Hop til indhold
Gæst

Følelser og anmeldelser

Recommended Posts

Det lader til at Claire er blevet yndlingsoffer for en række mænd på EG - eller er det kun bestemte piger man ikke må være uenig med???

Hvad har det med noget som helst i den her debatten at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Det lader til at Claire er blevet yndlingsoffer for en række mænd på EG - eller er det kun bestemte piger man ikke må være uenig med???

Claire er, så vidt jeg ved, glædespige. Et offer er vel en person, der ikke kan svare for sig selv, og det klarer Claire da ganske flot, synes jeg. Så hop du bare ned i hullet igen, Montezi :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Montezi. Det har intet med offer (eller læst mellem linierne: overfald) at gøre. Min spæde pip var en undren over den slingrende anvendelse af begreberne Claire har.

I indlæg 65 skriver hun: "En anmeldelse er en vurdering/BEDØMMELSE :) og lige den er der ret mange der ikke fanger :)" og i indlæg 72 skriver hun: "Men hvad mener du? "Anmeldelse" er ikke et subjektivt begreb. Det er en definitiv beskrivelse af en bestemt handling.". Jeg synes de to indlæg modsiger hinanden.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Iøvrigt så har jeg altid set "anmeldelser" som at det skal være en service til andre kunder.

Det er det også her på EG medmindre anmeldelserne handler om piger, der er her på sitet, så er de nærmere en service/tjeneste til pigen. Det er dejligt for os, men hamrende urelevant for andre kunder, såfremt der ikke er et gram objektivitet i anmeldelsen :)

Hvis jeg prøver at holde mig til emnet, så er det essensen for mig hvad er står i citatet. Jeg tror også det er essensen for de fleste andre herinde af de mange læsere og brugere.

Det betyder ikke at jeg nogensinde har generet andres anmeldelser. De må de skrive hvad de vil, men det er hamrende urelevant for mig når det sker som Claire beskriver. Det handler ikke om at folk ikke må gøre det i fred, det må de gerne. Jeg lader deres anmeldelser være i fred, men jeg forbeholder mig retten til at synes de er urelevante og til tider nærmest komiske.

Men til gengæld må man jo forvente at der gælder samme respekt for andres holdninger til disse anmeldelser, at der er nogen der finder dem urelevante. Det må de jo gerne mene, sålænge de ikke ødelægger anmeldelserne.

Ingen fra nogen "fløj" har patent på hvad der er den rigtige anmeldelse men må respektere hvad folk mener.

Jeg har selv nydt godt af et par anmeldelser og tips i sommers da jeg havde lyst til at forlyste mig, og synes det var en fed service at få herinde. Jeg kvitterede straks denne service og gav tilbage med et par tips og en anmeldelse, da jeg havde oplevelserne i hus. Jeg tror de fleste skriver anmeldelser for at give erfaringer videre, man synes ikke om at folk skal have en dårlig oplevelse eller man ønsker at give folk en god oplevelse, man ønsker at bidrage med sine egne erfaringer. Det samme ser man på trustpilot og tripadvisor og mange andre steder.

Når Bananas skriver følgende

Men at jeg skulle skrive som noget slags "service" til andre.... Nej absolut ikke. Fungerer det som service til nogen ... fint nok. Men den som siger at han skriver for at han er så sagtens service minded at han gerne vil at al verdens købesexkunder skal have det aller bedste ... jeg tror han lyver. I det fald skulle EG være fuldt af filantroper og det tro jeg ikke er tilfældet. Jeg tror at dem der skriver herinde gør det for sin egen skyld.

Så ved jeg ikke nødvendigvis om jeg er helt enig. Jeg skriver selv tips her på dette forum og på andre forummer om andre ting fordi jeg ønsker at folk ikke skal spilde deres penge eller få samme gode oplevelse som jeg. Det tror jeg faktisk de fleste gør. Nu plejer Bananas ikke at bryde sig om at folk er uenige med ham, men det er bare sådan jeg ser det, selvom jeg er uenig med Bananas formentlig.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når man kommer ned til bunden / essensen omkring anmeldelsestrådene, er det i sidste ende hvor meget eller hvor lidt administratorerne tager del i, og udfører hvervet.  De er nødvendigvis lige så meget mennesker som alle andre, hvilket naturligvis også afspejles nogen gange.  ;)

For nylig afstedkom der støj, fra en administratorgruppen, i en anmeldelsestråd, ...og faktisk som noget af det første i tråden,... men der blev dog senere af andre administratorer ryddet op, så alt hvad der var af kommentarer omkring støjen blev slettet, ..og det var jo rigtig fint.. :)  :)

Hvis man i den administrative del af dette forum virkelig ønsker en mere "ordentlig" tone, kunne det være en mulighed, at når der blev skabt direkte støj i en anmeldelsestråd, at dette så blev slettet, så kun reelle kommentarer / diskussioner fik lov at blive tilbage, i stedet for, som det er nu, at man blot venter på at pigen svarer anmelderen og derefter låser tråden. 

En sådan form for ageren, er jeg af den overbevisning om, ville lægge en dæmper på dem der tilsyneladende bare råber for at råbe, og når enkelte en gang i mellem endda går direkte personligt efter at saboterer en bestem pige, ville følgevirkningerne måske ikke blive så fatale som i det seneste eksempel.

Jeg er naturligvis klar over, at det kan medfører et større arbejde med mere overvågning, ..men jeg tror, at det efter en periode vil give så meget "opdragelse" af de komplicerede selv, at det vil have givet en positiv drejning, med en langsigtet effekt på dette forum. 

Nu vil der så blive spurgt til, hvad kriterierne skal være,...ja, altså,..jeg tror ikke det kræver en raketingenøruddannelse at se om indholdet har en rimelig relevans eller det blot er støj eller decideret sabotage...jeg er overbevist om, at et svendebrev som holdvedmontør vil være rigeligt.... ;)  ( og jeg tror ikke jeg behøver at fremvise eksempler. ;) )

............................

En anden mulighed for at undgå støjen kunne være at udforme et standard spørgeskema, så dem der kun ønsker nøgtern info og uden følelser, ikke behøver at være bange for at komme til at læse noget der kunne røre ved de følelser de ikke har, ( eller måske bare undertrykker ;) )

Eksempel:

kryds af:                                              1,  2,  3,  4,  5,  6,           

Var indgangen til horehuset diskret:  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Var ludderens udseende lig foto     :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Var forholdene på stedet i orden    :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Var kussen stram nok                     :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Var suttet i orden                            :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Var afslutningen i orden                  :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Var pris / kvalitet som forventet      :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Ville du komme igen                       :  ( ), ( ), ( ), ( ), ( ), ( ) 

Samlet antal point:            

;)  :)   fortsat god søndag...

Hankat

Redigeret af Hankat
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu plejer Bananas ikke at bryde sig om at folk er uenige med ham, men det er bare sådan jeg ser det, selvom jeg er uenig med Bananas formentlig.

Det er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligesom jeg ikke forventer det jeg nu opfatter som en ret offensiv attitude bare fordi jeg har gjordt jer opmærksomme på den officielt korrekte definition af en anmeldelse :) men at jeg så får nogle andre svar end jeg forventer, genere mig altså ikke. Jeg er generelt ikke sådan en der bliver sur, når virkeligheden ikke lever op til forventningerne. Sjældent ihvertfald. Det handler vel om at være omstillingsdygtig.. :)

Det er nok typisk på EG at, hvis der er nogen glædespiger, der drister sig til at svare lidt igen, skal de trynes, til de trækker sig eller sættes i karantæne  :cry:

Claire - du skal bare lade være med at blande dig en uges tid, så finder de af nød, nok en anden at kaste sig over, fremfor at gå ud og få nogen interessante oplevelser med en sød glædespige, de kunne dele med os andre i en anmeldelse  :roll:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jern der ikke nogen om kaster sig over dig og kanøfler dig  :P

Jeg har nu af og til trukket mig lidt et par dage og/eller kun fulgt med fra sidelinjen, indtil et nyt emne har fået sindene i kog - der er jo ikke ret mange, der gider læse gårdsdagens avis  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror der er en del der læser for mange overskrifter i extrabladet...

