8000 2009 Skrevet 11. September, 2014 Aften Jeg er lige kommet hjem fra en tur i Vendersgade http://www.saendee.dk/ Jeg havde et par gange forsøgt at få tid, men idag fik jeg en sen tid som passede ind i de aktiviteter jeg har i frederecia nu. Blev taget imod af en smilende kvinde som straks fik mig til at føle mig godt tilpas. Blev vidst ind bagved i et stort rum med en dejlig stor briks pænt og rent med rene håndklæder. Nu kommer roserne sjældendt har jeg fået en så god massage, tilpas hård for mig. Da forsiden skulle tages fik jeg et HJ i VEDENSKLASSE F... jeg blev tømt :-P efterfølgende blev jeg vasket med varmt vand også masserede hun ellers færdig på forsiden for til sidst at slutte med hoved og nakke. Alt i alt Super. Pigen er gammel Århus pige så det fik vi lige en hygge snak om dette under massagen. Steder som vi begge kender ovs Jeg kan kun anbefaler at alle fra Trekantsområdet, tage en tur til Frederecia. Jeg kommer helt sikkert igen selvom der er 100 km hver vej. Men tro mig det er det værd. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 12. September, 2014 Det må da vist have været Ten der gav dig den gode behandling. Hvad måtte du slippe for det ? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 12. September, 2014 er der mulighed for fuld pakke ? har hun været i Langelandsgade i Aarhus ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 12. September, 2014 Ten er bare bedst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 12. September, 2014 Jeg kan kun tilslutte mig den store ros, jeg har selv besøgt hende torsdag kl. 16, en super dejlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 12. September, 2014 er der mulighed for fuld pakke ? har hun været i Langelandsgade i Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 12. September, 2014 er der mulighed for fuld pakke ? har hun været i Langelandsgade i Aarhus Hun har været i langelandsgade Tror godt du kan spørge om mer hun bider ikke Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ashcamp 16 Skrevet 14. September, 2014 Nu har jeg også været forbi og kan kun sige at Ten er super sød og god. Jeg fik en gang rigtig hård massage noget som man ikke får særlig tit hos thai steder. Da jeg havde fået masseret ryggen tørrede hun mig af med køkkenrulle og derefter hentede hun varmt vand og vaskede ryggen. Så skulle jeg vende mig om og hun startede med benene og arbejdede sig op til lille mand, her kom så spørgsmålet HJ, Jo tak. Hun gik i gang med det og stod med røven vendt mod mig så der var adgang til at pille og hun havde nu ansigtet så tæt på pikken at jeg var nød til at spørge efter BJ. Efter hurtig aftørring gik hun i gang med det og der gik ikke mange minutter før hun kravlede op så jeg også skulle slikke i en god 69'er ind til jeg kom. Så resten af massagen og afvaskning. Det eneste problem var at massagen måske var en anelse hård for her 3 dage efter har jeg ondt i det ene knæ og det er en lille smule hævet, men super oplevelse og så må man leve med lidt smerter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 14. September, 2014 Jep iceman du kan knalde hende, det er hun også god til. 1000kr for det hele er prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 14. September, 2014 Hvad koster massage med BJ og 69? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ashcamp 16 Skrevet 14. September, 2014 det gav jeg 800 kr for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 18. September, 2014 Hvad for en normal mand til at køre fra århus til frederecia og retur igen 200 kmt.??? Det gør en god massage samt hj i VERDENSKLASSE Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 18. September, 2014 Hun har været i langelandsgade Tror godt du kan spørge om mer hun bider ikke Venligst 8000 Nej, som jeg husker hende fra Langelandsgade så sutter hun bare ... og det gør hun så også ret godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 18. September, 2014 Syntes bare hun generelt gør det godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 19. September, 2014 Nej, som jeg husker hende fra Langelandsgade så sutter hun bare ... og det gør hun så også ret godt Ten gør det hele rigtigt godt og da hun var i vejle, var det ingen problemer hvis man fik lyst til at bolle hende. og det gør hun også til UG . knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 24. September, 2014 Det lyder som et besøg værd, hvad var prisen for massage inkl. HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 10. Oktober, 2014 Besøgte Ten i Vendersgade tidligere på ugen. Hun er ganske enkelt verdensklasse. Massage med HJ 600 kr. Massage med HJ, BJ og 69 800 kr. Hele svineriet 1.000 kr. Absolut fare for afhængighed Mvh. Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 13. Oktober, 2014 Så har jeg også besøgt stedet. Blev betjent af ten. sød smilende og flot pige. massage var 8/10 da da jeg kun fik på ryggen. Havde jeg fået begge sider havde det fået 10. Blev dog flere gange afbrudt da hun skulle svare opkald og sms på mobil. det trækker en del ned. men slutningen er til 10/10. Fik fuld pakke og det var fantastisk med kys og måtte alt. Hun var rigtig stram syntes jeg Det hele tog dog kun 50 min. Og til en tusse. Kan sagtens anbefale det, og når jeg kommer den vej igen en dag skal jeg helt sikkert besøge hende igen :-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 13. Oktober, 2014 Lyder som en dejlig omgang. Har også prøvet hvor det kun blev til ryggen. Lidt synd. Men hun kan sku det hele. Og hun er super efter min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 13. Oktober, 2014 Hejsa. Ja lyder som en dejlig pige, skal den vej i morgen og har bestilt en tid kl 10 så må vi se .. Men lidt træls med den telefon, den må man da kunne bede hende om at lade ligge ????. det er da meget forstyrrende. VH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 13. Oktober, 2014 Ja det må man mene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 13. Oktober, 2014 Hejsa. Ja lyder som en dejlig pige, skal den vej i morgen og har bestilt en tid kl 10 så må vi se .. Men lidt træls med den telefon, den må man da kunne bede hende om at lade ligge ????. det er da meget forstyrrende. VH Aften Har aldrig haft problemer med hendes telefon de gange jeg har været der. Men tal med hende hvis det bliver et problem hun er god til dansk og forestår hvad god service er. Ellers bare god tur, regner med en beretning. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 13. Oktober, 2014 losser, det glæder mig, at du ikke blev skuffet og havde en god oplevelse. I disse 1864-tider, kunne du have benyttet de tiloversblevne 10 minutter på en kulturel oplevelse ved at gå 50 meter rundt om hjørnet og hilse på den tapre landsoldat. Ved godt, at han er rejst efter krigen i 1849 men same same. Den gang blev de sgu nok ikke serviceret af de dygtige thai-piger Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 13. Oktober, 2014 Hehe ja det er rigtigt Har snakket med hende efter jeg kom hjem. Troede den ældre dame ude i ventesalen var hendes tlf pige.. men alt i alt så var det det bedste thai besøg jeg har haft. . ( dog kun nr 3) da jeg lige er startet. Har dog booket tid ved den jeg plejer at tage i Aalborg på lørdag. Der kommer også en anmeldelse af det besøg og de 2 første gange jeg var der. (Et tip er lige lege med banditten en 4-5 timer før så holder man længere) ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 14. Oktober, 2014 Hehe ja det er rigtigt Har snakket med hende efter jeg kom hjem. Troede den ældre dame ude i ventesalen var hendes tlf pige.. men alt i alt så var det det bedste thai besøg jeg har haft. . ( dog kun nr 3) da jeg lige er startet. Har dog booket tid ved den jeg plejer at tage i Aalborg på lørdag. Der kommer også en anmeldelse af det besøg og de 2 første gange jeg var der. (Et tip er lige lege med banditten en 4-5 timer før så holder man længere) Hej Losser. Fin beretning. Jeg er på ferie pt, men kommer snart hjem igen. Hvor er du vant til at komme i Aalborg og lige lidt beskrivelse af servicen, pigen og prisen. Venter på din beretning m.m. efter Aalborg-turen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg