Hop til indhold
Gæst

Følelser og anmeldelser

Recommended Posts

Gæst

Intet ondt om SEM overhovedet, men måske det er på tide at der bliver lukket for nye anmeldelser i et stykke tid, det går kun en vej nu og det er den gale. Der er taget hul på bylden, og såret kommer ikke til at hele medmindre det får ro....

Vi lukker naturligvis ikke for anmeldelser af SEM på nogen måde, men vi kan være obs på at de ikke kører af sporet. :)

Hvis folk ikke gider at læse mere om SEM, og mener at folk bare gentager og gentager, så spring anmeldelserne af hende over. :) Normalt er anmelderne gode nok til at skrive SEM eller SmukEnligMor i overskriften. ;)

Man behøver ikke nødvendigvis at læse alt herinde jo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej nej, -mente nu heller ikke i skulle lege storebror og lukke for dem, det har du helt misforstået, det er naturligvis helt op til SEM,  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej nej, -mente nu heller ikke i skulle lege storebror og lukke for dem, det har du helt misforstået, det er naturligvis helt op til SEM, :)

Ok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring antallet af visninger - så tror jeg du har ret - uanset hvor fantastisk SEM måtte være (og jeg har ingen grund til at tro andet end at hun er en enormt dygtig kurtisane) så er det en vis fatique når der er 5-6 anmeldelser (nogle af dem med flere i samme tråd) på mindre end en måned ...... Overkill......

For generelt har du ret Molly, en låst tråd SKAL normalt læses - på samme måde som vi skal se på en togulykke :)

Hvilket jo så bare sætter Hankats skriverier i endnu mere betænkeligt lys - for så er det ikke kun forelskede tosserier -og håbløse skønmalerier, næh så ligner det til forveksling "se mig SEM, nu skal jeg gøre reklame for dig - skriv noget om hvor fantastisk elsker jeg er tilbage så alle kan se det (ligesom Sydfynboen 5 måneder efter besøget....).

De oratoriske anstrengelser for at få den attråede opmærksomhed får så lige liiiige et ekstra lille nøk fra hver ny skribent - kærlighedserklæringerne bliver mere og mere svulstige

Og så er det endnu mere skuffende når der er færre end forventet der gider læse det :)

Redigeret af Heine
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Delphi sagde den 07 Okt 2014 - 12:04 AM:

Kære Hankat...

Jeg kan altså ikke lade være med at lette på stråhatten over din evne til at svare sobert og detaljeret på samtlige de angreb du bliver udsat for i denne tråd. Det kræver sgu hår på brystet.

Håber ikke at du, som så mange andre, trækker dig på grund af disse lidt mindre følsomme og lidt mindre empatiske herrer, som går i kødet på dig... :)

 

Kære Delphi

 

Tak for din tilkendegivelse, det varmer!! :)  :)

 

Jeg kan blot konstaterer, at nogen med deres indlæg og drejning af debatten, alt for tydelig viser hvem de er og hvad deres ærinde i virkeligheden er.

 

Og får ordsproget, tyv tror hvermand stjæler, til at stå lysende i neon ;)

 

God Nat :)

 

Hankat

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder mest som om at det er fortælle / skrive måden som I er trætte af?!

 

.....eller som om, at der er ligeså mange forskellige opfattelser af købesex, som der er brugere, og nogen er så langt fra hinanden i opfattelsen, at de ikke kan finde det, de andre skriver, troværdigt.

Jeg hører jo selv til de "følsomme", og jeg har da læst anmeldelser, hvor jeg har tænkt: "Var det alt? Og det fik fem ud af fem stjerner?"

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For god ordens skyld, inden man bliver tillagt et ekstra lag kynisme - Der er ikke noget galt i at have følelser ... Men hvis jeg skal skrive noget meget personligt til min hustru/elskerinde/GP - så gør jeg det ikke via et opslag på hendes/min facebook side. Jeg skriver til hende selv...privat !

For mig kammer det over når anmeldelserne bliver TIL glædespigen - istedet for OM glædespigen. F.eks. Når der bliver lagt hilsener ind, og opfordringer til snarligt gensyn . Så går det fra anmeldelser over til kontaktannonce/kærlighedserklæringer... Og så bliver det i bedste fald uvedkommende

Især når der opfordres til bekræftede svar fra den udvalgte

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Principielt burde en pige kunne få alle de positive anmeldelser, som mændene vil lave uden noget som helst palawer over antal og positivitet.

