Hop til indhold
8000

Vendersgade Frederecia SS

Recommended Posts

Jeg fik også besøgt Ten. Her været hos hende mange gange i Vejle. God massage og sex. Denne gang fik jeg den helt store tur.

Gagging med Ten liggende på ryggen og med hovedet ud over briksen. Det endte med en tur i hendes stramme røvhul og det kunne godt ses på hende at jeg var lidt stor. Men det gik og jeg fyrede den af oppe i hende. Afsluttede med et bad i den kolde lejlighed. Der var meget fugt pga. Gasovnen. Med Ten er altid et besøg værd. 1000 kr for besøget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Pyt med temperaturen i lejligheden - man får altid varmen i selskab med Ten :wink:

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber Ten vælger Midtjylland næste gang hun flytter biks

 

Ten flytter ikke :)

 

Saen Dee er hendes forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går og hun har fået en assistent ( new girl ), som jeg synes virkede sød og rar.

Knapt så god massage som Ten, men mindst ligeså god efterbehandling som Ten.

Igen pressen på for at jeg skulle et eller andet - bare helt naturligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre

Det forlyder fra sædvanligvis velunderrettet kilde, at der på søndag ankommer endnu en ny pige hos oasen i Vendersgade. Ydelserne skulle efter sigende være af den gode kendte kvalitet, som vi kender fra den fabelagtige Ten. Jeg tror der er noget at glæde sig til for alle raske drenge ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kan de gøre Ten kunsten efter lige så godt?!

Nej men bestemt en sød og flot pige og giver god massage, men fuld pakke det virkede som hun ikke kunne li det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Mirko, tror du skal et smut til Vejle og prøve Yo hos Top Massage, Vardevej 20. Hun virker som om hun har vældig mod på det hele ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen.

 

Nogen der kan fortælle hvordan det går med Ten´s lærlinge?

 

Mvh.

Da jeg besøgte hende gik det rigtig godt, hun har haft en god læremester.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte hende gik det rigtig godt, hun har haft en god læremester.

 Mange tak Adam. Så må man jo hellere stille sig til rådighed for sådan en oplæring, Kan du sige lidt om alder, højde og andre konkrete forbrugeroplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, men stadig lækker efter tre fødsler og en masse pik...

 Jeg har mødt Ten nogle gange, både i Århus og vejle. Er vildt imponeret over at den flotte krop har præsteret 3 børn. Blev ved sidste besøg enig med mig selv om at det nok er et kejsernit ar (som så mange andre thaipiger) der var på mave skindet, men 3 børn!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har mødt Ten nogle gange, både i Århus og vejle. Er vildt imponeret over at den flotte krop har præsteret 3 børn. Blev ved sidste besøg enig med mig selv om at det nok er et kejsernit ar (som så mange andre thaipiger) der var på mave skindet, men 3 børn!

Prøv at besøge Daw (Metta) i Tørring.

 

Lillebitte, 6-47 år gammel, født 5 børn og med en krop som en teenager. :)

 

Der er piger, som naturen har været god ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Mange tak Adam. Så må man jo hellere stille sig til rådighed for sådan en oplæring, Kan du sige lidt om alder, højde og andre konkrete forbrugeroplysninger?

Hun er vel ca 30 år 160-165 høj 50-55 kg dejlig krop og vel b skål der sider lige som den skal, sådan almenlig køn pige nok sådan nabo datter type, sød og dejlig pige.

hun heder Ning.

jeg kan godt anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...