asspassion 292 Skrevet 24. September, 2014 (edited) Jeg har i et par måned prøvet SugarDaters. Jeg har mødt en del søde piger som jeg har sexe med og stadig har kontakt til. Men over tid har SugaDaters udviklet sig til et skattely for grådige amatør ludere. Jeg har stor respekt for de piger som arbejder professionelt i brancen og som betaler skat for at sælge dem selv, også vi andre som må betale for og kan bidrage til vores samfund. Men når jeg møder piger som forlanger 2000 - 5000 kr. - eller mere, uden at betale en krone i skat, bliver jeg foraget. For mig at se er de en flok selvhøjtidlige forkælet piger, som skal have finanseret et overforbrug og narkotiske stoffer, - eller fordi de er desperate over at være røget på kontant hjælp. Jeg syntes SugarDaters nærmere sig et plan, hvor SugarDaters medvirker til, at mænd udnyttes af grådige piger og hvor samfundnassere kan tjene penge på det mandelige køn, - uden at betale en krone i skat. Jeg vil gå så langt at sammenligne SugarDaters med Alfonseri! Endvidere bryder jeg mig ikke om de holdninger som nogen af pigerne (flere og flere) har, nemlig at spille mænd på forummet ud mod hinanden. Jeg citere fra en besked: Ha ha, jeg er lige blevet tilbudt det dobbelte af hvad du byder - eller, - for den pris kan du købe en billig gade luder; citat slut. Mit buget på SugarDaters ligger typisk på kr. 1200-1500,- Jeg er blevet fortalt af en pige, som jeg har kontakt med. At der er “nogle” mænd som byder sky høje priser for pigerne derinde. Men som en pige fortalte mig, - er det også det eneste de har at byde på , - hjernen er et andet sted. - En anden pige jeg snakker med, fortalte mig at hun er blevet truet, af en psykopat hun har mødt, - den høje pris hun var blevet betalt havde desværre en bagside. Min kommentar til narkotiske stoffer bygger jeg på, - fra et møde med en pige på Sjælland og en genganger fra Fyn. Pigen på Sjælland havde jeg inviteret til at mødes i nærheden af mit Hotel, og gudskelov for det. Jeg må indrømme, at jeg var i den grad blevet narret, af de billeder som hun havde lagt på sin profil, - der så hun sød og dejlig ud, - men jeg mødte en påvirket pige som jeg måtte afvise. De erfaringer jeg er blevet rigere på ved at være på Alfons siden SugarDaters kan du tage som en vejledning eller selv prøve på egen krop. Held og lykke. Redigeret 24. September, 2014 af asspassion 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 24. September, 2014 (edited) Personligt er jeg af den opfattelse at de eneste der med rette kan kritisere konkurrencen fra de sorte penge, er de mutre og de sexarbejdere der med sig selv ved at de betaler de skatter og afgifter som de skal. Så længe vi har at gøre med en branche, der med rufferiloven som stærkt medvirkende årsag, efter udbredt opfattelse bygger helt eller delvis på sort omsætning, så er jeg som forbruger også pragmatisk indstillet til en problematik, hvor det ikke kan nytte ret meget at forsøge på at gøre det til et parameter for hvem jeg besøger, om jeg tror eller ikke tror på at pigerne betaler skyldig skat. En pige skrev direkte til mig med et smil at vi jo skulle være med til at støtte den sorte økonomi i Danmark. Jeg forholder mig til at de penge jeg selv bruger på købesex og alt andet har jeg betalt skat af, hvad pigerne gør med deres penge overlader jeg til dem selv og Skat. Men når det er sagt, kan jeg et eller andet sted bedre acceptere kreativ drift af bordeller med ekstreme udgifter i konkurrence med andre i samme situation - det bider lige som sig selv i halen og udgør en ond cirkel i branchen , end jeg kan leve med tanken om at piger via en hjemmeside, uden egne udgifter til eget virke vil have det samme eller mere for deres ydelser, end prisen for samme på klinik eller hos bureau. Her er jeg så meget kræmmer, at skal jeg selv efterspørge sådanne ydelser, skal prisen for sex for mig være billigere end hos dem der har normale udgifter til at sælge sex på traditionel vis. Ok, de tilbud får jeg så ikke, derfor er jeg også nødt til at blive ved med at rejse til Tyskland for at købe sex. I den udstrækning at vi aktivt forventes at forholde os til økonomien i det skjulte, hvor vi handler i eksempelvis butikker, der udfordres vi som jeg ser det i flere og flere sammenhænge. For eksempel Jyllandspostens serie om bland selv slikbutikker - jeg elsker bland selv slik. Mest fordi JP også skrev om uhyggelige svigt i hygiejne håndteringen af slikket i grossist ledet. Min lokale kæde døgnkiosk har påfaldende lige fjernet bland selv slik fra sortimentet. Men nu er jeg tilbøjelig til at købe i Bilka, Føtex