Jeg synes personligt selv, at mænd bare skal have lov at skrive alt det de vil, så længe de holder sig inde for reglerne. Jeg kan ikke selv få brækfornemmelser af at se 5-6 anmeldelser af SEM på en måned, og kan ikke forstå, at nogle overhovedet bliver så påvirket af det. Herregud da.

Som sagt... Principielt. Men sådan fungerer et internetforum som dette ikke - been there, done that. Der findes altid en gruppe, som synes det er "for meget"... Som bliver trætte af at se endnu en overskrift med "SEM"... Som bliver trætte af hendes fans store begejstring...

Hvis SEM har hård hud nok... Og hvis hendes anmeldere har hård hud nok til dette palawer, så skal de bare fortsætte, som de hele tiden har gjort. For de bryder ingen regler.

Har de ikke hård hud nok, så er de nok nødt til at indrette sig efter realiteterne og dynamikken på sådan et forum og holde en lavere profil, for reaktionerne er uundgåelige.

Jeg var selv for tyndhudet, og valgte derfor at frabede mig anmeldelser, og det har virket! :)

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder mest som om at det er fortælle / skrive måden som I er trætte af?!

 

Det er der noget, der tyder på.

Og så er vi da havnet helt ovre i smagsdommeriet, hvor nogens smag skulle være bedre end andres.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig kammer det over når anmeldelserne bliver TIL glædespigen - istedet for OM glædespigen. F.eks. Når der bliver lagt hilsener ind, og opfordringer til snarligt gensyn . Så går det fra anmeldelser over til kontaktannonce/kærlighedserklæringer... Og så bliver det i bedste fald uvedkommende

 

 

Det gør det overhovedet ikke i mine øjne. Det er da netop en spændende anmeldelse, hvor der i kommentarerne er noget ping-pong mellem GP og gæst, for netop GPs svar holdt op mod anmeldelsen kan give en en idé om graden af gensidig fornøjelse. Fuldstændigt ligesom i de negative anmeldelser i øvrigt.

 

Jeg har da læst positive anmeldelser, hvor GPs svar virkede som høfligt og ikke særligt begejstret, anmeldelser og svar, hvor det virkede som om, at kemien var helt i orden, og endelig anmeldelser og svar, hvor synergien tydeligvis havde fået begge op at ringe.

Jeg husker også en negativ anmeldelse, hvor GP svarede meget opklarende om sin vinkel, og der var ingen uenighed om forløbet og "fiaskoen". Ualmindeligt lærerigt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv for tyndhudet, og valgte derfor at frabede mig anmeldelser, og det har virket! :)

 

Næsten! ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da efterhånden glad for at jeg ikke har skrevet anmeldelser af mine 14 besøg i år... Det var jo blevet spam.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spock

Respekt for din mission Hankat! Frygter lidt at det er som at forklare farver for en farveblind, selvom du egentlig bare prøver at få den farveblinde til at acceptere at der findes farver..... ;)

 

Som jeg vist også har skrevet andetsteds, er der et korps af "hjælpsomme" individer her, der åbenbart mener at det er deres pligt at give dig og andre en stor dosis realisme, når du vover at lægge følelser til skue i dine anmeldelser. De kommunikerer primært i et aggressivt sprog hvor der peges fingre og fældes dom, oftest baseret på deres egne holdninger og motiver, for din verden er da selvfølgelig som de ser den ;)

 

I sidste ende har jeg bare ondt af dem, for de er nok ikke klogere.... men kunne nu alligevel godt tænke mig at de bare sprang de anmeldelser over som de måtte finde provokerende - eller i det mindste ikke fandt det nødvendigt at kommentere...

 

Jeg er glad for at du ikke lader dig kue og at du holder fanen højt.

 

Spock

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg mener det er vigtigt at man tager hensyn til dens følelser som har svært for følelser. Når man med sine følelsebeskrivelser skaber brækfornemmelser hos dem der har svært for følelser har man jo med sin følelsefuldte anmeldelse skabet følelser hvor de ikke hører hjemme og det må man jo indrømme er temmelig ufølsomt. Problemet er bare at dem der anmelder ufølsomt også skaber følelser hos dem der er er mere følsomme.
Det bedste er måske at ikke anmelde overhovedet. I hvert fald ikke med følelser, og heller ikke uden.
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg mener det er vigtigt at man tager hensyn til dens følelser som har svært for følelser. Når man med sine følelsebeskrivelser skaber brækfornemmelser hos dem der har svært for følelser har man jo med sin følelsefuldte anmeldelse skabet følelser hvor de ikke hører hjemme og det må man jo indrømme er temmelig ufølsomt. Problemet er bare at dem der anmelder ufølsomt også skaber følelser hos dem der er er mere følsomme.
Det bedste er måske at ikke anmelde overhovedet. I hvert fald ikke med følelser, og heller ikke uden.

