Hop til indhold

Vendersgade Frederecia SS

Featured Replies

Skrevet

Er ten stadig et besøg værd? 

Jeg kommer fra det nordlige Jylland så der er langt hvis det er en skuffende omgang. Har nogle stjerner i Århus også, men kender ikke ten. De tidlige anmeldelser er jo helt i top klasse ;-) 

hvem er dine stjerner i Aarhus ?

• Svar 130
  • Visninger 68.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg var forbi Ten i dag kl. 13.00, efter at have læst tråden herinde, og da jeg havde ærinde i Fredericia. Kan kun give de tidligere skribenter ret, hun kan nogle tricks Sød smilende pige, som vir

• ...oven på den omtale, måtte jeg da også forbi Landsoldaten i Fredericia.    Jeg havde sms-aftalt en times oliemassage+ med Ten, der også tog imod og og gik i krig på min ryg. Dejlig hårdt, venligt

• Så har jeg også besøgt stedet. Blev betjent af ten. sød smilende og flot pige. massage var 8/10 da da jeg kun fik på ryggen. Havde jeg fået begge sider havde det fået 10. Blev dog flere gange afbru

Skrevet

hvem er dine stjerner i Aarhus ?

fah hos det gamle N&N og den anden er Joy på det nye N&N på grønnegade 64 :-) 

Skrevet

Fik en SMS i dag at der er kommet en ny pige. Ikke den smarteste kundeservice men så ved I det.

Skrevet

Fik en SMS i dag at der er kommet en ny pige. Ikke den smarteste kundeservice men så ved I det.

Hvor i Vendersgade eller i Aarhus ? denne tråd handler NU ikke kun om Ten og hendes team ...

Skrevet

Hvor i Vendersgade eller i Aarhus ? denne tråd handler NU ikke kun om Ten og hendes team ...

Jeg beklager forvirringen, men mit indlæg handler altså om trådens emne som står i overskriften.

Skrevet

Jeg beklager forvirringen, men mit indlæg handler altså om trådens emne som står i overskriften.

Helt OK, og tak for info om den nye pige, så kan det jo være at Ten + den nye lige skal have et besøg i nær fremtid ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.