følsom omkring sit brugernavn?

Det var dig selv der brugte ordet følsom, så jeg brugte det samme ord som dig selv i samme mening. Jeg forstår det således at man er nærtagende og øm om sit navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden er nok at nogle vil ha en fordel fremfor andre ;) . Nogle vil  bestemme hvad der skrives og hvem der må skrive på Eroguide ;). Nogle er så livsens bange for hvad andre mener om dem :o . At de ville forvandle Eroguide til deres lille Nordkorea ;)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Sandheden er nok at nogle vil ha en fordel fremfor andre ;) . Nogle vil  bestemme hvad der skrives og hvem der må skrive på Eroguide ;). Nogle er så livsens bange for hvad andre mener om dem :o . At de ville forvandle Eroguide til deres lille Nordkorea ;)    

"Nogen" skal se og finde sig et liv, frem for at leve det på EG så.. :)

Bukowski, jeg har ikke været her så længe, men har da hørt om mere en to piger der efter sigende skulle ha været stoppet på grund af EG :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Nogen" skal se og finde sig et liv, frem for at leve det på EG så.. :)

Bukowski, jeg har ikke været her så længe, men har da hørt om mere en to piger der efter sigende skulle ha været stoppet på grund af EG :)

Det har du så umådeligt ret i.

Der er "nogen" der tager dette forum alt alt for seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Nogen" Hvem er det? I må jo vide det. 

Og undlad venligst at svare med "det burde du vide hvis du følger med herinde og andet udenomssnak" Jeg følger med herinde næsten hver dag og aner det ikke.

Det er det samme hver eneste gang - det er altid de andre. Jeg er bare perfekt og en gave til dette forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

hey, jeg aner ikke hvem "nogen" er.. derfor jeg skriver "nogen".. har intet problem med at nævne navne, såfremt jeg kender dem :) Men har vist allerede indrømmet at jeg egentlig er for selvcentreret til at lægge mærke til andres intriger :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) Men har vist allerede indrømmet at jeg egentlig er for selvcentreret til at lægge mærke til andres intriger :D

 

Se min kjole, den er blå som havet,

alt hvad jeg ejer det er blåt som den,

det er fordi jeg elsker alt det blå

og fordi et sømand er min ven

 

 

Claire synger; "Se min bare røv, I glor alle på min bare røv og savler, sucker ! I love it" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

"Se min kjole

den er alt for lille

alt hva jeg ejer det er lig som den

det er fordi jeg elsker alt det søde

og fordi chocolade er min ven..."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt hvad du ejer er lille, bob bob ? :P

 

Claire, bare spise en masse chokolade så bliver du stor engang :P

 

Ikke for at afsporer :eek:

 

Hvad er en bob bob?

 

Ved hvad en po po er, dejlig, lille som stor :)

Kan man holde om den med to hænder er det dejligt, skal man køre rundt med hænderne er det dejligt :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey, jeg aner ikke hvem "nogen" er.. derfor jeg skriver "nogen".. har intet problem med at nævne navne, såfremt jeg kender dem :) Men har vist allerede indrømmet at jeg egentlig er for selvcentreret til at lægge mærke til andres intriger :D

Det var også det svar jeg havde forventet. Nej, du har intet problem med at nævne navne. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan godt forstå at pigerne har et ekstra profil, men der er godt nok nogen herinde der trænger til at komme ud den virkelige verden.

Tag en pause fra tastaturet og EG.

Enig!!! Men det med to profiler forstår jeg nu ikke... Jeg personligt står ved at jeg er Både Line og.... Men jeg har dog ikke brug for to profiler. Line og hende den anden er ret enige og ens hihi... Synes det er lidt skørt det hele efterhånden... Eller også er jeg bare uviden og ikke kan se det logiske i det hele...

Som glædes pige har jeg haft to navne- Mette og Line. Mette stoppede da der var en Mette der hvor jeg rykkede hen i Odense , så blev navnet til Line og for mig er det fuldstændig ligemeget hvad jeg hedder bare jeg ved jeg er mig hele vejen igennem... Måske ligger hunden begravet her for nogen???

Mange aften knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig!!! Men det med to profiler forstår jeg nu ikke...

Nej, jeg har egentlig heller ikke hørt om, at pigerne herinde skulle have to profiler?

Indrømmet, jeg har da nogen gange haft lyst... Men det skulle da kun lige være for at kunne skrive som udøvende uden at få skudt markedsføringstricks/utroværdigheds/manipulations-vinklen i skoene. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claire sagte

 

 

"Fej for egen dør og brug hjernen. Hold op hvor kunne de råd ændre verden, hvis alle levede efter dem :D"

 

I just love it!

 

Leif aka teebee57

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"Nogen" skal se og finde sig et liv, frem for at leve det på EG så.. :)

 

 

Nogle vel ca 20-30 profiler man lod mærke til:sad: nogle af dem  har haft det formål at skaffe information til en bestem GP;) som også heler ikke kunne holde sig i skindet at det blev mulig at læse i en chat log;)

Skulle lige følge med i hvad sine faste gæster foretog sig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle vel ca 20-30 profiler man lod mærke til:sad: nogle af dem  har haft det formål at skaffe information til en bestem GP;) som også heler ikke kunne holde sig i skindet at det blev mulig at læse i en chat log;)

Skulle lige følge med i hvad sine faste gæster foretog sig ;)

Krone - kan godt være, at jeg er langsomt opfattende på dette tidspunkt af døgnet ;) - men kan du ikke skære ud i pap for mig, hvad du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...