Hop til indhold
gog

Sandheden

Recommended Posts

Nu har det været sjovt at læse med i et par dage :rolleyes:  ?????

 

Beskyldningerne flyver igennem luften, har mere eller mindre opgivet at læse med, og prøve at forstå, hvad der sker.

 

Så prøver lige med et par spørgsmål? de kan da ikke være dummere, end noget af det der er skrevet i denne streg?

 

Kan ledelsen herinde oplyse/og vil de oplyse om hvor mange der har to/eller har haft to profiler?

Og hvis de gør det, tør de som har/har haft to profile herinde så indrømme det, i behøver jo kun at røbe jeres ene profil :rolleyes:

 

Hvorfor komme med hentydninger, om hvad andre har skrevet, skriv det dog, nej, der skal gættes?

skriv dog hvad det drejer sig om, hvorfor denne hemmelighed, er den da ikke sand, er det kun for at

skabe splid?

 

Hvad tror i at nye læsere af EG tænker?

Skal vi alle være ærlige? Intriger er da sjovt at læse om, de opstår jo af og til, men på EG, er der

åbenbart nogle som ikke kan undværer dem?

 

Skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke at jeg får et ÆRLIGT svar fra nogle af kamphanerne/hønerne herinde,

hvorfor hanerne/hønerne? jeg ved jo ikke hvad deres profil gemmer :rolleyes:

 

Hvad med at man lukkede Døgnbørnehaven ned herinde? og sagde, Generel Debat fra kl 8.00 til 20.00

Hyggesnak fra kl8.00 til 22.00. :o  :o  :o :o  :o  

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har det af betydning, skulle vi ikke se at komme videre, istedet for at blive ved med starte den diskussion.

Er der nogen der har noget ud af at vide det?

Personligt er jeg fuldstændig lige glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg kan langt hen af vejen godt følge dit indlæg gog. Man tænker ofte sit når folk farer i totterne på hinanden. Nogle sidder nærmest bare og venter på muligheden for at fare på hinanden. En lille kommentar så ruller lavinen IGEN

 

Nu du spørger på en så galant måde, vil jeg da gerne sige jeg har 2 profiler. Ingen af dem er med i de gængse kampe herinde :-) diskuterer til tider meget, men holder mig som udgangspunkt for fin  til at blive personlig overfor nogen. Ja der kan sikkert findes eksempler :-) men udgangspunktet er sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tråd hvor folk virkelig er i totterne på hinanden må være nok.

Ellers ender det med masseflugt fra siden fordi folk ikke kan finde ud af at tage det roligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Er det ikke lige meget?

Jeg er ski da ligeglad med om folk har to profiler, og hvis jeg skriver ting, som ikke alle må se, så gør jeg det ski da i en PM...

 

Hvis man nu fejer for egen dør, og lader være med at skrive ting som man ikke tør stå ved, så kan man vel være revnende ligeglad med, om andre har to 

profiler.

 

Vi er på et internet fora, et åbent sted for ALLE, der sidder hundredevis af mennesker bag skærmene, nogle kender vi, andre vil vi aldrig møde,

nogle giver sig til kende, andre er passive. Syntes den låste debat, viser en høj grad af naivititet... "Mistet troværdighed" du godeste. Igen, vi er på internettet,

kommer man til at skrive noget lort ka man slette sin profil og så lave en ny, så let er det. Hvis jeg skulle rende og bekymre mig om fremmede på nettet

og deres "troværdighed" ville jeg da få grå hår.

 

 

Og jeg tror at nye læsere på EG tænker "Hold da op, der er da nogen der går op i det hva?! jeg kom bare for at finde et godt knald..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke lige meget?

Jeg er ski da ligeglad med om folk har to profiler, og hvis jeg skriver ting, som ikke alle må se, så gør jeg det ski da i en PM...

Hvis man nu fejer for egen dør, og lader være med at skrive ting som man ikke tør stå ved, så kan man vel være revnende ligeglad med, om andre har to

profiler.

