Hop til indhold
siddharta

Jeg skal hilse fra Jasmin

Recommended Posts

Hun har det super og nyder livet, jobbet og vagterne (Godt gået, drenge! ;-) ), og hun synes livet er godt ved hende. :-)

Det er ikke mit indtryk, at hun vil komme tilbage efter "ferien", men man kan jo altid håbe, for både i naturen og debatter er mangfoldighed vigtig.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den positive melding, der letter på uvisheden.

Det var bare så underligt, at hun forsvandt fra den ene dag til den anden.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kommer du til, at snakke med hende igen. Må du da hilse hende mange gange. Godt hun har det godt. Med de ting hun laver.

 

God søndag til alle.

 

KK

Redigeret af kanonkongen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvilken Jasmin skriver I om her, og hvor er hun forsvundet hen??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, mon ikke det er spil for galleriet??

 

Jeg tvivler da ikke på at "Orkanen Jasmin" vender tilbage. Ellers er der vel ikke grundt til disse "livstegn" fra hende hvor hun sender andre EG-brugere i byen med budskaber til os andre - først Nikita, nu Siddharta og jeg har fra en anden af hendes tilbedere modtaget en PM om hvor uretfærdigt hun er blevet behandlet.

 

Faktisk synes jeg det er uklædeligt at der er brugere herinde som villigt agerer talerør fra en bruger med skrive-forbud... Det er nok ikke det som er hensigten med en skrivepause ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk synes jeg det er uklædeligt at der er brugere herinde som villigt agerer talerør fra en bruger med skrive-forbud... Det er nok ikke det som er hensigten med en skrivepause ;)

 

Må indrømme at der gik et stykke tid, før jeg savnede Jasmin, men nu gør jeg, da der er alt for få Glædespiger herinde til at give deres besyv med i forhold til de altid bedrevidendene mænd - mig selv incl.  :wink:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bare så underligt, at hun forsvandt fra den ene dag til den anden.

Ja. Det ville have været rart, om vi havde fået en lille besked om at hun altså ikke er syg eller sådan. Da hun havde været væk i lang tid, skrev jeg en lille brev til hende. Og jeg kan bekræfte, at Jasmin virker både sund og kampklar, som vi alle kender hende.

 

 

 

Det er ikke mit indtryk, at hun vil komme tilbage efter "ferien", men man kan jo altid håbe, for både i naturen og debatter er mangfoldighed vigtig.

 

det er heller ikke mit indtryk, at hun har planer om at fortsætte herinde.

 

 

Arh, mon ikke det er spil for galleriet??

 

Jeg tvivler da ikke på at "Orkanen Jasmin" vender tilbage. Ellers er der vel ikke grundt til disse "livstegn" fra hende hvor hun sender andre EG-brugere i byen med budskaber til os andre - først Nikita, nu Siddharta og jeg har fra en anden af hendes tilbedere modtaget en PM om hvor uretfærdigt hun er blevet behandlet.

 

Faktisk synes jeg det er uklædeligt at der er brugere herinde som villigt agerer talerør fra en bruger med skrive-forbud... Det er nok ikke det som er hensigten med en skrivepause ;)

Jeg har svært ved at se, at Siiharta på nogen måde har ageret talerør for Jasmin. Han har sendt en hilsen, og sagt at hun har det godt.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, mon ikke det er spil for galleriet??

Jeg tvivler da ikke på at "Orkanen Jasmin" vender tilbage. Ellers er der vel ikke grundt til disse "livstegn" fra hende hvor hun sender andre EG-brugere i byen med budskaber til os andre - først Nikita, nu Siddharta og jeg har fra en anden af hendes tilbedere modtaget en PM om hvor uretfærdigt hun er blevet behandlet.

