Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

chatten....

Recommended Posts

Guest Sandra Dee's Place

Hejsa.

 

Fremover er jeg ikke at træffe på chatten mere.

 

Jeg takker

 

Sisse

Maii Love

potatoehead

 

- for jeres drama, det gjorde min beslutning rimelig nem.

 

Ps. I skal bare vide, at i jeres iver efter at være hysterisk og snakke mig bag ryggen, har i også skadet andre.

Og dermed nåede sagen også frem til mig....ene og alene fordi andre tror jeg er skyld i, at i opfører jer grimt over for dem.

 

Jeg er glad for jeg har evnen til at konfrontere folk direkte, i stedet for at snakke dem bag ryggen i 5 mdr, så har man fandme et dårligt liv!

 

Og....er det her uhyrligt i jeres verden??....well lets see...det kaldes konfrontation....og i har gjort at jeg vælger at tage den offentligt, så jeg ikke igen om 5 mdr bliver ringet op af folk der føler sig trådt på af jer....,og JEG må tage kontakt til jer?!

(hør selv hvor sølle det lyder!)

 

Så kom i bare med jeres drama og ballade....jeg er klar....offentligt....

 

Sådan er jeg nemlig....en problemløser...

 

(sorry to say....men det hjælper en del at løse problemer....i stedet for at køre dem op på drama niveau!)

 

ps. Jeg håber for andre nye brugere...nye i branchen....at de ikke bliver mødt med så meget drama og ballade....for havde jeg været en anden støbning....var jeg gået igen....

 

 

 

 

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

:shock:  :eek:  :eek:   :(  :angry:  <_<

 

"Fuck nu dem" Sandra, personligt kunne jeg ikke drømme om at spilde min tid på mennesker, der har vist sig ikke at være tiden værd, men forstår godt dit behov for at få afklaret nogle ting offentligt, såfremt vi taler "falske rygter" o.l.

 

Men bli' på chatten! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig truffet dig der så....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .........men lad dig ikke tyrannisere af andre, søde pige. :smile:

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

:shock:  :eek:  :eek:   :(  :angry:  <_<

 

"Fuck nu dem" Sandra, personligt kunne jeg ikke drømme om at spilde min tid på mennesker, der har vist sig ikke at være tiden værd, men forstår godt dit behov for at få afklaret nogle ting offentligt, såfremt vi taler "falske rygter" o.l.

 

Men bli' på chatten! 

 

 

Tak Claire.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg har aldrig truffet dig der så....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Griner....så mister du jo heller intet ;)

- og tak det gør jeg heller ikke, jeg tager den her...også for at andre i fremtiden skal undgå det drama jeg har været blamdet ind i...uden at vide det!!

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner....så mister du jo heller intet ;)

- og tak det gør jeg heller ikke, jeg tager den her...også for at andre i fremtiden skal undgå det drama jeg har været blamdet ind i...uden at vide det!!

 

Jeg redigerede lige mit svar, imens du svarede i tråden  :-P  Af en eller anden grund kan jeg ikke ramme de rigtige knapper i dag. :mad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Sikke en skam, hvad end der er sket, er det mega trist at skulle undvære dig i chatten, pga. det. :???:

 

Ryst på hovedet, spring på hesten... Du er en stærk kvinde, det her skal ikke ødelægge tingene...

 

Knus din vej min skank. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Sikke en skam, hvad end der er sket, er det mega trist at skulle undvære dig i chatten, pga. det. :???:

 

Ryst på hovedet, spring på hesten... Du er en stærk kvinde, det her skal ikke ødelægge tingene...

