Hop til indhold
8000

Vendersgade Frederecia SS

Recommended Posts

Hejsa.

Så har jeg også været der :) , og kan tale lidt med, det jo ikke så tit jeg kommer på de kanter.         Tak for super massage med mere, Ten ;) , det var være at vente de 10 min ekstra for.

Jamen hvad skal jeg sige ?,,,,    det er ikke et sted man går forgæves, så kort, men rigtigt.   

Der er gode parkerings muligheder ( 3 timer ved fakta )  der er ren og pænt - brusebad .

Sød og smilende, valuta for pengene :wink: .

Køre gerne inden om igen hvis jeg skal over broen en anden gang

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Så har jeg også været der :) , og kan tale lidt med, det jo ikke så tit jeg kommer på de kanter.         Tak for super massage med mere, Ten ;) , det var være at vente de 10 min ekstra for.

Jamen hvad skal jeg sige ?,,,,    det er ikke et sted man går forgæves, så kort, men rigtigt.   

Der er gode parkerings muligheder ( 3 timer ved fakta )  der er ren og pænt - brusebad .

Sød og smilende, valuta for pengene :wink: .

Køre gerne inden om igen hvis jeg skal over broen en anden gang

VH 

Mon så ikke Ten fik renset afløbet  :grin:

Det er godt at der ikke er broafgift på Lillebæltsbroen, eller kunne det blive en dyr fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Ten i dag kl. 13.00, efter at have læst tråden herinde, og da jeg havde ærinde i Fredericia.

Kan kun give de tidligere skribenter ret, hun kan nogle tricks ;)

Sød smilende pige, som virker afslappet og afklaret. Det hjælper altid på stemningen.

Jeg fik et bad først og derefter ind på briksen.

Hun spurgte hvad jeg ville have,og jeg sagde en times olimassage. Så spurgte hun grinende "maybe more?" Jeg sagde "maybe", selvom jeg udemærket godt vidste hun nok sku få mig overtalt.

Hun gir en rigtig god massage! Det er seriøst nok en af de bedste massager jeg har fået et sted som også tilbyder fuldpakke. Jeg måtte bede hende hold lidt igen nogle steder, men det er nok mest mig der er en pivskid :)

Hun lyttede fint efter og var god til at fornemme når det blev for hårdt.

Til sidst mens jeg lå på maven gik hun igang med at pirre til den store guldmedalje. Det var super blidt og lækkert til at starte med og endte med jeg nærmest stod på alle fire mens hun rev den af på mig. Pivfrækt :)

På det her tidspunkt havde jeg ikke sagt en lyd om HJ eller andet og det havde hun heller ikke. Jeg elsker når en massør kan læse ens signaler og bare følger strømmen, i stedet for at stoppe op og spørge.

Da jeg blev vendt rundt spurgte hun bare lige kort: "600 ok?"

Tror jeg fik fremstammet "yes yes!"

Herefter et blidt, pirrende og tålmodigt HJ. Det kulminerede da hun vendte røven til mig, stadig med kjole på, og jeg lige sneg en hånd ind på hendes inderlår, hvorefter hun uden opfordring hev kjolen over hovedet i et snuptag. Herefter svingede hun det ene lår over mig så vi lå i en 69er, krængede trusserne til side,og pressede sin fisse ned mod min mund. Jeg gik ombord i herlighederne der gik længe før jeg måtte overgi mig :)

Derefter lidt aftørring og mere massage på lårene.

Alt i alt en super lækker oplevelse. Fornemmede vi havde en god kemi.

Der var gået 55 min da jeg stod på gaden igen.

600 kr. For en times kanon massage, krydret med klasse HJ og oral til hende - jeg tror jeg har fundet mit nye yndlingssted i den her del af Jylland ;)

Klart anbefalelses værdigt.

Håber det kunne bruges til noget!

- Jayjay

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jayjay - fin beskrivelse. Der bliver nok kø i Vendersgade fremover :cool:

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Lækker brun - langt sort hår - smilende - glimt i øjet :mrgreen: . .....

