Hop til indhold
Kanon1

Sløj GFE hos Ida (seductiongirls)

Recommended Posts

Var idag forbi seductiongirls, hvor jeg næsten altid får en god oplevelse.  Jeg har haft masser af gode GFE på Seductiongirls med bl.a. Carolina, Tina, Kimmie, Olivia (da hun stadig var aktiv) og naturligvis - Tiffany.

 

Jeg har tidligere haft en enkelt fuser af en GFE hos Anna som virkede meget lidt engageret.......

 

Nå men til sagen - idag besøgte jeg Ida ( http://seductiongirls.dk/pigerne/ida/ ) fordi jeg ikke havde prøvet hende endnu. Jeg valgte dansk og fransk, hvilket jeg altid gør når det er en ny pige ellers er 30 min mit standard valg.  Det viste sig at være et godt valg for det var sgu en noget sløj oplevelse. Bevars tingene blev ordnet og trykket taget.......men jeg er glad for at jeg ikke betalte for 30 min.

 

Da Ida kom ind spurgte jeg belært af erfaring om hun kyssede.  Det sagde hun ja til - alles klar tænkte jeg..... nå pengene skiftede hænder og jeg klædte mig af. Ida kom tilbage og begyndte at nusse lidt og små kysse lidt på min krop, men jeg mærkede allerede her distancen. Hun sagde "læg dig op på sengen" hvilket jeg gjorde og hun tog sit sparsomme tøj af. Så fik jeg et godt men lidt forsigtigt kys med tunge og bløde læber....ok tænkte jeg hun skal bare lige varmes lidt op.  hun gik igang med et gennemsnits BJ og kort tid efter sad hun på min pik og begyndte at ride igen en gennemsnits performance teknisk ok men ingen indlevelse.  Det var en god udsigt idet hun har et på OK bryster (tror de er naturel). Efter lidt riden kravlede hun ned og jeg fik hende til at lægge sig på ryggen så jeg kunne give hende en tur - hun føltes dejlig våd og jeg gik igang - jeg prøvede at kysse hende men hver gang skyndte hun sig at kysse min arm eller noget andet så hun slap for at kysse mig. Nå det blev jeg hurtigt træt af så jeg vendte hende om og tog hende i doggy - dejlig røv og god udsigt til hendes bryster i spejlet. Jeg ville have udlignet trykket så jeg gav den gas og efter lidt arbejde kom jeg oppe i hende. Herefter var hun hurtigt ovre efter servietter og skyndte sig ud for at hente vand....Den har vi hørt før.....

 

Nå men jeg klædte mig på og var snart efter ude i regnen igen.

 

Alt i alt en OK oplevelse i den lave ende af middel, hvis man ser på købesex som helhed - men hvis man måler det op mod GFE så var det en ret sløj oplevelse som er blevet og bliver leveret meget bedre af andre piger (I ved hvem de er).

 

God fornøjelse derude

 

Kanon

Redigeret af Kanon1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler på at hun er 100% dansk - hun taler med lidt accent, men flydene så hun har boet her længe.

 

Hun er ret sikkert over 30 år men hvor meget er ikke til at sige - gætter på midt i - hvilket er fint for mig.

 

Hjalp det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været hos Ida en god del gange efterhånden og kan delvist genkende kanons oplevelse.

Dog forventer jeg aldrig GFE når jeg besøger massagepiger. I mine øjne et mærkværdigt koncept. Jeg bestiller stort set altid god dansk/fransk, og der er jeg åbenbart vældig glad for Ida. Skulle jeg bestille mere tid skulle der nok være lidt mere kemi til at udfylde tiden med sjov og snak (det som andre kalder gfe?)

 

Så længe Ida tilbyder doggy (god røv!!), kun er 1,58 (jeg er vild med petite piger) og taler med en lille smule accent (jeg ved ikke hvorfor men det tænder mig max med accent eller på et sprog der ikke er dansk) tror jeg såmen no at Ida kan regne med at få besøg i ny og næ :-)

 

Hun er formentlig et sted mellem 35 og 40 - i al fald ikke 28

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du bestiller dansk/Fransk, har du vel ikke bestilt en GFE?

Så har du ikke bare fået hvad du betalte for?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kanon1

 

Jeg kan godt huske dig - Jeg synes du var en rigtig pæn og nydelig mand som jeg bestemt havde lyst til at kysse med..

 

Det gik også fint i starten, men desværre og dette er en penibel situation, så havde du en ubehagelig ånde som jeg fandt svær at ignorerer  :oops:

 

Jeg burde måske nok have sagt det til dig - men det er virkelig svært og meget personligt at skulle sige til et menneske man lige har mødt og jeg ønskede jo heller ikke at såre dig..

 

Håber du alligevel får en dejlig weekend - De bedste hilsner fra Ida Darling  :wub:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her vil jeg gerne rose Kanon1 og Ida Darling på en og samme tid.

 

Kanon1 for sobert og sagligt at have medtaget den del af sceancen der forløb grundlæggende tilfredsstillende, uden at glemme dette i sin samlede vurdering af en sceance, hvor GFE detaljen udgjorde en for ham skuffende oplevelse.

 

Ida Darling for at tage det svære skridt i sit saglige svar på anmeldelsen, som det var så svært at sige lige ud i situationen da detaljen gjorde at hun afveg kys.

 

Sådan som jeg tolker forløbet, der var det det rigtige for begge parter at gennemføre  sceancen, fremfor at afbryde, og diskutere eventuel tilbagebetaling, for mit indtryk er at dertil kom det ikke for hverken Kanon1 eller Ida Darling.

 

Nu genstår måske, og det kan der herske forskellige meninger om?

 

Burde enten Kanon1 selv efterfølgende inden han forlod klinikken have spurgt til årsagen til at hun afveg kys, eller burde hun have fortalt det på eget initiativ?

 

Havde det været den rigtige rækkefølge i stedet for først en anmeldelse eller ikke?

 

Uanset, der mener jeg at en anmeldelse efterfølgende ville være på sin plads, inklusive det svar som Ida Darling nu har givet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsker_sex

Jeg finder det mærkeligt, hvis en GP pludselig skal til at fortælle deres kunder om de har dårlig ånde eller ej. Det er for fanden ens eget ansvar, at sørge for at ens hygiejne er i top. En normal rutine er vel lige at tage tandbørsten og et bad inden man tager forbi en GP. Derudover kunne man eventuelt skylle munden med noget SB12.

 

Jeg kan da godt forstå man ikke gider at kysse med en, som har dårlig ånde. Den går da begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seductiongirls synes nok at VI er forkert hver gang det er noget galt hos dem!

That is just wrong!

 

Jeres GP er ikke tops.... det er nok også derfor de stopper tit.

fx. Marlene, Olivia.

Kom ind i kampen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seductiongirls synes nok at VI er forkert hver gang det er noget galt hos dem!

That is just wrong!

 

Jeres GP er ikke tops.... det er nok også derfor de stopper tit.

fx. Marlene, Olivia.

Kom ind i kampen!

 

Nu vælger vi at svare på en pæn måde, som du burde forholde dig til..

 

Der er vel ingen grund til at give et forkert billed af pigen, som har handlet rigtigt mere eller mindre og måske søgte Kanon1 et svar på hvorfor..

 

Sorry men hvor fanden kom den fra, du kan nævne 2 piger ud af næsten 14 år på bagen..

Olivia er slet ikke i branchen mere og har ikke været det i over et år, men besøger os jævnligt til en hyggesludre  :-P

 

Kom videre ik... Der er vist ikke noget at hente på os der  :-P

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

HAHA

Hvordan kan det så hver at HVER GANG det er noget som er ikke positiv I kommer med noget BS

som VI er forkert?

Jeg er 100% klar at både Olivia og Marlene gik fra jere fordi I var ikke på toppen.

Måske I skal hold op med at forsvar HVER GANG vi giver vores mening!

Dårlig stil seductiongirls!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@elsker_sex

 

Den eneste grund til at Kanon1 nu kender grunden til, efter Ida Darlings opfattelse at hun ikke ville kysse, det er at han valgte at skrive denne anmeldelse.

 

Havde han ikke gjort det, ville han være forblevet i lykkelig uvidenhed om grunden til at hun ikke ville kysse, men jeg kan godt forstå at Ida Darling følte at hun med den anmeldelse var nødt til at melde klart ud.

 

Havde hun ikke gjort det, ville læserne af anmeldelserne, hendes selvsamme potentielle fremtidige gæster, alene have anmeldelsers version af forløbet, til potentiel skade for hendes egen forretning.

 

Selvfølgelig er det os der betaler og dermed os der anmelder, hverken pige eller klinik går jo nogensinde aktivt ud på eget initiativ og formidler deres indtryk af os personligt, og deres seksuelle samvær med os.

 

Men får man en kritisk anmeldelse, er det også pigens ret så langt som forsvarligt at fremføre det som hun mener at have til sit forsvar.

 

Nu beror oplevelsen af andres kropsdufte, og eller ånde jo i den grad på den individuelle oplevelse af samme, og vi læserne er dem der mindst af alle kan tale med, da vi ikke selv var tilstede, men jeg kan forestille mig at mange piger strækker sig et stykke, før de afviser en kunde, hvis der ikke simpelthen er tale om manglende personlig hygiejne.

