Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Lige som molly læste jeg også hankats svar som om han mener, at det er pigerne der står bag "sabotagen"/forfølgelsen af andre piger, for at ødelægge deres forretning, det har jeg heller ikke lagt mærke til skulle ske. Men fint hvis vi bare har misforstået restaurant metaforen.. Mht anmeldelserne. Der er jo forskel på en anmeldelse og en kærligheds erklæring, forstår godt hvis nogle reagere på at et fora for anmeldelser bliver proppet med hvad DE ser som "kærligheds erklæringer" istedet for relevante anmeldelser, men her skal jo være plads til alle 1 Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Lige som molly læste jeg også hankats svar som om han mener, at det er pigerne der står bag "sabotagen"/forfølgelsen af andre piger, for at ødelægge deres forretning, det har jeg heller ikke lagt mærke til skulle ske. Men fint hvis vi bare har misforstået restaurant metaforen.. Mht anmeldelserne. Der er jo forskel på en anmeldelse og en kærligheds erklæring, forstår godt hvis nogle reagere på at et fora for anmeldelser bliver proppet med hvad DE ser som "kærligheds erklæringer" istedet for relevante anmeldelser, men her skal jo være plads til alle Læs lige Hankats: Når jeg besøger en GFE GP ,er det jeg søger et øjebliks "forelskelse", ...at give slip, åbne op, føle igennem så jeg mærker den andens behov og det der pirre og tænder, føle, røre, give og mærke kærtegn, så vi sammen kan flyve op og runde den lyserøde sky, for til sidst at lande sammen og nyde en rolig stund sammen. Desværre ødelægges nogles oplevelser af både lyserøde og blås aversioner mod positive udmeldinger . . . Vi har forskellige opfattelser af hvad der er dejligt, FKK i udlandet eller GFE herhjemme . . . . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Læs lige Hankats: Når jeg besøger en GFE GP ,er det jeg søger et øjebliks "forelskelse", ...at give slip, åbne op, føle igennem så jeg mærker den andens behov og det der pirre og tænder, føle, røre, give og mærke kærtegn, så vi sammen kan flyve op og runde den lyserøde sky, for til sidst at lande sammen og nyde en rolig stund sammen.Desværre ødelægges nogles oplevelser af både lyserøde og blås aversioner mod positive udmeldinger . . . Vi har forskellige opfattelser af hvad der er dejligt, FKK i udlandet eller GFE herhjemme . . . . Jeg er lidt blank, men du må lige uddybe dit svar og ja er enig i at vi søger forskellige ting, som jeg skrev, der skal være plads til alle.. Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg er lidt blank, men du må lige uddybe dit svar og ja er enig i at vi søger forskellige ting, som jeg skrev, der skal være plads til alle.. Jeg mener bare, at nogle beskriver deres '15 seconds of fame' som et øjebliks forelskelse . At andre så nedgør det, pisser mig bare af. Det behøver ikke være en kærlighedserklæring, bare en beskrivelse af vores oplevelse. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg mener bare, at nogle beskriver deres '15 seconds of fame' som et øjebliks forelskelse . At andre så nedgør det, pisser mig bare af. Det behøver ikke være en kærlighedserklæring, bare en beskrivelse af vores oplevelse. Der skal være plads til alle, jeg ser også tit at folk der beskriver deres oplevelse som en "elskovsstund" bliver nedgjort eller kaldt naive. Sådan er vi så forskellige, hvor grænsen går mellem hvad der hører under "anmeldelser" og hvad der nok snarer er en intern/privat besked/kærligheds erklæring til en pige, kommer anden på øjnene der læser den. Jeg er nok ovre i den gruppe der nogen gange tænker "ok måske du bare skulle sende det der til hende i en privat besked", men det betyder jo på ingen måde, at jeg ikke ønsker pigen det bedste. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Iøvrigt så har jeg altid set "anmeldelser" som at det skal være en service til andre kunder. Det er det også her på EG medmindre anmeldelserne handler om piger, der er her på sitet, så er de nærmere en service/tjeneste til pigen. Det er dejligt for os, men hamrende urelevant for andre kunder, såfremt der ikke er et gram objektivitet i anmeldelsen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Der skal være plads til alle, jeg ser også tit at folk der beskriver deres oplevelse som en "elskovsstund" bliver nedgjort eller kaldt naive. Sådan er vi så forskellige, hvor grænsen går mellem hvad der hører under "anmeldelser" og hvad der nok snarer er en intern/privat besked/kærligheds erklæring til en pige, kommer anden på øjnene der læser den. Jeg er nok ovre i den gruppe der nogen gange tænker "ok måske du bare skulle sende det der til hende i en privat besked", men det betyder jo på ingen måde, at jeg ikke ønsker pigen det bedste. Dette er jo et primært et anmeldelsesboard for glædespiger - Hvad VI oplever. Jeg sender hellere en mail til courtisanen, end at blive nedgjort herinde. