Hop til indhold
Administrator

Medlem tildelt karantæne for brug af to profiler

Recommended Posts

Jeg har netop tildelt en bruger 4 ugers karantæne, samt udelukkelse fra chatten på ubestemt tid. Normalt har vi intet imod, at nogen brugere mere end én profil, så længe de ikke bruger eventuelle ekstra profiler til at bakke sig selv op i debatterne, bruger profilen til at lave ballade med eller bruger mere end én profil på chatten på samme tid.

 

Den bruger som nu har nu har fået karantæne, har ikke kun brugt hans ekstra profil til at bakke sig selv om i en debat og været på chatten med to profiler på samme tid. Han valgte simpelthen at oprette en profil med et pigenavn, og derefter anmode en moderator om at blive gjort lyserød. Af andre grunde blev profilen dog aldrig gjort lyserød, men det ændre ikke på det faktum at han har forsøgt at udgive sig for at være pige, og ligeledes har optrådt som en pige på chatten af flere gange. Det synes vi simpelthen er så langt ude, at en kraftig advarsel ikke og udelukkelse fra chatten ikke længere var nok, derfor har han fået 4 ugers karantæne.

 

Hvad hans formål med at fremstå som en pige herinde, kan jeg kun undre mig over. Hans ekstra profil er selvfølgelig blevet udelukket på livstid nu.

  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg

I burde fortælle navnet på den ekstra profil, så evt. 'ramte' kan vide det.

Der kan jo være lokket følsomme oplysninger ud.

Faktisk bør I offentliggøre begge profilnavne, så man kan se, om man har PMet med ham. Det vil jeg nemlig gerne kunne slippe for at udsætte mig selv for en evt. anden gang.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Kan i ikke blot skrive gp navnet. Det kommer jo alligevel ikke tilbage. Så kan folk få lidt ro i sindet.

Lige nu er alle gp'er der ikke er aktive mistænkelig gjort

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Det har du ret principielt ret i Sisse, men der står dog at vedkommende IKKE blev gjort lyserød.

Så ingen GP'ere (lyserøde) bør føle sig mistænkeliggjort.

E

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Equi

Tak for svar til Sisse.

Går ud fra, at når du ikke svarer på mine spørgsmål, så er det fordi, du ikke kender svaret, før du har rådført dig med øvrige eller selveste chefmoderatoren?

Ser frem til dit/jeres svar.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Jeg har uddelegeret svaret til Admin :) han er jo The Bossman

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke udmeldingen i trådstarten giver meget mening når der ikke sættes profilnavne på, ingen af os brugere ved om vi er/har været involveret og alle er/kan føle sig under mistanke.

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke udmeldingen i trådstarten giver meget mening når der ikke sættes profilnavne på, ingen af os brugere ved om vi er/har været involveret og alle er/kan føle sig under mistanke.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Enig!

Men lad os nu se om en uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Lad nu være med at gå på kalkunjagt. Hvis du ikke har kommunikeret med en "pige" der ikke er lyserød så har man jo ikke været i kontakt med vedkommende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da noget pudsigt/mærkeligt noget at gøre, -men så gik der vel tid med det for vedkommende.

 

Dejligt og høre at i fangede banditten, godt gået de herre ;) Thumps up......

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu være med at gå på kalkunjagt. Hvis du ikke har kommunikeret med en "pige" der ikke er lyserød så har man jo ikke været i kontakt med vedkommende.

@Equi, andre moderatorer og administrator

Som jeg har forstået det havde den ikke-lyserøde pige samtidig en alm (herre)profil.

Har jeg været i kontakt med vedkommende, fx via PM, vil jeg endda meget gerne vide det.

Det må være fuldt ud rimeligt, at I - som jeg også advokerer for i denne tråds indlæg nr. 2 - offentliggør begge profilers navne.

Jeg ønsker i hvertfald ikke at være i kontakt med en profil, der kan finde på det nummer. Det er decideret stærkt mistillidsvækkende.

Venligst

French

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop tildelt en bruger 4 ugers karantæne, samt udelukkelse fra chatten på ubestemt tid. Normalt har vi intet imod, at nogen brugere mere end én profil, så længe de ikke bruger eventuelle ekstra profiler til at bakke sig selv op i debatterne, bruger profilen til at lave ballade med eller bruger mere end én profil på chatten på samme tid.

