Hop til indhold
Administrator

Medlem tildelt karantæne for brug af to profiler

Recommended Posts

Jeg skal ikke være dommer over hvad der er rigtig eller forkert i den konkrete sag, da jeg ikke kender alle omstændighederne.

 

Ledelsen har vel truffet en beslutning... take or leave it.

 

Jeg tror på at hun nok skal komme tilbage efter sin ferie.

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sgu enig med moderator her, så kan man kalde mig en røvslikker eller whatever.. 

 

Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, så start dit eget, eller indfind dig under de regler der er. Der er såvidt jeg ved ikke nogen der betaler for at være på det her site, eller bliver tvunget... Det ender fandme som kommentarerne på Ekstra Bladet.... jesus... 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt har vi intet imod, at nogen brugere mere end én profil, så længe de ikke bruger eventuelle ekstra profiler til at bakke sig selv op i debatterne, bruger profilen til at lave ballade med eller bruger mere end én profil på chatten på samme tid.

 

Hvorfor er det overhovet tilladt med 2 profiler?

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil bare lige sige at jeg stadigvæk er her.  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dette var bedre???? Vorherre bevares!

Jalousi kan være en grim ting og totalt forhindre folk i at kigge indad. Ja nogen gange ligefrem afsløre folk i at have flere og mere dystre ansigter end det de ynder at vise frem....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det bliver sværere og sværere at finde nogle saglige argumenter for, at det skal være tilladt at have flere profiler på EG. Undtagelsen er naturligvis moderatorer og andet godtfolk.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det er muligt at I er meget klogere end ledelsen og moderatorerne

 

Det ved jeg ikke om vi er.

Men jeg stiller da gerne op, næste gang en moderatorstilling bliver ledig. Velvidende, at jeg nok er alt, alt for kontroversiel til den post.

 

Gewogen und zu leicht gefunden: Tilbuddet - og svaret - får da blæse i vinden (Var det ikke Bob Dylan?)

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra det:

 

så bryder jeg mig ikke om kalkuner.

 

 

I stedet for en moderator, hvad så  med en generator?

 

Hjælpe folk til fornuftige og urbane vendinger her inde hos lille EG.

 

Bortset fra det igen: i morgen er det tirsdag og vejret skulle efter sigende blive godt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ligegyldigt hvem personen er. Straffen ligger i det ban der er blevet uddelt, må man formode. Der er mulighed for flere profiler, men administrationen gør det ganske tydeligt at det er frihed under ansvar, og at der bliver holdt øje.

Det understreger også at man skal tænke sig godt om, i forhold til hvem man deler informationer.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ligegyldigt hvem personen er. Straffen ligger i det ban der er blevet uddelt, må man formode. Der er mulighed for flere profiler, men administrationen gør det ganske tydeligt at det er frihed under ansvar, og at der bliver holdt øje.

Det understreger også at man skal tænke sig godt om, i forhold til hvem man deler informationer.

 

 

Ja sådan set er det lige meget.

Men angrer personen mon ? :?:  - der er i hvert fald nogen herinde, som ikke ville angre det mindste

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er åbenbart helt utroligt svært at læse indenad, og forstå høflige opfordringer. Så må man jo prøve med Caps Lock: STOP KALKUNJAGTEN

 

De to sager har INTET med hinanden at gøre, og derfor kan man heller ikke sammenligne udelukkelserne.

 

Det er muligt at I er meget klogere end ledelsen og moderatorerne; og i den sammenhæng kan man jo kun sige at det står enhver frit for at lave sit eget site med egne regler og vilkår, hvis man synes her er uuholdeligt og at vi er vilkårlige.

Nu vil jeg bare sige at jeg er Pisseklog...faktisk så meget at jeg har taget krystalkuglen frem, og Vupti...så er Eruguides brugere ved at lave de samme fegl som Venuslogens brugere lavede...(nogen der er i tvivl? gå over og kik og læs tilbage!)

Herinde er der begyndt at komme kritik af ledelsen...nogen vil have forklaringer, forklaringer?

Hvem har brug for at forklarer at nu er det nok? nu har den og den bruger opbrugt tålmodigheden hos den og den moderator/co eller hvad de nu hedder? Når en grøn bliver rødglødene, så er det fordi nok er nok, og tro mig jeg har selv været helt nede på bedetæppet! Fordi jeg mente også jeg havde krav på forklaringer som jeg havde ret til! Jeg har ikke ret til en skid, jeg har ret til at være her, hvis jeg kan finde ud af det, ellers kan jeg blæse af!