 

 

Hov, du må have forladt bænken, mens jeg sad og biksede med at få åbnet den næste Prips :).

 

Jeg forstår altså ikke hele denne følelses/tankediskussion.

 

Jeg har i anmeldelser anslået en "følelsesvinkel", for det er MIG, og jeg er et menneske, der er meget i kontakt med mit indre jeg, og hvad der rører sig derinde.

 

Derfor forstår jeg heller ikke de gentagne overfald på anmeldere, der har det bedre med at tale via hjertet end via hjernen – det er jo ikke os alle, der er udstyret med en evigt negativt og mistænksomt  fungerende hjerne.

 

Som tidligere skrevet er det overordentligt mystisk, at man hellere overfalder anmelderne end den anmeldte. Anmeldte er jo ganske sagesløse i det, som anmelderne finder på at skrive. Positivt eller negativt!

 

Jamen for Fanden da:

Det, der adskiller mennesker fra dyr, er jo netop, at mennesket besidder følelser og empati - hvilket naturligt fører mig til den konklusion, at ..............

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, du må have forladt bænken, mens jeg sad og biksede med at få åbnet den næste Prips :).

 

Jeg forstår altså ikke hele denne følelses/tankediskussion.

 

Jeg har i anmeldelser anslået en "følelsesvinkel", for det er MIG, og jeg er et menneske, der er meget i kontakt med mit indre jeg, og hvad der rører sig derinde.

 

Derfor forstår jeg heller ikke de gentagne overfald på anmeldere, der har det bedre med at tale via hjertet end via hjernen – det er jo ikke os alle, der er udstyret med en evigt negativt og mistænksomt  fungerende hjerne.

 

Som tidligere skrevet er det overordentligt mystisk, at man hellere overfalder anmelderne end den anmeldte. Anmeldte er jo ganske sagesløse i det, som anmelderne finder på at skrive. Positivt eller negativt!

 

Jamen for Fanden da:

Det, der adskiller mennesker fra dyr, er jo netop, at mennesket besidder følelser og empati - hvilket naturligt fører mig til den konklusion, at ..............

 

Det er nu ikke helt rigtigt......

http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/hons-har-ogsa-empati

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og jeg er et menneske...

 

Jamen for Fanden da:

Det, der adskiller mennesker fra dyr, er jo netop, at mennesket besidder følelser og empati - hvilket naturligt fører mig til den konklusion, at ..............

 

BX, vi er alle mennesker :P

 

Hvad er der galt i at være dyrisk ind i mellem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lakmusprøven, kære venner, lakmusprøven.

 

For os, der har det med at blive følelsesmæssigt engagerede (stikke os selv blår i øjnene), er den et vidunderligt og uundværligt redskab.

 

Når følelsen af, at et godt besøg også svinger på det følelsesmæssige plan, melder sig under påklædningen, ja da er det tid til at tage den i anvendelse.

 

Inviter pigen ud på middag med efterfølgende bif, koncert eller teater.

 

1. Pigen beklager, da hun er i fast forhold - din ædruelighed melder sig stille og roligt.

2. Pigen synes, det lyder spændende og fortæller dig, hvad du skal betale for at få lov til at have hende med - ædrueligheden rammer dig som en spand isvand i hovedet.

3. Pigen smiler og siger tak for buddet, og I fører det ud i livet - win win, hvis aftenen bliver hyggelig, og I har noget at tale om ved næste besøg, som så kan blive endnu bedre. Bliver aftenen en fiasko, ja, så passer jeres kemi/interesser nok bare ikke med hinanden, og så var det trods alt en billig måde at finde ud af det på. :)

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

 

 der har det bedre med at tale via hjertet end via hjernen – det er jo ikke os alle, der er udstyret med en evigt negativt og mistænksomt  fungerende hjerne.