 

Den bruger som nu har nu har fået karantæne, har ikke kun brugt hans ekstra profil til at bakke sig selv om i en debat og været på chatten med to profiler på samme tid. Han valgte simpelthen at oprette en profil med et pigenavn, og derefter anmode en moderator om at blive gjort lyserød. Af andre grunde blev profilen dog aldrig gjort lyserød, men det ændre ikke på det faktum at han har forsøgt at udgive sig for at være pige, og ligeledes har optrådt som en pige på chatten af flere gange. Det synes vi simpelthen er så langt ude, at en kraftig advarsel ikke og udelukkelse fra chatten ikke længere var nok, derfor har han fået 4 ugers karantæne.

 

Hvad hans formål med at fremstå som en pige herinde, kan jeg kun undre mig over. Hans ekstra profil er selvfølgelig blevet udelukket på livstid nu.

Hey Admin.

 

Jamen godt gået i fangede ham/dem.Stor cadeau for det.  Ja det er bestemt ikke særligt rart, at tænke på, at nogen er så nederdrægtige og gøre sådanne ting.

 

;Men se det der faktisk undre mig en del er.

Personen har, fået 4 ugers karantæne for noget, jeg faktisk mener er meget alvorligt. Men kan så se Jasmin har fået 3 mdr skrivepause også fra chatten. Som jeg kunne se i et andet indlæg

 

Ja nu skal jeg, ikke kloge mig i hvad Jasmin har, gjort da jeg ikke aner det. Men det må da være en del alvorligere, end at snyde og bedrage som den omtalte person i beskriver har gjort. Får mig hænger straffen da ikke sammen. (ja nok der jeg undre mig)

 

Ja min undring går vel på, at synes denne herre er sluppet utroligt billigt. Det kunne jeg godt tænke mig, at hører om. For i min termonologi er det, at udvise så stor grovhed, at udgive sig for en gper, og andre personligheder ikke iorden, Men ja bare min ydmyge mening.

 

 

 

Hygge og ha en dejlig dag

 

KK

Redigeret af kanonkongen
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Admin.

 

Jamen godt gået i fangede ham/dem.Stor cadeau for det.  Ja det er bestemt ikke særligt rart, at tænke på, at nogen er så nederdrægtige og gøre sådanne ting.

 

;Men se det der faktisk undre mig en del er.

Personen har, fået 4 ugers karantæne for noget, jeg faktisk mener er meget alvorligt. Men kan så se Jasmin har fået 3 mdr skrivepause også fra chatten. Som jeg kunne se i et andet indlæg

 

Ja nu skal jeg, ikke kloge mig i hvad Jasmin har, gjort da jeg ikke aner det. Men det må da være en del alvorligere, end at snyde og bedrage som den omtalte person i beskriver har gjort. Får mig hænger straffen da ikke sammen. (ja nok der jeg undre mig)

 

Ja min undring går vel på, at synes denne herre er sluppet utroligt billigt. Det kunne jeg godt tænke mig, at hører om. For i min termonologi er det, at udvise så stor grovhed, at udgive sig for en gper, og andre personligheder ikke iorden, Men ja bare min ydmyge mening.

 

 

 

Hygge og ha en dejlig dag

 

KK

 

I hvilken tråd/hvilket indlæg kan man se, at Jasmin er påtvunget skrivepause? Og er der en begrundelse der?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvilken tråd/hvilket indlæg kan man se, at Jasmin er påtvunget skrivepause? Og er der en begrundelse der?

Bare det svar Nille gav til dig i dit indlæg 

 

Bare det jeg tog udgangspunkt i 

 

Ha en dejlig dag.

 

KK

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvilken tråd/hvilket indlæg kan man se, at Jasmin er påtvunget skrivepause? Og er der en begrundelse der?

Jeg sendte en sms til Jasmin for et par uger siden, og spurgte, om det kunne være rigtigt, at hun havde fået karantæne. Det var så rigtigt.

Hun fortalte mig også på hvilket grundlag... Men det tør jeg ikke at skrive i frygt for, at jeg også får karantæne! :huh:

Ps: Det burde jeg nok have skrevet i "Hvor er Jasmin?" tråden, men nu endte den her.

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

;Men se det der faktisk undre mig en del er.

