Hop til indhold
DenAlmindelige

Map til Sauna Klubber i Tyskland.

Recommended Posts

Hey alle brugere af ovenstående koncept. 

 

Jeg er meget ny til FKK klubber (kun 1 besøg), men jeg syntes det er et meget sjovt koncept. 

 

MEN jeg kan dælme ikke finde rundt i alle klubberne, især hvor fanden de ligger henne. Derfor inspireret af thai listerne har jeg prøvet at lave et lignende map. Jeg er stadigvæk ikke særlig stærk i det, så der kan meget vel forekomme fejl og mangler. 

 

Formålet er at kunne danne sig et overblik over klubberne, og putte så meget info ind i dem som overhovedet muligt (hvis det ikke tager alt for meget tid)

 

Jeg syntes vi skal begrænse os til de klubber vi kender, og tilføje dem som brugerne har besøgt.

 

Men hvis de mere erfarne herre herinde ville være behjælpelig med at få alle de gode på listen, så kunne det være fedt. 

 

Om info tænker jeg:

 

Navn.

Adresse. Resten af info, såsom telefon nummer og hjemmeside putter google selv ind hvis den har info. 

Type klub - Flatrate, FKK osv 

Rating? Pas.... et sted kan være kanon for en, men forfærdelig for andre, tror bare at vi skal lade folk selv bestemme. 

Link til EG. Hvis det er muligt og ikke tager alt for lang tid, kunne man måske godt ligge link ind til de forskellige anmeldelser af klubberne, så folk kunne trykke på et sted, og så komme direkte ind på en anmeldelse af sitet :)

 

 

Anyway. Det er alt sammen meget nyt, men her er linket, klik og kommenter hvis i har lyst 

 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zOvrH7vmVZmE.kkWjpOQDYd04

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

fint initativ! jeg havde det på samme måde, da jeg var helt ny. Hvad dælen er hoved og hale i alt det her

 

Kan se du er startet fint ud! Din aphrodite club har jeg en kommentar til, ifølge dit kort ligger den ved Lichtensstein, hvis det er den vi snakker om, ligger den ved Kiel :-)

 

an der bundesstrasse 4 nr 4

24241 Grevenkrug

 

FKK Magnum 

heinrich-hertz-strasse 24

40699 erkrath

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rettet og tilføjet.. sikke et besvær med aphrodite club... det ville den sgu ikke rigtig af en eller anden grund. 

 

Og magnum havde jeg faktisk sat ind, men deres hjemmeside... hold kaje den er dårlig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah. Det er en fin side. Den kendte jeg ikke :)

Måske kan nye brugere bruge min da den næsten kun omhandler de klubber der er omtalt herinde.

Har også prøvet at sætte links ind til forskellige anmeldelser af klubberne direkte på kortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denalmindelige er ved at lave en liste over ALLE klubber, både Flatrate og FKK. Det giver jo megen god mening. Både hvis man sidder derhjemme og planlægger at besøge et område, eller hvis man befinder sig et sted pga arbejde/fornøjelse, så kan man lige slå op på Denalmindeliges kort og se hvad der er af muligheder :-)

 

Keep up the good work!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denalmindelige er ved at lave en liste over ALLE klubber, både Flatrate og FKK. Det giver jo megen god mening. Både hvis man sidder derhjemme og planlægger at besøge et område, eller hvis man befinder sig et sted pga arbejde/fornøjelse, så kan man lige slå op på Denalmindeliges kort og se hvad der er af muligheder :smile:

 

Keep up the good work!!!

 

Dette kort findes allerede, endda meget mere detaljeret.

 

Jeg har lavet flere kort med andre lande (fx Rusland) til eget brug :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette kort findes allerede, endda meget mere detaljeret.

 

 

Aha ser man det. Har tanken strejfet dig måske at linke til det? neeejjj det giver jo ikke mening at gøre dette ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha ser man det. Har tanken strejfet dig måske at linke til det? neeejjj det giver jo ikke mening at gøre dette :wink:

 

Du skulle bare spørge:

FKK/Saunaclubs (http://overpass-turbo.eu/s/2fY)

Flat-rate (http://overpass-turbo.eu/s/2g0)

Eroscenters (http://overpass-turbo.eu/s/2g4)

Diverse  (http://overpass-turbo.eu/s/2fW)

 

disse er lidt avanceret kort, zoom ind på den by eller område du ønsker og tryk run.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha ser man det. Har tanken strejfet dig måske at linke til det? neeejjj det giver jo ikke mening at gøre dette :wink:

 

Nu havde Rejse allerede gjort det i denne tråd:

 

 

så giver det jo ligesom ikke nogen mening, at beskylde Nille for ikke at gøre det. Desuden er der flere gange tidligere i div. tråde i Tysklandsforum linket til det og flere andre kort, lister, ratings, tyske anmeldelsesforums mv. - og vi kan jo ligesom ikke sidde og gentage os selv hvergang nogen nye får øje på paradis  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skulle bare spørge:

 

Jeg siger så mange tak :-) Disse kort er nye for mig! 

 

@Jernsvinet ved ikke lige hvor du er skredet i svinget. Men du har vel lagt mærke til Rejsenetværks kort kun er FKK klubber? Den Almindelige er ved at lave et kort, hvor både FKK og Flatrate er i et og samme kort. Så måske du kunne være så behjælpelig og visse hvor der har været linket til kort, hvor alle klubber, både FKK og Flatrater er på. Jeg har ikke set dem!

 

Nilles kort viser ligeledes opdelt. Men det er nye kort for mig, så selv om det ikke er et og samme kort over alle Klubberne, så siger jeg nu alligevel så mange tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror faktisk Nilles det sidste kort  viser det hele i et kort? altså den der hedder Diverse. Er der en er kan be eller afkræfte det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vidste slet ikke at der var lavet kort. Det var egentlig derfor jeg kom på ideen. Jeg vil nu stadig prøve at arbejde lidt mere på det kort jeg har lavet, oralis har sendt mig en del Info da han var igang med samme ide på et tidspunkt.

Udover det er mit kort møntet på det her forum. Har blandtandet lagt et par links direkte ind på kortet til anmeldelser herinde. :)

Men man kan da ha flere søkort ! Så fedt at der er flere muligheder :) det skader jo ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kæmp du gladeligt videre den Almindelige :smile: stadig et godt initativ! Har nærstuderet Nilles sidste kort (diverse) det er faktisk rigtig godt, har opdaget et par klubber jeg ikke var opmærksomme på. Måtte lige huske at like 

 

Men på dette kort er der meget lad os sige grums, en masse markeringer der ikke rigtig er noget. Ser frem til Denalmindeliges endelige værk, håber det bliver et mesterværk :-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

kæmp du gladeligt videre den Almindelige :smile: stadig et godt initativ! Har nærstuderet Nilles sidste kort (diverse) det er faktisk rigtig godt, har opdaget et par klubber jeg ikke var opmærksomme på. Måtte lige huske at like 

 

Men på dette kort er der meget lad os sige grums, en masse markeringer der ikke rigtig er noget. Ser frem til Denalmindeliges endelige værk, håber det bliver et mesterværk :smile:

Det er et kæmpe arbejde at holde kortene opdateret, så man bør bruge sin fornuft, der forekommer grums eller klubber som er lukket.

Dog er der mange links til klub hjemmesider, det er ret nyttigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan altså ikke få de kort til at virke? 

 

Jeg kan hverken se en "run" knappe eller finde nogle de klubber jeg ved er i området. Hvad gør jeg forkert? Jeg åbner dem i Chrome  :blink: 

På dansk hedder knappen "Søg" (øverst til venstre). Du kan også ændre sprog til engelsk: Indstillinger -> UI sprog,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg kan altså ikke få de kort til at virke? 

 

Jeg kan hverken se en "run" knappe eller finde nogle de klubber jeg ved er i området. Hvad gør jeg forkert? Jeg åbner dem i Chrome  :blink: 

For første gang i min EG historie kan jeg nu lege IT ekspert!!!! sådan en chance vil jeg ikke lade gå min næse forbi :-)

 

Du tager ned og køber en MAC, den har et standard program der hedder Safari som er et lille ikon nede i bunden på skærmen. For mit vedkommende lidt ovre til venstre. Den er blålig i farven. Når du trykker på den, så er du på world wide web, internettet.

 

Du trykker på linket til kortet og kommer direkte ind på kortet. Næsten lige midt i skærmen er der nogle + - knapper hvor du kan zoome ind og ud for et nærmere defineret område. Når du har indkredset området der er interessant for dig, trykker du på søg, som er en knap foroven i venstre side. Boom så kommer der nogle ringe frem på skærmen, skide smart :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...