Men ellers Slank dejlig krop ( lidt højre end alm for thai piger ) alder er altid svært  et sted mellem 25 -35 .

SÅ tag ud og se og føl.

VH

Hvad med en beskrivelse af Ten (Udseende, alder, krop) ;)

Men lyder helt bestemt som et besøg værd, hvis smilet skal op justeres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Nu er der efterhånden skrevet meget om åndehullet i Vendersgade, men jeg skriver lige endnu en anmeldelse, da der er nyt at berette :cool:

Da jeg havde raget mig en grim muskelinfiltration til i en af de store muskelgrupper (og nej kære læser, det er ikke den du nu sikkert tænker på), ville jeg prøve at se om jeg kunne få en tid ved Saen Dee hvor Ten jo giver en dejlig hård massage. Jeg skrev en sms for at høre, om jeg kunne komme til hurtigt. Ten var ikke på arbejde denne dag, men hun ville komme dagen efter og jeg kunne få en tid om eftermiddagen. Det hele blev aftalt, men jeg var lidt usikker på, hvad jeg egentlig havde indladt mig på. Beskederne frem og tilbage på engelsk var ikke det let forståelige engelsk, som Ten plejer at skrive. Nå, men det var nu mest massagen jeg gik efter denne gang  :-P  Da jeg kom til stedet, var Ten der ikke, så min fornemmelse havde været rigtig. I stedet talte jeg med den nye pige Mee. Der var ikke megen snak, for hun kunne ikke dansk og meget lidt engelsk. Det eneste dansk, jeg hørte hende sige, var ”vend om” – hvilket jo også er en ret vigtig sætning at kunne i den branche  :cool:  Inden jeg fik mig lagt på briksen, fik jeg fortalt den ældre thaidame i lokalet, at jeg havde brug for en seriøs gang massage. Den var hun helt med på og foreslog, at hun selv tog sig af massagen og at jeg bagefter kunne få lidt mere af Mee – eller den unge pige, som hun kaldte hende. Det har thaierne for vane at kalde alt af hunkøn under 30 år.

På trods af at vi havde aftalt, at det var mama selv, som skulle massere mig, gik Mee nu i gang med dette. Hun var egentlig ok til det, om end det var til den blive side i forhold til hvad jeg kan lide. Efter nogen tid kom mama så også ind. Det skulle vise sig at blive noget nær den bedste massage, som jeg til dato har fået. Mama tog sig af den ømme muskel og Mee af resten af kroppen – herligt med fire hænders massage  :-P  Efter endt massage, forsvandt mama og Mee tog over – så blev jeg bedt om at vende mig om. På baggrund af mine erfaringer med Ten og hendes fremragende serviceniveau, havde jeg jo regnet med lidt mere end det HJ jeg nu blev tilbudt. Men der var ikke mulighed for mere, selvom jeg dog fik lov til at pille lidt ved Mee imens hun arbejdede. Hun har en vildt dejlig krop og jeg kunne rigtig godt have tænkt mig mere. Men det blev ikke denne gang. Jeg håber, at hendes afvisning var p.g.a. at tiden var udløbet, da der næsten var gået en time på det tidspunkt, hvor en mand er villig til at sige ja til hvad som helst :-P

Massagen var kanon og jeg svævede derfra uden at kunne mærke den drilske muskel – og tømt blev jeg jo også. Ten skulle være tilbage i næste uge igen. Men har man lyst til at prøve kræfter med Mee, er der nu lavet endnu et massagerum, så de to piger kan arbejde i hver sit rum, ligesom badeværelset er blevet færdigt.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi stedet. Det var også Mee som jeg fik massage af.

Massagedelen var rimelig hård, og uden at jeg havde nævnt noget, fandt hun selv et par problematiske muskler på mig.

Der blev gået grundigt igennem på hele bagsiden og fødder, hvorefter der blev vasket olie af med en klud og en skål lunt vand.

