Hop til indhold
Lake

Åbenhed om priserne?

Recommended Posts

Jeg faldt over denne annonce:

 

http://www.eroguide.dk/forum/topic/25922-mindeværdige-oplevelser-tirsdag-d-239/

 

 

Den ser spændende ud. Fin beskrivelse. Flotte billeder. Lige efter min smag.

 

Annoncen siger ikke noget om priser. Det gør pigens profil heller ikke. Hvad mere er; oplysninger om pris kan heller ikke findes på Romanticas hjemmeside, som heller ikke har hverken mailadresse eller gæstebog. Det lader til at den eneste mulighed for at kunne studere priserne er enten at ringe, eller tage derud. Det synes jeg ikke er god markedsføring.

 

 

Derfor denne efterlysning: Er der nogen af jer, der kender til priserne på Romantica?  Er de faste, eller kan hver pige tage, hvad hun har lyst til?  Er priserne variable fra dag til dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen siger ikke noget om priser. Det gør pigens profil heller ikke. Hvad mere er; oplysninger om pris kan heller ikke findes på Romanticas hjemmeside, som heller ikke har hverken mailadresse eller gæstebog. Det lader til at den eneste mulighed for at kunne studere priserne er enten at ringe, eller tage derud. Det synes jeg ikke er god markedsføring.

 

Du kan da skrive direkte til vicky/vixen her:

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/15213-vicky/vixen

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er stort set ens på alle klinikkerne i Københavnsområdet (bortset fra de klinikker, der benytter sig af udenlandske piger. De er nogle gange lidt billigere).

Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er stort set ens på alle klinikkerne i Københavnsområdet (bortset fra de klinikker, der benytter sig af udenlandske piger. De er nogle gange lidt billigere).

 

 

Så du anbefaler, at jeg anvender prislisten på en af de andre københavnske klinikker, med mindre denne klinik har udenlandske piger på holdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Nu ved jeg ikke hvad du vil have, men typisk koster dansk 6-700 kr., mens ½ time koster 11-1200 kr. Hvis du vil spare 100 kr., så må du selvfølgelig undersøge præcis hvad det koster, men så bliver udvalget af piger begrænset.

Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Nu ved jeg ikke hvad du vil have, men typisk koster dansk 6-700 kr., mens ½ time koster 11-1200 kr. Hvis du vil spare 100 kr., så må du selvfølgelig undersøge præcis hvad det koster, men så bliver udvalget af piger begrænset.

 

 

Tak for svaret. Jeg har fundet en prisliste hos Pussy Galores under menu. Den svarer nogenlunde til det, du skriver.

 

Havde foretrukket en prisliste hos Romantica, men nok om det.

 

http://www.pussygalores.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, hvorfor spørger du ikke pigen eller ringer til stedet? ;)

 

Vi har hver vores måde at gøre det på, ligesom hvis man skal på restaurant.

 

 

Nogle foretrækker at læse menuen uden for restauranten. Andre går måske ind, bestiller et bord, læser menuen og går igen uden at bestille.

 

Jeg foretrækker den første metode. På den måde undgår man også at ulejlige folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvis du vil spise kinesisk, er det vel smartest at læse menukortet fra kinarestauranten og ikke den indiske? ;) Tror iøvrigt ikke, at telefondamen på Romantica føler du er til ulejlighed, hvis du ringer og spørger til prisen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvis du vil spise kinesisk, er det vel smartest at læse menukortet fra kinarestauranten og ikke den indiske? ;) Tror iøvrigt ikke, at telefondamen på Romantica føler du er til ulejlighed, hvis du ringer og spørger til prisen ;)

 

Nogle kunder finder det tilsyneladende ubelejligt at man skal ringe for at få den slags at vide. Stederne bør nok tænke over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er meget bevidst. Priserne er højere end man skulle tro, hvis man ikke er vant til at gå på bordel. Hvis man hører dem på forhånd, så kan det afskrække én fra at komme. Men hvis man ikke kender priserne på forhånd, så kan det være svært at sige nej når man står på bordellet, og har glædet sig til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvis du vil spise kinesisk, er det vel smartest at læse menukortet fra kinarestauranten og ikke den indiske? ;) Tror iøvrigt ikke, at telefondamen på Romantica føler du er til ulejlighed, hvis du ringer og spørger til prisen ;)

 

Det kommer bag på mig, at der er forskel på udbuddet på Romantica og PussyGalores, og at det kan sammenlignes med kinesisk og indisk mad.