 

 

Dette er meget taget ud af en Kontest :-)

 

Jeg vil langt henad vejen betragte mig selv som et hjerne/tanke menneske, som i så fint har døbt det. Jeg reflekterer over hvad jeg laver både inden, imens og efter jeg gør nogle ting. Det giver en fordel i, jeg sjældent får lavet noget rigtig dumt. (nogle vil nok sige de mange pigebesøg er det, men sådan ser jeg det ikke, det var et bevist valg) Kommer sjældent rigtig galt afsted, ryger sjælden/ aldrig i kælenderen, har almindeligvis styr på mit liv min karriere min økonomi og lignende. 

 

Men det er altså ikke det samme, som at have en negativ og mistænksom fungerende hjerne!! Dem der har rejst med mig, vil nok ikke betegne mig som værende negativ i mine tanker! kan blive det, hvis et pigebesøg ikke går som det skal. Mine anmeldelser (og dem laver jeg faktisk rigtig mange af) mener jeg heller afspejler ennegativ tilgang, tværtimod beskriver jeg ofte et lidt fesen besøg på en humoristisk måde. Ok jeg er ikke så nem at Manipulere med for en Kvinde, der kommer det mistænksomme ind i billedet. Men spiller da lidt med på legen :-)

 

Nej negativ fungerende hjerne ligger altså i andre ting!!! manglende selvværd, jaulosi og andre ting i denne boldgade. Følelsemenneske kan ligeledes sagtens anskue tingene ganske negativt

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow sagde den 10 Okt 2014 - 12:35 PM: Onslow sagde den 10 Okt 2014 - 12:35 PM:

Lakmusprøven, kære venner, lakmusprøven.

 

For os, der har det med at blive følelsesmæssigt engagerede (stikke os selv blår i øjnene), er den et vidunderligt og uundværligt redskab.

 

Når følelsen af, at et godt besøg også svinger på det følelsesmæssige plan, melder sig under påklædningen, ja da er det tid til at tage den i anvendelse.

 

Inviter pigen ud på middag med efterfølgende bif, koncert eller teater.

 

1. Pigen beklager, da hun er i fast forhold - din ædruelighed melder sig stille og roligt.

2. Pigen synes, det lyder spændende og fortæller dig, hvad du skal betale for at få lov til at have hende med - ædrueligheden rammer dig som en spand isvand i hovedet.

3. Pigen smiler og siger tak for buddet, og I fører det ud i livet - win win, hvis aftenen bliver hyggelig, og I har noget at tale om ved næste besøg, som så kan blive endnu bedre. Bliver aftenen en fiasko, ja, så passer jeres kemi/interesser nok bare ikke med hinanden, og så var det trods alt en billig måde at finde ud af det på. :)

 

Jeg bliver naturligvis nødt til at give dit ret,...igen...igen.... jeg har nemlig set din opskrift flere gang før, og noget rigtigt bliver jo mindre rigtigt af gentagelsen. 

 

Meeen, . ;) .. Noget af det jeg prøver at få fokus på i denne tråd er netop det faktum, at der ikke nødvendigvis er lighedstegn mellem en anmeldelse udtrykt med følelser,  og så det at man er blevet forelsket i værtinden.

 

Ganske vist har fra flere dem der har taget del i tråden forsøgt at postulerer, at anmelderen bare er blevet forelsket og burde skrive det i en PM. ... 

 

..Og det er lige nøjagtig den støj jeg ønsker at gøre opmærksom på, fremkommer, ikke hver gang, men næsten hver eneste gang en anmelder lægger følelser i.

 

Jeg kan naturligvis kun svarer for mig selv, men jeg er fuldt ud i stand til at skelne mellem den "købte forelskelse" og den ægte. Hvilket jeg har forsøgt at fortælle om i indledningen.

 

I en anden tidligere tråd om jalousi/misundelse,  , skrev jeg bl.a. :

 

" Jeg skelner skarpt mellem kærlighed og forelskelse, idet forelskelsen nærmest er en tornado der over en periode snurre rundt i vores følelser og gør os kulrede. Kærligheden derimod går i dybden og er den der giver og tilgiver, og kan strækkes til det uendelige.

 

Når jeg besøger en GFE GP ,er det jeg søger et øjebliks "forelskelse", ...at give slip, åbne op, føle igennem så jeg mærker den andens behov og det der pirre og tænder, føle, røre, give og mærke kærtegn, så vi sammen kan flyve op og runde den lyserøde sky, for til sidst at lande sammen og nyde en rolig stund sammen.