 

Knus din vej min skank. :mrgreen:

 

Tak søde kameratøz :D

 

- og det ødelægger intet, jeg har et spændende liv ved siden af og bor ikke i den chat, så nu vil jeg gå i sol og afvente besøg fra Dark, samt glæde mig til at jeg kl 16 skal gå med i Danmarks største modeshow og bagefter til det store afterparty vil jeg nok tage mig en dans med Kato, eller en af L.I.G.A. drengene ;)

 

Samtidig kan jeg håbe på at der sidder nogen har det rigtigt dårligt over de har behandlet en ny i branchen så grimt.....og så vil jeg glæde mig over at dem jeg har hjulpet i gang, rent faktisk får hjælp uden bagtanke her fra...og jeg siger tingene med det samme, i stedet for at snakke jer bag ryggen i 5 mdr ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har selv hørt fra flere ( også faste gæster, der ikke fortæller nogen de kommer ved mig..,) at der bliver snakket om mig , både ondskabsfuld sladder og også " god sladder"... Ved du hvad sandra, FUCK dem og deres dårlige selvværd og sølle liv!!! Du ved hvad du er vær og hvem du er- gør de det? Har de det godt? Hvem dømmer de mest ?

Det siger mere om dem end dig/ mig og andre.

Op med næbet og kræv din ret til at blive behandlet ordenligt og bære hvor du ønsker uden alt det lorte intriger der er et ( desværre) stort kendetegn for branchen... Det så nemt at sidde bag deres skærm og gøre sig bedre, lyve for sig selv, og lukke alt deres elendighed ud og sprede dårlig karma, men du/ jeg og andre kan gå med smil og ro i sindet, for vi har det godt med os selv og kan sige tingene til personen selv...

Og ja jeg høre det kun fra din side, men i det jeg selv har mærket det og hørt det selv, så kan jeg sætte mig ind i dit sted... Det lavt og til grin- nogle herinde burde få et liv i den virkelige verden og udenfor skærmen lidt mere måske...

Pas på dig og vid jeg ønsker dig alt godt. Stort knus og kram til dig fra Line

Redigeret af Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hmmm jeg havde egentlig besluttet mig for at jeg ikke gad gå ind i det her.

Primært fordi det du skriver Sandra er helt ude af proportioner og ingen steder hører hjemme. Ved ikke om det er en blanding af paranoia eller selv iscenesættelse du har gang i. Men det fortæller mig at jeg med rigtig godt grund traf et fornuftigt valg da jeg valgte at give dig et los i røven ud af mit liv.

Du vil blive ganske overrasket over hvor lidt tid der er brugt på dig. Du er endda velkommen til at bede moderationen om at gennemgå chatten for at tjekke det.

Men det du har gjort imod mig er simpelthen Utilgiveligt Sandra. Du har vist min Facebook profil til en kunde. Du har fortalt dybt personlige ting om mig til en anden som kun meget meget få mennesker i branchen ved. Og du sked højt og flot på mig og det stykke arbejde jeg lagde i at ville hjælpe dig igang i sin tid.

Du har brugt mit luder navn når du har skrevet i mine opdateringer på face. Og ja så får man altså et los i røven væk fra mig. Og ja det burde jeg have sagt til dig. Men jeg har simpelthen været så vred at jeg ikke har gidet bruge tid på det.

Det har også betydet at jeg har brugt ufattelig lidt tid på at bagtale dig som du kalder det. Er jeg blevet spurgt hvorfor jeg ikke vil have vagter hos dig har jeg svaret. Men det er til ganske få. Så interessant er du slet ikke Sandra. Og det syntes jeg sgu jeg er i min gode ret til.

At du så oven i købet i dag skriver til mig at du ønsker at se mig død. Så verdenen kan blive et bedre sted er så langt ude fra den virkelighed jeg lever i af anstændig opførsel at jeg ikke kan andet end syntes det hele her - og den virkligheds opfattelse du lever i er lidt synd for dig.

Jeg har skam lært af det her. At når nogen finder mig på Facebook. Så skal jeg takke pænt nej tak til en anmodning jeg fortryder virkelig jeg ikke havde nosser til det dengang. At jeg blot ville være venlig og imødekommende overfor dig.

Det bliver det sidste jeg vil sige i den her sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv siger jeg bare.

 

Chatten er et sprængfarligt sted ?