 

Men da nu jeg ikke kender nogle af de to steder, så kan der vel ikke være noget forgjort i at vælge den ene frem for den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Agent007 og Altid Dansk for jeres imødekommenhed og tålmodighed med en famlende nybegynder.

 

At bevæge sig ind i denne branche som kunde, minder lidt om at diskutere computerteknologi, når man ikke ved så meget. Browser, server, download, opdatering, version, vista, firefox. Det var længe kinesisk for mig, og mange af begreberne er det stadig.

 

På samme måde tog det mig et stykke tid at finde rundt i begreber som dansk, luksusdansk, halv time blidt. Før man får styr på de begreber, er det umuligt at indhente prisinformation over telefonen. Når man har den viden, kommer problem nr. 2. At træffe en hurtig beslutning i telefonen. Ikke helt let.

 

Jeg har tre gange sendt mails til piger med spørgsmål. De to første gange fik jeg intet svar. Tredje gang fik jeg det svar, at jeg ikke behøvede at spørge om noget, der stod i annoncen.

 

Jeg overvejer, om jeg skulle være speciel tungnem, eller om pigerne får mange useriøse henvendelser og derfor lader deres arrogance gå ud over tilfældige.  

 

Redigeret af Viol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viol, der er muligvis ikke stor forskel på de to steder som koncept, men der kan være rigtig stor forskel på hvad pigerne tilbyder. Jeg ville til enhver tid spørge den enkelte pige, eller hendes telefondame, hvis man ikke kan spørge pigen direkte.

Og så håber jeg ikke, at det er mig du kalder arrogant.... Men ja, vi får rigtig mange useriøse henvendelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viol, der er muligvis ikke stor forskel på de to steder som koncept, men der kan være rigtig stor forskel på hvad pigerne tilbyder. Jeg ville til enhver tid spørge den enkelte pige, eller hendes telefondame, hvis man ikke kan spørge pigen direkte.

Og så håber jeg ikke, at det er mig du kalder arrogant.... Men ja, vi får rigtig mange useriøse henvendelser ;)

 

Tak for dit svar. Jeg har aldrig sendt en mail til dig, så det var ikke dig, jeg havde i tanke.

 

 

Pigens ydelser fremgår normalt af hendes annonce, beskrivelsen på hjemmesiden, og af anmeldelserne, hvis der er sådanne. Priserne derimod, oplyses nogle steder, men ikke andre. Det var det, der var grunden til min undren. De svar, jeg har fået, tyder på, at også andre har gjort sig tanker.

Redigeret af Viol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget med, at det egentlig ikke er tilladt for klinikkerne at skilte med hverken prissætning, vagtplan eller endda sågalt adresse af hensyn til lovgivningen?

 

Jeg mener meget bestemt, at det for et par år siden eller der omkring, da der var så meget mediebevågenhed omkring emnet i forbindelse med diverse arrestationer, domsafsigelser og taskforces omkring branchen, kom frem, at det ikke var tilladt for klinikkerne at have vagtplaner offentliggjort på nettet, idet man så kunne tro, at det var klinikejeren, der fastsatte denne (mås man ikke ifølge rufferilovgivningen), og at der heller ikke måtte annonceres med priser på klinikkerne, idet man så kunne tro, at det var klinikejeren, der diktatorisk (mås man heller ikke) havde fastsat priserne på husets vegne.

 

Jeg ved i hvert fald, at der var mindst ét sted (Retortpigerne), der dengang opgav at have vagtplan på deres hjemmeside, og at der var mindst to andre steder (Club Bella på Bellahøj, som vistnok ikke længere eksisterer, og Privatpigerne i Ringsted, som heller ikke længere eksisterer og som i øvrigt heller ikke havde vagtplan), som havde droppet at opgive adressen på nettet.