Det er ham der med kongekronen(lidt indbilsk måske :D ) der bestemmer og det er de grønne, der efterlever hans regler.

her så en af de grønne der synger:

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ligegyldigt hvem personen er. Straffen ligger i det ban der er blevet uddelt, må man formode. Der er mulighed for flere profiler, men administrationen gør det ganske tydeligt at det er frihed under ansvar, og at der bliver holdt øje.

Det understreger også at man skal tænke sig godt om, i forhold til hvem man deler informationer.

Personen er tilbage om fire uger, hvis han har gjort det for at komme helt tæt på pigerne, så er det temmelig utrygt for os, at vi ikke ved hvem han er. Hvis han bare har gjort det for fis og ballade, er det bare almindeligt 'lige groft nok'.....

Mht at have mere end en profil, så forstår jeg ikke, hvorfor det er tilladt. Heller ikke for ledelsen. På alle andre fora jeg har deltaget på, har ledelsen enten modereret og debatteret med samme profil, eller det har været synligt hvem de var.

Redigeret af Liv
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personen er tilbage om fire uger, hvis han har gjort det for at komme helt tæt på pigerne, så er det temmelig utrygt for os, at vi ikke ved hvem han er. Hvis han bare har gjort det for fis og ballade, er det bare almindeligt 'lige groft nok'.....

Mht at have mere end en profil, så forstår jeg ikke, hvorfor det er tilladt. Heller ikke for ledelsen. På alle andre fora jeg har deltaget på, har ledelsen enten modereret og debatteret med samme profil, eller det har været synligt hvem de var.

 

 

 

Man kan nu godt bruge en ekstra profil konstruktivt.

fx. hvis man lige har set spørgsmål som man måske er lidt pinlig ved at stille ( helt uskyldig ).

 

Men at bruge den til fusk og vildledelse er ikke iorden.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

I burde fortælle navnet på den ekstra profil, så evt. 'ramte' kan vide det.

Der kan jo være lokket følsomme oplysninger ud.

Jeg kan fortælle at profilen hed LadySnowfox, så hvis nogen har været i kontakt med denne profil, vil jeg gerne lige høre fra jer.

 

Hvorfor er det overhovet tilladt med 2 profiler?

Fordi vi mener hovedparten af brugerne, sagtens vil kunne administrere friheden det giver, så blot fordi et par enkelte åbenbart ikke kan styre det, skal det ikke gå ud over alle andre. Der kan også være tilfælde hvor en fast debattør ikke ønsker at benytte sin faste profil, eksempelvis fordi han søger hjælp til at få opfyldt en fetich, han selv synes er lidt pinlig. Sidst men ikke mindst, ville os i administrationen skulle bruge utrolig langt tid, på at sidde og tjekke hver enkelt bruger, for at se om vedkommende allerede har en profil.

 

Mht at have mere end en profil, så forstår jeg ikke, hvorfor det er tilladt. Heller ikke for ledelsen. På alle andre fora jeg har deltaget på, har ledelsen enten modereret og debatteret med samme profil, eller det har været synligt hvem de var.

Medlemmer af administrationen skal have mulighed for at besøge og anmelde piger herinde, lige så anonymt som alle andre mænd.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til administrator for at følge min første opfordring, se herunder:

I burde fortælle navnet på den ekstra profil, så evt. 'ramte' kan vide det.

Der kan jo være lokket følsomme oplysninger ud.

Faktisk bør I offentliggøre begge profilnavne, så man kan se, om man har PMet med ham. Det vil jeg nemlig gerne kunne slippe for at udsætte mig selv for en evt. anden gang.

Venligst

French

Vil administrator også opfylde min anden opfordring (se lige her ovenfor), eller forklare hvorfor I/du ikke vil det?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Ikke umiddelbart. Man får ikke altid alt hvad man ønsker

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Hvis det havde være Admins intention, at navngive begge profiler havde han nok gjort det.

Men emnet nærmer sig at være uddebatteret synes vi.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke svært at regne ud hvem det er :P

Tsk... Du er jo også herinde døgnet rundt!!

... Ligesom mig :D

Men skulle vi ikke få lidt ro herinde igen?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ikke svært at regne ud hvem det er :P

Jo det er - ingen ide overhovedet. Det er dog ikke dig :) kan jeg regne ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke svært at regne ud  hvem det er :P

 

Næh, måske ikke, hvis man er på tjatten. Der kommer jeg sjældent

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...