Da vi jo alle er forskellige, vil det altid være en unik oplevelse, ...som jeg tror du også oplever med dine forskellige elskere, ...og derfor vil beskrivelsen af forløbet egentligt kun være gældende for den der beskriver det. "

 

Når jeg så møder det jeg søger hos en GFE GP, vil anmeldelsen naturligt svare til det jeg oplevede, og det der er naturligt for min udtryksform.

 

..Og netop GFE oplevelsen er den form for samvær der giver muligheden for at "lege" med følelserne.

 

Når så "kemi" , "intellekt" og fysik går op i en højere enhed så bliver det stor fryd,   ...og noget jeg fik lyst til at dele. :)  

 

Men igen, .....når jeg møder en smuk blomst, så ved jeg godt, at hvis jeg plukker den, vil den hurtigt visne og miste sin skønhed. Hvis jeg derimod lader den stå, vil jeg kunne se hvordan den udvikler sig og bliver endnu smukkere.....

 

Hvis jeg gik til en gadepige for at få et 10 minutters sut, vil der naturligvis aldrig blive tale om en følelsesladet anmeldelse, ...så skulle det da være en anden slags følelser.... hvis f.eks. havde bidt i mig.... ;) 

 

Men altså, jeg er overbevist om at man godt kan have følelser ved et samvær med en GP, ...uden farer at miste sig selv!... :) 

 

Det er så heller ikke min intention, som skrevet i tidligere svar, at der skal peges fingre af skribenter med mindre følelsesindhold i deres anmeldelser.

 

 

MEN Lad hver enkelt skrive på den måde de finder rigtigst for sig selv,   ...hvis det giver kvalme, enten af for lidt eller for meget følelse, ...så gå udenfor og træk noget frisk luft et øjeblik, i stedet for at brække sig ud over alle andre i tråden.

 

 

DET STORE PROOBLEM er, når der går business i den,... når der bevidst bliver saboteret, p.g.a. enten jalousi eller forretning.

 

 Hvis for eksempel restaurant med en udsøgt fransk kok får mange gode anmeldelser, og så indehaveren en græsk restaurant på den anden side af den lille bro prøver at få andre til at skrive medsættende og prøver at få sat grænser for om der må skrives flere anmeldelser,... eller måske ligefrem prøver at få lukket den franske restaurant, for selv at få fat på flere gæster.

 

Så er det her, at det begynder at ligne Christiansborg, hvor nogle partier bruger energien på at pege fingre, i stedet for selv at føre ordentlig politik. ....Spil om at få magt, og tjene penge.

 

Men forhåbentlig lykkes det for andre at få øje på, hvem der har noget reelt og ordenligt at byde på. ....Og for restauranten, så lige meget hvor meget man får stækket konkurrenten, lige meget hvor glad man er for at kysse gæsterne, så vil græsk mad smage af græsk, ... og franske delikatesser smage af delikatesse.

 

Det jeg kunne ønske er, at der kunne blive bedre plads til de reelle skriverier, .....og der kunne blive bedre justits med dem der prøver at saboterer dette forum, ...som kunne være et rart sted at føre en åben og respektfuld dialog,... hvis man ikke skulle være bange for en lille flok der prøver at dominerer.

 

God weekend

Hankat

Redigeret af Hankat
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

DET STORE PROOBLEM er, når der går business i den,... når der bevidst bliver saboteret, p.g.a. enten jalousi eller forretning.

Hvis for eksempel restaurant med en udsøgt fransk kok for mange gode anmeldelser, og så indehaveren en græsk restaurant på den anden side af den lille bro prøver at få andre til at skrive medsættende og prøver at få sat grænser for om der må skrives flere anmeldelser,... eller måske ligefrem prøver at få lukket den franske restaurant, for selv at få f

Så er det her, at det begynder at ligne Christiansborg, hvor nogle partier bruger energien på at pege fingre, i stedet for selv at føre ordentlig politik. ....Spil om at få magt, og tjene penge.

Men forhåbentlig lykkes det for andre at få øje på, hvem der har noget reelt og ordenligt at byde på. ....Og for restauranten, så lige meget hvor meget man får stækket konkurrenten, lige meget hvor glad man er for at kysse gæsterne, så vil græsk mad smage af græsk, ... og franske delikatesser smage af fransk.

God weekend

Hankat

Forstod den første del af dit skriv, -men står lidt af på det qoutede... Så vidt jeg kan huske her på forum, så er der da ingen piger herinde der prøver og sabotere en anden piges "forretning" Vil du være sød og give eksempler på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Hej "Kysseglademolly".