eller Kvickly, men de er bare ikke så tilgængelige for mig døgnet rundt Eller hvad med alle de etniske frisører - jeg har af tidnød prøvet dem og var fuldt tilfreds, men fortsætter ellers hos min uddannede danske frisør i hendes salon, simpelthen fordi jeg ønsker at være med til at støtte op om mestre der beskæftiger uddannede frisører, og eller påtager sig at ansætte frisør elever. Sidstnævnte parametre i forbrugssammenhænge hvor jeg ønsker at bevare nogle strukturer omkring beskæftigelse og uddannelse, tænker jeg egentlig mere på end skatter og afgifter, men jeg medgiver at vi udfordres på vores holdning til pris, og om det kun er pris der betyder noget, hvilket jeg ikke synes at det er. Men lige præcis købesex opfatter jeg som udenfor pædagogisk rækkevidde, og som en branche der ligger som politikerne selv har sørget for med en umulig lovgivning for både sælger og køber. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 24. September, 2014 af Rejsenetvaerk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 24. September, 2014 Helt enig med rejse, godt indlæg.. Jeg betaler selv skat, om andre gør det samme tænker jeg ikke over, om det så er sugardaters eller østeuropæiske gp'er.. Mht sugardaters. Det er jo især blevet populært gennem de sidste årtier, især efter nettet er kommet og der er kommer sider som "seeking arrengement". Det er ret amerikansk og det er mit indtryk, at det især er/var studerende der der fik hjælp til økonomien og til at betale studiet som jo er svine dyrt i den vestlige verden (minus Nordeuropa hvor de studerende har det dejligt ) Danske studerende er ikke afhængige af et arbejde eller økonomisk hjælp fra andre end staten, for at kunne klare sig igennem et studie, så det er vel klart at de danske sugardaters generelt vil ha en anden tilgang/et andet mål med sugar dating end det "oprindelige". Sugar babe, luksus luder, glædes pige med begrænset kundekreds. Man kan vel kalde det hvad man vil. Det er helt sikkert også en anden type "sugar daddies" der er her i dk, end dem jeg har mødt i Frankrig/England/USA.. Her i dk er det nok primært piger der vil tjene penge på sex, men fortrækker en meget lille fast kundekreds som de kender. De danske sugar daddies er mænd der gerne vil ha en fast gp, men ikke vil/kan bekymre sig om at det altid skal være xx antal penge for xx antal timer. Det ligger meget langt fra det stereotype SD/SF forhold, altså unge studiner der bliver forkælet og hjulpet økonomisk af mænd, der har en god økonomi. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 24. September, 2014 Eller hvad med alle de etniske frisører - jeg har af tidnød prøvet dem og var fuldt tilfreds, men fortsætter ellers hos min uddannede danske frisør i hendes salon, simpelthen fordi jeg ønsker at være med til at støtte op om mestre der beskæftiger uddannede frisører, og eller påtager sig at ansætte frisør elever.Jeg er ked af at sige det Rejse, men det er en anelse blåøjet at tro, at danske frisører er så uskyldige og rene. Qua mit arbejde, har jeg fået en hel del indsigt i økonomien (både den officielle og uofficielle) hos mange danske selvstændige frisører og danske ejere af frisørkæder mv., og jeg har endnu tilgode at møde en dansk frisør/ejer, som ikke har haft en del af omsætningen der kører uden om kasseapparatet.Den eneste forskel på danske og etniske frisører er, at de danske frisører typisk har større erfaring med hvor meget af omsætningen de kan tillade at køre uden om, uden at SKAT opdager det. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 24. September, 2014 Ok Filosof, men hvis en frisørmester uddanner og giver arbejde til uddannede frisører, udgør det for mig selvstændige gode grunde til at betale det dobbelte for at blive klippet, end det koster hos en ufaglært, der er med til at underminere det fremtidige grundlag, såvel for at der stadig uddannes frisører, som at frisørsaloner giver arbejde til flere end bare en selvstændig ufaglært frisør. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. September, 2014 jeg har også kigget på SugarDaters og der var da mange super flotte piger, men der var priser på2ooo ofr 4 timers hygge, som er en fin pris, men der var også nogle på 5000 og en enkelt der skrev hun havde et tilbud på 20k, så hvis jeg skulle være den heldige, skulle jeg byder over :D jeg tror ikke der er den store forskel på det gamle scor.dk og SugarDaters, for der var også mange der ville have kr for ydelser mange forventer dog at det skal ske på hotel eller andre steder, så det burde egentlig være billigere, da de ikke har udgifter til andet en abonnement hos SD men de piger på SD er vel bare piger som ikke vil kendes ved at de er GlædesPiger, for det er præcis det samme der sker til en langt højere pris jeg havde et abonnement på SD og valgte bevidst at satse lavt ( på hvad jeg satte i forbrug og indkomst ) de første par uger, det var middelmådigt hvad der kom ind af tilbud og på henvendelser, men så rettede jeg lidt på tallene, så de kom i TOP og SÅ skete der noget uden at profilen blev ændret :D så det er små golddiggere der er på SD og fred være med det hvis det lykkedes, det ville blot være nemmere hvis de fra start satte en pris på 'korteletten' så var det nemmere at sortere i udvalget :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 24. September, 2014 Ok Filosof, men hvis en frisørmester uddanner og giver arbejde til uddannede frisører, udgør det for mig selvstændige gode grunde til at betale det dobbelte for at blive klippet, end det koster hos en ufaglært, der er med til at underminere det fremtidige grundlag, såvel for at der stadig uddannes frisører, som at frisørsaloner giver arbejde til flere end bare en selvstændig ufaglært frisør. Venlig hilsen Rejsenetværk Takker Rejse, for at have drejet tråden, - som nu handler om frisører Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 24. September, 2014 Den eneste forskel på danske og etniske frisører er, at de danske frisører typisk har større erfaring med hvor meget af omsætningen de kan tillade at køre uden om, uden at SKAT opdager det. En anden forskel er, at når man kommer ind hos en etnisk frisør uden en aftale - og han ved at man bare betaler kontant, uden kvittering - så har han næsten altid tid. Det kan til gengæld knibe gevaldigt hos danske frisører, hvor man får at vide at der er fuldt booket, selv om man kan se de bare sidder og hyggesnakker med hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2014 En anden forskel er, at når man kommer ind hos en etnisk frisør uden en aftale - og han ved at man bare betaler kontant, uden kvittering - så har han næsten altid tid. Det kan til gengæld knibe gevaldigt hos danske frisører, hvor man får at vide at der er fuldt booket, selv om man kan se de bare sidder og hyggesnakker med hinanden. Nu kommer vi til at snakke om frisører Jeg har sjældent tid til at bestille tid hos en frisør herhjemme, ofte bliver jeg klippet på mine rejser, typisk hos en god frisør-salon, hvor servicen er i top med vask, hovedbundsmassage, klip og føn og ofte er pigerne ret lækre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 24. September, 2014 Jeg har sjældent tid til at bestille tid hos en frisør herhjemme, ofte bliver jeg klippet på mine rejser, typisk hos en god frisør-salon, hvor servicen er i top med vask, hovedbundsmassage, klip og føn og ofte er pigerne ret lækre Der er måske nogen du kan anbefale, jeg trænger faktisk i den grad til at blive klippet? Gerne af en lækker pige - men i denne sammenhæng er det vigtigste dog, at de rent faktisk kan klippe. Jeg er bestemt ikke et modedyr, tværtimod, men en dårlig klipning er ikke særlig sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2014 Der er måske nogen du kan anbefale, jeg trænger faktisk i den grad til at blive klippet? Gerne af en lækker pige - men i denne sammenhæng er det vigtigste dog, at de rent faktisk kan klippe. Jeg er bestemt ikke et modedyr, tværtimod, men en dårlig klipning er ikke særlig sjov. Lad os tage den over PM for ikke at afspore yderligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 Jeg gætter på, at konceptet er bygget op efter et aktionsprincip, ud fra jeres indlæg. Det gad jeg simpelthen ikke besøge en pige, hvor invitationen udelukkende bestod i, at jeg havde smidt flest penge på bordet. Med hensyn til betaling af skat, kan jeg umiddelbart ikke se at et koncept, skulle være årsag til undragelse af skat, og jeg er i øvrigt fuldstændig ligeglad med hvor meget der snydes med i denne branche, sålænge de enkelte piger bare husker at snyde tilpas meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2014 Sjov nok at mange mænd også betaler pigerne med sorte penge. Er det ikke også disse mænd som vi skal være forarget over ? Gad vide hvordan alle de modtaget kontanter i branchen bliver omdannet til indestående på en bankkonto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 24. September, 2014 Jeg tror faktisk at nogen af de danske piger i bogstavelig forstand har gemt pengene under madrassen. Det var der i alt fald én der antydede på et tidspunkt. Men ellers kan de vel betale regningerne fra deres almindelige pengeflow, og så "leve" for