Hop til indhold

Vendersgade Frederecia SS

Featured Replies

• Svar 130
  • Visninger 68.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg var forbi Ten i dag kl. 13.00, efter at have læst tråden herinde, og da jeg havde ærinde i Fredericia. Kan kun give de tidligere skribenter ret, hun kan nogle tricks Sød smilende pige, som vir

• ...oven på den omtale, måtte jeg da også forbi Landsoldaten i Fredericia.    Jeg havde sms-aftalt en times oliemassage+ med Ten, der også tog imod og og gik i krig på min ryg. Dejlig hårdt, venligt

• Så har jeg også besøgt stedet. Blev betjent af ten. sød smilende og flot pige. massage var 8/10 da da jeg kun fik på ryggen. Havde jeg fået begge sider havde det fået 10. Blev dog flere gange afbru

Skrevet

Ten er bare den bedste på sit område.

Skrevet

Jeg fik også besøgt Ten. Her været hos hende mange gange i Vejle. God massage og sex. Denne gang fik jeg den helt store tur.

Gagging med Ten liggende på ryggen og med hovedet ud over briksen. Det endte med en tur i hendes stramme røvhul og det kunne godt ses på hende at jeg var lidt stor. Men det gik og jeg fyrede den af oppe i hende. Afsluttede med et bad i den kolde lejlighed. Der var meget fugt pga. Gasovnen. Med Ten er altid et besøg værd. 1000 kr for besøget

Skrevet

Pyt med temperaturen i lejligheden - man får altid varmen i selskab med Ten :wink:

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Håber Ten vælger Midtjylland næste gang hun flytter biks

Ten flytter ikke :)

Saen Dee er hendes forretning

Skrevet

Dejligt. Hun fortjener det bedste og hun er den bedste

Skrevet

Når folk kører fra Århus til Fredericia for at besøge biksen så bliver hun der jo nok for en stund :-) Men hun har overrasket før ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er først i trediverne.

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Var forbi i går og hun har fået en assistent ( new girl ), som jeg synes virkede sød og rar.

Knapt så god massage som Ten, men mindst ligeså god efterbehandling som Ten.

Igen pressen på for at jeg skulle et eller andet - bare helt naturligt :-)

Skrevet

Jeg vil da også gerne høre lidt om assistenten - højde, drøjde, alder m.m

Skrevet

Kære knaldebrødre

Det forlyder fra sædvanligvis velunderrettet kilde, at der på søndag ankommer endnu en ny pige hos oasen i Vendersgade. Ydelserne skulle efter sigende være af den gode kendte kvalitet, som vi kender fra den fabelagtige Ten. Jeg tror der er noget at glæde sig til for alle raske drenge ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Det kan du kun finde ud af ved at ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Men kan de gøre Ten kunsten efter lige så godt?!

Nej men bestemt en sød og flot pige og giver god massage, men fuld pakke det virkede som hun ikke kunne li det.

Skrevet

Mirko, tror du skal et smut til Vejle og prøve Yo hos Top Massage, Vardevej 20. Hun virker som om hun har vældig mod på det hele ;-)

Hilsen

Huaa Laan

• 2 weeks later...
Skrevet

Godmorgen.

Nogen der kan fortælle hvordan det går med Ten´s lærlinge?

Mvh.

Skrevet

Godmorgen.

Nogen der kan fortælle hvordan det går med Ten´s lærlinge?

Mvh.

Da jeg besøgte hende gik det rigtig godt, hun har haft en god læremester.

Skrevet

Da jeg besøgte hende gik det rigtig godt, hun har haft en god læremester.

Mange tak Adam. Så må man jo hellere stille sig til rådighed for sådan en oplæring, Kan du sige lidt om alder, højde og andre konkrete forbrugeroplysninger?

Skrevet

Jep, men stadig lækker efter tre fødsler og en masse pik...

Jeg har mødt Ten nogle gange, både i Århus og vejle. Er vildt imponeret over at den flotte krop har præsteret 3 børn. Blev ved sidste besøg enig med mig selv om at det nok er et kejsernit ar (som så mange andre thaipiger) der var på mave skindet, men 3 børn!

Skrevet

Jeg har mødt Ten nogle gange, både i Århus og vejle. Er vildt imponeret over at den flotte krop har præsteret 3 børn. Blev ved sidste besøg enig med mig selv om at det nok er et kejsernit ar (som så mange andre thaipiger) der var på mave skindet, men 3 børn!

Prøv at besøge Daw (Metta) i Tørring.

Lillebitte, 6-47 år gammel, født 5 børn og med en krop som en teenager. :)

Der er piger, som naturen har været god ved.

Skrevet

Mange tak Adam. Så må man jo hellere stille sig til rådighed for sådan en oplæring, Kan du sige lidt om alder, højde og andre konkrete forbrugeroplysninger?

Hun er vel ca 30 år 160-165 høj 50-55 kg dejlig krop og vel b skål der sider lige som den skal, sådan almenlig køn pige nok sådan nabo datter type, sød og dejlig pige.

hun heder Ning.

jeg kan godt anbefale hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.