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 (edited) Dette er jo et primært et anmeldelsesboard for glædespiger - Hvad VI oplever. Jeg sender hellere en mail til courtisanen, end at blive nedgjort herinde. Og der rejser spørgsmålet sig så skriver du anmeldelsen til/for pigen, eller skriver du den rent faktisk til de andre "kunder" herinde?! hvis du hellere vil skrive en mail til pigen, så lyder det jo lidt som det første ;) Redigeret 11. Oktober, 2014 af Claire Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. Oktober, 2014 (edited) Forkert indlæg.. Redigeret 11. Oktober, 2014 af Butch1 Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Iøvrigt så har jeg altid set "anmeldelser" som at det skal være en service til andre kunder. Det er det også her på EG medmindre anmeldelserne handler om piger, der er her på sitet, så er de nærmere en service/tjeneste til pigen. Det er dejligt for os, men hamrende urelevant for andre kunder, såfremt der ikke er et gram objektivitet i anmeldelsen Det er igen den besøgendes '15 seconds of fame' Uanset om pigen er lyserød her på sitet, eller ej - vil kundens beskrivelse måske påvirke fremtidige kunder, og vores objektivitet i søgen efter den næste. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Og der rejser spørgsmålet sig så skriver du anmeldelsen til/for pigen, eller skriver du den rent faktisk til de andre "kunder" herinde?! hvis du hellere vil skrive en mail til pigen, så lyder det jo lidt som det første Hvordan skriver man en objektiv anmeldelse ? ? - Er den for positiv, opfordres man tit til at besøge Louis Nielsen. . Øjnene/brillerne der ser, farver oplevelsen - uanset. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Med objektivitet mener jeg at man skriver med henblik på at hjælpe andre kunder og ikke for at fortælle pigen hvor skøn hun var Det går begge veje, de der anmeldelser hvor der bare står "grim og kedelig" er jo for langt de fleste heller ikke en pind værd. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Med objektivitet mener jeg at man skriver med henblik på at hjælpe andre kunder og ikke for at fortælle pigen hvor skøn hun var Det går begge veje, de der anmeldelser hvor der bare står "grim og kedelig" er jo for langt de fleste heller ikke en pind værd. SPOT ON Men enhver skriver med sin pen - så nogle indlæg indeholder lidt mere end 'grim og kedelig', og andre læsere tænder desværre af, i stedet for at læse, at skribenten , netop her, havde en sublim oplevelse, 'læser'de ros/positiv anmeldelse som en fortælling om hvor skøn pigen er , dette er desværre ikke tilladt i Janteland. . . Jeg læser altid andres anmeldelser med tanken, vil jeg måske kunne opleve det samme - OG VÆLGER DER UD FRA . . . 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 11. Oktober, 2014 Hvem man skriver anmeldelser for??? Jamen, jeg skriver (skrev) dem for mig selv. Fordi jeg havde lyst, fordi jeg havde noget på hjertet, fordi jeg havde brug for at dele, fordi det var sjovt at skrive, fordi jeg tænkte at der vel altid findes nogen der syntes det var sjovt at læse. Men at jeg skulle skrive som noget slags "service" til andre.... Nej absolut ikke. Fungerer det som service til nogen ... fint nok. Men den som siger at han skriver for at han er så sagtens service minded at han gerne vil at al verdens købesexkunder skal have det aller bedste ... jeg tror han lyver. I det fald skulle EG være fuldt af filantroper og det tro jeg ikke er tilfældet. Jeg tror at dem der skriver herinde gør det for sin egen skyld. Og den dag man får så meget på hovedet at det ikke er sjovt at skrive mer; den dag holder man op. Nogle (mange?) mener at der findes "relevante" anmeldelser, og jeg mener at det er noget vrøvl. Enhver skribent skriver på sin måde, og så længe man holder sig indenfor nogle simple rammer - som f.eks. respekt for at det er mennesker man skriver om - så findes der absolut ikke nogen som helst bevæggrund for nogen at klage. Ikke nogen som helst!!! Så simpelt er det faktiskt. Og at det der stadig findes så mange som nedgør anmeldelser eller har synspunkter på anmelderen og hans tilstand og opfattelse om verden, siger sjældent noget om anmeldelsen, men desto mer om dem der brokker sig. Og mærkeligt nok er det altid dem der står sidst tilbage. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Hvem man skriver anmeldelser for??? Jamen, jeg skriver (skrev) dem for mig selv. Fordi jeg havde lyst, fordi jeg havde noget på hjertet, fordi jeg havde brug for at dele, fordi det var sjovt at skrive, fordi jeg tænkte at der vel altid findes nogen der syntes det var sjovt at læse. Men at jeg skulle skrive som noget slags "service" til andre.... Nej absolut ikke. Fungerer det som service til nogen ... fint nok. Men den som siger at han skriver for at han er så sagtens service minded at han gerne vil at al verdens købesexkunder skal have det aller bedste ... jeg tror han lyver. I det fald skulle EG være fuldt af filantroper og det tro jeg ikke er tilfældet. Jeg tror at dem der skriver herinde gør det for sin egen skyld. Og den dag man får så meget på hovedet at det ikke er sjovt at skrive mer; den dag holder man op. Nogle (mange?) mener at der findes "relevante" anmeldelser, og jeg mener at det er noget vrøvl. Enhver skribent skriver på sin måde, og så længe man holder sig indenfor nogle simple rammer - som f.eks. respekt for at det er mennesker man skriver om - så findes der absolut ikke nogen som helst bevæggrund for nogen at klage. Ikke nogen som helst!!! Så simpelt er det faktiskt. Og at det der stadig findes så mange som nedgør anmeldelser eller har synspunkter på anmelderen og hans tilstand og opfattelse om verden, siger sjældent noget om anmeldelsen, men desto mer om dem der brokker sig. Og mærkeligt nok er det altid dem der står sidst tilbage. selvf gør man det fordi man har lyst men ero guide er et fora. Ikke en blog. En anmeldelse er en vurdering/BEDØMMELSE og lige den er der ret mange der ikke fanger :) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 11. Oktober, 2014 En anmeldelse er en vurdering/BEDØMMELSE og lige den er der ret mange der ikke fanger Siger hvem? Loven? Politiet? Moralen? Normen? Måske findes der ting i anmeldelser som du faktiskt ikke fanger. Hvad siger at lige præcis du er normen? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Og hvis ikke der fandtes relevante anmeldelser. Jamen du godeste så er der da rigtigt mange anmeldere der får løn for Ingen ting. Anmeldelsen skal være brugbar for modtageren. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Oktober, 2014 selvf gør man det fordi man har lyst men ero guide er et fora. Ikke en blog. En anmeldelse er en vurdering/BEDØMMELSE og lige den er der ret mange der ikke fanger INGEN KAN GIVE SVARET - Men burde vi så ikke bare gå over til at give karakterer ? - Men læreren giver jo også begrundelser for sin karakter givning . . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Siger hvem? Loven? Politiet? Moralen? Normen? Måske findes der ting i anmeldelser som du faktiskt ikke fanger. Hvad siger at lige præcis du er normen? Ved du hvad en anmeldelse er? Hiv lige fat i Gyldendals ordbog ellers er det en svær debat at ta med dig 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 11. Oktober, 2014 Og hvis ikke der fandtes relevante anmeldelser. Jamen du godeste så er der da rigtigt mange anmeldere der får løn for Ingen ting. Anmeldelsen skal være brugbar for modtageren. Og hvem er modtageren? Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 11. Oktober, 2014 Gyldendals siger ikke hvordan man skriver den eneste rigtige anmeldelsen. Simpelt hen fordi den ikke findes. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 INGEN KAN GIVE SVARET - Men burde vi så ikke bare gå over til at give karakterer ? - Men læreren giver jo også begrundelser for sin karakter givning . . Men hvad mener du? "Anmeldelse" er ikke et subjektivt begreb. Det er en definitiv beskrivelse af en bestemt handling. Der er altså regler i det danske sprog, og definitioner af ord. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Gyldendals siger ikke hvordan man skriver den eneste rigtige anmeldelsen. Simpelt hen fordi den ikke findes. Nej men den beskriver hvad en anmeldelse er -en bedømmelse. Hvordan man så formulere den bedømmelse er individuelt. Skriver man en anmeldelse af en pige, en bog, en film ect bør den dog dække de relevante oplysninger, hvis der f.eks. Ikke er nogen sange på cd'en bør det nok nævnes. "jeg ku godt li den" er ikke en anmeldelse men et statement Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 11. Oktober, 2014 Men så er i jo meget heldige i Danmark, der har styr på tingen. Meget struktureret og organiseret. I Sverige mener vi nok at anmeldelse er et objektivt ord, men at indholdet og udformningen er meget subjektive størrelser. Del dette indlæg Link til indlæg
Lurendrejeren 79 Skrevet 11. Oktober, 2014 selvf gør man det fordi man har lyst men ero guide er et fora. Ikke en blog. En anmeldelse er en vurdering/BEDØMMELSE og lige den er der ret mange der ikke fanger Forum eller blog kan vel være lige meget. Humlen er vel at folk bør kunne skrive hvad de vil inden for forums rammer uden at Janteloven straks træder i funktion? 1 Del dette indlæg Link til indlæg