Herefter en tur med armene hvorefter forsiden af benene. Da hun var færdig med ben nummer 2, kom spørgsmålet omkring hj. Det blev så udført meget maskinagtigt og med ryggen til. Herefter blev forssiden vasket af og så var hun færdig. På intet tidspunkt var der pirring eller tilsigtede berøringer af kronjuvelerne. Kroppen var endda dækket til på de områder der ikke blev masseret.

350kr for 1 times massage - 600kr incl hj.

Stedet - 5. Et lille rum med vægge, men stadig meget lydt, så man kunne høre når der blev snakket eller åbnet dåsecola udenfor rummet.

Massage - 10 - tilpas hård massage med ret god kvalitet.

Beliggenhed 2 - indgang med ringklokke ud til gade lige ved siden af gågaden og tæt på busstop.

Gentagelsesfare - Nej, ikke med Mee

Redigeret af denunge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..

Er der nogen der vil give en nærmere beskrivelse af Tens handjob skills?

Hvad der gør det så godt?

Aften

Der er lidt bagbordsindianer inkluderet hvis man er til det. Samt roligt tempo.

Også har det været yderst afvekslende hver gang.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hej..

Er der nogen der vil give en nærmere beskrivelse af Tens handjob skills?

Hvad der gør det så godt?

Det meste er vist allerede skrevet. Jeg synes du skulle overveje et besøg og gøre dig dine egne erfaringer - du bliver garanteret ikke skuffet :cool:

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Så blev det min tur til at skrive mig på Ten's balkort. Og ja, gik derfra yderst tilfreds og smilende - og forlod tillige en smilende og tilfreds pige efter en rigtig god, hård massage, der fik meget godt fat i mine ømme punkter, efterfulgt af en af de allerbedste gymnastikseancer jeg nogensinde har deltaget i på en smal massagebriks. Sikke et fantasifuldt og initiativrigt pigebarn. :-P

Hun kan virkelig noget med empati og indlevelse, og hendes krop er bare så lækker, At hun så også kysser frækt og dybt er 'the prick over the eye', som en fuld politiker en gang fik sagt til en engelsktalende kollega.

Hold op, hvor var det godt!  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Måtte lige forbi i fredags for ligesom at få en ordentlig start på weekenden. Ingen tvivl om, at massagen er blandt de bedste overhovedet og så trækker det jo heller ikke ned, at Ten er en af de mest elskværdige personer, jeg har mødt i denne branche. Som jeg tidligere har skrevet, er hun ganske enkelt verdensklasse.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opdageren

Nej, som jeg husker hende fra Langelandsgade så sutter hun bare ... og det gør hun så også ret godt :-P  :-P  :-P

Kære Møgsvinet og 8000. I refererer begge til Langelandsgade og så bliver jeg bare så nostalgisk. Those were the days! Ved ikke om Ten fra Vendersgade er den samme som jeg kaldte jen ved Orkide. Hun var for vild!

Jeg savner Orkide med Ken og hans piger. Er der ikke nogen, der kan banke et lige så festligt og løsluppent sted op igen. Elskede hvordan han altid lige kiggede ind og pillede lidt med; det var så herligt perverst og altid med masser af grin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også tid til at kigge forbi hos Ten , det var desværre kun Mee (eller hvad hun nu hedder) der havde tid og for første gang er jeg gået fra en thai massage uden at få lettet trykket , massagen var super god ingen tvivl om det , men blev aldrig så tændt at jeg fik lyst til mere , ingen pirring eller noget og da hun er ved at være færdig tilbyder hun et HJ som jeg takker nej til (troede aldrig det skulle ske  :eek: )  

Der er nok ikke den store fare for gentagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på besøg hos Ten i går og hun får følgende bedømmelse af mig :

Ten som person : 8/10 ( men pivfræk )

Massagen : 9/10

Kundeservice : 8/10

Omgivelser / placering : 8/10

Efterbehandling m. afslutning : 10/10

Skal besøg igen : 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi mandag i forbindelse med kundebesøg og ville ønske at Fredericia lå nærmere hvor jeg bor. Lækkert at hun klæder sig af uden man egentlig opdager det fordi hun kan huske kunderne. Aldrig diskussion om priserne. Bare dauda !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...