 

Jeg håber pigerne afviser kunder, hvis det er det de føler er det rigtige, og er der grænse/tvivlstilfælde må vi tage en mindre behagelige dialog i forum, i den yderste konsekvens hvis det er nødvendigt - heldigvis er det ikke det særligt ofte.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

HAHA

Hvordan kan det så hver at HVER GANG det er noget som er ikke positiv I kommer med noget BS

som VI er forkert?

Jeg er 100% klar at både Olivia og Marlene gik fra jere fordi I var ikke på toppen.

Måske I skal hold op med at forsvar HVER GANG vi giver vores mening!

Dårlig stil seductiongirls!

 

Hvorfor må pigerne ikke forsvare sig selv ? Og hver gang, hmm kan da se flere anmeldelser vi ikke har stukket næsen frem over..

 

Men du er typen der bare vil have ret, så here goes, du får ret og vi får fred  :-P

 

Hav en fantastisk weekend  :smile:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dumb dumb seductiongirls.

Du er ærligt for dem som er fanget hos jere!

Håber de alle sammen snart videre til en rigtig sted!

Du skal formulere dig bedre hvis du forventer at have nogen form for gennemslagskraft med dine ord. Det du skrev lige her er blot vanvittigt pinligt.

Men det kan jo også være det er ren "trolling".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os stoppe det negative og konstatere at RENLIGHED både det ydre og det indre er vigtigt for alle parter!

 

Jeg kan godt forstå at pigerne forventer man smager / dufter godt, før end de vil give den gas med GF...

 

 

God Weekend

Redigeret af Marquis de Sade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan naturligvis argumentere for og imod i forhold til den konkrete hændelse. Men jeg er blevet snydt flere gange ved besøg hos Seductiongirls. Generelt bliver der snydt med tiden. Jeg har ladet mig lokke af fotos af de ved første blik appetitlige piger. Men de piger, som jeg har besøgt, har leveret en ringere service i forhold til piger på andre klinikker. Det er i grunden så lidt ekstra, der skal til for at besøget bliver en succes. Jeg er færdig med at komme hos Seductiongirls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld en newbie og min dansk Men det begyner at ligne en dick measuring contest. Det finns en utryck som siger at man må kysse mange frøer før mand finder en prins/prinsesse,ik. Og som jag tolker Kanon 1:s anmeldelse så er den go nokk. Han er Ok med opplevelsen. La så vare vid det. Fejlet Seduction/Ida gør er at "offentligt" besvare kritikken. Big no no. Klart er at det finns mænd som er skuffet før de syns at de ikke får value for their money. Fint nokk. De får ett bra forum her. Og det är vel slik så at det er upp till var og en at tolke dette forum så der er ingen grunn till at kasste skid po hinanden. The Deep har sin grunn, seduction/Ida har sin grunn. ok? Meg personligen så har jeg altid springt ud fra Seductions med ett smil og en go smag i munden  :-P Og det er min opplevelse. Men som sagtens ingen røg uden ild. Vi er forskellige og det er vel godt. Smagen er ligesom røven...... split.

Takk for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kanon1

 

Jeg kan godt huske dig - Jeg synes du var en rigtig pæn og nydelig mand som jeg bestemt havde lyst til at kysse med..

 

Det gik også fint i starten, men desværre og dette er en penibel situation, så havde du en ubehagelig ånde som jeg fandt svær at ignorerer  :oops:

 

Jeg burde måske nok have sagt det til dig - men det er virkelig svært og meget personligt at skulle sige til et menneske man lige har mødt og jeg ønskede jo heller ikke at såre dig..

 

Håber du alligevel får en dejlig weekend - De bedste hilsner fra Ida Darling  :wub:

 

Der er to muligheder her: 1 at Ida har ret i at jeg havde dårlig ånde - 2 at et statement om dårlig ånde er en meget behændig undskyldning for at "bekrige" en dårlig anmeldelse.

 

I første tilfælde så stiller det jo hele sagen og oplevelsen i et andet lys.  Jeg kan sagtens forstå at man ikke gider kysse med en der har dårlig ånde! Ingen problemer i det.  Jeg kan såmænd også sagtens forstå, hvis det kommer til at smitte af på hele den øvrige del af seancen - det her handler jo rigtigt meget om kemi.