Vi er på et internet fora, et åbent sted for ALLE, der sidder hundredevis af mennesker bag skærmene, nogle kender vi, andre vil vi aldrig møde,

nogle giver sig til kende, andre er passive. Syntes den låste debat, viser en høj grad af naivititet... "Mistet troværdighed" du godeste. Igen, vi er på internettet,

kommer man til at skrive noget lort ka man slette sin profil og så lave en ny, så let er det. Hvis jeg skulle rende og bekymre mig om fremmede på nettet

og deres "troværdighed" ville jeg da få grå hår.

Og jeg tror at nye læsere på EG tænker "Hold da op, der er da nogen der går op i det hva?! jeg kom bare for at finde et godt knald..."

Hahaha ... Præcis! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

OBS; det er selvf. noget andet for os piger, der har et "brand" vi skal stå ved, men hvis man som GP blander sig i debatten på EG, 

må man også være helt forberedt på at det ka ha konsekvenser. Min forretning ka godt overleve en "shitstorm" herinde, 

men hvis man som GP primært er afhængi af kunder herfra, (eller danske kunder generelt) må man nok lige overveje

om det er for risikabelt at opholde sig på et site, hvor man risikere at komme i unåde, hvis man planter et forkert like... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke dit ærinde GoG?

Den tidligere tråd blev lukket fordi, hvad der skulle frem var kommet frem - alle parter var hørt og havde fået lov til at svare for sig. Det gamle nag er ikke glemt, men skovbranden er slukket for nu og der er bestemt ingen grund til at puste til ilden og tage en tur mere i ballongyngen. Det skal tids nok komme.

 

Du kan nok ikke selv se det GoG, men med dit indlæg peger du faktisk selv fingre og blander dig i debatten. Det var garanteret ikke det, der var din hensigt vel?

 

jeg er iøvrigt meget stor modstander af den gængse jeg og dem terminologi, der hersker herinde og på mange andre internetfora (og mange steder i "den virkelige" verden også for den sags skyld. De andre gør sådan og sådan.. bla, bla, bla.... hvor er de dumme... Nej VI gør sådan og sådan.. hvor er VI dumme. Der er sgu nok lidt kamphane/høne gemt i os allesammen i virkeligheden skal du se.. vi er kun mennesker og er ikke ufejlbarlige ;)

 

Til dit foreslag med to profiler.. nej jeg synes bestemt ikke lederteamet skal bruge tid på at finde og offentliggøre alle med dobbeltprofiler så længe de ikke bliver misbrugt... så kunne de heller ikke lave andet ;)

Der kan være mange grunde til at have to profiler og det er langt fra alle der er oprettet med det formål at spionere på andre brugere og snage i pigernes privatoplysninger. Jeg har selv to profiler, hvoraf den ene dog kun uhyre sjældent bliver brugt. Formålet med dette skyldes private omstændigheder, som jeg kan afsløre, har med diskretion og beskyttelse af mig selv og mine veninder at gøre.

 

Se iøvrigt ikke dette indlæg som et angreb på dig GoG... det er ikke ment sådan..

 

.. og så lidt god karma nu vi alligevel har posen åben... jeg synes chatten er et dejligt sted at være fuld af alvor og fis og kun sjældent et sted med ballade.. jeg synes der snakkes lige vel meget fodbold, men det må jeg jo nok leve med :D

 

god dag til alle :)

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke lige meget?

Jeg er ski da ligeglad med om folk har to profiler, og hvis jeg skriver ting, som ikke alle må se, så gør jeg det ski da i en PM...

 

Hvis man nu fejer for egen dør, og lader være med at skrive ting som man ikke tør stå ved, så kan man vel være revnende ligeglad med, om andre har to 

profiler.