de dejlige kontanter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2014 Jeg tror faktisk at nogen af de danske piger i bogstavelig forstand har gemt pengene under madrassen. Det var der i alt fald én der antydede på et tidspunkt. Men ellers kan de vel betale regningerne fra deres almindelige pengeflow, og så "leve" for de dejlige kontanter. Det er mange penge at gemme diverse steder, især hvis hun har arbejdet i en del år På et tidspunkt forsvinder kontanterne ... vi går mere og mere over til elektronisk betalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 Der kræver sådant set ikke den store "hjerne" at bruge de sorte penge uden at de registreres nogen steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 24. September, 2014 På et tidspunkt forsvinder kontanterne ... vi går mere og mere over til elektronisk betalinger. Ja, det er noget værre lort. Big Brother samfundet á la 1984 er allerede over os. Den eneste grund til at vi ikke mærker det tydeligere, er fordi de dejligt inkompetente offentligt ansatte ikke kan finde ud af at behandle de enorme datamængder de får smidt i hovedet hver dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2014 Der kræver sådant set ikke den store "hjerne" at bruge de sorte penge uden at de registreres nogen steder. Det er mere opsparingerne som er bekymrende, det er nem nok at brugene pengene, men der bør også lægges penge til siden til "regnvejrsdage" og til pension Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 24. September, 2014 Tak til trådstarter. Jeg har endnu ikke oprettet en profil der men været inde og smugkigge. Hvad er der af alternativer? Hvad er det der "seeking arrangement" ?? Hvordan gør I på ofirchat/forumchat eller hvad det nu hedder? Beklager uvidenheden. Jeg er ny i gamet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 Det er mere opsparingerne som er bekymrende, det er nem nok at brugene pengene, men der bør også lægges penge til siden til "regnvejrsdage" og til pension Det kan såmænd også lade sig gøre, men dette forum er nok ikke stedet til at udveksle snu fidusser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 25. September, 2014 (edited) Jeg syntes SugarDaters nærmere sig et plan, hvor SugarDaters medvirker til, at mænd udnyttes af grådige piger og hvor samfundnassere kan tjene penge på det mandelige køn, - uden at betale en krone i skat. Jeg vil gå så langt at sammenligne SugarDaters med Alfonseri! Det lyder nærmere som om rønnebærrene er voldsomt sure. Jeg bruger også SD, og ja de er da grådige piger, og hvad så? Jeg tvivler på at de reelt tjener noget særligt for dem der har råd til at betale, er da ikke ligefrem de mænd der normalt kaster i grams. Så hvad er problemet. De "grådige piger" kan man da bare gå uden om. Der er intet odiøst i en hel aften til 2000-2500 med en dejlig pige med middag og en rose i stedet for. At dit budget så er så lavt som 1200-1500, så er der da ikke noget at sige til at pigerne bliver fornærmede og smider gadeluder citatet retur. Det er det beløb vi giver de billige udenlandske prostituerede for en enkelt time. De piger her giver meget mere af sig selv. I hvert fald alle dem jeg har mødt. Jeg synes du fornærmer dem groft med det budget hvis jeg skal være ærlig. Du skriver "mænd udnyttes" Hvor kommer den offer-rolle fra. Der er intet de piger derinde kan gøre der udnytter mænd i hverken større eller mindre grad end før SD kom på markedet. Din sammenligning svarer til at give victoria milan skylden for utroskab. Begge dele giver ingen mening. Hvis mænd ikke vil udnyttes på SD, så luk for computeren, træk vejret, brug fornuften og lad pengene blive på kontoen. Det er da forrygende enkelt. Hvad er det for noget at give andre skylden for ens dårlige dispositioner fordi der tænkes med det forkerte hoved? Og når vi mænd vælger at betale for sex, så er det os der vælger hvad vi vil betale for, og dermed skal vi ikke beklage os når nogle udbydere er dyre for vi vælger helt selv. Der er intet at være sur over. Jeg begriber helt reelt ikke nogen af klagepunkterne i dit indlæg. Du har dit frie valg til at sige nej og shoppe videre. Jeg kan ikke få øje på problemet. MVh g-lover Redigeret 25. September, 2014 af g-lover 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 25. September, 2014 Jeg er helt på linje med G-lover her. Der er jo ingen købetvang . Det svarer lidt til at stå uden for Birger Christensen og være fornærmet over at der er pelse der er dyrere end en parka fra Zara. Hvis der er kunder til de priser så er det da pigerne vel undt - personligt kunne jeg da forestille