 

Citat: "Forstod den første del af dit skriv, -men står lidt af på det qoutede... Så vidt jeg kan huske her på forum, så er der da ingen piger herinde der prøver og sabotere en anden piges "forretning" Vil du være sød og give eksempler på det?"

 

Så vidt jeg kan se, så nævner Hankat ikke pigerne på dette forum med ét ord.

 

Så måske tænker han på de mandlige medlemmer herinde, som konsekvent er negative ved anmeldelser af bestemte glædespiger. Så konsekvent negative at det ligner personlig forfølgelse. Om det er for at ødelægge en forretning eller er et spørgsmål om at krænke vedkommende personligt, ved jeg ikke, men noget ser nogen gange sådan ud - set udefra.                  

 

Citat: "DET STORE PROOBLEM er, når der går business i den,... når der bevidst bliver saboteret, p.g.a. enten jalousi eller forretning."

 

Hvorfor det er sådan, må stå hen i det uvisse, men måske er der virkelig tale om jalousi eller personligt had/fjendskab på grund af f.eks. afvisning eller andet, der ligger udenfor dette forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kysseglade Molly sagde den 11 Okt 2014 - 12:46 AM:

Forstod den første del af dit skriv, -men står lidt af på det qoutede... Så vidt jeg kan huske her på forum, så er der da ingen piger herinde der prøver og sabotere en anden piges "forretning" Vil du være sød og give eksempler på det?

 

Molly

 

 Det er på ingen måde min hensigt at hænge nogen ud og slet ikke starte yderligere krige, ..der er så rigeligt i verden i forvejen.. ;)

 

Og det er jo rent faktisk min intention, at prøve at stoppe dem der er herinde, ..netop med denne tråd.  :)

 

At mine metafoer måske kunne pege på bestemte personer, må jeg beklage. :sad:

 

Det jeg, måske lidt provokerende, prøver at få gang i er, at når man ser hvem der mopper og prøver at saboterer, og hvem der så LIKER, og kører med på kommentarerne, tegner der sig et billede af en gruppe personer, der agerer med noget af det som jeg ser som det laveste, i medmenneskelighed. ..så ser man efter, behøver man ikke være i tvivl.

 

Den mission som det tilsyneladende har været for nogen, er jo allerede lykkedes, idet nogen er forsvundet og flere er blevet undertrykt og ønsker ikke anmeldelser.

 

Jeg ønsker så inderligt for dette forum, at den persongruppe forstår, hvor dybt fornedrende det i sidste ende er for dem selv,...og holder op med deres jagt.

 

mvh

Hankat

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lød bare som om det var mig der blev hentydet til, jeg kysser jo på den anden side af broen. Så det var helt i den gale grøft hvis det var mit indlæg det blev overtænkt, overanalyseret, drejet, vendt og vridet mere end højst nødvendigt.. -Jeg skrev hvad jeg havde hørt i krogene, dont kill the messenger! Jeg er i bund og grund ligeglad, men gav nu bare en muligt svar på trådstart. -At jeg foreslog at hun måske lukkede for anmeldelser, har da absolut intet med at prøve og ødelægge hendes "forretning" på eller være jaloux og jeg ved ikke hvad, -men en måde og få dæmpet den negative energi der florerede herinde pga dem. -Som jeg skrev, et sår kan ikke hele, hvis det ikke får luft... Det var for hendes skyld, ikke min egen som jeg følte der blev hentydet til... Jeg prøver og være neutral og i god jord herinde, hos alle både de lyserøde, blå og grønne. Så hvis man forstod mit indlæg negativt, så er man velkommen til og læse det igen og denne gang så vil jeg foreslå at man tager nogle briller på... Jeg kysser jo på gæster på den anden side af broen, du fik det til og lyde som om hun nappede mine gæster, ejj? Nogle er til silikone andre naturlige bryster nogle til buttet/slanke piger andre blondiner/brunetter nogle til piger i 20erne andre 30erne, så undrede mig bare over hvor det lige var du så konkurrencen henne hos mig og hende? Mænd har forskellige typer glædespiger... Der er masser at lave for os glædespiger, jeg brokker mig ihvertfald ikke og behøver ikke ødelægge nogens forretning...! Bare så der ikke bliver lavet nogen konspirationsteorier af mit indlæg, men er glad for at hører det ikke var mig der blev hentydet til....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...