 

Vi er på et internet fora, et åbent sted for ALLE, der sidder hundredevis af mennesker bag skærmene, nogle kender vi, andre vil vi aldrig møde,

nogle giver sig til kende, andre er passive. Syntes den låste debat, viser en høj grad af naivititet... "Mistet troværdighed" du godeste. Igen, vi er på internettet,

kommer man til at skrive noget lort ka man slette sin profil og så lave en ny, så let er det. Hvis jeg skulle rende og bekymre mig om fremmede på nettet

og deres "troværdighed" ville jeg da få grå hår.

 

 

Og jeg tror at nye læsere på EG tænker "Hold da op, der er da nogen der går op i det hva?! jeg kom bare for at finde et godt knald..."

Ang. mistet troværdighed. Hvordan finder man et godt knald, hvis man ikke kan tro på hvad medlemmerne skriver? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Ang. mistet troværdighed. Hvordan finder man et godt knald, hvis man ikke kan tro på hvad medlemmerne skriver? 

Man lære vel at sortere.

At stole på gode anmeldelser. Altså. Nu er der nogen der skriver at en person mistede sin troværdighed pg.a. hans to profiler, 

men han lavede vel netop en ekstra profil, fordi folk i forvejen tvivlede /så sig sure, på hans evigt positive anmeldelser om hans Ynglings GP, så han havde jo tydeligvis ifølge andre medlemmer, et troværdighedsproblem "fra start", bare fordi han havde fundet sig en god GP

(Hvilket jeg faktisk finder underligt i situationen, nu er det jo ikke ligefrem fordi han er den eneste der har udvist begejstring for den pige...)

 

Det er op til os selv at bruge hjernen og sortere lidt, og når det kommer til anmeldelser tror jeg, at den der med to profiler er helt lige gyldig, allerede nu er det jo nærmest kriminelt for en "Newbie" at lave en positiv anmeldelse, dybt latterligt syntes jeg, men det er måske også fordi jeg selv tænker lidt ud over den sort/hvide verden mange andre lever i.

 

Fej for egen dør og brug hjernen. Hold op hvor kunne de råd ændre verden, hvis alle levede efter dem :D

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan godt forstå at pigerne har et ekstra profil, men der er godt nok nogen herinde der trænger til at komme ud den virkelige verden.

Tag en pause fra tastaturet og EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OBS; det er selvf. noget andet for os piger, der har et "brand" vi skal stå ved, men hvis man som GP blander sig i debatten på EG, 

må man også være helt forberedt på at det ka ha konsekvenser. Min forretning ka godt overleve en "shitstorm" herinde, 

men hvis man som GP primært er afhængi af kunder herfra, (eller danske kunder generelt) må man nok lige overveje

om det er for risikabelt at opholde sig på et site, hvor man risikere at komme i unåde, hvis man planter et forkert like... 

 

Claire,

Jeg tror at langt de fleste herinde værdsætter at pigerne blander sig i debatten. Nogle mænd finder måske ligefrem pigerne ekstra interessante, når de har en kant ;)

Men fælles for både kvinder og mænd herinde er, at man skal acceptere at man er uenige og tage debatten uden at føle sig personligt angrebet, eller bakke ud, når man ikke orker det længere. Man har ikke tabt ansigt fordi man ikke har det sidste ord, tilgengæld har man ofte reddet sin stolthed ;)

 

Og så lige et knæfald for din tidligere bemærkning: "Hold da op, der er da nogen der går op i det hva?! jeg kom bare for at finde et godt knald..." :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det helt store problem herinde er ikke att folk ikke kan lide hinanden, men at mange ikke kan håndtere det faktum at man ikke kan lide hinanden. Ude i det virkelige liv kan man heller ikke altid lide ethvert menneske, men man bliver nødt at bide sig i tungen og censurere impulserne hvis det skal fungere.