Personen har, fået 4 ugers karantæne for noget, jeg faktisk mener er meget alvorligt. Men kan så se Jasmin har fået 3 mdr skrivepause også fra chatten. Som jeg kunne se i et andet indlæg

 

Ja nu skal jeg, ikke kloge mig i hvad Jasmin har, gjort da jeg ikke aner det. Men det må da være en del alvorligere, end at snyde og bedrage som den omtalte person i beskriver har gjort. Får mig hænger straffen da ikke sammen. (ja nok der jeg undre mig)

 

Ja min undring går vel på, at synes denne herre er sluppet utroligt billigt. Det kunne jeg godt tænke mig, at hører om. For i min termonologi er det, at udvise så stor grovhed, at udgive sig for en gper, og andre personligheder ikke iorden, Men ja bare min ydmyge mening.

 

 

 

Denne undren kan jeg fuldt ud tilslutte mig, hvis det passer, at Jamin har fået 3 måneders karantæne. Det er, såfremt det passer, proportionsforvirring, der for alvor rykker.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sidd

Nu ved vi jo ikke hvad Jasmin har 'begået'.

Venligst

French

 

Sandt nok. Mit gode hjerte løb af med mig, for jeg har svært ved at se Jasmin med to profiler....

 

Redigeret af siddharta

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sendte en sms til Jasmin for et par uger siden, og spurgte, om det kunne være rigtigt, at hun havde fået karantæne. Det var så rigtigt.

Hun fortalte mig også på hvilket grundlag... Men det tør jeg ikke at skrive i frygt for, at jeg også får karantæne! :huh:

Ps: Det burde jeg nok have skrevet i "Hvor er Jasmin?" tråden, men nu endte den her.

 

Sikke dog et fint indlæg :(

 

Der fik du lige beskyldt ledelsen for.... ja, hvad er det egentlig du beskylder dem for???

 

Fandme et usselt bidrag :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, vi ved ikke, hvad Jasmin har "begået", men det er sgu' da underligt, at hun "får lov" til at forsvinde ned i et hul i jorden uden yderligere forklaring.

 

Det er muligt, at Jasmin skriver meget – det gør jeg for så vidt også selv – og man kan da være enig/uenig i synspunkterne, men jeg synes ikke, hun har været grov eller unfair over for nogen.

 

Hun er tværtom utroligt velargumenterende, og det i en grad, så jeg langtfra altid kan følge med, men har måttet sige "aha, sådan kan man også se og sige tingene".

 

Er det et udtryk for kastrationsangst i Freuds betydning, at der er lukket ned?

 

Det kunne være morderligt rart at vide (også for min egen skyld da!), hvor Jasmin har overtrådt reglerne.

 

Er det nok at tisse tilstrækkeligt på den berømte sukkermad, der står midt på bordet i Førerbunkeren?  Eller er Førerbunkeren trukket så langt ned i undergrunden, at der kun er 1,5 m op til det ellers højt priste høje loft?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke dog et fint indlæg :(

 

Der fik du lige beskyldt ledelsen for.... ja, hvad er det egentlig du beskylder dem for???

 

Fandme et usselt bidrag :(

 

Hvori ser du egentligt det usle?

 

Du, som uden blusel gentagne gange har kaldt andre brugere herinde for "røvslikkere"?

Det er fandme da usselt, hvis noget som helst er usselt i denne verden!

 

Det er da helt i orden, hvis du er uenig med folk eller ikke sympatiserer med dem. Ikke et ondt ord om det.

 

Men det er direkte nedværdigende at kalde andre brugere "røvslikkere", det hører slet ikke hjemme herinde.

Jeg undrer mig i den grad over, at Førerbunkeren ikke for længst har grebet ind over for denne sprogbrug fra din og andres side.

 

Jeg har PM fået påtale for langt mindre end dette, og nu er dit næste træk utvivltsomt, at du som erklæret antiridder-ridder griber til ridderargumentet.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Det er åbenbart helt utroligt svært at læse indenad, og forstå høflige opfordringer. Så må man jo prøve med Caps Lock: STOP KALKUNJAGTEN

 

De to sager har INTET med hinanden at gøre, og derfor kan man heller ikke sammenligne udelukkelserne.

 

Det er muligt at I er meget klogere end ledelsen og moderatorerne; og i den sammenhæng kan man jo kun sige at det står enhver frit for at lave sit eget site med egne regler og vilkår, hvis man synes her er uuholdeligt og at vi er vilkårlige.

 

 

 

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...