Faktisk synes jeg det er uklædeligt at der er brugere herinde som villigt agerer talerør fra en bruger med skrive-forbud... Det er nok ikke det som er hensigten med en skrivepause ;)

Eller også er det nogen af hendes gæster som gerne ser hende tilbage, mere end hun selv vil tilbage? - altså det er bare et gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har det super og nyder livet, jobbet og vagterne (Godt gået, drenge! :wink: ), og hun synes livet er godt ved hende. :smile:

Det er ikke mit indtryk, at hun vil komme tilbage efter "ferien", men man kan jo altid håbe, for både i naturen og debatter er mangfoldighed vigtig.

 

Jeg havde hende på ignore

Redigeret af sailor
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er du sød, når du er forarget, Montezi, og det er sq sjovt, at du selv agerer talerør for Moderationen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner da Jasmin. Man skal godt nok stå tidligt op for at vinde en diskussion med hende, og jeg kan da kun have respekt for den måde hun kan tale argumentere for sin mening på.

 

Men hvorfor skulle hun have en "skrivepause" ??

Har hun gjort noget galt, eller er det en selvvalgt skrivepause ?

 

tvr

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner da Jasmin. Man skal godt nok stå tidligt op for at vinde en diskussion med hende, og jeg kan da kun have respekt for den måde hun kan tale argumentere for sin mening på.

 

Men hvorfor skulle hun have en "skrivepause" ??

Har hun gjort noget galt, eller er det en selvvalgt skrivepause ?

 

tvr

 

Helt enig! Hun har virkelig tænkt over tingene.

 

Montezi har skrevet, at hun har skriveforbud, så det er åbenbart ikke selvvalgt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm. Men hvorfor ?? 

Er hun for hurtig ? Er hun for klog ??

 

Finder det godt nok tiltrækkende den måde hun er intelligent på, og som sagt savner jeg hende herinde.

 

IRL er jeg ret sikker på at jeg ville blive spist og spyttet ud, skulle jeg besøge hende..... ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hmm. Men hvorfor ?? 

Er hun for hurtig ? Er hun for klog ??

 

Finder det godt nok tiltrækkende den måde hun er intelligent på, og som sagt savner jeg hende herinde.

 

IRL er jeg ret sikker på at jeg ville blive spist og spyttet ud, skulle jeg besøge hende..... ;)

 

For klog? Der skal nok mere til at få tre måneders pause herfra. :D For hurtig måske, af og til skulle man måske take a chill pill inden man skriver et indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For klog? Der skal nok mere til at få tre måneders pause herfra. :D For hurtig måske, af og til skulle man måske take a chill pill inden man skriver et indlæg.

 

 

Hmm. Jamen er det derfor ?? At hun er for hurtig ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg forstår godt at bl.a. hendes kunder savner hende her. Hun havde da gode indlæg med dybde. Men hun skrev også indlæg hvor man tog sig til hovedet, feks da en pige havde problemer og hun henviste til hjælp fra mænd på motorcykler, eller når hun umotiveret begik personangreb og kaldte navngivne folk for afstumpede, pikspillere etc etc uden at nogen fra administratorbrugerne greb ind. Nu har jeg ingen følelser i klemme hos hende men at gøre hende til den rene uskyldighed mener jeg er forkert.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK cool. Tak. Det forklarer det jo. Det var egentlig bare det jeg ville vide ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt at bl.a. hendes kunder savner hende her. Hun havde da gode indlæg med dybde. Men hun skrev også indlæg hvor man tog sig til hovedet, feks da en pige havde problemer og hun henviste til hjælp fra mænd på motorcykler, eller når hun umotiveret begik personangreb og kaldte navngivne folk for afstumpede, pikspillere etc etc uden at nogen fra administratorbrugerne greb ind. Nu har jeg ingen følelser i klemme hos hende men at gøre hende til den rene uskyldighed mener jeg er forkert.

 

Jeg har aldrig besøgt Jasmin. Der er masser af andre, der skriver indlæg, hvor man tager sig til hovedet, eller de ud af det blå angriber folk for både det ene og det andet. Og hvor ved du i øvrigt fra, at administratorerne ikke greb ind? Er du også en med insiderviden som Montezi ovenfor?