 

Adskillige andre klinikker har heller ikke siden dengang haft offentliggjort fælles prisliste for pigerne.

 

Nogle gange er det altså bare lovgivningen, der er vores fjende, mine herrer. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget med, at det egentlig ikke er tilladt for klinikkerne at skilte med hverken prissætning, vagtplan eller endda sågalt adresse af hensyn til lovgivningen?

 

Jeg mener meget bestemt, at det for et par år siden eller der omkring, da der var så meget mediebevågenhed omkring emnet i forbindelse med diverse arrestationer, domsafsigelser og taskforces omkring branchen, kom frem, at det ikke var tilladt for klinikkerne at have vagtplaner offentliggjort på nettet, idet man så kunne tro, at det var klinikejeren, der fastsatte denne (mås man ikke ifølge rufferilovgivningen), og at der heller ikke måtte annonceres med priser på klinikkerne, idet man så kunne tro, at det var klinikejeren, der diktatorisk (mås man heller ikke) havde fastsat priserne på husets vegne.

 

Jeg ved i hvert fald, at der var mindst ét sted (Retortpigerne), der dengang opgav at have vagtplan på deres hjemmeside, og at der var mindst to andre steder (Club Bella på Bellahøj, som vistnok ikke længere eksisterer, og Privatpigerne i Ringsted, som heller ikke længere eksisterer og som i øvrigt heller ikke havde vagtplan), som havde droppet at opgive adressen på nettet.

 

Adskillige andre klinikker har heller ikke siden dengang haft offentliggjort fælles prisliste for pigerne.

 

Nogle gange er det altså bare lovgivningen, der er vores fjende, mine herrer. :wink:

 

På PussyGalores' hjemmeside står der at priserne er vejledende, og det er godt nok for mig.

 

Når det gælder adresse og vagtplan, fremgår begge ting af Romanticas hjemmeside, så jeg tvivler på at forklaringen ligger der.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Men det er nu altså sandheden.

Det er høre under rufferi at skilte med priserne på hjemmesiderne.

Det blev brugt i en del af de domme der kom i forbindelse med Task force.

Så jeg er 100% sikker på at det er forklaringen.

Og da mutter på bla romantica og erotica er blandt dem som blev dømt så er jeg slet ikke i tvivl om at hun ikke laver den fejl igen.

Knus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og da mutter på bla romantica og erotica er blandt dem som blev dømt så er jeg slet ikke i tvivl om at hun ikke laver den fejl igen.

Jeg kan godt se, at systemet som sædvanligt slår hårdt ned på vores medborgere, mens udenlandske piger og pimps surfer videre i en totalt sort økonomi, uden for myndighedernes rækkevidde. Men det gælder jo alle brancher, hvor udenlandsk arbejdskraft er en mulighed. Myndighederne går til stålet mod os danskere, så vi til sidst ikke gider tjene penge, mens udlændinge tjener kassen på os, får gratis uddannelser, SU og understøttelse, udfylder lukrative huller i sundhedsvæsenet osv. osv.

Jeg kan godt forstå, at nogen stemmer på Dansk Folkeparti. Det er bare lidt for socialdemokratisk efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er nu altså sandheden.

Det er høre under rufferi at skilte med priserne på hjemmesiderne.

Det blev brugt i en del af de domme der kom i forbindelse med Task force.

Så jeg er 100% sikker på at det er forklaringen.

Og da mutter på bla romantica og erotica er blandt dem som blev dømt så er jeg slet ikke i tvivl om at hun ikke laver den fejl igen.

Knus.

 

Det er muligt, at du har ret.

 

Det ændrer dog ikke på, at der er andre klinikker, der godt kan finde ud af at kommunikere ud omkring ydelser og priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se, at systemet som sædvanligt slår hårdt ned på vores medborgere, mens udenlandske piger og pimps surfer videre i en totalt sort økonomi, uden for myndighedernes rækkevidde. Men det gælder jo alle brancher, hvor udenlandsk arbejdskraft er en mulighed. Myndighederne går til stålet mod os danskere, så vi til sidst ikke gider tjene penge, mens udlændinge tjener kassen på os, får gratis uddannelser, SU og understøttelse, udfylder lukrative huller i sundhedsvæsenet osv. osv.