Jeg kender ikke til nogle af disse historier, jeg troede vi hyggede os i chatten,

men der foregår åbenbart drama bag kulisserne ? :(

 

God weekend til alle, lad os glemme alt drama og blive gode venner i et kæmpe sex-orgie :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil lige sige igen, at der selvfølgelig altid er to ( eller som jeg plejer at sige 3 sider af en sag, 1 persons 2 persons udlæg og så sandheden..) sider af en sag... Hvad sisse skriver nu ryster mig selvfølgelig og dette er der vist ikke nogen der ikke tager afstand fra.

Min indblanding her ( måske forkert..?) er udelukket fordi jeg selv har hørt og læst om mig, så derfor kunne jeg tale med om den følelse at blive snakket/ sladderet om...

Som nille skriver, så skal vi vel alle have det godt herinde også på chaten ikk.

God weekend og knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære GP'ere

 

De eneste der får noget ud af den slags "cat-fight" som to af jer er i gang med er de personer der mener at GP'ere pr. definition er psykisk ustabile kvinder.

 

Lad være med at udstille jeres beskidte vasketøj i fuld offentlighed, det gavner INGEN!!!!

 

god weekend

Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære GP'ere

 

De eneste der får noget ud af den slags "cat-fight" som to af jer er i gang med er de personer der mener at GP'ere pr. definition er psykisk ustabile kvinder.

 

Lad være med at udstille jeres beskidte vasketøj i fuld offentlighed, det gavner INGEN!!!!

 

god weekend

Bear

 

Det har du ret i, jeg er også lige blevet kloger. Er selv lige blevet dolket i ryggen af et medlem her på forrum:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, hvad går der da a folk ?

Dolket i ryggen forum ? Bagtalelse? osv. 

 

Hvad sker der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Sisse....det er sørme godt du kan udstille dig selv som offer...

Jeg har NÆSTEN medlidenhed med dig.

 

Tak for dansen....og forstå...at de få du sagde ting til...også siger det hver især til*få*...osv....så lige pludselig ved alle det.

 

Jeg glæder mig over jeg ikke er gæst ved dig med den manglende diskretion du udviser.

 

Og ja, jeg håber karma rammer dig en dag - så ond er jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sker hele tiden og er årsag til for meget ballade over forummet.

Pigerne, deres tilbedere, og andre brugere tager formummet og deres identitet/brugernavn på forummet alt for seriøst og højtideligt og det er næsten altid selve årsagen til krigene og hyleri fra dem alle.

Slap af, nyd indian summer det skulle komme i morgen.

Ligesom da en anden for nylig påstod han igen ville holde pause under stor ballade og så alligevel ikke holdte det så er jeg helt modstander af at reagere sådan offentligt også i dette tilfælde ligesom da en anden pige lavede samme nummer tidligere. Primadonnaer nej tak.

Den der pediastal man sætter sig op på giver jeg intet for. Det tyder på man har et forkert forhold til det at færdes på et internetforum kontra det at leve livet.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv siger jeg bare.

Chatten er et sprængfarligt sted ?

Jeg kender ikke til nogle af disse historier, jeg troede vi hyggede os i chatten,

men der foregår åbenbart drama bag kulisserne ? :(

God weekend til alle, lad os glemme alt drama og blive gode venner i et kæmpe sex-orgie :P

Ofte er det chatten der står for skud, men jeg tvivler på at det er det værste sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan vel også som GP overveje om facebook er så vigtig at have i sit liv. Det tager jo ikke mange sekunder at finde andre der på og ruinere ens liv ved at sende en enkelt besked om ens arbejde.

Det er jo den sang man altid høre fra pigerne at de værner utrolig meget om deres privatliv. Forståeligt nok. Og her er facebook ikke altid en fordel at have da den hurtig kan bruges imod en og man jo har hele ens privatliv samlet 1 sted. Så hvis bare 1 af ens venner finder ud af hvad man laver kan det spredes til alle ens venner på meget kort tid og man kan intet stille op imod det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...