...Hvis nogen, udtrykker deres mening,... SÅ RASER DE.... ;)  ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok typisk på EG at, hvis der er nogen glædespiger, der drister sig til at svare lidt igen, skal de trynes, til de trækker sig eller sættes i karantæne  :cry:

Claire - du skal bare lade være med at blande dig en uges tid, så finder de af nød, nok en anden at kaste sig over, fremfor at gå ud og få nogen interessante oplevelser med en sød glædespige, de kunne dele med os andre i en anmeldelse  :roll:

Nu gør jeg ikke nogen forskel - rent menneskeligt - på glædespiger, sexkøbere og andre mennesker. Debattere kan man med alle, og hvis jeg og Claire ikke har samme synspunkter er det i min optik ikke ensbetydene med at nogen trynes til.

Man kan sige at i en demokratisk verden har alle ret at ikke være overens med Bananas, tilmed en GP. Og Bananas har ret at anmelde en afvigende standpunkt.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm... Hvis jeg skulle betegne dét at blive trynet, som at andre er uenige med mig i forskellige ting, så har jeg da nærmest ikke lavet andet end at blive trynet herinde! :D

Måske en lidt overdreven beskrivelse, og så vidt jeg kan forstå på Claires indlæg i denne tråd, så virker det ikke til, at hun selv ligefrem føler sig trynet, men jeg kan jo tage fejl. :)

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes ikke nogen blev trynet i gårsdagens tråd - Ingen forfaldt til Christiansborg/Rød-blå stue argumenter, debat på synspunkter - intet andet . . . Som det ellers ofte ses herinde . . . . 

Håber ikke Claire føler sig trådt over tæerne . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Nej jeg føler mig ikke trynet :) og helt iorden at folk er uenige.

Der er altid nogle på disse fora'er der måske bliver grebet lidt af debatten eller tager visse ting mere personligt end jeg selv ville.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Montezi. Det har intet med offer (eller læst mellem linierne: overfald) at gøre. Min spæde pip var en undren over den slingrende anvendelse af begreberne Claire har.

I indlæg 65 skriver hun: "En anmeldelse er en vurdering/BEDØMMELSE :) og lige den er der ret mange der ikke fanger :)" og i indlæg 72 skriver hun: "Men hvad mener du? "Anmeldelse" er ikke et subjektivt begreb. Det er en definitiv beskrivelse af en bestemt handling.". Jeg synes de to indlæg modsiger hinanden.

Hvordan modsiger det hinanden?

Anmeldelse er ikke et subjektivt begreb, hvor man selv går ind og laver sine egne fortolkninger af ordet, det er et ord der, som så mange andre i det danske sprog, er underlagt regler.

Lidt langt debat om et ord som på forhånd er defineret og enhver der vil, kan nemt undersøge det :)

Hvis vi lige spoler tilbage til det der betyder noget, og prøver at opsummere, så mener jeg klart at der skal være plads til alle herinde, men forstår godt at nogle brugere bliver trætte af andres personlige kærlighedserklæringer til en GP, lige så vel som at vi ofte ser nogle blive irriteret over en "anmeldelse", der blot består af et "hun er grim og kedelig"...

God søndag til jer :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ledelsens holdning at man skal undgå afsporinger af folks anmeldelser.

Afsporinger er bl.a. irelevante kommentarer, underlødige kommentarer og personlige angreb f.eks.

Vi har for flere dage siden aftalt internt at være mere opmærksom på dette og lav gerne en anmeldelse på et indlæg, hvis du ser noget i en anmeldelse du mener vi bør tage os af.

Selvfølgelig skal der være lidt plads til uskyldig pingpong også og spørgen ind til oplevelsen mv.

Giver en anmeldelse anledning til en overordnet debat om et emne, så opretter man en debat om dette under Generel Debat.

Vores moderationslinje er ens uanset om det er en positiv eller en sober negativ anmeldelse der skrives, så det gælder ikke kun for positive anmeldelser, som er det der diskuteres her !

Nu har debatten raset i mange dage. Så med disse ord lukkes debatten nu med håbet om at vi nu kan komme videre, kan droppe krigen mellem fløjene og i stedet få skrevet nogle anmeldelser. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...