Jeg har ikke forsøgt at gøre hende til en uskyldighed, men hun var skidespændende at læse, så du skyder laaangt forbi mig og rammer måske egen fod?

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

OK cool. Tak. Det forklarer det jo. Det var egentlig bare det jeg ville vide ;)

Jeg ved ikke om det er forklaringen men hun har jo begået sådanne indlæg og lignende gennem tiden med ballade til følge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har aldrig besøgt Jasmin. Der er masser af andre, der skriver indlæg, hvor man tager sig til hovedet, eller de ud af det blå angriber folk for både det ene og det andet. Og hvor ved du i øvrigt fra, at administratorerne ikke greb ind? Er du også en med insiderviden som Montezi ovenfor?

Jeg har ikke forsøgt at gøre hende til en uskyldighed, men hun var skidespændende at læse, så du skyder laaangt forbi mig og rammer måske egen fod?

De bad ikke om en god tone direkte overfor Jasmin i debatterne i langt de fleste af de gange gange hvor hun gjorde det i debatterne. Det plejer de ofte at gøre. Derfor skrev jeg de ikke greb ind, men jeg skulle have tilføjet at de ikke greb ind i debatterne overfor hende personligt. Hvad der er sket ellers kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg har intet helligt korstog mod eller for Jasmin.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, mon ikke det er spil for galleriet??

 

Jeg tvivler da ikke på at "Orkanen Jasmin" vender tilbage. Ellers er der vel ikke grundt til disse "livstegn" fra hende hvor hun sender andre EG-brugere i byen med budskaber til os andre - først Nikita, nu Siddharta og jeg har fra en anden af hendes tilbedere modtaget en PM om hvor uretfærdigt hun er blevet behandlet.

 

Faktisk synes jeg det er uklædeligt at der er brugere herinde som villigt agerer talerør fra en bruger med skrive-forbud... Det er nok ikke det som er hensigten med en skrivepause ;)

 

Som sædvanligt et helt forfejlet indlæg fra din side.

 

Gå dog for pokker til en psykiater med dit galloperende "ridderkompleks". Måske kan han med en god del held give dig lindring for dine vrangforestillinger?

 

Man kan sige meget om Jasmin. Man kan være enig eller uenig, men hun er sgu' ikke mundlam, og det er altså ikke ren nonsens og gylle, der kommer fra hendes tastatur.

 

Stundom har jeg taget mig selv i at tænke, at hendes tankegang/argumentation da egentlig var såre lysende og logisk, uden at jeg selv var kommet på den.

 

Det er måske i virkeligheden dét, der er dit - og Førerbunkerens - problem??? Freud ville uden videre have sagt "kastrationsangst".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stundom har jeg taget mig selv i at tænke, at hendes tankegang/argumentation da egentlig var såre lysende og logisk, uden at jeg selv var kommet på den.

 

Hun er da også den herinde med allerflest likes - og hvis hun ikke snart kommer tilbage overhaler du hende  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er da også den herinde med allerflest likes - og hvis hun ikke snart kommer tilbage overhaler du hende  :wink:

 

Ja, og jeg har også flere gange skrevet, at min hjerne ikke kan vinde med, når hun først begynder at skrive, og det kan mine lajkere følgeligt heller ikke.

Hvad mener du i øvrigt med "komme tilbage"? Jeg er, sikkert til manges fortrydelse, her endnu.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Men hun skrev også indlæg hvor man tog sig til hovedet, feks da en pige havde problemer og hun henviste til hjælp fra mænd på motorcykler, eller når hun umotiveret begik personangreb og kaldte navngivne folk for afstumpede, pikspillere etc etc uden at nogen fra administratorbrugerne greb ind....

 

Tjahh, er der ikke mænd herinde, der har udvist samme adfærd?

Der er jo et erklæret højt loft herinde, så tanken er vel ikke helt umulig? Og jeg har da set personangreb sive vellykket igennem. Få centimeter oppe under det fornemmede loft.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...