Herinde er det alt for mange der faktiskt finder nøje i at angribe andre og gøre folk kede af det. Det drejer sig ikke altid om at man føler sig personligt angrebet, men at man faktiskt bliver det, Og især dem der ofte slår under bæltestedet, snakker om at andre er alt for følsomme. Generelt kan man sige at det i princippet aldrig findes grund for de aggresive udfald der tit sker. Altså, folk kender jo ikke en gang hinanden ....

 

Vi ser også herinde en totalt kedelig drengekultur der i hvert fald minder mig om skoletiden. Idioter der har brug for hinanden for at kunne blive ved med sine kedeligheder.

 

Jeg mener nok at det er tid for ledelsen at læse mellem linierne. Måske er det ikke altid et brud mod reglerne at deltage i denne slags kultur, men over lang tid kan man ødelægge rigtigt meget uden at direkte bryde imod regler. Et langsomt virus der skal bekæmpes tideligt hvis det ikke skal spride sig over hele stedet.

 

Og særligt svært er det jo ikke at nogenlunde identifiere hvilke som odler denne kutlur herinde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes der snakkes lige vel meget fodbold, men det må jeg jo nok leve med :D

 

god dag til alle :)

 

Tænk sig, jeg syntes aldrig der bliver snakket om fodbold og syntes helt klart den smule der bliver snakket er for lidt :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er vel også nogle af de mandlige brugere der har personlige forbindelser der skal plejes.

Jeg tænker på missundelse over at andre end deres pige/r får positive anmeldelser.

Det er jo nemt for begge køn at oprette en ekstra profil og give en konkurrent en negativ anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel også nogle af de mandlige brugere der har personlige forbindelser der skal plejes.

Jeg tænker på missundelse over at andre end deres pige/r får positive anmeldelser.

Det er jo nemt for begge køn at oprette en ekstra profil og give en konkurrent en negativ anmeldelse.

 

Det er absurd at nogle mænd tænker på at det er "deres" piger, får de ejerfornemmelser over for en glædespige, haha.

Måske er illusionen så god at manden tror han er noget særlig for pigen, bevares der kan opstå gensidig, jeg ville ikke turde at sige "følelser" men der opstår nok lidt mere end alm. kemi ved gentagne besøg.

 

Jeg spiser på mange forskellige restauranter,  jeg ikke ude på at disse den ene frem for en anden.

Alle som leverer god mad og service er på min positiv-liste :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man lære vel at sortere.

At stole på gode anmeldelser. Altså. Nu er der nogen der skriver at en person mistede sin troværdighed pg.a. hans to profiler, 

men han lavede vel netop en ekstra profil, fordi folk i forvejen tvivlede /så sig sure, på hans evigt positive anmeldelser om hans Ynglings GP, så han havde jo tydeligvis ifølge andre medlemmer, et troværdighedsproblem "fra start", bare fordi han havde fundet sig en god GP

(Hvilket jeg faktisk finder underligt i situationen, nu er det jo ikke ligefrem fordi han er den eneste der har udvist begejstring for den pige...)

 

Det er op til os selv at bruge hjernen og sortere lidt, og når det kommer til anmeldelser tror jeg, at den der med to profiler er helt lige gyldig, allerede nu er det jo nærmest kriminelt for en "Newbie" at lave en positiv anmeldelse, dybt latterligt syntes jeg, men det er måske også fordi jeg selv tænker lidt ud over den sort/hvide verden mange andre lever i .......

 

Så sandt, så sandt. Hele vejen igennem.

 

Til almindelig spionberoligelse kan jeg da fortælle bl.a. Nille, at jeg lurede under profilen Peter-haha. I ser måske ironien? For at virke tilforladelig lavede jeg massevis af stavefejl. Og det var virkeligt at begå grov vold mod mig selv, ja, det var ligefrem modbydeligt.

 

Efter at profilen havde overlevet sig selv, bad jeg Admin om at slette den. Det skete ikke. Så den tæller – stadig – i statistikken over brugere herinde.