Jeg kan godt forstå, at nogen stemmer på Dansk Folkeparti. Det er bare lidt for socialdemokratisk efter min smag.

 

 

Jo, men nu er den dømmende og den udøvende magt adskilt, så det er vel ikke socialkammeraterne, der har skylden, hvis du har ret i at domstolene fortolker loven til danskernes ugunst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, at du har ret.

 

Det ændrer dog ikke på, at der er andre klinikker, der godt kan finde ud af at kommunikere ud omkring ydelser og priser.

 

Ja - men det kan du jo så bare være glad for, al den stund, at priserne på klinikkerne ligger så tæt, at du i hvert fald har et fingerpeg dér.

 

Men nu ved du - og andre - i hvert fald, at de klinikker, der reklamerer med fælles priser, bevæger sig på kanten af loven. Og du forstår vel godt, at ejeren af Romantica etc. ikke ønsker en dom til igen for den samme forseelse én gang til - eller hvad? :wink:

 

Kan du slet ikke huske alt det dér med den taskforce for et par år siden eller tre?

 

Og ydermere - nu da forklaringen er givet, er der jo ingen grund til at skyde pigerne alle mulige andre motiver i skoene end dem, der kan begrundes i nødvendigheden af at gøre, som de gør.

 

Fik du i øvrigt skrevet til Vicky herinde, som der var én, der foreslog? Det var jo hende, du var blevet interesseret i på Romantica, og så kan du jo få svar på alle dine spørgsmål med hensyn til angående om priser og alt muligt. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er muligt, at du har ret.

Det ændrer dog ikke på, at der er andre klinikker, der godt kan finde ud af at kommunikere ud omkring ydelser og priser.

Og jeg forklarer dig at det er ulovligt.

Du sprænger om noget og jeg giver dig det eneste rigtige svar.

Og jeg ved 100% sikkert at det er det rigtige svar, da jeg er en af de mange piger som blev tvunget til at vidne osv i retten.

Det er opfordring til prostitution og rufferi at skilte med priserne.

Trine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg forklarer dig at det er ulovligt.

Du sprænger om noget og jeg giver dig det eneste rigtige svar.

Og jeg ved 100% sikkert at det er det rigtige svar, da jeg er en af de mange piger som blev tvunget til at vidne osv i retten.

Det er opfordring til prostitution og rufferi at skilte med priserne.

Trine.

 

 

 
Allerførst en gengivelse af rufferiparagraffen:
 
 
"Straffelovens § 233

Den der,

  • driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2

 

  • i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde,
  • fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år

Stk. 3

  • udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Straffelovens §233 a

Den der,

 

  • ved retsstridig fremkaldelse, bestyrkelse eller udnyttelse af en vildfarelse eller ved anden utilbørlig fremgangsmåde formår en anden til mod betaling eller løfte om betaling at have seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år."

 

 
Uanset hvad du mener at vide pga. en sag, hvor du har været vidne, så  kan det ikke blive strafbart efter denne paragraf, at man oplyser om egne ydelser eller priser. Problemet opstår når man driver virksomhed og tjener på andres prostitution. Der kan en prisliste blive brugt som bevis i sagen.
 
Du skriver selv at der er en "mutter" involveret, og så er der jo tale om rufferi, og det kan jeg personligt ikke gå ind for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viol - meget groft sagt - der findes tre slags steder.

 

A: Dem der er ærlige om at der er en "mutter" involveret

 

B: Dem der er ikke er ærlige om at der er en "mutter" involveret

 

C: Der hvor pigen er "mutter" (selvejede PD'er)

 

så der bliver ikke mange steder tilbage hvis du er så berøringsangst.

 

Romantica ville da med statsgaranti også hellere reklamere med priserne end lade være - men hvis alternativet er en "Anni Fønsby" så forstår jeg hende godt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...