 

Der er ingen tvivl om at det er op til kunderne at sørge for at hygiejnen er i orden - jeg tager altid bad, barberer mig så jeg ikke kradser og har velklippede negle.  Jeg børster ALTID tænder og tygger en halv pakke tyggegummi på vejen til besøget. Det gør jeg netop fordi jeg jo ved at det giver langt den største chance for at få den intimitet som jeg søger.  Jeg plejer faktisk også at have rigtig god kemi med pigerne. Dette til trods kan jeg måske godt have haft dårlig ånde den dag og vi må lade tvivlen komme Ida til gode (det mener jeg helt oprigtigt). 

 

Der er en der spørger om det er op til pigen at fortælle hvis man lugter - tjahh det er jo ikke nemt at afgøre.  Det kan dog med sikkerhed siges at jeg næppe havde skrevet en anmeldelse som denne, hvis Ida havde sagt noget til mig. Jeg anerkender at det kan være grænseoverskridende at sige til et andet menneske at de lugter - men her kunne jeg da have listet ud og børstet tænder (igen) og komme tilbage til en noget større fornøjelse for os begge!

 

Hvis det er mulighed 2 - så står anmeldelsen til troende.  

 

Personligt håber jeg at det er mulighed 1 (også selv om det er mest pinligt for mig) idet vi så kan forvente gode anmeldelser af Ida fremover.  Jeg kommer dog næppe til at besøge Ida igen da det efter denne "debat" ville være lidt akavet for os begge.

 

Kanon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver lige nødt til at komme med et indspark vedrørende den dårlige ånde. Det behøver ikke nødvendigvis være dårlig tandbørstning. Hvis man ikke har fået noget at spise begynder kroppen at brænde fedt af og det lugter faktisk rigtig skidt fra munden. Det hedder ketose. Folk der følger de latterlige LCHF- kure kommer ofte i den tilstand. Men det kan snildt ramme almindelige mennesker, hvis de en dag får for lidt kulhydrater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt Ida et par gange og har fået en super GFE behandling af en super sød pige.

 

Jeg er ikke  superbruger på sduction, men husker også at deres ½ timer kan virke meget korte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er friskt af Kanon at tage til genmæle. Havde det været mig var jeg sku nok blevet temmelig rød bag ørene og krøbet langs gulvbrædderne! *Dårlig ånde kan også let opstå, hvis der fx skulle have sat sig et stykke kød fast mellem tænderne. Jeg fatter dog ikke, at man ikke selv er vidende om dette inden man insisterer på at kysse med pigen - stakkels pigebarn vil jeg sige og fuldt forståeligt, at hun krymper sig! Og ketose eksemplet ovenfor er endu mere vammelt må man sige! Find ud af hvad denne dårlige ånde skyldes! Generelt dårlig tandhygiejne har Kanon vel næppe! Måske er der tale om syre ubalance i maven eller hvad ved jeg! Sur pik - sur røv - armsved og dårlig ånde er nogle af de forfærdelig ting som af og til bydes GPs og som uden tvivl er en del af årsagerne til, at jobbet ikke altid er en dans på roser. Enhver gæst bør gå til en GP som skulle han på en date - dvs. sober og velsoigneret, Røv, pik og nosser vel rengjort og ingen armsved eller dårlig ånde. Hvis disse elementære ting er på plads, får man også en langt bedre oplevelse! Et andet godt råd er at trimme boller mv. Og husk endeligt skridtet omkring lysken, hvor det meget hurtigt kan lugte fælt! Kom igen Kanon og håber du finder årsagen til den dårlige ånde og få det udbedret eller lad være med at kysse nogle det være sig GPs, konen eller børnene - måske er hunden dog ligeglad! *SS*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dumb dumb seductiongirls.

Du er ærligt for dem som er fanget hos jere!

Håber de alle sammen snart videre til en rigtig sted!

 

Hvorfor er du på nakken af Seductions?? Det kan da vel næppe være pga. nærværende sag eller hvad?? Har du haft en anden dårlig oplevelse eller hvad?? Du synes måske, at en dårlig hygiejne er fedt for en GP?? Forstår ikke dit udfald??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blander mig lige i denne debat, selv om jeg aldrig har besøgt SG og formentlig aldrig kommer til det, da det slet ikke er den slags kvinder jeg går efter. Alligevel, jeg synes tonen endnu engang er blevet ualmindelig grim og alt for personlig på dette fora, og det synes jeg er synd, da det helt sikkert afskrækker folk for at skrive om deres oplevelser og tanker. EG er mit fristed, hvor jeg lever med I jeres oplevelser og fantasier, og det synes jeg er et privilegium! Men når tonen bliver så grim som i denne tråd, så tænker jeg, at der er nogle som burde overveje hvorvidt deres ord gør mere skade end gavn! Her sigter jeg ikke på trådstarter! 

Redigeret af sexlife

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...