 

I min alder er jeg naturligt langsomt opfattende, og således godt på vej – hvis jeg da når så langt – til mine 5.800 indlæg, har jeg efterhånden opfattet, at brugerne herinde ligefrem kræver polygami. Ellers er man mistænkelig.

 

Det dur altså ikke, at man finder en pige, man bliver glad for og har det godt med. Næh nej, det er mere velset, at man støder ind i skuffelser og drager hvileløst videre.

 

Ja, verden er underligt masokistisk indrettet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden er vel at et anmeldelsesforum fungerer bedst hvis de anmeldte ikke deltager for så ryger subjektiviteten (omend det forståes at man vil beskytte sit brand mod åbenlyse fakes). Når det så er sagt kommer flere af de fornuftigste udsagn imidlertid fra GP'erne (selvom nogle er væk og flere måske overvejer) mens man om resten tænker sit... imens tænker vi andre som Claire beskriver til slut ;-). Nå, weitergehen.

Redigeret af Pele10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg sige tak til alle jer der har svaret på mit indlæg :)

 

Bonobo skrev:

 

Jeg forstår ikke dit ærinde GoG?

Den tidligere tråd blev lukket fordi, hvad der skulle frem var kommet frem - alle parter var hørt og havde fået lov til at svare for sig. Det gamle nag er ikke glemt, men skovbranden er slukket for nu og der er bestemt ingen grund til at puste til ilden og tage en tur mere i ballongyngen. Det skal tids nok komme.

 

Du kan nok ikke selv se det GoG, men med dit indlæg peger du faktisk selv fingre og blander dig i debatten. Det var garanteret ikke det, der var din hensigt vel?

---------------------------

 

Jeg skrev mit indlæg d. 20/10 kl 22.39, tråden blev lukket d. 21/10 kl 6.57, du skriver d. 21/10 kl 9.49 ;)

Hvordan kan det så være en tidligere tråd? ;)

 

Jeg skrev det jeg skrev fordi jeg er/var træt af at nogle herinde bliver ved med at kaste LORT i hovedet på hinanden.

Komme med beskyldninger, som de ikke dokumenter, og sådan blev det ved.

Jeg spurgte "bare" om SANDHEDEN, men den er jo altid ilde hørt :eek:

 

Men tak til dem der turde fortælle at de har to profiler, og kan godt forstå at hvis en GPèr har to, ligesom Admin. og hans Musketerer har det.

 

Ja sandheden er en underlig fætter/kusine ;)

 

Hvor meget klogere blev i af den tidligere tråd?

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

OBS; det er selvf. noget andet for os piger, der har et "brand" vi skal stå ved, men hvis man som GP blander sig i debatten på EG, 

må man også være helt forberedt på at det ka ha konsekvenser. Min forretning ka godt overleve en "shitstorm" herinde, 

men hvis man som GP primært er afhængi af kunder herfra, (eller danske kunder generelt) må man nok lige overveje

om det er for risikabelt at opholde sig på et site, hvor man risikere at komme i unåde, hvis man planter et forkert like... 

 

Aah så galt er det nu nok ikke my sweet! I øvrigt et forum flere fora jf. dit tidligere indlæg - nu du skriver så godt, kunne jeg ikke dy mig! *SS* Det der med at have flere profiler dur ikke i min optik. Hellere tage øretæverne og stå op imod enhver modstand så godt som muligt. Jeg har tidligere haft en troll agtig profil herinde, men aldrig flere på en gang! Jeg blev lagt for had og lagde stilen om i en ny profil, som i øvrigt matcher mit alter ego meget bedre! På den lange bane har man det sku bedst ved at stå ved sig selv og ikke påtage sig en alternativ identitet! Ciao

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men tak til dem der turde fortælle at de har to profiler, og kan godt forstå at hvis en GPèr har to, ligesom Admin. og hans Musketerer har det.

 

Selv tak, gog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun 2 profiler ?

 

Hvad havde du ellers regnet med? En gammel mand som mig kan da ikke holde styr på så mange ting ad gangen :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...