mig at andre end min hustru ville synes at det skulle koste kassen at høre på mit ævl en hel aften (hun er jo ligesom tvunget til det ) H 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 25. September, 2014 (edited) Seeking arrengement er vel "faderen" Bag SD/SB industrien i den postmoderne verden. (www.seekingarrengement.com ) Og ja, det er en side hvor smukke unge studiner, finder rige mænd i hele verden. En "sugar daddy" er en rig mand, som har en pige han mødes fast med, der er nok et sexuelt forhold, men det der tiltrækker pigerne er den "luksus" man får; dyre middage, dyre gaver og "lomme penge". På Seeking arrengement kan man vælge "forventet månedligt budget" og det ligger somregelt på de der 2-10.000 dollars. Der er måske mange "grådige" piger på SD men der er da lige så mange "grådige" mænd og problemet ligger i "forventningerne" Pigerne forventer altså at finde sig en rig mand, der mod deres selskab + sex, vil røvforkæle dem. De forventer at en "sugar daddy" er en mand der vil forkæle dem og sig selv, med godt selskab, vin, dyre tasker, hotelophold, middage og lommepenge. Mændende derimod håber på at finde sig en fast pige at hygge med. En alm escort koster vel 1800-2100 i timen, det er lidt dyrt og så kan man måske finde et billigere alternativ, as in, en pige der tilbyder "dinnerdate"= en hel aftens hygge, måske med middag og sex, men som ikke kigger på uret, som ikke skal suse afsted til den næste kunde og som ikke har faste priser, men som måske kan scores for et par tusinde om måneden. Det er lidt et problem, for har man en hjemmeside af piger, der netop IKKE ser sig selv som "prostituerede", men som "mere" end det, så kan man da ikke forvente, at de vil sælge sig selv billigere, end de piger som de netop ikke ønsker at være. Og finder man endelig en pige der gerne vil gå med til det der "en aften for 1500kr", så er det nok fordi hun ikke selv har kunne finde noget bedre, ellers også har hun en akut mobil regning, for ellers kan de fleste nogenlunde attraktive piger altså uden problemer, hoppe på tinder eller dating.dk og finde sig en sød og gavmild fyr. Og ja, der findes da eksempler hvor man har været super heldig og har fundet sig en dejlig, fast legekammerat, som er helt med på den der "fast sex og et "symbolsk beløb", det er ofte i de tilfælde hvor pigen rent faktisk finder en mand, som hun også selv er lidt vild med, men det er altså noget man tit og ofte kan lede længe efter og jeg tror ikke at "Sugar daters" er det rette sted at lede efter sådan et forhold. Omjuster jeres forventninger og lad da vær med at være sur over at en pige vil ha mere, end det i kan tilbyde. Redigeret 25. September, 2014 af Claire 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 25. September, 2014 Og hvis det indlæg lyder "Hårdt", så må i undskylde Min pointe er bare at problemet med "sugar daters" er at det bygger på clichéer, unge smukke piger og ældre rige mænd, "desværre" er det ikke, -eller i meget lav grad, realiteten. Og så opstår der problemer og skuffelser pga. forventninger der er baseret på clichéer.... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flanhard 9 Skrevet 9. Oktober, 2014 Har lige checket SD ud og kan bekræfte at mange af pigerne forventer en betaling på 2500,- for en date. For mig, som familiefar med 2 små børn og den deraf følgenede for tiden kedelig kone, er Sugardating lidt som at sætte sig mellem de "to stole": 1. Affæren med en af de hotte kvinder på ens arbejdsplads, hvor man kan benytte lageret til hygge - koster gratis, men går på længere sigt ud over ens ry på arbejdspladsen. 2. En quickie med en GP. Man er helt anonym og ved man får en der ved hvordan man tilfredsstiller en mand (hvis man ellers har checket reviews her på EG). Lidt som en tur i rutchebanen. Det kan tage megen tid (som man egentlig ikke har som familiefar) at chatte og tjekke profiler ud og arrangere mødested osv. for at finde en passende SugarBabe der så er væsentligt dyrere end en GP og som i virkeligheden stadig ser på en som en kunde, og ikke som en attraktiv mand de har lyst at have sex med. Og så er man jo ikke mere anonym end at alle kan oprette en fake sugababe profil og se billeder af de mænd der er online. Jeg har som et eksperiment oprettet en profil for min kone, med privat billede (som ikke bliver vist til nogen) det skræmmende var at "hun" fik 27 tilbud om økonomisk støtte på op til 2000,- på det første døgn selvom de ikke så noget billede. Blev lidt glad for at det ikke er alle piger der går efter rigdom den vej. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg